VAZ 2103 Andriy1352
#10642
Відправлено 19 червень 2019 - 13:09
Посилання не знайду, але по пам'яті там мужик ремонтує коробки на Газелі, точно пам'ятаю, що 4 частина фільму, а от назва - чи то ремонт, чи то переборка КПП газелі, щось таке. Складного там нічого не має, він за допомогою травленої соляної кислоти і звичайного припою лудить зовнішню обойму підшипника і потім його запресовує в кришку КПП, припой м'який, все що лишнє зрізається при запресовці і підшипник нормально сидить в свому посадочному місці.
за рахунок кислоти припой липне до підшипника?
#10643
Відправлено 19 червень 2019 - 13:20
Мо й так. Троха переплутав
Ну ти мене зрозумів))
В принципі можна буде і токарям дати щоб виточили і нарізали.
Я когда-то так уже делал. Штуцер подвернулся уже готовый, резьба, насколько помню, была М10Х1. Ходило потом без проблем.
Сама трубка там вроде 8 мм, так что в идеале сделать резьбу типа М9Х1, тогда и корпус рассверливать не надо. Только метчик такой надо поискать, это не стандартная резьба, хотя они ещё встречаются из старых запасов.
#10644
Відправлено 19 червень 2019 - 13:42
Процес пайки - це процес поверхневого змочування поверхні, а для нормального змочування потрібно щоб поверхня металу була чиста від окислів, от флюс цю операцію і виконує, замість кислоти можна використати каніфоль, таблетку аспірину, готовий флюс марки Ф3, Ф6 і т.д.
- sergg подобається це
#10645
Відправлено 19 червень 2019 - 22:09
Я лично когда то это делал (не сам придумал, меня научили) Подшипник в алюминиевое гнездо. Даже специальную горелку для этого дела изготовил, даже помню шо она лежит на чердаке и даже когда если когда то это кого то заинтересует смогу найти и по тел (не хочется писать много букв( смогу рассказать технологию.
Посилання не знайду, але по пам'яті там мужик ремонтує коробки на Газелі, точно пам'ятаю, що 4 частина фільму, а от назва - чи то ремонт, чи то переборка КПП газелі, щось таке. Складного там нічого не має, він за допомогою травленої соляної кислоти і звичайного припою лудить зовнішню обойму підшипника і потім його запресовує в кришку КПП, припой м'який, все що лишнє зрізається при запресовці і підшипник нормально сидить в свому посадочному місці.
Я лично когда то это делал (не сам придумал, меня научили) Подшипник в алюминиевое гнездо. Даже специальную горелку для этого дела изготовил, даже помню шо она лежит на чердаке и даже когда если когда то это кого то заинтересует смогу найти и по тел (не хочется писать много букв( смогу рассказать технологию.
Посилання не знайду, але по пам'яті там мужик ремонтує коробки на Газелі, точно пам'ятаю, що 4 частина фільму, а от назва - чи то ремонт, чи то переборка КПП газелі, щось таке. Складного там нічого не має, він за допомогою травленої соляної кислоти і звичайного припою лудить зовнішню обойму підшипника і потім його запресовує в кришку КПП, припой м'який, все що лишнє зрізається при запресовці і підшипник нормально сидить в свому посадочному місці.
#10646
Відправлено 23 червень 2019 - 09:14
Розібрався з відсутністю заряду.
Зняв "шоколадку" і був вражений станом щіток-зносились якось кривобоко. Щоб вияснити причину зняв гену. Виявилось щітки не навпроти колектора. Отакий от аналог. Навіть розібрав половинки гени бо думав що колись підшипник не до кінця посадив, але там все гут. І вже була мисля ставити гену що лежить для М44:)
Обкурив то діло і допиляв як то кажуть напилком-посадив нижче тобто навпроти. Щітки поправив на наждаку легенько. Ще виступають 8мм-вистачить на довго.
Спочатку думав на столі зібрати "стенд для перевірки", як колись, але був впевнений в успіху і одразу поставив на авто. І не прогадав[emoji41]
https://youtu.be/3UYCGdrjegI
#10647
Відправлено 23 червень 2019 - 10:35
Потрібно було нульвкою зачистити коллектор, бо на вигляд він ніби трішки загорівший, решта все чудово,ще попрацює.
був вчора у гаражі, знайшов 2 верхніх кришки від карбюратора Озон, як я і говорив раніше - трішки деформовані і без шпильок, зате штуцер в обох сидить мертво, чи може проблему штуцера вирішив і вже не актуально.
- Andriy1352 подобається це
#10648
Відправлено 23 червень 2019 - 11:53
а якось нарівняти їх не вийде?трішки деформовані .
http://vaz2101.com/i...32301-vaz-2107/
#10649
Відправлено 23 червень 2019 - 14:22
Колектор провтикав чухнути. Ну самоочиститься)Потрібно було нульвкою зачистити коллектор, бо на вигляд він ніби трішки загорівший, решта все чудово,ще попрацює.
був вчора у гаражі, знайшов 2 верхніх кришки від карбюратора Озон, як я і говорив раніше - трішки деформовані і без шпильок, зате штуцер в обох сидить мертво, чи може проблему штуцера вирішив і вже не актуально.
Сфоткай ті кришки як не важко.
#10655
Відправлено 23 червень 2019 - 21:03
То чо ти?)Andriy1352, У меня пока все нормально.
#10657
Відправлено 23 червень 2019 - 21:15
Ти бачив ту посадку?) В мене з ТурраAndriy1352, думал ты купить хотел на форуме е36.
По підвісці в жигулях зараз все влаштовує. Проблєма в вібрації трансмісії на високих обертах.
#10659
Відправлено 23 червень 2019 - 21:23
Отож. Стрьомно стояти на таке дивитись) але набираюсь хоробростіПроблєма в вібрації трансмісії на високих обертах.
Надо выяснить причину вибрации.
Вывеси на колодки дай скорость, глянь с низу.
Опасно правда
Пробував кпп лівоправо. Міняється але не значно
Це почалось як двіг цей відкапіталив. Чи кпп не так задвінув чи кошик дисбаланс дає, хз...
0 людей читають цю тему
0 користувачів, 0 гостей, 0 схованих користувачів