VAZ 2103 Andriy1352
Автор
Andriy1352
, сер 03 2014 17:53
11078 replies to this topic
#146
Відправлено 20 серпень 2014 - 06:35
Оскільки вчора було св'ято то вирішив не грішити. Отож що зробив сьогодні зранку:
-Під'єднав остаточно карби
-вкоротив патрубок на вакуумний підсилювач
-перевірив вентилятори(маслають хоч надув роби))
-під'єднав сігналку
-встановив на нове місце бачок омивача нового типу
лишилось по електриці тіки вентилятори під'єднати але то після промивки і встановлення нового радіатора
https://lh5.googleus...e5-60d3457f2b69
Добавлено через 6 минут
Доречі, забув вчора написати, що гофра на штанах то зручна штука-штани можна тепер прикручувати до колектора не від'єднуючи від резонатора, тай той шаровий хомут класна штука-не треба гатити молотком, щоб запхати трубу в трубу.
https://lh3.googleus...dc-921a69069249
-Під'єднав остаточно карби
-вкоротив патрубок на вакуумний підсилювач
-перевірив вентилятори(маслають хоч надув роби))
-під'єднав сігналку
-встановив на нове місце бачок омивача нового типу
лишилось по електриці тіки вентилятори під'єднати але то після промивки і встановлення нового радіатора
https://lh5.googleus...e5-60d3457f2b69
Добавлено через 6 минут
Доречі, забув вчора написати, що гофра на штанах то зручна штука-штани можна тепер прикручувати до колектора не від'єднуючи від резонатора, тай той шаровий хомут класна штука-не треба гатити молотком, щоб запхати трубу в трубу.
https://lh3.googleus...dc-921a69069249
- Николай-01 and baycer like this
Головне не машина, а водій!
#147
Відправлено 20 серпень 2014 - 09:56
Оскільки вчора було св'ято то вирішив не грішити.
Класно зробив!Доречі, забув вчора написати, що гофра на штанах то зручна штука-штани можна тепер прикручувати до колектора не від'єднуючи від резонатора, тай той шаровий хомут класна штука-не треба гатити молотком, щоб запхати трубу в трубу.
- Andriy1352 подобається це
#151
Відправлено 20 серпень 2014 - 20:15
Ітак, йдемо далі. Злив сьогодні з блока режту ОЖ, поставив старий радіатор і залив саморобну промивочну рідину, що складається з двох літрів оцту 9-ти %-го та восьми літрів води. Завів машину без проблем(трохи переживав чи дроти ніде не наплутав)). Термостат спрацював як годиться(хай поживе ще), нагрів до 100 градусів потім заглушив. Через деякий час, як охололо до дев'яноста, знов завів і нагрів до ста і заглушив. Потім поїхав по справах, лишивши киснути. Приїхав і злив то темне пиво, шо получилось). Далі вже не закручуючи пробку на блоці, промивав напряму не закриваючи поки не пішла чиста вода. Все, тепер хочу зняти помпу і глянути а потім і дозбирувати систему охолодження можна.
Поставив старий радік для промивки
https://lh3.googleus...34-cfea1c4b22af
Добавлено через 6 минут
Ось така жижа спочатку витікала, хоча після "капіталки" машина їздила тіки на тосолі і пройшла тисчч тридцять.
https://lh5.googleus...64-277ef918a150
Поставив старий радік для промивки
https://lh3.googleus...34-cfea1c4b22af
Добавлено через 6 минут
Ось така жижа спочатку витікала, хоча після "капіталки" машина їздила тіки на тосолі і пройшла тисчч тридцять.
https://lh5.googleus...64-277ef918a150
Головне не машина, а водій!
#152
Відправлено 23 серпень 2014 - 04:34
Виділив сьогодні вночі кілька годин на продовжкння робіт. На базар все захожу, різні дєталюшки добираю а поставити ніколи... Отож:
-закріплений надійно дифузор з вентилями і доведена до пуття їх проводка
-перероблений вихідний патрубок пічки щоб не заважав карбюраторам та тросу газу
-встановлено додаткову опору паливного шланга на головці
Перевірена і вимита помпа та генератор, також підтягнуто їх ремінь
-встановлений вже остаточно новий 21214-й радіатор
-встановлено назад свіжопофарбовану розпорку
Добавлено через 2 минуты
Ну і фото
https://lh5.googleus...99-4bfa3b408445
Добавлено через 1 минуту
https://lh3.googleus...7b-378526acb492
Добавлено через 1 минуту
https://lh6.googleus...ee-6b69547d4b6b
Добавлено через 3 минуты
https://lh5.googleus...37-b907eb9a7f9c
як видно з фото-місця між радіатором і мотором багато, більше ніж раніше, коли дифузор діставав до датчика колінвалу.
-закріплений надійно дифузор з вентилями і доведена до пуття їх проводка
-перероблений вихідний патрубок пічки щоб не заважав карбюраторам та тросу газу
-встановлено додаткову опору паливного шланга на головці
Перевірена і вимита помпа та генератор, також підтягнуто їх ремінь
-встановлений вже остаточно новий 21214-й радіатор
-встановлено назад свіжопофарбовану розпорку
Добавлено через 2 минуты
Ну і фото
https://lh5.googleus...99-4bfa3b408445
Добавлено через 1 минуту
https://lh3.googleus...7b-378526acb492
Добавлено через 1 минуту
https://lh6.googleus...ee-6b69547d4b6b
Добавлено через 3 минуты
https://lh5.googleus...37-b907eb9a7f9c
як видно з фото-місця між радіатором і мотором багато, більше ніж раніше, коли дифузор діставав до датчика колінвалу.
Головне не машина, а водій!
#159
Відправлено 26 серпень 2014 - 07:10
Цієї післясвяткової ночі було проведено небагато робіт але все-таки:
-знову(вже остаточно) перероблено вхідний патрубок пічки-тепер не заважає.
-встановлено на новому місці розширювальний бачок
-підведені патрубки до радіатора. Нижній вкорочувався на три см., а недостатню довжину верхнього компенсували два алюмінієвих трійника з датчиками. Лишилось тіки верхній патрубок домити і можна лити антифриз)
Добавлено через 2 минуты
Датчики
https://lh3.googleus...a6-7ba67469cec3
Добавлено через 4 минуты
Бачок на новому місці
https://lh4.googleus...50-6ab462442b8c
Добавлено через 4 минуты
Вид на патрубок пічки. Раніше він хаважав а зараз під карбами йде
https://lh4.googleus...ba-e7b5d5d777ba
-знову(вже остаточно) перероблено вхідний патрубок пічки-тепер не заважає.
-встановлено на новому місці розширювальний бачок
-підведені патрубки до радіатора. Нижній вкорочувався на три см., а недостатню довжину верхнього компенсували два алюмінієвих трійника з датчиками. Лишилось тіки верхній патрубок домити і можна лити антифриз)
Добавлено через 2 минуты
Датчики
https://lh3.googleus...a6-7ba67469cec3
Добавлено через 4 минуты
Бачок на новому місці
https://lh4.googleus...50-6ab462442b8c
Добавлено через 4 минуты
Вид на патрубок пічки. Раніше він хаважав а зараз під карбами йде
https://lh4.googleus...ba-e7b5d5d777ba
Головне не машина, а водій!
#160
Відправлено 26 серпень 2014 - 08:34
а зачем так много датчиков вентилятора?
Это же нафарник! ©ВАНО. In Bass We Trust
ВАЗ 21061 (1986) Emissions [Lina] ВАЗ 21083 (1989) Emissions
1 людей читають цю тему
0 користувачів, 0 гостей, 0 схованих користувачів
-
Ahrefs (1)