ВАЗ 2101 "vedmid"
Автор
vedmid
, бер 30 2009 14:01
350 replies to this topic
#26
Відправлено 13 травень 2009 - 16:18
Какя модификация оптимальна для 1,3?карб надо 21053 или 21073. Зубильные карбы на классике нужно растачивать и муторно настраивать, чтоб оно ехало, как должно.
Ткни пальцем где почитать.
Сорри что немного не в тему :oops: .
А ты что за штырь такой что будешь здесь всех наказывать (с) nemez
#27
Відправлено 13 травень 2009 - 16:28
vadim
если нада расход - нечего шмолекс ставить, нада озончик с электропневмоклапаном, как у ECLIPSE, для эксплуатации копейки в режиме кукурузника (3т на 4 пер.) самое оно.
1.3 зубилы комплектовались ДААЗ-2108-1107010. Я себе на 1.3 мотор именно такой карбик и ставил. По солексам вся инфа на сайте дааз есть..
А если нада чтобы нажал на педаль и оно валило - 53 или 73 на любой мотор
если нада расход - нечего шмолекс ставить, нада озончик с электропневмоклапаном, как у ECLIPSE, для эксплуатации копейки в режиме кукурузника (3т на 4 пер.) самое оно.
1.3 зубилы комплектовались ДААЗ-2108-1107010. Я себе на 1.3 мотор именно такой карбик и ставил. По солексам вся инфа на сайте дааз есть..
А если нада чтобы нажал на педаль и оно валило - 53 или 73 на любой мотор
не ходи больше к таким мастерам..майстер 3 години ковирявся і сказав що це металолом
R Tape loading error, 0:1
#33
Відправлено 15 травень 2009 - 12:47
слизыватели нада менять первым делом.... пустишь по пиз.. тонировку, проверено всеми
#34
Відправлено 15 травень 2009 - 14:44
Не слушай их ))) надо менять все сразу )))) и слизыватели и тонировку за один заход!!! а то получицО:
1тонировку а слизыватели позже- потрецО тонировка
2Слизыватели сначала а потом тонировка- погнуцО слизыватели(они обычно одноразовые) (это если ты буш хром слизыватели ставить, если пластик- то не погнецО, разве что терснуть может!!)
1тонировку а слизыватели позже- потрецО тонировка
2Слизыватели сначала а потом тонировка- погнуцО слизыватели(они обычно одноразовые) (это если ты буш хром слизыватели ставить, если пластик- то не погнецО, разве что терснуть может!!)
Вышел сталкер на крыльцо А в руке его - кольцо. А кольцо-то непростое - Из гранаты вынутОе...
#36
Відправлено 18 травень 2009 - 10:44
як вибрати злизувачі і бархотки?
Зробив я в суботу машинку - задоволений капець, тільки тепер треба привикнути до того що машина реально їде і заводиться на ура
вчора по природі проїхався - в лісі, то було щось, тільки привикнути не боятись перекинутись, а так машина - "джип", як я її люблячи називаю
Зробив я в суботу машинку - задоволений капець, тільки тепер треба привикнути до того що машина реально їде і заводиться на ура
вчора по природі проїхався - в лісі, то було щось, тільки привикнути не боятись перекинутись, а так машина - "джип", як я її люблячи називаю
#39
Відправлено 18 травень 2009 - 16:09
vedmid
вони пластикові, у них на внутрішній стороні проклеєно досить м"який бархатний ущільнювач.. Скло дряпається при використанні хромованих злизувачів, де у якості ущільнювача використовується пластмаса. Вона прилягає до скла та дряпає його.
У мене такі злизувачі, як у тебе, залишилися з боку салону..
З зовнішнього боку стоять хромовані злизувачі з гумками, на які поклеєно бархатки
вони пластикові, у них на внутрішній стороні проклеєно досить м"який бархатний ущільнювач.. Скло дряпається при використанні хромованих злизувачів, де у якості ущільнювача використовується пластмаса. Вона прилягає до скла та дряпає його.
У мене такі злизувачі, як у тебе, залишилися з боку салону..
З зовнішнього боку стоять хромовані злизувачі з гумками, на які поклеєно бархатки
R Tape loading error, 0:1
#40
Відправлено 18 травень 2009 - 16:56
твій пластиковий злизувач зі зворотнього боку
на фото видно у верхній частині бархатку, яка прилягає до скла
А ось рідні вазівські злизувачі
бархатки немає, пластмаса притискає скло, та дряпає його..
найкраще було б, звичайно, поставити хромовані злизувачі, для них у продажу є гумові ущільнювачі за бархатками.. Самі ущільнювачі коштували щось близько 80 грн комплект раніше..
Найбільш доступний варіант - чорні злизувачі.
на фото видно у верхній частині бархатку, яка прилягає до скла
А ось рідні вазівські злизувачі
бархатки немає, пластмаса притискає скло, та дряпає його..
найкраще було б, звичайно, поставити хромовані злизувачі, для них у продажу є гумові ущільнювачі за бархатками.. Самі ущільнювачі коштували щось близько 80 грн комплект раніше..
Найбільш доступний варіант - чорні злизувачі.
R Tape loading error, 0:1
0 людей читають цю тему
0 користувачів, 0 гостей, 0 схованих користувачів