Як перевірити іскру на свічка при БСЗ
#1
Відправлено 21 квітень 2016 - 11:26
Таке питання: у мене стоїть БСЗ старооскольська, чи можна перевірити наявність іскри зі свічки методом її викручування з циліндра і приставлянням її різьби до корпуса-маси типу візуально побачити чи проскакує іскра на самій свічці? Бо десь чув що якщо стоїть БСЗ то так можна спалити комутатор чи це правда?
І ще по ходу як можна перевірити на справність самої БСЗ якщо іскри я не побачу? Маю аварійний блочок для БСЗ, також маю інший комутатор. Катушка лишня є тільки для контатктної системи але вона для БСЗ мабуть не підійде?
#2
Відправлено 21 квітень 2016 - 11:53
#3
Відправлено 21 квітень 2016 - 12:20
Все таки як побачити чи доходить іскра до двигуна, де проблема в свічці чи ще до свічки її немає?
#4
Відправлено 21 квітень 2016 - 12:35
Сначала проверяют искру с катушки,вынимают центральный провод берут подключают свечку и кладут на двигатель,если искра есть,то снимают провод первого цилинжра проделывают тоже самое.Если искры нет ,то она теряется в трамблере,а именно в рознощике(часто горит резистор) бегунок проверяют мультиметром
#5
Відправлено 21 квітень 2016 - 13:21
1) Всі свічки вкручені береться запасна свічка і під’єднується до центрального провода який виймаю з трамблера. Свічка різьбою кладеться на масу і крутимо стартер. Якшо іскри немає тоді винна котушка
2) Якщо іскра є тоді вставляємо центральний провід назад в трамблер і знімаємо провід з першої свічки першого циліндра і до нього підєднуємо запасну свічку і пробуємо чи є іскра.
3) Якшо іскра є тоді по черзі пробуємо кожен провід від трамблера (чи провода не пробиті часом) а якшо немає іскри тоді треба знімати кришку трамблера і дивитись на трамблер на резистор, датчик холла, комутатор і тд.
А як самі робочі свічки перевірити чи вони дають іскру в БСЗ?
Повідомлення відредагував sashamo: 21 квітень 2016 - 13:23
#8
Відправлено 21 квітень 2016 - 14:00
#10
Відправлено 21 квітень 2016 - 14:19
Еще как подходит, другой вопрос в том что мощность искры там намного меньшеКатушка с КСЗ не подходит на БСЗ
а вот наоборот с БСЗ на КСЗ не подходит - будут гореть контакты
Элементарно звонится все тестером - резистор в бегунке, угольок, ВВ провода, свечи - нигде не должно быть обрыва.Є так звані резисторні свічки і кажуть що якoо вони стоять на БСЗ і їх залило то їм просто хана
Теория — это когда всё известно, но ничего не работает. Практика — это когда всё работает, но никто не знает почему. Мы же объединяем теорию и практику: ничего не работает, и никто не знает почему! © А. Эйнштейн
#12
Відправлено 21 квітень 2016 - 19:32
P.S. БСЗ староосколького заводу ставив минулої осені. Потім читав що у них якість впала. Як результат відвалилась клема в котушці. До речі у мене знайомий майстер казав що у мене БСЗ працює дивним чином (при збільшенні обертів УОЗ зміщується в інший бік ніж має бути стандартно). І даний глюк із цим "неправильним" кутом він уже бачив не на одій БСЗ. Що з цим робити поки невідомо бо ніби на роботу двигуна воно не вроді не впливає.
Яку порадите взяти на заміну?
#13
Відправлено 21 квітень 2016 - 21:04
До речі у мене знайомий майстер казав що у мене БСЗ працює дивним чином (при збільшенні обертів УОЗ зміщується в інший бік ніж має бути стандартно). І даний глюк із цим "неправильним" кутом він уже бачив не на одій БСЗ.
А шо он такое забористое курит ?
Увеличение УОЗ при повышении оборотов происходит за счёт смещения грузиков бегунка под действием центробежной силы, которая никак не может действовать в противоположную от законов физики сторону...
#14
Відправлено 21 квітень 2016 - 23:28
Подходит. Лично катаюсь...
Слишком мальнькое сопротивление и поэтому большой ток который перегревает контакты - проще говоря они подгорают.будут гореть контакты
Работать будет, но я бы так не рисковал....
Теория — это когда всё известно, но ничего не работает. Практика — это когда всё работает, но никто не знает почему. Мы же объединяем теорию и практику: ничего не работает, и никто не знает почему! © А. Эйнштейн
#17
Відправлено 22 квітень 2016 - 10:49
#18
Відправлено 22 квітень 2016 - 11:27
про те, что в трамблере, если это вопрос ко мне, я для катушки БСЗ и контактов делал переходникПро какие контакты идёт речь ?
КЗ трамблер + коммутатор 2108 + катушка 2108
Добавлено через 8 минут
у ТС наверное про этиПро какие контакты идёт речь ?
это я уже чето все в кучу сплелРезультат: загнулась катушка (відвалилася + Б клема).
Теория — это когда всё известно, но ничего не работает. Практика — это когда всё работает, но никто не знает почему. Мы же объединяем теорию и практику: ничего не работает, и никто не знает почему! © А. Эйнштейн
#19
Відправлено 22 квітень 2016 - 12:14
0 людей читають цю тему
0 користувачів, 0 гостей, 0 схованих користувачів