Перейти до вмісту

Друзі. Проект буде закрито в кінці 2024 року. Перемоги і миру вам. Хай щастить. Слава Україні!

Фотографія
- - - - -

Як перевірити іскру на свічка при БСЗ


  • Please log in to reply
21 replies to this topic

#1 sashamo

sashamo

    Одноклубник


  • Пользователи
  • 131 Повідомлень:
  • Реєстрація 04-листопад 13

Відправлено 21 квітень 2016 - 11:26

Доброго дня! Зранку не завелась машинка. Пару днів тому теж у дружини не завелась. Тоді я просто вкрутив інші свічки і завів доволі легко, поїздили два дні і сьогодні вранці не міг завести. Статрер крутить акум вроді теж бодренький а двигун не хапає. Перш ніж лізти в карбюратор хочу перевірити чи доходить іскра до цилінідрів.

Таке питання: у мене стоїть БСЗ старооскольська, чи можна перевірити наявність іскри зі свічки методом її викручування з циліндра і приставлянням її різьби до корпуса-маси типу візуально побачити чи проскакує іскра на самій свічці? Бо десь чув що якщо стоїть БСЗ то так можна спалити комутатор чи це правда?

І ще по ходу як можна перевірити на справність самої БСЗ якщо іскри я не побачу? Маю аварійний блочок для БСЗ, також маю інший комутатор. Катушка лишня є тільки для контатктної системи але вона для БСЗ мабуть не підійде?

#2 optimus prime

optimus prime

    Член клуба


  • Пользователи
  • 8 131 Повідомлень:
  • Реєстрація 07-липень 10
  • Авто:21063

Відправлено 21 квітень 2016 - 11:53

Действительно с БСЗ не допускается проверка на " искру" как с КСЗ.Бери запасную свечку и ложи ее на металические части двигателя, блочок дает возможность доехать домой при выходе из строя ДХ или комктатора(смотря какой блочок) Катушка с КСЗ не подходит на БСЗ

#3 sashamo

sashamo

    Одноклубник


  • Пользователи
  • 131 Повідомлень:
  • Реєстрація 04-листопад 13

Відправлено 21 квітень 2016 - 12:20

А ще підкажіть. Є так звані резисторні свічки і кажуть що якoо вони стоять на БСЗ і їх залило то їм просто хана, можна викидати одразу. То правда? І як їх відрізнити від звичайних?

Все таки як побачити чи доходить іскра до двигуна, де проблема в свічці чи ще до свічки її немає?

#4 optimus prime

optimus prime

    Член клуба


  • Пользователи
  • 8 131 Повідомлень:
  • Реєстрація 07-липень 10
  • Авто:21063

Відправлено 21 квітень 2016 - 12:35

Нет, не правда,очистить, и будут они ходить еще долго счастливо.отличают их по маркировке а именно наличием буквы R-резистор ,маркировка нанесена на керамический изолятор.

Сначала проверяют искру с катушки,вынимают центральный провод берут подключают свечку и кладут на двигатель,если искра есть,то снимают провод первого цилинжра проделывают тоже самое.Если искры нет ,то она теряется в трамблере,а именно в рознощике(часто горит резистор) бегунок проверяют мультиметром

#5 sashamo

sashamo

    Одноклубник


  • Пользователи
  • 131 Повідомлень:
  • Реєстрація 04-листопад 13

Відправлено 21 квітень 2016 - 13:21

Тобто роблять як я зрозумів так:
1) Всі свічки вкручені береться запасна свічка і під’єднується до центрального провода який виймаю з трамблера. Свічка різьбою кладеться на масу і крутимо стартер. Якшо іскри немає тоді винна котушка
2) Якщо іскра є тоді вставляємо центральний провід назад в трамблер і знімаємо провід з першої свічки першого циліндра і до нього підєднуємо запасну свічку і пробуємо чи є іскра.
3) Якшо іскра є тоді по черзі пробуємо кожен провід від трамблера (чи провода не пробиті часом) а якшо немає іскри тоді треба знімати кришку трамблера і дивитись на трамблер на резистор, датчик холла, комутатор і тд.

А як самі робочі свічки перевірити чи вони дають іскру в БСЗ?

Повідомлення відредагував sashamo: 21 квітень 2016 - 13:23


#6 optimus prime

optimus prime

    Член клуба


  • Пользователи
  • 8 131 Повідомлень:
  • Реєстрація 07-липень 10
  • Авто:21063

Відправлено 21 квітень 2016 - 13:32

Нужен приборчик АЗ-1.Снимается разьем с трамблера,втыкаете в прибор АЗ-1, снимаете центральный провод,втыкаете свечку,включаете зажигание,любуетесь искрой, таким способом их иожно прокалить если они залиты:ay:

#7 dimon_21061

dimon_21061

    Одноклубник


  • Пользователи
  • 2 338 Повідомлень:
  • Реєстрація 31-серпень 08
  • Авто:21043

Відправлено 21 квітень 2016 - 13:39

Выкручиваешь все свечи подсоединяешь провода кладешь на металл и крутишь стартером.
На всех по очереди должна проскакивать искра.
" ! ! ! Все врут ! ! ! " House D.M.

#8 sashamo

sashamo

    Одноклубник


  • Пользователи
  • 131 Повідомлень:
  • Реєстрація 04-листопад 13

Відправлено 21 квітень 2016 - 14:00

АЗ-1 маю. Тобто після описаних вами і мною маніпуляцій з вийманням проводів і тд , якщо в підсумку іскра доходить до свічок, тоді я беру АЗ-1 під’єдную його до клеми яка знімається з датчика Холла виймаю з трамблера центральний провід і під’єдную до нього по черзі кожну робочу свічку і кручу, якшо іскра є значить свічка робоча якшо ні то винна свічка. Я все правильно зрозумів?

#9 optimus prime

optimus prime

    Член клуба


  • Пользователи
  • 8 131 Повідомлень:
  • Реєстрація 07-липень 10
  • Авто:21063

Відправлено 21 квітень 2016 - 14:12

Все правильно,искра должна быть фиолетовой,и не блуждать,быть стабильной:az:

#10 zootechnik

zootechnik

    эникейщик


  • Пользователи
  • 2 551 Повідомлень:
  • Реєстрація 22-листопад 10
  • Авто:ВАЗ-21011(21013)

Відправлено 21 квітень 2016 - 14:19

Катушка с КСЗ не подходит на БСЗ

Еще как подходит, другой вопрос в том что мощность искры там намного меньше
а вот наоборот с БСЗ на КСЗ не подходит - будут гореть контакты

Є так звані резисторні свічки і кажуть що якoо вони стоять на БСЗ і їх залило то їм просто хана

Элементарно звонится все тестером - резистор в бегунке, угольок, ВВ провода, свечи - нигде не должно быть обрыва.
Теория — это когда всё известно, но ничего не работает. 
Практика — это когда всё работает, но никто не знает почему. 
Мы же объединяем теорию и практику: ничего не работает, и никто не знает почему! 
© А. Эйнштейн

#11 regenwurm

regenwurm

    Забанен


  • Заблокированные
  • 82 Повідомлень:
  • Реєстрація 16-квітень 16

Відправлено 21 квітень 2016 - 16:11

Катушка с КСЗ не подходит на БСЗ


Подходит. Лично катаюсь...

#12 sashamo

sashamo

    Одноклубник


  • Пользователи
  • 131 Повідомлень:
  • Реєстрація 04-листопад 13

Відправлено 21 квітень 2016 - 19:32

Коротше все робив по схемі писаній вами вище. Результат: загнулась катушка (відвалилася + Б клема). Поставив тимчасово катушку від контактної системи і машинка завелась з півтичка. УРА.

P.S. БСЗ староосколького заводу ставив минулої осені. Потім читав що у них якість впала. Як результат відвалилась клема в котушці. До речі у мене знайомий майстер казав що у мене БСЗ працює дивним чином (при збільшенні обертів УОЗ зміщується в інший бік ніж має бути стандартно). І даний глюк із цим "неправильним" кутом він уже бачив не на одій БСЗ. Що з цим робити поки невідомо бо ніби на роботу двигуна воно не вроді не впливає.

Яку порадите взяти на заміну?

#13 regenwurm

regenwurm

    Забанен


  • Заблокированные
  • 82 Повідомлень:
  • Реєстрація 16-квітень 16

Відправлено 21 квітень 2016 - 21:04

До речі у мене знайомий майстер казав що у мене БСЗ працює дивним чином (при збільшенні обертів УОЗ зміщується в інший бік ніж має бути стандартно). І даний глюк із цим "неправильним" кутом він уже бачив не на одій БСЗ.


А шо он такое забористое курит ?
Увеличение УОЗ при повышении оборотов происходит за счёт смещения грузиков бегунка под действием центробежной силы, которая никак не может действовать в противоположную от законов физики сторону...

#14 zootechnik

zootechnik

    эникейщик


  • Пользователи
  • 2 551 Повідомлень:
  • Реєстрація 22-листопад 10
  • Авто:ВАЗ-21011(21013)

Відправлено 21 квітень 2016 - 23:28

Подходит. Лично катаюсь...

будут гореть контакты

Слишком мальнькое сопротивление и поэтому большой ток который перегревает контакты - проще говоря они подгорают.
Работать будет, но я бы так не рисковал....
Теория — это когда всё известно, но ничего не работает. 
Практика — это когда всё работает, но никто не знает почему. 
Мы же объединяем теорию и практику: ничего не работает, и никто не знает почему! 
© А. Эйнштейн

#15 regenwurm

regenwurm

    Забанен


  • Заблокированные
  • 82 Повідомлень:
  • Реєстрація 16-квітень 16

Відправлено 22 квітень 2016 - 05:45

Слишком мальнькое сопротивление и поэтому большой ток который перегревает контакты - проще говоря они подгорают.
Работать будет, но я бы так не рисковал....


Катаюсь уже лет 6.... Про какие контакты идёт речь ?

#16 dimon_21061

dimon_21061

    Одноклубник


  • Пользователи
  • 2 338 Повідомлень:
  • Реєстрація 31-серпень 08
  • Авто:21043

Відправлено 22 квітень 2016 - 08:48

Про какие контакты идёт речь ?

Про не затянутые!
У него скорее всего был плохой контакт, грелся - грелся, подгорел и отвалился.
Фоток, та мы не видели, чего и где у него отвалилось :)
" ! ! ! Все врут ! ! ! " House D.M.

#17 sashamo

sashamo

    Одноклубник


  • Пользователи
  • 131 Повідомлень:
  • Реєстрація 04-листопад 13

Відправлено 22 квітень 2016 - 10:49

Сьогодні прикупив катушку 27.3705-01 якась болгарська Елхово. Поставлю побачимо. Щодо контаків то у мене все було затянуто добре нічого ніде не шаталося не болталось. Чого Б-контакт відвалився-пергорів невідомо поки що. До речі хочу запитати у мене опір резистора 3 Ком якшо всі пишуть що має бути 1 і центральнй провід має 7,5 Ком. Також на внутрішній кришці трамблена на контаках видно підгорання. Їх можна надфілем зачистити?

#18 zootechnik

zootechnik

    эникейщик


  • Пользователи
  • 2 551 Повідомлень:
  • Реєстрація 22-листопад 10
  • Авто:ВАЗ-21011(21013)

Відправлено 22 квітень 2016 - 11:27

Про какие контакты идёт речь ?

про те, что в трамблере, если это вопрос ко мне, я для катушки БСЗ и контактов делал переходник
КЗ трамблер + коммутатор 2108 + катушка 2108

Добавлено через 8 минут

Про какие контакты идёт речь ?

у ТС наверное про эти

Результат: загнулась катушка (відвалилася + Б клема).

это я уже чето все в кучу сплел
Теория — это когда всё известно, но ничего не работает. 
Практика — это когда всё работает, но никто не знает почему. 
Мы же объединяем теорию и практику: ничего не работает, и никто не знает почему! 
© А. Эйнштейн

#19 sashamo

sashamo

    Одноклубник


  • Пользователи
  • 131 Повідомлень:
  • Реєстрація 04-листопад 13

Відправлено 22 квітень 2016 - 12:14

То все таки як щодо опору резистора і про те що з внутрішнього боку кришки трамблера на контактах є сліди підгорання. Їх можна надфілем зачистити і чому вони утворились. А також чи нормальний опір порядка 7Ком для центрального провода (проводи ТЕСЛА сині силіконові 3 роки)

#20 optimus prime

optimus prime

    Член клуба


  • Пользователи
  • 8 131 Повідомлень:
  • Реєстрація 07-липень 10
  • Авто:21063

Відправлено 22 квітень 2016 - 12:31

Сопротивление в идеале должно быть около 1кОм, следы подгорания будут так как искра пробивает воздушный зазор между контактами бегунка и крышки. Сопротивление до 10кОм на высоковольтных проводах считаются нормой для БСЗ




1 людей читають цю тему

0 користувачів, 1 гостей, 0 схованих користувачів

Яндекс.Метрика