У кого какой расход топлива?
#185
Відправлено 17 березень 2016 - 12:53
По городу с нашим отсуствием асфальта на дороге 19 литров на 195 км по БК и соотвественно реальный расход по городу 9,75 л/100 км.
#186
Відправлено 17 березень 2016 - 13:26
ГБО? ні, не чув...
#187
Відправлено 17 березень 2016 - 14:31
Конденсатор спасет в разпыв коричневого провода.бо тахометр звездить через БСЗ
Или лучше и правильнее https://www.drive2.ru/l/1910379/
#188
Відправлено 17 березень 2016 - 18:16
#190
Відправлено 18 березень 2016 - 09:06
По поводу "столбиков
На счет столбиков, так это я для тех, кто меняет класическую КПП на Полонезовскую без замены привода спидометра и ответной шестерни соотвественно, а потом рассказывает басни об 2500 оборотах двигателя на скорости 100 км/час, и соотвественно расходе 5 литров на 100 км.
#191
Відправлено 18 березень 2016 - 09:29
#192
Відправлено 21 березень 2016 - 19:32
Конденсатор спасет в разпыв коричневого провода.
Или лучше и правильнее https://www.drive2.ru/l/1910379/
конденсатор не пробував, а от схему збирати часу нема. чоботяр без чобіт ))) навіть наявність цієї схеми не допомагає. так само як і новий тахометр. поставив бсз на ниву з новим тахометром. результат - на тахометрі 800, реально 1200 по осцилографу
#196
Відправлено 31 березень 2017 - 21:55
#197
Відправлено 01 квітень 2017 - 10:21
zaza, а Check Engine горить? Двигун троїть? ХХ нормальний? Який пробіг авто? Зазор у свічках 1,0-1,1 мм (перевіряється круглим щупом)?
Неравномірий нагар на свічках не является порушенням у роботі двигуна, якщо хочеш поліпшиті роботу двигуна познач свічки і подбери їх, щоб зазор всвічках був зверненний до клапанів.
подробиці http://lda.in.ua/sla...oelektroda.html та https://www.niva-faq.msk.ru/tehnika/elektro/zazhig/zazh213.htm
Ще пам'ятай, що у тебе склад паливно повітряної суміші залежить від температури антифризу який виходить з головки блоку циліндра, тобто якщо: антифриз не прогрілся до робочої температури 80 гр.С то у тебе збагачена суміш. Тобто наінжекторної машині на короткі відстані їздити не вигідно, або роби підігрів анфріза у двигуні від 220 В і заздалегідь включай. Термостат перевір.
Расположение датчика температуры охлаждающей жидкости на инжекторной ваз 2107
http://awtoel.narod....ndexDWaz07.html
P.S пора купити книгу ВАЗ 2104, ВАЗ 2105 с двигунами 1,5, 1,5i, 1,6i
- zaza подобається це
#198
Відправлено 01 квітень 2017 - 21:57
Четвертий раз пишу пост, Опера на андроіді задовбала.
#199
Відправлено 01 квітень 2017 - 23:43
Чек не горить, двигун не троіть, лише іноді чути пропуски запалення, коли не прогрітий. Свічки нові, пробіг 26500. Правда заправлявсь де заправку знайду, в основному на БРСМ. І ще, при увімкненні запалення бензонасос натужно гуде. Може через погану роботу бензонасоса збільшився розхід.
Четвертий раз пишу пост, Опера на андроіді задовбала.
вы хотите иметь расход на короткие дистанции до 10км с прогревами - 8л/100км.??? около 150мл тратится только на один прогрев зимой/осенью в холодном гараже.
на БРСМ заливал спирт - хорошо испаряется, иногда только с педалью акс. в пол удавалось заводится. ХОтя тяга была не хуже чем на обычном 95 и расход в принципе радовал
#200
Відправлено 03 квітень 2017 - 16:32
zaza, а Check Engine горить? Двигун троїть? ХХ нормальний? Який пробіг авто? Зазор у свічках 1,0-1,1 мм (перевіряється круглим щупом)?
Неравномірий нагар на свічках не является порушенням у роботі двигуна, якщо хочеш поліпшиті роботу двигуна познач свічки і подбери їх, щоб зазор всвічках був зверненний до клапанів.
занимался когда-то подбором свеча-цилиндр. В теории может быть все так и должно быть, на практике - отсутствие нагара на резьбовой части свечи было слева-справа, а не напротив крепления бокового электрода
0 людей читають цю тему
0 користувачів, 0 гостей, 0 схованих користувачів