Перейти до вмісту

Друзі. Проект буде закрито в кінці 2024 року. Перемоги і миру вам. Хай щастить. Слава Україні!

Фотографія
- - - - -

Прибор- эконометр


  • Please log in to reply
28 replies to this topic

#21 Emissions

Emissions

    В бой идут одни шатуны


  • Модераторы
  • 16 537 Повідомлень:
  • Реєстрація 26-листопад 12
  • Авто:21061, 21083

Відправлено 24 січень 2014 - 23:56

Але тоді на холостих вона буде завжди в червоній зоні.

наоборот.
чем больше жмешь педаль(чем больше обороты) тем больше стрелка расхода будет показывать.
оптимальная зеленая зона по моему в районе ~2-2.5к оборот

f32248a54d5233b01589e2ceddc90c6f.gif

Это же нафарник! ©ВАНО. In Bass We Trust
ВАЗ 21061 (1986) Emissions [Lina]  ВАЗ 21083 (1989) Emissions

#22 Scif

Scif

    Одноклубник


  • Пользователи
  • 336 Повідомлень:
  • Реєстрація 15-січень 11

Відправлено 25 січень 2014 - 00:08

Але ж розрідження в колекторі змінюється в залежності від навантаження на двигун.
А навантаження від обертів не залежить.

На холостих обертах розрідження в впускному колекторі максимальне, при рості обертів та зменшенні навантаження на двигун розрідження падає.

Виходить що Х.З. яке розрідження є оптимальним для даного двигуна.

Мабудь стокові економетри повинні бути налаштовані на розрідження для середньостатистичного мотора??!!
Чи всі вони показують "погоду в Гондурасі" ?

#23 Fast

Fast

    Член клуба


  • Пользователи
  • 2 100 Повідомлень:
  • Реєстрація 18-грудень 11

Відправлено 25 січень 2014 - 00:13

При максимальном разряжении он на минимуме,при минимальном в красной зоне,без разряжения стрелка аж за красной зоной.
ТАЗы валят

#24 Дмитрий86

Дмитрий86

    Одноклубник


  • Пользователи
  • 199 Повідомлень:
  • Реєстрація 24-липень 12

Відправлено 25 січень 2014 - 08:07

а где можно купить сей девайс,какая цена оринтировочно

#25 vicshark

vicshark

    Новичок


  • Пользователи
  • 15 Повідомлень:
  • Реєстрація 09-липень 12

Відправлено 13 травень 2015 - 16:19

А схема установки есть у кого?

#26 Emissions

Emissions

    В бой идут одни шатуны


  • Модераторы
  • 16 537 Повідомлень:
  • Реєстрація 26-листопад 12
  • Авто:21061, 21083

Відправлено 13 травень 2015 - 16:29

А схема установки есть у кого?


а что ставить то его? трубку тянешь и подключаешь к впускному коллектору, вот и вся тебе схема)

f32248a54d5233b01589e2ceddc90c6f.gif

Это же нафарник! ©ВАНО. In Bass We Trust
ВАЗ 21061 (1986) Emissions [Lina]  ВАЗ 21083 (1989) Emissions

#27 vicshark

vicshark

    Новичок


  • Пользователи
  • 15 Повідомлень:
  • Реєстрація 09-липень 12

Відправлено 13 травень 2015 - 17:15

не я к тому какой штуцер (размеры) и куда в крутить или новое отверстие сделать

#28 Blade

Blade

    Одноклубник


  • Пользователи
  • 926 Повідомлень:
  • Реєстрація 31-серпень 12

Відправлено 13 травень 2015 - 19:01

vicshark, на старых коллекторах есть штуцер, прямо под карбюратором, в более поздних штуцер подключения клапана ЭПХХ, находится ближе к отбору вакуума на вакуумный усилитель.
Если работаешь чтобы жить, так зачем убиваться на работе?

#29 Emissions

Emissions

    В бой идут одни шатуны


  • Модераторы
  • 16 537 Повідомлень:
  • Реєстрація 26-листопад 12
  • Авто:21061, 21083

Відправлено 13 травень 2015 - 19:10

vicshark, на старых коллекторах есть штуцер, прямо под карбюратором, в более поздних штуцер подключения клапана ЭПХХ, находится ближе к отбору вакуума на вакуумный усилитель.


эм, что?

подлкючается эконометр на новых семерках вот здесь:
Зображення

на старых впускных коллекторах там вкручен болт, за которую цепляется пружинка для озона.

f32248a54d5233b01589e2ceddc90c6f.gif

Это же нафарник! ©ВАНО. In Bass We Trust
ВАЗ 21061 (1986) Emissions [Lina]  ВАЗ 21083 (1989) Emissions




0 людей читають цю тему

0 користувачів, 0 гостей, 0 схованих користувачів

Яндекс.Метрика