Извини, но жигули даже новые не блещут надёжностью, а старые и подавно. Радоваться что можно в пути с наслаждением менять подшипники полуоси и тормозные цилиндры?
Вот как раз старые Жигули надежнее новых в разы.
Раз уж об этом зашла речь, у меня на 21011 1975 г.в. с пробегом 200 тысяч левый подшипник полуоси ещё родной, правый менялся с полуосью из-за сорванной резьбы под колесный болт. Вот ни разу не было проблем с ними. Также как и с передними. Ни с КПП не было проблем, ни с редуктором. Для примера, меньше 120 я по трассе не езжу, а бывает и 150-170.
Повністю згоден, нові 2103 бігали до 200 тис без серйозних ремонтів, а 2107 2006-2008х до 50тис пробігу потрібно пів машини перебрати, при 100тис рідко яка сімка без ремонту кузова
В батька 21063 91р.в. пробіг минув 300тис при цьому в моторів при 70тис мінялися кольца, в 2006р мінялися шарові і рульові, і то вони не були поганими, просто їхали в Крим і вирішили не ризикувати, амартизатори і втулки реактивних навіть ще рідні. По кузові тільки помяте на парковці крило міняне, решта в рідні фарбі і не потребує ніякого ремонту
Не завжди вирішує стан авто та його якість, багато чого залежить і від того як воно експлуатується
Я на своїй 011 за рік проїхав близько 10тис і за цей час замінив 2рази масло, задній циліндричні і полуось(доречі теж рідний підшипник ще стояв),правда минулого року я повністю перебрав ходову і можу собі це дозволити хоч кожні 2роки, адже з врахуванням того що за ці 2роки я спалювання майже 2тоні пального, 200$ на ходову не є такими великими грошима, тим більш що далі я знов буду їхати і тільки перевіряти тиск у шинах і рівень масла
А спробуйте на старій іномарці відразу поставити нову ходову скільки це вийде по грошах?
Для приміру літом робили з моїм дядьком ходову на матір поміняли: передні стойки2,шарові2,тягу рульву1,пильніки кулака1,барабан1,колодки зад,циліндрик1, пружини зад2 і на запчастини пішло більше 10000грн і невідомо як надовго, адже не зрозуміло які запчастини оригінал, а ні