#221
Відправлено 30 червень 2018 - 23:06
Заробляють грошей тим що чіпують дізеля... ну і помагають спортсменам.
Знаходяться на перехресті кільцевої і зеленої.
MsAuto називаються.
Задоволення не є дороге коли ти строїш машину...
коли сток то пофіг...
Найголовніше що у львові є стенд і це кльово...
#224
Відправлено 30 червень 2018 - 23:15
Щось я не можу второпати - ця бмв підвіска так моц хаває, чи якась коробка з піском замість мастила? 27 коней - трошки занадто.
Поміряли жигу 1.7 на солексі 083 на 94 валі... на бмв підвісці задній))) Короче))) 84 коня на маховику... і 140 моменту. В перерахунок на колеса то 57 коней)))
#229
Відправлено 30 червень 2018 - 23:39
ти заїжжаєш, калібруєш обороти мотора і стенду... потім тапкуєш... валиш або на 3 або на 4...
коли докрутив до відсічки або характерного звону, вижимаєш сцепу і чекаєш поки машина зупиниться. Так стенд собі рахує втрати.. тобто який в тебе накат...
тобто піджав ручнічок і всьо))) сільнок нєт))) чи то наоборот є)))
#230
Відправлено 01 липень 2018 - 06:48
сток 1.7 по заводу 82 коня.Яких 27??? Замір на маховику...
все норм получилось.
Сток 1.7 на ниві має 78 чи 75...
вот плюс вал. 94
Ну все поняв... ))) мені здається що бмв підвіска хаває менше...
Але важка кпп, кардан, редуктор, півосі...
https://www.drive2.r...58684027734013/
#232
Відправлено 01 липень 2018 - 09:31
всі міряють і всі рахують...
можна просто порахувати поділивши на 1.3 вроді... короче...
коли міряєш сток тачку то все співпадає з заводськими параметрами)))
Мірялась ще якась жига вчора... що там за жига я не вкурсі, але наміряли 92 коня але 106 моменту тільки... то знову ж на моторі
#235
Відправлено 01 липень 2018 - 10:19
Якщо додати масу - за простою формулою отримуєш потужність.
Динаміку можеш поміряти +- Але то нічого спільного з кінськими силами....
А час розгону до 100 скорочують, розвантажуючи машину - це дає більший ефект, ніж збільшення потужності на якісь кілька процентів.
#236
Відправлено 01 липень 2018 - 10:36
до сраки... сили показує тільки стенд.
вага, коефіцієнт кочення, зацепу коліс, прогрітість підшипників, підклинювання передніх колодок...
аеродинаміка, вітер в морду, вітер в жопу)))
всьо то крім стенда до сраки...
можна Race Logicом міряти розгон до 100... але то тільки розгон... а не потужність
#238
Відправлено 01 липень 2018 - 10:53
так експериментуй)))) хто мішає... тільки не видавайрезультати своїй експериментів за правду))))
просто не розумію для чого займатись цим всім як що можна заплатити гроші і поміряти. притому що поміряти там де міряє весь світ... )))
а не щось собі заекспериментувати і потім казати що по своїх підрахунках в тебе там стільки чи то стільки сил...
альтернативні методи то як альтернативна медицина))) ефект є але кожен раз інший)))
є купа прог і купа всякого гівна чим можна поміряти розгон... і це все потім перераховується. але точної цифри сил на колесах не може дати нічого крім стенду...
колись мірялись піськами і кричали що жига валить і там 120-150 сил)))) а тепер їдеш на стенд і розумієш що нульовий це +1 сила... хоча пацики на стенді сказали що заміряли нульовик, то ніякої прибавки)))
0 людей читають цю тему
0 користувачів, 0 гостей, 0 схованих користувачів