Перейти до вмісту

Друзі. Проект буде закрито в кінці 2024 року. Перемоги і миру вам. Хай щастить. Слава Україні!

Фотографія
- - - - -

Переборка КПП Полонез


  • Please log in to reply
118 replies to this topic

#41 nemiroff-88

nemiroff-88

    Прохожий


  • Пользователи
  • 7 Повідомлень:
  • Реєстрація 21-липень 11

Відправлено 24 липень 2011 - 17:44

привод на 12 зубьев! можеш такой найти???

Прикріплені файли

  • Прикріплений файл  Фото-0035.jpg   108,73До   6 Кількість завантажень:


#42 nemiroff-88

nemiroff-88

    Прохожий


  • Пользователи
  • 7 Повідомлень:
  • Реєстрація 21-липень 11

Відправлено 24 липень 2011 - 17:46

наклон здесь показую!!! я понял что надо другой!!!

#43 andron1313

andron1313

    Одноклубник


  • Пользователи
  • 1 501 Повідомлень:
  • Реєстрація 23-лютий 11

Відправлено 24 липень 2011 - 22:14

пришлось снять кпп 2й раз, после того как всё собрал залил масло , а оно потекло из под колокола . так и за одно перевернул кольцо. на нетралке жостко гудит подшипник на первичьном валу если слушать под машиной в салоне не слышно. На средних оборотах подвывает 2 передача и 5 немного гудит. масло заливал 2 литра фольсваггеновского . спидометр завышает на 10 км. какую надо найти пару привода спидометра под редуктор 4,1 ? щас стоит 11 зубов шестерня и червяк на 5 заходов

#44 VETERAN

VETERAN

    Член клуба


  • Пользователи
  • 7 872 Повідомлень:
  • Реєстрація 24-квітень 09
  • Авто:Найкласніше

Відправлено 24 липень 2011 - 22:49

пришлось снять кпп 2й раз,

Співчуваю. Я заливаю в коробку масло ще наперед і залишаю її на ніч - щоб переконатись, що не тече. Масла влазить 1,6 літра. Також замість 50км/год. показувало 60. Привід має 15 зубів. В районі 100-110 км/год вже показував вірно - я буваю в Польщі і у них на дорогах попадаються радіолокатори з вкзівником швидкості - по них і калібрую спідометр. Кілька днів тому поміняв ту вертушку з магнітом у спідометрі - показувала тільки до 60км/год., а далі не піднімалась. Я спочатку подумав, що привід на коробці полетів. Тепер треба буде знову відкалібрувати.

#45 andron1313

andron1313

    Одноклубник


  • Пользователи
  • 1 501 Повідомлень:
  • Реєстрація 23-лютий 11

Відправлено 25 липень 2011 - 07:00

VETERAN а если стрелку попробовать на 10 км вниз опучтить, будет толк или нет?

#46 VETERAN

VETERAN

    Член клуба


  • Пользователи
  • 7 872 Повідомлень:
  • Реєстрація 24-квітень 09
  • Авто:Найкласніше

Відправлено 25 липень 2011 - 09:24

Він же бреше не на 10 км/год., а на 15% - значить на 30 він буде показувати 25, а на 120 - 130. Спідометр - це не вимірювальний пристрій, які піддаються повірці і калібровці, а індикатор швидкості. Хотілося б мати щось із безпосереднім відліком - типу радіолокаційного, або ультразвукового локатора.

#47 andron1313

andron1313

    Одноклубник


  • Пользователи
  • 1 501 Повідомлень:
  • Реєстрація 23-лютий 11

Відправлено 25 липень 2011 - 21:27

сегодня выеснил что он реально брешит не на 10 км а на 15% при 170 по спидометру жпс показал 150. а при 60 км на жпсе 50 было .

VETERAN можно подобрать какойто привод под 4,1 редуктор?

#48 VETERAN

VETERAN

    Член клуба


  • Пользователи
  • 7 872 Повідомлень:
  • Реєстрація 24-квітень 09
  • Авто:Найкласніше

Відправлено 25 липень 2011 - 22:14

andron1313, напиши яка це марка, або тип - я і собі такий візьму. Сьогодні перерив один базар - є тільки такі, як мій - на 15 зубів. Вияснив, що бувають на 12, 14, 15 і 16 зубів. Поляки просять сказати номер, який потрібен - і вони знайдуть. Моя шестерня на валу має 7 заходів. Там задумка така - один оборот троса повинен відповідати 1 метру пройденого шляху.
Хто має натхнення шустрити по нету і шукати всі характеристики різних фіатів 125 і полонезів - вперед. Бажане знання польської мови.:)

#49 VETERAN

VETERAN

    Член клуба


  • Пользователи
  • 7 872 Повідомлень:
  • Реєстрація 24-квітень 09
  • Авто:Найкласніше

Відправлено 26 липень 2011 - 20:32

nemiroff-88, сьогодні закінчив огляд базарів - знайшов тільки на 15 і 16 зубів. Вибачай, друже.:bk:

#50 nemiroff-88

nemiroff-88

    Прохожий


  • Пользователи
  • 7 Повідомлень:
  • Реєстрація 21-липень 11

Відправлено 01 серпень 2011 - 20:42

А если шестерню с вазовской коробки переставить на полонез???

#51 MORDA

MORDA

    Член клуба


  • Пользователи
  • 4 128 Повідомлень:
  • Реєстрація 09-березень 08

Відправлено 01 серпень 2011 - 21:03

это вазовский привод с шестерней от полонеза. К ваза нет приводов с шестернями, которые подходят к шестерне в коробке. У меня все три вида облизало. Шестерню снят со старого полонезовского привода, положил на газовую плиту, нагрел, одел на тазо привод и ездил удивлялся почему не работает спидометр. Еще больше удивлялся, когда на задней передаче начинал показыватьспидометр. иТак 2 года и проездил без показаний спидометра вообще)

#52 yurecgod

yurecgod

    Администратор


  • Администраторы
  • 6 164 Повідомлень:
  • Реєстрація 15-квітень 06
  • Авто:KIA CEED SW 3G

Відправлено 01 серпень 2011 - 21:13

сегодня выеснил что он реально брешит не на 10 км а на 15% при 170 по спидометру жпс показал 150. а при 60 км на жпсе 50 было .

VETERAN можно подобрать какойто привод под 4,1 редуктор?


на 4.1 можно! Я ваще когда покупал КПП полонез я предварительно крутил хвостовик
родной кпп и считал сколько оборотов будет на приводе спидометра....и мне всего с 3-тей
попытки попалась именно нужная КПП, то что полонезы расчитаные на 4.1 редуктор
существуют конечно я узнал за ранее.

#53 VETERAN

VETERAN

    Член клуба


  • Пользователи
  • 7 872 Повідомлень:
  • Реєстрація 24-квітень 09
  • Авто:Найкласніше

Відправлено 01 серпень 2011 - 22:48

Автомобили с двигателями 1,5 и 1,6 л, как правило (почему как правило читайте в конце поста), комплектовались редукторами с ГП - 9/41; 10/41 и 11/43, (т.е. 4,5; 4,1 и 3,9) соответственно.

Дизеляки 1,9 комплектовались редукторами 10/43 (4,3), 10/41 (4,1) и 11/43 (3,9).

16-ти клапанники 1,4 л комплектовались только редукторами с ГП 10/43 (4,3).

А теперь самое интересное, существует три вида КПП (все 5-ти ступенчатые) которые ставили на Полонезы, отличия в передаточных числах, итак:
до 87 года ставили КПП с передаточными числами I - 3,753; II - 2,132; III - 1,378; IV - 1,000; V - 0,881
87-93 годы - ставили КПП с передаточными числами I - 3,778; II - 1,944; III - 1,307; IV - 1,000; V - 0,803
с 93 года - ставили КПП с передаточными числами I - 3,830; II - 1,971; III - 1,321; IV - 1,000; V - 0,806

теперь значит о том почему "как правило" - значит этих самых FSO Polonez существовало очень дофигища модификаций с разными кузовами (седаны, хэтчи, пикапы и даже грузовички) - и судя по информации производителя что угодно могли ставить на какую угодно модель, а если учесть еще то, что покупая у нас КПП от Полонеза вам никто не скажет с какой машины и с каким двигателем и мостом она снята, то и всплывает именно это "как правило".
Це все я знайшов на москвичовському форумі.
Моя коробка така - I - 3,778; II - 1,944; III - 1,307; IV - 1,000; V - 0,803. Привід спідометра має 15зубів розрахований на міст 4,5. Пробував на базарі знайти якийсь інший привід спідометра - знайшов на 15 і 16 зубів - від швидкісних коробок. Розмовляв з поляками - обіцяли допомогти, якщо скажу потрібну марку. А з цим проблема - в неті нічого не накопав.
Сьогодні зібрав свою запасну коробку і зняв з неї шестерню привода і сам привід. Тепер ще зніму таке ж із стокової. У вересні поїду в Польщу і спробую їм на складі на пальцях пояснити - що мені потрібно. Думаю, що таку пару зможу підібрати. Заодно довідаюсь ціну. Так що чекайте до жовтня - повернусь в кінці вересня.

А если шестерню с вазовской коробки переставить на полонез???

Якраз це я і хочу перевірити.

#54 sav

sav

    Одноклубник


  • Пользователи
  • 896 Повідомлень:
  • Реєстрація 09-вересень 09

Відправлено 02 серпень 2011 - 15:57

ребят, а где можно пыльник кулисы найти в нормальном состоянии? или что можно приспособить вместо? я так понимаю, нужно что то из маслопрочной резины. Мои перчатки резиновые разьедает за неделю ))))

#55 funof325

funof325

    Одноклубник


  • Пользователи
  • 416 Повідомлень:
  • Реєстрація 01-лютий 11

Відправлено 03 серпень 2011 - 08:13

Пильник куліси вільно продається на авторинку, ну принаймні у нас, ціна питання 80 грн.

На рахунок погрішностей спідометра - як вам така ідея - підігнати шкалу спідометра під покази встановленого приводу спідометра? Тобто берем ЖПС і записуємо швидкість по ЖПС і її відповідність швидкості по спідометру, потім у відповідності до цих даних перемальовуємо шкалу спідометра.
Зображення

#56 sav

sav

    Одноклубник


  • Пользователи
  • 896 Повідомлень:
  • Реєстрація 09-вересень 09

Відправлено 03 серпень 2011 - 10:48

Пильник куліси вільно продається на авторинку, ну принаймні у нас, ціна питання 80 грн.

На рахунок погрішностей спідометра - як вам така ідея - підігнати шкалу спідометра під покази встановленого приводу спідометра? Тобто берем ЖПС і записуємо швидкість по ЖПС і її відповідність швидкості по спідометру, потім у відповідності до цих даних перемальовуємо шкалу спідометра.


скорость не главное в этом смысле, главное Одометр. как быть с ним?

#57 funof325

funof325

    Одноклубник


  • Пользователи
  • 416 Повідомлень:
  • Реєстрація 01-лютий 11

Відправлено 03 серпень 2011 - 11:18

З одометром вже ніяк :(. Просто в голові множити покази одометра на відповідний коефіцієнт (визначається також за допомогою ЖПС)
Зображення

#58 andron1313

andron1313

    Одноклубник


  • Пользователи
  • 1 501 Повідомлень:
  • Реєстрація 23-лютий 11

Відправлено 11 серпень 2011 - 08:42

немогу разобраться с этим спидометром раньше стояла ваз кпп спидомитр завышал на 10 км, что пробег что скорость. поставил кпп полонез на приводе спидомитра червяк на 5 заходов и шестерня на 11 зубов. скорость брешит как то странно до 60 км на 10 км завышает до 80 на 20 и после 110 на 30 . но самое главное что одометр показывает правильно. я вобще в тупике может сам спидомитр брешит или это так и должно быть?

#59 Anndreykov

Anndreykov

    Член клуба


  • Пользователи
  • 2 489 Повідомлень:
  • Реєстрація 01-квітень 10

Відправлено 29 червень 2012 - 22:45

Подниму тему.
Подошло время отпуска, на днях сниму свою КПП Полонез для замены синхронизаторов 2 и 3 передачи, за одно проведу ревизию. Вопрос к тем, кто уже ковырял это чудо: Разбирается она так же как и ВАЗовская или есть свои фокусы, я имею ввиду блок шестерен 5-й и задней передач? А то не охота что нибудь выпрессовать через какой нибудь стопор или шпонку какую нибудь вырвать.
За ранее благодарен за толковые ответы и советы.
1700, БСЗ, Зажигание ПРИЗ, ЭБН, Полированый солекс 24х26, ГБО

#60 VETERAN

VETERAN

    Член клуба


  • Пользователи
  • 7 872 Повідомлень:
  • Реєстрація 24-квітень 09
  • Авто:Найкласніше

Відправлено 29 червень 2012 - 23:19

Розбирається так само. Тільки є ще гайки в середині, які тримають задню кришку. Тому не скубай за неї, а шукай, що ще не відкрутив. Підшипники люблять вискочити і розсипатися - акуратно вийми спочатку їх, а пізніше вже вал.
Мені також потрібно залізти вниз подивитися. Спідометр перестав крутитися - може привід полетів, але надіюсь, що тросик.




0 людей читають цю тему

0 користувачів, 0 гостей, 0 схованих користувачів

Яндекс.Метрика