Переборка КПП Полонез
#43
Відправлено 24 липень 2011 - 22:14
#44
Відправлено 24 липень 2011 - 22:49
Співчуваю. Я заливаю в коробку масло ще наперед і залишаю її на ніч - щоб переконатись, що не тече. Масла влазить 1,6 літра. Також замість 50км/год. показувало 60. Привід має 15 зубів. В районі 100-110 км/год вже показував вірно - я буваю в Польщі і у них на дорогах попадаються радіолокатори з вкзівником швидкості - по них і калібрую спідометр. Кілька днів тому поміняв ту вертушку з магнітом у спідометрі - показувала тільки до 60км/год., а далі не піднімалась. Я спочатку подумав, що привід на коробці полетів. Тепер треба буде знову відкалібрувати.пришлось снять кпп 2й раз,
#46
Відправлено 25 липень 2011 - 09:24
#48
Відправлено 25 липень 2011 - 22:14
Хто має натхнення шустрити по нету і шукати всі характеристики різних фіатів 125 і полонезів - вперед. Бажане знання польської мови.
#51
Відправлено 01 серпень 2011 - 21:03
#52
Відправлено 01 серпень 2011 - 21:13
сегодня выеснил что он реально брешит не на 10 км а на 15% при 170 по спидометру жпс показал 150. а при 60 км на жпсе 50 было .
VETERAN можно подобрать какойто привод под 4,1 редуктор?
на 4.1 можно! Я ваще когда покупал КПП полонез я предварительно крутил хвостовик
родной кпп и считал сколько оборотов будет на приводе спидометра....и мне всего с 3-тей
попытки попалась именно нужная КПП, то что полонезы расчитаные на 4.1 редуктор
существуют конечно я узнал за ранее.
#53
Відправлено 01 серпень 2011 - 22:48
Дизеляки 1,9 комплектовались редукторами 10/43 (4,3), 10/41 (4,1) и 11/43 (3,9).
16-ти клапанники 1,4 л комплектовались только редукторами с ГП 10/43 (4,3).
А теперь самое интересное, существует три вида КПП (все 5-ти ступенчатые) которые ставили на Полонезы, отличия в передаточных числах, итак:
до 87 года ставили КПП с передаточными числами I - 3,753; II - 2,132; III - 1,378; IV - 1,000; V - 0,881
87-93 годы - ставили КПП с передаточными числами I - 3,778; II - 1,944; III - 1,307; IV - 1,000; V - 0,803
с 93 года - ставили КПП с передаточными числами I - 3,830; II - 1,971; III - 1,321; IV - 1,000; V - 0,806
теперь значит о том почему "как правило" - значит этих самых FSO Polonez существовало очень дофигища модификаций с разными кузовами (седаны, хэтчи, пикапы и даже грузовички) - и судя по информации производителя что угодно могли ставить на какую угодно модель, а если учесть еще то, что покупая у нас КПП от Полонеза вам никто не скажет с какой машины и с каким двигателем и мостом она снята, то и всплывает именно это "как правило".
Це все я знайшов на москвичовському форумі.
Моя коробка така - I - 3,778; II - 1,944; III - 1,307; IV - 1,000; V - 0,803. Привід спідометра має 15зубів розрахований на міст 4,5. Пробував на базарі знайти якийсь інший привід спідометра - знайшов на 15 і 16 зубів - від швидкісних коробок. Розмовляв з поляками - обіцяли допомогти, якщо скажу потрібну марку. А з цим проблема - в неті нічого не накопав.
Сьогодні зібрав свою запасну коробку і зняв з неї шестерню привода і сам привід. Тепер ще зніму таке ж із стокової. У вересні поїду в Польщу і спробую їм на складі на пальцях пояснити - що мені потрібно. Думаю, що таку пару зможу підібрати. Заодно довідаюсь ціну. Так що чекайте до жовтня - повернусь в кінці вересня.
Якраз це я і хочу перевірити.А если шестерню с вазовской коробки переставить на полонез???
#55
Відправлено 03 серпень 2011 - 08:13
На рахунок погрішностей спідометра - як вам така ідея - підігнати шкалу спідометра під покази встановленого приводу спідометра? Тобто берем ЖПС і записуємо швидкість по ЖПС і її відповідність швидкості по спідометру, потім у відповідності до цих даних перемальовуємо шкалу спідометра.
#56
Відправлено 03 серпень 2011 - 10:48
Пильник куліси вільно продається на авторинку, ну принаймні у нас, ціна питання 80 грн.
На рахунок погрішностей спідометра - як вам така ідея - підігнати шкалу спідометра під покази встановленого приводу спідометра? Тобто берем ЖПС і записуємо швидкість по ЖПС і її відповідність швидкості по спідометру, потім у відповідності до цих даних перемальовуємо шкалу спідометра.
скорость не главное в этом смысле, главное Одометр. как быть с ним?
#58
Відправлено 11 серпень 2011 - 08:42
#59
Відправлено 29 червень 2012 - 22:45
Подошло время отпуска, на днях сниму свою КПП Полонез для замены синхронизаторов 2 и 3 передачи, за одно проведу ревизию. Вопрос к тем, кто уже ковырял это чудо: Разбирается она так же как и ВАЗовская или есть свои фокусы, я имею ввиду блок шестерен 5-й и задней передач? А то не охота что нибудь выпрессовать через какой нибудь стопор или шпонку какую нибудь вырвать.
За ранее благодарен за толковые ответы и советы.
#60
Відправлено 29 червень 2012 - 23:19
Мені також потрібно залізти вниз подивитися. Спідометр перестав крутитися - може привід полетів, але надіюсь, що тросик.
0 людей читають цю тему
0 користувачів, 0 гостей, 0 схованих користувачів