Bmw E39 528I Touring Руйнівник Міфів
#142
Відправлено 30 вересень 2018 - 21:03
Та не короткий, у моего знакомого была е38 дизель трешка, говорил что не едет и купил в12 лонг, оно то ехало конечно, но расход бенза 25 на 100 и 4-5 литров масла на 1000.3 года не мог сбагрить, потерял на ней 4 тыщи, но то такое.По твоєму тур короткий?
Дякую!Поздравляю с обновкой,интересно будет следить за бортовиком
Сподіваюсь)
Там да,разница была в длинне между обычной и лонгом.к примеру мерсы и ауди шильды не меняют на универсалах.
#143
Відправлено 01 жовтень 2018 - 05:06
Шото малуватий двіжок вони на довгу сімку вчіпили.Андрей таки правда. L это длинная база у 7рок.
Говорят в Китае еще есть 5рки с длинной базой.
Так шо не феншуй. Сымай. Букавку L
Я сказав тур, 2.8 нада шільдік. Мені такий присдали.
Переклеїти треба погоду або гаражу.
#147
Відправлено 04 жовтень 2018 - 07:43
Почистив місце від електроліту(той підтікав), обробив і встановив новий з заводським кріпленням. До кріплення не все є-калхозніки розбазарили, тож підклав під кронштейн твердий пінопласт. Тепер не рухається. Тай йому тут нема як особо рухатись-вліз впритик).
Поставив ввечері, зранку завів авто добре.
#150
Відправлено 04 жовтень 2018 - 10:13
#152
Відправлено 04 жовтень 2018 - 11:06
Не було тут. Як має бути поки що не знаю. Там же якась решітка в бочину виходить.
Там все предельно ясно. Просто осмотри нишу кумулятора.
В бочине должен быть вставлен типо штуцер куда вставляется шлангочка.
але як буде капітальна злива типу як я логаном був, коли вода аж в корпус фільтра попала, то як?
Шо як? Шноркель и перенос кумулятора на крышу
А я тебе говорил, шо некоторые машины могут диктовать жизнь своему владельцу.
А ты не да не. Логан шо? Рота закрив та поїхав куди тобі треба. А тут бачиш яка історія.
Я не представляю тот гембель владельцев Феррари/Ламбы/Порша.
#155
Відправлено 04 жовтень 2018 - 12:37
Ну потім розберусь з трубошкою. А за шнорхель подумаю))Там все предельно ясно. Просто осмотри нишу кумулятора.Не було тут. Як має бути поки що не знаю. Там же якась решітка в бочину виходить.
В бочине должен быть вставлен типо штуцер куда вставляется шлангочка.але як буде капітальна злива типу як я логаном був, коли вода аж в корпус фільтра попала, то як?
Шо як? Шноркель и перенос кумулятора на крышу
А я тебе говорил, шо некоторые машины могут диктовать жизнь своему владельцу.
А ты не да не. Логан шо? Рота закрив та поїхав куди тобі треба. А тут бачиш яка історія.
Я не представляю тот гембель владельцев Феррари/Ламбы/Порша.
#159
Відправлено 04 жовтень 2018 - 14:01
Это авто не для трамплинов и офроуда, очнись. Дождь можно переждать не в луже.Я от тут задумався. Акума низько сидить. То звісно згодиться для розвісовки і при стрибках трамплінами), але як буде капітальна злива типу як я логаном був, коли вода аж в корпус фільтра попала, то як? Дно не діряве але є отвір через який кабеля під низ йдуть ну і вентиляція.
Ты говориш что авто у колхозников было, а чем будеш отличаться ты, поехав в брод по середину двери или еще выше, намочивши все что только можно под капотом и в салоне?
Для таких целей надо ниву брать или УАЗ.
- nightwolff подобається це
#160
Відправлено 04 жовтень 2018 - 14:34
То був жарт. Юмор, панімать нада.Это авто не для трамплинов и офроуда, очнись. Дождь можно переждать не в луже.Я от тут задумався. Акума низько сидить. То звісно згодиться для розвісовки і при стрибках трамплінами), але як буде капітальна злива типу як я логаном був, коли вода аж в корпус фільтра попала, то як? Дно не діряве але є отвір через який кабеля під низ йдуть ну і вентиляція.
Ты говориш что авто у колхозников было, а чем будеш отличаться ты, поехав в брод по середину двери или еще выше, намочивши все что только можно под капотом и в салоне?
Для таких целей надо ниву брать или УАЗ.
0 людей читають цю тему
0 користувачів, 0 гостей, 0 схованих користувачів