Пролом 213 Гбц После Шлифовки
#1
Відправлено 11 січень 2019 - 18:29
Так ось двигун завели на стенді все чудово працювало, тільки пускало воду з під прокладки. Сьогодні зняв гбц і перевірив прокладку, причина була таки в ній, тонша в одному місці.
Але виявилась нова проблема - продавило гбц між водяними каналами в районі 4 свічки. Спочатку то була просто ямка діаметром 6-7 мм, але нажавши голкою по центру вона без зусилля провалилася, шилом я легенько розколупав тонкі стінки і тепер там дірка, тож прошу поради що робити, заварити то місце і так ставити, чи викинути гбц і шукати іншу. Шкода викидати гбц, але між іншими каналами стінки теж тонковаті, і не впевнений що при затяжці в іншому місці не продавить
#4
Відправлено 11 січень 2019 - 18:59
имхо должно все быть нормально, с полостью под болт гбц не сообщается и хорошо. Странно конечно, общая толщина гбц какая? Наверное шлифовалась уже дофига раз.
Судя по всему снято от номинала далеко не 1мм...
https://www.drive2.r...58684027734013/
#8
Відправлено 11 січень 2019 - 19:03
110мм переміряв
скажем так не мало. Номинал 112,5 навскидку, хотя может 21213 имеет свои значения. На моей 21011 голове 109,8 осталось но пока ничего не вскрылось.
https://www.drive2.r...58684027734013/
#10
Відправлено 11 січень 2019 - 19:13
111мм висота гбц 21213, сам нерозумію, міг бути брак в даному місці, але в інших місцях з сторони свічок товщина не набагато більша, з сторони колекторів значно грубше
погуглил, таки 111мм.
Осмелюсь предположить что литье головы 21213 мало отличается (кроме дополнительных приливов, мелочей) от 21011 и просто что бы достичь требуемой СЖ они сфрезеровывают то что вышло до 111мм. Поэтому как бы толщина там больше не закладывалась в тех местах, вот их и вскрыло. Ставь, должна ходить.
https://www.drive2.r...58684027734013/
#18
Відправлено 11 січень 2019 - 19:43
Головка залишилась від одного клієнта, робив йому авто, він каже: є двигун, тільки треба подивитись до нього, в результаті привіз тайговський двигун з завареною диркою в блоці, видно власник так і не наважився ставити його і продав, я теж відмовився його збирати, нащастя його двигун виявився недавно після ремонту і не потребував заміни, коротше кажучи тайговский мотор в мене так і залишився і за нього ніхто вже не згадував 3 роки, ось я і вирішив що йому вже не треба. Так і появилась в мене гбц і колінвал, потім купив блок 2106 з поршнями, інші запчастини що купив що мав, так і склав собі двигун.
Гбц фрезував так як мала пори від їзди на поганому бензині
#19
Відправлено 11 січень 2019 - 19:53
Так ось двигун завели на стенді все чудово працювало, тільки пускало воду з під прокладки.
И да к стате- это личная ваша оплошность.
Вы Гбц фрезеровали ? - Дда фрезой сняли все ОК. Точно ? Дда точно. (станки настроены,не убитые и т.д.)
Как блок себя чувствует ? Все ОК. Точно? Дда точно. А вы уверенны что у вас нету прогара по блоку цилиндров ? Дда уверенны. (Ох ты ййоп а был прогарчик в 0.3 и выявилось на плоскошлифовальном.
А вы блок на поскую шлифовку устанавливали ? Ннеа -нет,денежек нехвавтило.
пс
Дда Не может пропускать прокладка изначально если и блок и гбц по плоскости ровная
Циліндр 4
Головка залишилась від одного клієнта, робив йому авто, він каже: є двигун,
Скажу честно - дальше не читал,хватило ...
0 людей читають цю тему
0 користувачів, 0 гостей, 0 схованих користувачів