Перейти до вмісту

Друзі. Проект буде закрито в кінці 2024 року. Перемоги і миру вам. Хай щастить. Слава Україні!

Фотографія
- - - - -

Пролом 213 Гбц После Шлифовки


  • Please log in to reply
42 replies to this topic

#21 Сергей72

Сергей72

    Одноклубник


  • Пользователи
  • 2 681 Повідомлень:
  • Реєстрація 04-листопад 11

Відправлено 11 січень 2019 - 20:19

 але меее цікавило що робити з проломаною гбц

Я не советчик,нну не знаю яб выбросил эту бошку (хотя да иногда встречаются раковины в самом литье).

Блин,нну как изначально может быть проблема в прокладке без пробега?..Ттанну перестаньте...

 Лладно,ллады,во всяком случае к тебе отнислись не безразлично, как говорят спросс в лорба не ударит.

 пс Уже неделю делаем подгонку (подгонку) по сборке 405-го, и ттаки да был прогар на блоке маленькая цяточка в 0,3мм каторая жизни недавала старым владельцам,при вскрытии было две прокладки металопакет и обычная прокладка... и выявили мы это дело токо при плоскошлифовке. Нну вот так.



#22 V@lik

V@lik

    Новичок


  • Пользователи
  • 125 Повідомлень:
  • Реєстрація 18-жовтень 11

Відправлено 11 січень 2019 - 20:24

Прокладка в місці де пускало виявилась тоншою, це було видно коли зняв, заміри товщини це підтвердили, я не відвергаю свою помилку що не перевірили прокладку перед зборкою, завжди ставили такі прокладки і ніколи проблем не було, тому й не перевірили

#23 Сергей72

Сергей72

    Одноклубник


  • Пользователи
  • 2 681 Повідомлень:
  • Реєстрація 04-листопад 11

Відправлено 11 січень 2019 - 20:38

Прокладка в місці де пускало виявилась тоншою, це було видно коли зняв, заміри товщини це підтвердили, 

 

 

Не исключено.

У меня раньше также был стэнд (перед установкой заводил мотор и катал).

Нно есть но,ты историю башки не знаешь. Ттю так а в чем проблема? (это на олх все говорят шо башка проверена на герметичность).

Блин вариантов пыппэць,я кадато и мотор вывешовал без поддона на сухую заводил и и и ... и башка новая была попалась с трещиной под седлом.Дружыще выбачай рад былбы шото посоветовать но глаза не рентген..

Если будешь уверен в герметичности башки,так завари ту дырку.



#24 Интервент

Интервент

    Любит ВАЗ


  • Модераторы
  • 6 073 Повідомлень:
  • Реєстрація 16-грудень 05
  • Авто:ВАЗ-21011 1,7; ВАЗ-2123 Нива

Відправлено 11 січень 2019 - 20:43

Видимо брак литья. Надо это место расковырять насколько получится, чтобы толщина стенки на срезе была не менее 3 мм. Потом заварить и прошлифовать.

По-хорошему голову надо еще проверить на герметичность. Если других таких каверн нет, то ходить будет нормально.


Красота никогда не давалась легко.

#25 V@lik

V@lik

    Новичок


  • Пользователи
  • 125 Повідомлень:
  • Реєстрація 18-жовтень 11

Відправлено 11 січень 2019 - 20:53

Так і зроблю, завтра завезу голову на заварку, відпишусь що там скажуть.
В подальшому куплю іншу гбц і відкапіталю, щоб була в запасі, але не впевнений чи буду фрезувати.
Їжджу в основному на газу, тому установкою даної гбц хотів підняти СС

#26 Интервент

Интервент

    Любит ВАЗ


  • Модераторы
  • 6 073 Повідомлень:
  • Реєстрація 16-грудень 05
  • Авто:ВАЗ-21011 1,7; ВАЗ-2123 Нива

Відправлено 11 січень 2019 - 21:03

Так і зроблю, завтра завезу голову на заварку, відпишусь що там скажуть.
В подальшому куплю іншу гбц і відкапіталю, щоб була в запасі, але не впевнений чи буду фрезувати.
Їжджу в основному на газу, тому установкою даної гбц хотів підняти СС

213-я голова шлифовку на 2 мм выдерживает без проблем а на 1 так вообще можно не волноваться. Если, конечно, нет дефектов литься или каверн от плохой ОЖ.


Красота никогда не давалась легко.

#27 Andriy1352

Andriy1352

    Модератор


  • Модераторы
  • 17 806 Повідомлень:
  • Реєстрація 17-травень 13
  • Авто:VAZ 2103? 2.0 16v Stroker буде

Відправлено 11 січень 2019 - 21:04

V@lik,я 21213 гбц дошліфував до -2мм. Щей канали були розточені. Їздив півтора року і все було гут поки різьба не зірвалась на 4 циліндрі. Вирішив не бавитись з футорками і зробив собі іншу голову. Видно брак лиття. Можна просвітити і якщо брак тіки там то заварити і кататись 


Головне не машина, а водій!

#28 V@lik

V@lik

    Новичок


  • Пользователи
  • 125 Повідомлень:
  • Реєстрація 18-жовтень 11

Відправлено 11 січень 2019 - 21:09

Чесно кажучи в мене таке враження що в інших таких місцях візуально товщина теж не велика

#29 Andriy1352

Andriy1352

    Модератор


  • Модераторы
  • 17 806 Повідомлень:
  • Реєстрація 17-травень 13
  • Авто:VAZ 2103? 2.0 16v Stroker буде

Відправлено 11 січень 2019 - 21:25

V@lik,як можна візуально оцінити те, чого не видно?... 


Головне не машина, а водій!

#30 V@lik

V@lik

    Новичок


  • Пользователи
  • 125 Повідомлень:
  • Реєстрація 18-жовтень 11

Відправлено 11 січень 2019 - 21:32

Я маю на увазі якщо дивитись в канал охолодження IMG2019011_7843112_31147567.jpg

#31 Emissions

Emissions

    В бой идут одни шатуны


  • Модераторы
  • 16 537 Повідомлень:
  • Реєстрація 26-листопад 12
  • Авто:21061, 21083

Відправлено 11 січень 2019 - 23:05


Судя по всему снято от номинала далеко не 1мм...

та шось вроде да, кс какая-то неуверенная


f32248a54d5233b01589e2ceddc90c6f.gif

Это же нафарник! ©ВАНО. In Bass We Trust
ВАЗ 21061 (1986) Emissions [Lina]  ВАЗ 21083 (1989) Emissions

#32 V@lik

V@lik

    Новичок


  • Пользователи
  • 125 Повідомлень:
  • Реєстрація 18-жовтень 11

Відправлено 12 січень 2019 - 08:01

Так висота гбц 110 мм, переміряв кілька разів.
Сьогодні ще раз передивився, всетаки я помилявся, видно втомлений був після роботи, всетаки в інших місцях товщина більша, що підтверджує брак лиття в даному місці, дякую всім хто відписався, буду варити і ставити, а там покаже

#33 V@lik

V@lik

    Новичок


  • Пользователи
  • 125 Повідомлень:
  • Реєстрація 18-жовтень 11

Відправлено 17 лютий 2019 - 22:36

V@lik,я 21213 гбц дошліфував до -2мм. Щей канали були розточені. Їздив півтора року і все було гут поки різьба не зірвалась на 4 циліндрі. Вирішив не бавитись з футорками і зробив собі іншу голову. Видно брак лиття. Можна просвітити і якщо брак тіки там то заварити і кататись

А який УОЗ виставляв?
В мене конфігурація така: блок 2106 поршня 2105 79.4 коліно 21213 гбц 21213 спилена на 1мм розпредвал 2101
Для 213 мотора уоз 1°, я експлуатую більшість на газі і незнаю який краще кут виставляти

#34 Emissions

Emissions

    В бой идут одни шатуны


  • Модераторы
  • 16 537 Повідомлень:
  • Реєстрація 26-листопад 12
  • Авто:21061, 21083

Відправлено 17 лютий 2019 - 22:52


я експлуатую більшість на газі і незнаю який краще кут виставляти
на трамблере под газ хорошие углы выставить очень сложно, так как изначально центробежная фиговина изобреталась не под газ.

 

в общем без мпсз никак.


f32248a54d5233b01589e2ceddc90c6f.gif

Это же нафарник! ©ВАНО. In Bass We Trust
ВАЗ 21061 (1986) Emissions [Lina]  ВАЗ 21083 (1989) Emissions

#35 Andriy1352

Andriy1352

    Модератор


  • Модераторы
  • 17 806 Повідомлень:
  • Реєстрація 17-травень 13
  • Авто:VAZ 2103? 2.0 16v Stroker буде

Відправлено 17 лютий 2019 - 23:07

V@lik,та голова на трампльорі їздила, тож угли такі собі. 

Думаю СС малувата, особливо для газу


Головне не машина, а водій!

#36 V@lik

V@lik

    Новичок


  • Пользователи
  • 125 Повідомлень:
  • Реєстрація 18-жовтень 11

Відправлено 18 лютий 2019 - 08:49

Вчора їхав на газі і зрозумів що при розгоні на всіх передачах крім першої є детонація.
Провірив уоз - десь 3°, зняв вакуумний шланг з трамблера, перевірив як працюють грузики - трохи підогнув пружину, вроді по графіку працює, але коли знову поставив шланг то при наборі обертів уоз стає на 2 ребро кришки, сьогодні спробую замінити вакуумний регулятор

#37 Emissions

Emissions

    В бой идут одни шатуны


  • Модераторы
  • 16 537 Повідомлень:
  • Реєстрація 26-листопад 12
  • Авто:21061, 21083

Відправлено 18 лютий 2019 - 09:19

вот эта дрочевня с грузами и вакуум регуляторами не поможет.


  • w-126 подобається це

f32248a54d5233b01589e2ceddc90c6f.gif

Это же нафарник! ©ВАНО. In Bass We Trust
ВАЗ 21061 (1986) Emissions [Lina]  ВАЗ 21083 (1989) Emissions

#38 Сергей72

Сергей72

    Одноклубник


  • Пользователи
  • 2 681 Повідомлень:
  • Реєстрація 04-листопад 11

Відправлено 28 травень 2019 - 19:38

Можт кто сталкивался ? Ланос 1,5 притянули в гараж на шнурке тобто работу мотора я не слышал и не видел при ремонте обнаружилась трещинка в Гбц,

На вопрос дуло-ли в расширитель - да дуло, болты Гбц были слабо зажаты (два вообще без усилий открутились),по прокладке отчетливо видно черноту на кольцах, на блоке есть прогиб щуп 0,05 свободно 0,1 по линейке не пролазит.

Опресовать башку негде, еслиб эта трещинка была между клапанами яб даже и не замарачивался.

Попробовать заварить ?

Для начала попробую залить керосина суток на двое,

 

26692463_m.jpg 26692464_m.jpg 26692465_m.jpg 



#39 VETERAN

VETERAN

    Член клуба


  • Пользователи
  • 7 880 Повідомлень:
  • Реєстрація 24-квітень 09
  • Авто:Найкласніше

Відправлено 28 травень 2019 - 20:07


Попробовать заварить ?
Заокругли надфілем і не переймайся.

#40 debyt

debyt

    Одноклубник


  • Пользователи
  • 683 Повідомлень:
  • Реєстрація 06-квітень 14
  • Авто:ВАЗ 2102

Відправлено 28 травень 2019 - 20:15

Или я ее там  не вижу, или там просто раковина, которая ни на что не влияет, прошлифовать головку и блок, взять новые болты и закрутить с паспортным усилием и будет оно ездить долго и счастливо, пока снова не перегреют. 






0 людей читають цю тему

0 користувачів, 0 гостей, 0 схованих користувачів

Яндекс.Метрика