Перейти до вмісту

Друзі. Проект буде закрито в кінці 2024 року. Перемоги і миру вам. Хай щастить. Слава Україні!

Фотографія
- - - - -

Расточили Блок Под Зеркало


  • Please log in to reply
162 replies to this topic

#141 Emissions

Emissions

    В бой идут одни шатуны


  • Модераторы
  • 16 537 Повідомлень:
  • Реєстрація 26-листопад 12
  • Авто:21061, 21083

Відправлено 30 січень 2019 - 10:43

 


тогда в продажу разве что..
Якщо цінуєш - треба дати достойно відійти у вічність, а не продавати в рабство. Я свою також вирішив більше не реанімувати.

 

ну, возможно попадется энтузиасту который переварит да покрасит, почему нет? некоторые одноклубники так и делали ж.


f32248a54d5233b01589e2ceddc90c6f.gif

Это же нафарник! ©ВАНО. In Bass We Trust
ВАЗ 21061 (1986) Emissions [Lina]  ВАЗ 21083 (1989) Emissions

#142 dimon_21061

dimon_21061

    Одноклубник


  • Пользователи
  • 2 338 Повідомлень:
  • Реєстрація 31-серпень 08
  • Авто:21043

Відправлено 30 січень 2019 - 10:43


Поршень под своим весом опускается

Чего боишься? Собирай!

Потихоньку обкатаешь и будет нормально!

Если руки и башка есть все будет ОК!

Ну а если нет, то и раморачиваться не стоит.


" ! ! ! Все врут ! ! ! " House D.M.

#143 US8ISW

US8ISW

    Новичок


  • Пользователи
  • 87 Повідомлень:
  • Реєстрація 27-січень 19
  • Авто:Ваз 2102

Відправлено 30 січень 2019 - 10:51

усадили шатуны прийдут на н.почту и буду собирать

#144 VETALZZZ

VETALZZZ

    Член клуба


  • Супер-модераторы
  • 11 309 Повідомлень:
  • Реєстрація 28-жовтень 07
  • Авто:21051, 21011

Відправлено 30 січень 2019 - 11:15

 

У мене блискучіше. Зліва до обробки чавунним притиром, а справа після.

02122009010_800.jpgi.gif

 

Здеся видно шо сетка не заводская,но какбы там нибыло мне реально нравится и зеркало и хон есть,в нормальных руках и хароших з/ч блок прослужит довольно неплохо.Попросту ты сам доработал,дда щас никто с эти делом особо не замарачивается или наждачка на хоны или просто алмазные хоны и досвидос.

 

 

ну я еще перед сборкой войлочным кругом с пастой гойи полировал немного, как советует Росс Твег в своей книге. Скажу что после полировки поверхность естественно менее шероховатая.


Днем он нормальный человек, а ночью чинит Жигули
https://www.drive2.r...58684027734013/

#145 VETERAN

VETERAN

    Член клуба


  • Пользователи
  • 7 880 Повідомлень:
  • Реєстрація 24-квітень 09
  • Авто:Найкласніше

Відправлено 30 січень 2019 - 12:01


Скажу что после полировки поверхность естественно менее шероховатая.
Я вже давно намагаюся обійтися без абразивної обробки поверхні. Справа в тому, що у чавуна специфічна структура - в ньому є мікропори, заповнені графітом. Будь який абразив відразу видавлює той графіт і фіксується там, як камінець в оправці. Його звідти вже ні чим не витрясеш.Надалі цей абразив буде зрізати все, що ковзатиме повз нього. А притиром я просто механічно затуплюю гострі гребні, залишені різцем.

Я зробив експеримент ще у 1986 році. У нас на заводі швейцарський високоточний координатнорозточний станок дві зміни пиляв циліндри у моєму блоці. Проходив з швидкістю 50 об./хв. і подача 0,05мм. Виявили ще заводську похибку у виготовленні - близько 0,1 - 0,2 мм відхилення у відстанях та паралельностях циліндрів. Гарантована повірена точність того станка була 5 мікрон. А насправді - менше мікрона. Точніше мені не вдавалося поміряти із-за нестабільності температури. Використовував ельборовий різець - інші просто швидко стиралися. Ніякого хонінгування, чи іншої обробки на заводі я не робив. В гаражі кілька хвилин потер кожен циліндр своїм притиром без абразиву.

Наші механіки, коли побачили результат, сміялися, що я виплюну поршні через вихлопну, ще поки прогріватиму мотор перший раз. Після пробігу 15000км я спеціально відкрив мотор і запросив їх зі своїм мікроскопом подивитися на результат. Ви би бачили їх здивування. Особливо їх здивувало те, що зробила присадка (ще не ХАДО в той час).

Після того мій мотор проїхав ще 400 000 км. Це з моїми самопальними набірними кільцями.

У 2003 році я поміняв кільця на німецькі набірні і їздив так аж до 2011 року.



#146 dimon_21061

dimon_21061

    Одноклубник


  • Пользователи
  • 2 338 Повідомлень:
  • Реєстрація 31-серпень 08
  • Авто:21043

Відправлено 30 січень 2019 - 12:08

Чем сбивал острые грани хона?
" ! ! ! Все врут ! ! ! " House D.M.

#147 VETERAN

VETERAN

    Член клуба


  • Пользователи
  • 7 880 Повідомлень:
  • Реєстрація 24-квітень 09
  • Авто:Найкласніше

Відправлено 30 січень 2019 - 12:12


Чем сбивал острые грани хона?

Чавунним притиром - я ж писав.

28112009009_800.jpgi.gif


  • dimon_21061 подобається це

#148 w-126

w-126

    Член клуба


  • Пользователи
  • 2 057 Повідомлень:
  • Реєстрація 29-вересень 11
  • Авто:ВАЗ 2103Т

Відправлено 30 січень 2019 - 12:31

Блин , сколько я еще не знаю. :(

 

И это есть хорошо :ay:


Крым наш # Крыш нам

#149 dimon_21061

dimon_21061

    Одноклубник


  • Пользователи
  • 2 338 Повідомлень:
  • Реєстрація 31-серпень 08
  • Авто:21043

Відправлено 30 січень 2019 - 12:49


Чавунним притиром - я ж писав.
как на нем регулируется размер?
" ! ! ! Все врут ! ! ! " House D.M.

#150 VETERAN

VETERAN

    Член клуба


  • Пользователи
  • 7 880 Повідомлень:
  • Реєстрація 24-квітень 09
  • Авто:Найкласніше

Відправлено 30 січень 2019 - 12:59


как на нем регулируется размер?
З того боку, що в циліндрі, є гайка, а блискуча поверхня - конічна, як і внутрішня сторона чавуну.

#151 US8ISW

US8ISW

    Новичок


  • Пользователи
  • 87 Повідомлень:
  • Реєстрація 27-січень 19
  • Авто:Ваз 2102

Відправлено 31 січень 2019 - 22:12

Прийдут шатуны усаженые и буду собирать мотор

#152 VETALZZZ

VETALZZZ

    Член клуба


  • Супер-модераторы
  • 11 309 Повідомлень:
  • Реєстрація 28-жовтень 07
  • Авто:21051, 21011

Відправлено 01 лютий 2019 - 05:34

Чем сбивал острые грани хона?

Чавунним притиром - я ж писав.
28112009009_800.jpgi.gif
подобными притирами я на работе пользуюсь только размер гораздо меньше 20мм. И притирают притиркой пастой с маслом. Не регулируемые просто по градациям.
Днем он нормальный человек, а ночью чинит Жигули
https://www.drive2.r...58684027734013/

#153 vegas

vegas

    Одноклубник


  • Пользователи
  • 2 086 Повідомлень:
  • Реєстрація 04-вересень 14
  • Авто:мотовелофотогребляиохота

Відправлено 01 лютий 2019 - 11:20


олько размер гораздо меньше

а в производстве чего

(если не секрет)

такие действия?


Отправлено с квартирного дискового телефона:)

#154 VETALZZZ

VETALZZZ

    Член клуба


  • Супер-модераторы
  • 11 309 Повідомлень:
  • Реєстрація 28-жовтень 07
  • Авто:21051, 21011

Відправлено 01 лютий 2019 - 19:11

 


олько размер гораздо меньше

а в производстве чего

(если не секрет)

такие действия?

 

притирка плунжерных пар дизеля K6S310DR


Днем он нормальный человек, а ночью чинит Жигули
https://www.drive2.r...58684027734013/

#155 Skiba76

Skiba76

    Одноклубник


  • Пользователи
  • 369 Повідомлень:
  • Реєстрація 29-листопад 12

Відправлено 05 лютий 2019 - 20:44

52d1e92c8facf78cff89dfe68f2500af.jpg
* GT-P6800 *c7ee22c9b3a2454011b2895b2c7f7749.jpg
* GT-P6800 *

Мое личное мнение: блок после расточки не хонинговался, а зазор 0.03 сделан с расчетом на Хон при хонинговке ещё снимет пару соток.

#156 slashxxx

slashxxx

    Одноклубник


  • Пользователи
  • 966 Повідомлень:
  • Реєстрація 11-вересень 07

Відправлено 28 лютий 2019 - 22:14

так сложилось, что и вправду прима мягкая.


Если иметь ввиду карбюраторный двигатель , то в этом случае разговор о долговечности колец не имеет смысла вообще , так как уже к пробегу в 100тык + . всегда найдется причина вытащить поршня (причин много как прямых так и косвенных) и ессно , поменять все и вся.

Инжекторные бегают на Приме в массе своей больше двух сот тысяч и на них тоже тогда все меняется.
Вилка в том , что карб и инж несопоставимы по пробегу.
И там и там меняется , но не по причине именно колец. Опять же , причин много.
Прима отличные кольца, но мягкие это факт.они не убивают хон как вазовские.
На всех собранных мной моторах после 70-100 тыщ менялись кольца дальше на приму, и некоторые ездят уже больше 300 тыщ.

#157 Andriy1352

Andriy1352

    Модератор


  • Модераторы
  • 17 806 Повідомлень:
  • Реєстрація 17-травень 13
  • Авто:VAZ 2103? 2.0 16v Stroker буде

Відправлено 01 березень 2019 - 08:17

так сложилось, что и вправду прима мягкая.

Если иметь ввиду карбюраторный двигатель , то в этом случае разговор о долговечности колец не имеет смысла вообще , так как уже к пробегу в 100тык + . всегда найдется причина вытащить поршня (причин много как прямых так и косвенных) и ессно , поменять все и вся.

Инжекторные бегают на Приме в массе своей больше двух сот тысяч и на них тоже тогда все меняется.
Вилка в том , что карб и инж несопоставимы по пробегу.
И там и там меняется , но не по причине именно колец. Опять же , причин много.
Прима отличные кольца, но мягкие это факт.они не убивают хон как вазовские.
На всех собранных мной моторах после 70-100 тыщ менялись кольца дальше на приму, и некоторые ездят уже больше 300 тыщ.
А NE набірні?
Головне не машина, а водій!

#158 denis13

denis13

    Banned


  • Заблокированные
  • 10 319 Повідомлень:
  • Реєстрація 19-лютий 10

Відправлено 01 березень 2019 - 08:32

Andriy1352,

inside-placeholder-1474370984-9-3535-50-

 

https://www.drive2.ru/l/9886301/



#159 US8ISW

US8ISW

    Новичок


  • Пользователи
  • 87 Повідомлень:
  • Реєстрація 27-січень 19
  • Авто:Ваз 2102

Відправлено 01 березень 2019 - 18:38

У меня стоят Гетц маслосьемные цельные, посмотрим насколько их хватит

* GT-P6800 *

#160 US8ISW

US8ISW

    Новичок


  • Пользователи
  • 87 Повідомлень:
  • Реєстрація 27-січень 19
  • Авто:Ваз 2102

Відправлено 01 березень 2019 - 18:44

Мотор почти 1000км прошел, машина всегда груженная на половину и бывает полностью, тяги хватает с головой, машина на газу, стоит солекс в нем уже есть врезки и хочу проверить разницу расхода между врезками и комфоркой, кто то говорит что на комфорке мотор не ездит

* GT-P6800 *
Расход газа 10л

* GT-P6800 *




0 людей читають цю тему

0 користувачів, 0 гостей, 0 схованих користувачів

Яндекс.Метрика