Перейти к содержимому


Фотография
- - - - -

Veteran - Персональник


  • Пожалуйста, авторизуйтесь, чтобы ответить
199 ответов в этой теме

#1 VETERAN

VETERAN

    Цікавський


  • Пользователи
  • 5 789 сообщений
  • Регистрация 24-Апрель 09
  • Откуда:Львів
  • Авто:ВАЗ 2101

Опубликовано 20 Август 2019 - 21:03

Вирішив почати тему за своїм принципом - тут буде про те, чим я володію, користуюся, чи просто покатався. Якось не дуже зручно шукати свої повідомлення, розмазані по різних темах, в тому числі і в чужих бортовиках. Це не буде якийсь конкретний бортовик, бо користуюся всяким різним і хочу тут ділитися своїми враженнями та конспектувати собі на пам'ять. Заборони в правилах такому не знайшов, а фотографії різні будуть.

Ну що, поїхали. З Богом!

 



#2 VETERAN

VETERAN

    Цікавський


  • Пользователи
  • 5 789 сообщений
  • Регистрация 24-Апрель 09
  • Откуда:Львів
  • Авто:ВАЗ 2101

Опубликовано 20 Август 2019 - 21:07

Спойлер ФОТО

MASHYNA_001_240.jpgi.gif
MASHYNA_003_240.jpgi.gifMASHYNA_002_240.jpgi.gif
[/spoiler]
Спойлер 1. ПОХОДЖЕННЯ АВТОМОБІЛЯ
В кінці далеких 60-х років минулого століття мої батьки вирішили, що досягли достатньої фінансової спроможності для планування покупки власної машини. Тому, заручившись всіма необхідними характеристиками з роботи, рекомендацією профспілки (виписка протоколу зборів з розглядом заяви про запис на чергу для придбання), підтвердженням партійного комітету (також необхідна рекомендація), занесли заяву з своїм проханням. Тоді можна було записатися в чергу за Волгою, Москвичем і Запорожцем. Ми обрали Волгу. Перед нами було кілька тисяч таких самих бажаючих, а за рік для черги виділяли кілька десятків машин. В основному машини "давали", тобто дозволяли купити, передовикам виробництва, партійним активістам та іншим особам, наближеним до влади.
     За кілька років нам повезло - прийшло повідомлення, що можемо взяти Жигулі. Якраз запустили завод в Тольятті і почали 40% його продукції пускати на чергу Волги, 40% - на Москвич і 20% Запорожцям. Жигулі тоді не користувалися популярністю, казали, що то консервна банка, яка не витримає і 5 років. Волга була дуже престижною і майже ніхто на Жигуля не повівся. Москвич тоді вдало приймав участь у всяких гонках по світу і вважався дуже міцною і надійною машиною. А ми порадилися між собою і заплатили 5500 рублів. На початку 1971 року нас повідомили, що наша машина їде залізницею до нас. Тоді все робилося дуже-дуже повільно. Два ешелони з машинами прибули до Львова аж у лютому, а в березні їх почали вивантажувати і роздавати. Нас викликали аж у квітні. Нікого з правами у нашій сім'ї не оказалося. Попросили сусіда татового товариша - він був водієм у обкомі партії (тоді була тільки одна партія). Тоді брали машини ще і двоє наших сусідів. Так перед хатою оказалося відразу три новесенькі машинки - дві сині і бордова.
     Всі троє були доцентами в університеті і разом ставали на чергу. Тепер разом ударним темпом освоювали водіння і розписували асфальт перед будинком чорними полосами. Всі новички дрифтери, тільки тоді вони не знали про це.
     В травні мій тато вже здав на права (без блату не обійшлося - тоді все було по блату). Тоді ж купили і гараж, яким я володію і тепер. Його купили у якогось полковника, якого перевели в інше місце, за 2000 рублів. Всі сусіди були також військовими.
           Перша аварія
     Деколи, на вихідні, вдавалося вмовити тата на поїздку за місто. Зазвичай переконувала причина, що мотор треба обкатувати. Так проїхали майже 1000км. Прийшов час робити перший ТО і тато поїхав на СТО. Розташована вона була за містом і для мого батька це була ціла подія, якої він боявся і старався відкласти. Йому вже було 44 роки і починати водити в такому віці досить важко.
     Приходжу я додому після пар в універі, а дома грозова тишина. Тато лежить на дивані лицем до стіни, а мама сидить мовчки на кухні. Пошепки мені повідомила, що тато машину розбив. Я відразу в гараж - типу покататися на велосипеді, який у мене там стояв. Наслідки мені відкрилися просто жахливі - розбився пластиковий плафончик на боковому вказівнику поворотів на правому крилі. На СТО зустрілися два однакових "воділи". Один - на Волзі - заїжджав на яму в боксі, але не зумів зупинитися і виїхав наскрізь. А туди якраз націлився і мій тато. Швидкості були майже космічні (до 1 км/год.) і реакція водіїв скажена (як у шахматистів), що і привело до риски на крилі Волги та розбитого ковпачка у нас. Розійшлися з миром - обоє були в шоці. Я також не тратив часу - сів на автобус (тоді ходив автобус якраз від нас, через усе місто, до автомагазину - вдалий маршрут), швиденько купив новенький світильник і відразу поміняв. Увечері намовив батька похвалитися "досягненнями". Ви би бачили, як він згадував, яким боком він стукнувся. Довго сміялися.
    Не довго поїздили - прийшов час на друге ТО. За розписом операцій, на СТО взялися провіряти затяжку гайки хвостовика на редукторі ЗМ. Довжелезним динамометричним ключем затягнули ту гайку згідно нормативам. Після цього обслуговування машина чомусь втратила азарт до їзди - ледве повзала. А ми вибралися в Карпати. Доїхали до перевалу. Вниз з гори сама їхати не хотіла - приходилося допомагати двигуном. Заліз мій тато під низ і попробував редуктор рукою. Шкіра на долоні відразу побіліла. Прийшлося відпускати ту гайку і з грохотом повертатися додому. Поміняли редуктор по гарантії.
     Зараз це літо 1971-го року згадується, як один із найщасливіших періодів життя - 19 років, новенька машина і цікаві поїздки по околицях та відпочинок в Яремче. Але прийшла осінь і жахлива дата 25 вересня. Це була субота і ми всі мали їхати в село до татових батьків збирати врожай в саду. Я був необхідною особою, бо мав лазити по деревах. Особливо виділявся величезний горіх - ніхто більше не ризикував вилазити на його макушку. А в обід мене перемкнуло - вперся, що не їду, а іду на танці. Ніколи перед тим я не упускав можливості кудись поїхати, а танці мене ніколи не цікавили і це мав бути мій перший похід в клуб. Ніхто не міг зрозуміти цієї моєї поведінки, але залишили в місті, бо нагодився родич з того ж села, мій ровесник. Тепер він мав лазити по деревах. Коротше - ніхто не доїхав. На виїзді з Тернополя, за постом ДАІ, біля кладовища, мій батько пішов на обгін автобуса, а той не захотів пропускати. Так вони дотягнули до крутого повороту, на якому наша машина врізалася в лоб великому грузовику з причепом, повних цукрових буряків. Грузовик відлетів на сім метрів назад. Салон машини був завалений буряками. Перед мотора майже не виглядав з під моторного щита. Мама прожила ще сорок хвилин, тато пробув у лікарні до нового року, а хлопець, який сидів ззаду, лікував ногу до весни.
     За якийсь час, після завершення слідства, мені вдалося намовити підполковника з військової кафедри (ми тоді проходили воєнку) провести навчання не на полігоні, а навчитися евакуювати техніку з Тернополя. Два величезні військові КРАЗи з тридцятьма хлопцями у формі і з автоматами справили не аби яке враження на відділення ДАІ. Мєнти вже встигли вкрасти з машини все, що змогли, але я швидко все знайшов у них під шафою, а ключі від машини і документи у ящику стола та моментально реквізував. Вони не встигли оговтатися, як залишки машини вже закинули руками в кузов і рушили додому. Вся операція зайняла хвилин 15.
     Так виглядала машина після вивантаження в гараж.
AVAR_IA_1971r_002_240.jpgi.gifAVAR_IA_1971r_004_240.jpgi.gif
AVAR_IA_1971r_005_240.jpgi.gifAVAR_IA_1971r_006_240.jpgi.gif
     Не сваріть мене дуже за якість фотографій - знайшов у архіві старий 35мм чорно-білий негатив і сфотографував його на лампочці мобільним телефоном.
     Так я отримав свою машинку - в плачевному стані -  розбирав я її з допомогою лома і сокири. Заміна кузова, ремонт всього іншого і ось результат - ми досі разом. Приблизно так це виглядало 40 років тому.
Molod_st_800.jpgi.gif
     Пробігли вже давно (десь в кінці століття) 1000000 км. Потоптали дороги України, Росії, Молдавії, Грузії, всієї прибалтики, Білорусії, Польщі, Чехії, Австрії, Венгрії Німеччини і ще щось мабуть забув. Люблю швидкість і високі обороти.
     Я рідко звертаю увагу на всякі умовності - можу погнати через кущі, або об'їхати через рів з розгону. Після цього замахаєшся полірувати.
     На теперішній час кожен болтик і все решта вже кілька раз перемацав своїми руками. Люблю все робити сам - більше гарантії приїхати назад на своїх колесах. Років 30 тому також перехворів на тюнінгову хворобу. Головку зішліфував на 1,6 мм, відполірував дно поршнів і всі канали - впускні і випускні. Це дало свій ефект - кілька аварій - добре, що не серйозних. Потім, в час загального дефіциту, пробував економити - дефорсував двигун (кілька прокладок під головку), заливав 76-й і дизельне масло. Це також не минуло безслідно - перегородки поршнів і кільця просто висипались. Зараз більше уваги звертаю на комфорт - поставив сидіння від Ягуара з купою моторчиків, ззаду - атермічне скло з підігрівом і купа шторок від сонця. Літом вожу великий багажник для універсала - машина завжди в тіні. 
     Як виявилося хвороба тюнінгування не виліковна - надалі купа проектів у голові і накуплених деталей в гаражі.
[/spoiler]
Спойлер 2. ХАРАКТЕРИСТИКИ
Диски стальні (швецарські) - гнуться, а не рубають гуму. Ну не звертаю я уваги на ями. Або старі, ще совєцькі, з вухами для ковпаків
Спойлер
Важелі (всі) підсилені. Колись в журналі "За рулем" писали, як це зробити. Служать вже десятки років, тільки гумки міняю.
Шарові розбірні - просто розколов і тепер міняю вставки.
Наконечники рульових також розбірні.
Маятник на підшипниках від Волги - сам робив.
Передні пружини Каяба.
Задні - від Ниви з одітим на них вакуумним шлангом. Є ще одні пружини для Бронко (інкасаторна Нива). Деколи приходиться і тонну везти.
Двигун з блоком 2101, розточеним до 76,8мм, форсований до об'єму 1500 і степень стиску 10,5.
Колінвал від Ниви, новий.
Корзина і диск ставив нові від Ниви.
Головка фрезерована на 1,5мм. Отримана компресія 16.
Розподільчий вал - Нива (без нього причіп через перевал не перетягнеш - пробував раз)
Радіатор алюмінієвий 2106
Спойлер
Встановлений електровентилятор
Спойлер
Це ще зі старим радіатором. Шківи стоять від інжекторної Ниви Шеві.
Встановлене газове обладнання пропан-бутан (італійське Томасетто).
Карбюратор Солекс 073.
Спойлер
Запалення МПСЗ МАЙЯ.
SAM_0898_800.jpgi.gif
Спойлер
Електробензонасос встановив у багажнику
Спойлер
Генератор від Ниви - 105 амперний.
Спойлер
Коробка 5-ти ступінчата від Полонеза, швидкісна.
Редуктор заднього моста - 2103.
Стартер редукторний
Спойлер
Насос омивача вікон і бачок від якоїсь передньоприводної і стоїть за акумулятором
Спойлер
Передні сидіння від Ягуара, шкіряні, повністю з електроприводом.
Замки дверей підключені до центрального замка, управління від брелка сигналізації.
Блок запобіжників ЄВРО (ножові)
Трьохважельний перемикач на рулі.
Лампи фар, обігріви вікон та інші потужні споживачі вмикаються через реле.
Світлодіодна підсвітка щитка і флуоресцентні стрілки.
На кузові мінялось майже все (кілька раз). Дно сам клепав з нержавійки 1,5 мм. Борти також. 
Передні крила склопластик - витримали вже кілька ударів.
Антикором майже не обробляв - скорше помну, ніж заржавіє.
Заднє скло термозахисне, з підігрівом. Літом використовую ще й шторки. На задніх дверях такі ж
Спойлер
Лобове - гартоване. Вже кілька раз переконався, що таке краще. Недавно приклеїв до нього електропідігрів зони щіток.
Спойлер
Зверху приклеєна полоска з дзеркальним покриттям. Спочатку почувався, як в танку, але зручно і вже звик.
В результаті переробок вага пустої машини досягла 1200 кг.
Максимальна швидкість - до кінця спідометра (далі впирається).
Цього літа ганяв на газі по автобанах Європи до 160 км/год. Правда комфортно - до 140 - далі дуже шумно. Газу іде 10,5 л/100км, бензину - 7,5л. Коли нападає меланхолія і я тягнуся 90км/год - газу йде біля 9л, а бензину - 6,5. Максимальна витрата - в машині 600кг + причіп 600 кг - по місту Львову - 15 л газу, або 12 л бензину (зимою).
Може ще щось забув - потім згадаю.
Спойлер 3.ПРОЕКТИ
Спойлер Двигун
017_500.jpgi.gif
Не влаштувало. Забрав у жінки засіб Емвей, для миття духовок, намазав ним і через 15 хвилин облив водою. Ву а ля
018_800.jpgi.gif
 Циліндри розточив до 76,8мм
010_800.jpgi.gif
В середині пройшовся ось таким чавунним притиром. Він стирає гострі вершини, після хонінгування. Іншими словами проводить холодну обкатку
019_800.jpgi.gif
Після малювання блок став таким
011_800.jpgi.gif
Шатуни віддав на укорочення. Вийшли такі
030_800.jpgi.gif
 Купив новий колінвал від ниви і нову корзину нивовську. То все відполірували і збалансували. Поршні взяв від 2108, з лунками для клапанів - при моїй манері їзди завжди залишаються сліди від клапанів. 
Кільця ось такі
020_800.jpgi.gif
Спойлер Електровентилятор
Спойлер Генератор
Спойлер Електробензонасос
Спойлер Підігрівач лобового скла
Спойлер Електропідіймач вікон
Спойлер Дзеркала від BMW


#3 Andriy1352

Andriy1352

    Модератор


  • Модераторы
  • 17 264 сообщений
  • Регистрация 17-Май 13
  • Откуда:Хмельницький
  • Авто:VAZ 2103? 2.0 16v Stroker буде

Опубликовано 20 Август 2019 - 21:08

З почином:)

Ну, треба кіка фото)


Гут. Бачу:)


Головне не машина, а водій!

#4 Интервент

Интервент

    Любит ВАЗ


  • Модераторы
  • 5 599 сообщений
  • Регистрация 16-Декабрь 05
  • Откуда:Киев
  • Авто:ВАЗ-21011 1,7; ВАЗ-2123 Нива

Опубликовано 20 Август 2019 - 21:27

Азохенвэй! Дед по молодости битник еще тот был  :multi: 


Красота никогда не давалась легко.

#5 VETERAN

VETERAN

    Цікавський


  • Пользователи
  • 5 789 сообщений
  • Регистрация 24-Апрель 09
  • Откуда:Львів
  • Авто:ВАЗ 2101

Опубликовано 20 Август 2019 - 21:33

07.02.2019 увінчалися успіхом наші з дочкою Надею пошуки машини. Поїхали оглядати фіата, а вподобали і відразу купили Міні Купера Кантрімена 2012 року випуску з Каліфорнії.

WM05997 ZB33 WB11 K9E1 MINI Countrymen Cooper R60

 

 

  033.jpgi.gif

 

034_500.jpgi.gif

 

Спойлер

Заплатили стільки

52188059_2559741017400545_16589478340927i.gif

 

Ось такою її купили на аукціоні в США.

 

Спойлер

 

Тут трохи фото з непомітних ззовні місць.

Спойлер

 

Перші роботи - встановили захист передка.

DSC00096_800.jpgi.gif

 

За рахунок дилера. замінили колодки передніх гальм.

DSC00099_800.jpgi.gif

Спойлер

 

19.03.2019  Купив докатку від BMW 125х90R16 за 50 доларів. Можна нічого не переробляти - лягла рівненько у багажнику.

22.03.2019  Вирізав круглу кришку для докатки з фанери і прикрутив шурупами гумовий круг, вирізаний із килимка Жигулів.

09.04.2019  93000км  Поміняли клапан VANOS на впуску - 45Є+5Є=50Є.

                                        Підрегулював праві задні двері - 50грн.

                                        Замовив хімію для чистки форсунок - 1000грн.

11.04.2019  Прочистили форсунки і впускний тракт.

 

 

Трошки покаталися і довелося поміняти ще й задні колодки.

SAM_0657_800.jpgi.gif

 

Вирішив поміняти і масло в двигуні, разом з фільтром.

Спойлер

 

Вирішив доукомплектувати машинку бризговиками, а то дуже вже обдрискана їздить.

Від запропонованих "рідних" відмовився - захмарна ціна. Запропонували фірмові бризговики по 1635грн. - передні + стільки ж задні. Килимки салону - 4000грн.

Купив від BMW X3.

Спойлер

 

16.08.2019  Сталася неприємність - розлетівся ремінь генератора. Шмаття з нього намотало на колінвал і видавило сальника в середину. Генератор перестав заряджати акумулятор і довелося привезти акумулятор з жигуля - щоб доїхати в гараж. Добре, що помпа працює і мотор не перегрівається.

Спойлер

 

22.08.2019  На спідометрі 87500 км. Домовився на СТО ТзОВ "Арія Моторз" поміняти олію в АКПП.

А тепер поїхали...

Спойлер



#6 golden88

golden88

    Член клуба


  • Пользователи
  • 4 839 сообщений
  • Регистрация 19-Январь 08
  • Откуда:Винница
  • Авто:Great Wall Safe

Опубликовано 21 Август 2019 - 05:42

Очень интересно описана история копейки. Я прям свою вспомнил, мой дед тоже стоял на очередь за москвичем. Предложили жигуль и он согласился, хотя на то время все их сковородками считали...

 

А вот какой смысл в Mini? Никогда не понимал этих машин...



#7 VETERAN

VETERAN

    Цікавський


  • Пользователи
  • 5 789 сообщений
  • Регистрация 24-Апрель 09
  • Откуда:Львів
  • Авто:ВАЗ 2101

Опубликовано 21 Август 2019 - 07:13


А вот какой смысл в Mini?
Щоб дочка могла собі комфортно і безпечно пересуватися з внуком. Достатньо прохідний і зручний джипик. Легко їхати по швидкісній дорозі і не підводить на звичайній сільській дорозі. Достатньо місця в салоні, але мінімальний багажник.

Я ним вже кілька раз проїхався трасою зі Львова в Дніпро, зганяли всі разом до Польщі і об'їздили околиці Львова та Дніпра - одне задоволення від їзди.

Порівнюючи з моїм жигуликом, напружує суттєво більша витрата на паливо - обходиться втричі дорожче, критично мало місця для багажу і великі габарити ззовні, при не настільки суттєвому збільшенні внутрішнього простору. В гаражі довкола Міні навіть не обійдеш, хоча Жигулі я там вільно ремонтую. Але комфорт їзди відмінний - кондиціонер практично постійно працює, круіз-контроль і автоматична коробка - те, що мені дуже подобаються.



#8 nightwolff

nightwolff

    )))))))))))))


  • Пользователи
  • 2 259 сообщений
  • Регистрация 22-Ноябрь 17
  • Откуда:Черновцы
  • Авто:ваз 2107

Опубликовано 21 Август 2019 - 09:18

а номера чего закрыл?
мой бортовик
http://vaz2101.com/i...32301-vaz-2107/

#9 VETERAN

VETERAN

    Цікавський


  • Пользователи
  • 5 789 сообщений
  • Регистрация 24-Апрель 09
  • Откуда:Львів
  • Авто:ВАЗ 2101

Опубликовано 21 Август 2019 - 09:46


а номера чего закрыл?
А щоб не відволікали витріщак від суті.  :multi:

#10 БАККАРА

БАККАРА

    Одноклубник


  • Пользователи
  • 851 сообщений
  • Регистрация 09-Апрель 10

Опубликовано 21 Август 2019 - 10:11

А об'єм, саме смачне і не почули. 1.6 передач 6?



#11 VETERAN

VETERAN

    Цікавський


  • Пользователи
  • 5 789 сообщений
  • Регистрация 24-Апрель 09
  • Откуда:Львів
  • Авто:ВАЗ 2101

Опубликовано 21 Август 2019 - 10:30


А об'єм, саме смачне і не почули. 1.6 передач 6?
Все вірно. Без всяких наддувів - 122 коня.

Є цікава штука - коли тиснеш газ до кінця, аж до клацання - переходить на нижчі передачі, щоб різкіше розганялася. А ще мені підказали, що ручку перемикання передач можна схилити до себе - вліво - увімкнеться форсований режим. Вже пробував - на обгонах реально допомагає - вистрілює, як з пушки.


  • Это нравится: БАККАРА

#12 Emissions

Emissions

    В бой идут одни шатуны


  • Модераторы
  • 15 339 сообщений
  • Регистрация 26-Ноябрь 12
  • Откуда:Киев
  • Авто:21061, 21083

Опубликовано 21 Август 2019 - 10:50

А об'єм, саме смачне і не почули. 1.6 передач 6?

чет догадываюсь что там 6-я передача как у нас на жигулях 5-я.


f32248a54d5233b01589e2ceddc90c6f.gif

Это же нафарник! ©ВАНО. In Bass We Trust
ВАЗ 21061 (1986) Emissions [Lina]  ВАЗ 21083 (1989) Emissions

#13 БАККАРА

БАККАРА

    Одноклубник


  • Пользователи
  • 851 сообщений
  • Регистрация 09-Апрель 10

Опубликовано 21 Август 2019 - 10:58

 

А об'єм, саме смачне і не почули. 1.6 передач 6?

чет догадываюсь что там 6-я передача как у нас на жигулях 5-я.тих

 

Як правило так воно і є. До речі коробаси від бмв 6 ст. у Польщі почали з'являтися від 60 злотих. 



#14 VETERAN

VETERAN

    Цікавський


  • Пользователи
  • 5 789 сообщений
  • Регистрация 24-Апрель 09
  • Откуда:Львів
  • Авто:ВАЗ 2101

Опубликовано 21 Август 2019 - 16:44

На даному етапі вважаю, що зміцнюю кузов, але це більше подібне на електродугове випалювання дір у ржавій блясі. Вирішив просто зв'язувати грубшими полосами вузлові місця, подекуди прихвачуючи їх до бляхи. Виглядає бридко, але думаю, що на машинки і мій ювілей ще якось проїдемося. Щоб то все замазати, купив якийсь польський autogum - сказали, що його можна мазати просто на всі ті окалини і копоть від горілої мастики.



#15 Лукаш1

Лукаш1

    Член клуба


  • Пользователи
  • 3 769 сообщений
  • Регистрация 14-Апрель 11
  • Откуда:Донецкая область
  • Авто:ВАЗ-2103

Опубликовано 21 Август 2019 - 19:32


Вже пробував - на обгонах реально допомагає - вистрілює, як з пушки.

атмо 1.6 на 122 лошади та еще пушка  :multi:


  • Это нравится: nightwolff

#16 VETERAN

VETERAN

    Цікавський


  • Пользователи
  • 5 789 сообщений
  • Регистрация 24-Апрель 09
  • Откуда:Львів
  • Авто:ВАЗ 2101

Опубликовано 21 Август 2019 - 20:11


атмо 1.6 на 122 лошади та еще пушка
А то ж. Ти звісно ж звик до багатолітрових двічітурбованих на тисячу коней легковушок, а я порівнюю зі своїм жигуликом. Я на 140 мушу дуже здалека приглядатися, щоб обігнати, а цей селючок якось дуже невимушено випереджає.
  • Это нравится: alexart

#17 Лукаш1

Лукаш1

    Член клуба


  • Пользователи
  • 3 769 сообщений
  • Регистрация 14-Апрель 11
  • Откуда:Донецкая область
  • Авто:ВАЗ-2103

Опубликовано 21 Август 2019 - 20:24

VETERAN, лада веста 1.8 на 122 силы едет до сотки 10.2 а ваш мини 10.5, и лады никто пушками не называет, по крайней мере сток. А сравнивать характеристики авто 70-х годов и современные это такое себе занятие

100 лошадей на тонну это норма для современного авто.



#18 VETERAN

VETERAN

    Цікавський


  • Пользователи
  • 5 789 сообщений
  • Регистрация 24-Апрель 09
  • Откуда:Львів
  • Авто:ВАЗ 2101

Опубликовано 21 Август 2019 - 20:33


А сравнивать
Я ділюся особистими враженнями. У цьому випадку я порівнював навіть не різні моделі, а зміну прудкості машини при переведенні важеля вбік.

#19 Сергей72

Сергей72

    Одноклубник


  • Пользователи
  • 2 078 сообщений
  • Регистрация 04-Ноябрь 11

Опубликовано 21 Август 2019 - 22:12

Почитал трошкы несколько строк- короче бадыль все это.

Если кто постарше,то вспомните как у нас все проходило - а это были дискари,природа,горох в поле похавать..на моцыках поганять в соседнее село на дискарь,район-на район зарубаловка была.

Блин,а тут цэлый фотоотчет, дда к стате по поводу мойки блока - если это правда шо за 15минут (побрызгал) и ххопа все блестит,то поставлю бутыль водяры, тобто докажи.



#20 VETERAN

VETERAN

    Цікавський


  • Пользователи
  • 5 789 сообщений
  • Регистрация 24-Апрель 09
  • Откуда:Львів
  • Авто:ВАЗ 2101

Опубликовано 21 Август 2019 - 22:29


Почитал трошкы несколько строк- короче бадыль все это.

Не читай - шкодить на здоров'я. Краще випий.

 

 


вспомните как у нас все проходило

Можу згадати тільки те, що було зі мною, а "все, что било не со мной" - не пам'ятаю.

 

 


поставлю бутыль водяры, тобто докажи.

А воно мені треба? Я ж не п'ю. А твій редуктор я так само мив від паленої олії. Можеш сам спробувати - подібний ефект досягається і використанням простого лужного електроліта з акумуляторів. Можеш просто розчинити стакан каустичної соди в літрі води - також непогано від'їдає.






Посетителей, читающих эту тему: 0

0 пользователей, 0 гостей, 0 анонимных пользователей

Яндекс.Метрика