Ты бросай указывать что нам делать.Разберись сначала а потом претензи предбявляй.кто ж виноват что он в возрасте а мозгов на три копейкиИ бросай на деда наезжать. Я понимаю что Донецк и Львов не вместе, но имей уважение к возрасту.
Veteran - Персональник
#502
Відправлено 08 червень 2020 - 14:05
Юра, ти певно дуже давно не був на форумі. В нас тут просто віідбулося дещо,а саме: до певного часу в нас був один Veteran, який мав повагу, приїздив на пробіги, багато хто з задоволенням слухав його історії, переймав досвід, а потім якось так сталося що на його зміну прийшов інших veteran, який своїми словами, поведінкою і тд знищив все те що було тут надбано тим першим, і повагу в тому числі ((имей уважение к возрасту.
Таких людей з'явилося на багатьох форумах. Дивлюсь тай думаю, чи дати йому попередження
#504
Відправлено 09 червень 2020 - 21:48
<p><a class="bbc_url" href=</a></p>
Мой Полный Бортовик - : https://www.drive2.r...49963017012151/
Мой Бортовик - : Ваз 21043 "снежная Королева" -БЫВШАЯ!!!
Мой Бортовик - : Subaru Impreza 1.6 1998 4 Wd
#505
Відправлено 21 червень 2021 - 14:56
Згадав, що десь ще валяється така тема - навалю в ній.
Хочу якось причепити лямбду до випускного колектора.
Ось так поки зробив.
На даний момент тримається на різьбах, а потім приварю той самопальний перехідний штуцер до колектора.
Приварив я свій штуцер для лямбди до колектора - нормально вийшло. Сподіваюся, що від нагріву шов не трісне.
Проблеми почалися, коли я вирішив поміняти шпильки кріплення штанів. Дві піддалися, а дві прикипіли. Вирішив висвердлити - а ніфіга не виходить. Якийсь такий метал, що твердосплавні свердла не беруть. Одну глуху я якось виковиряв, але довелося перейти на різьбу М10. А в іншій свердло зламалося і поки не вдалося якось звільнити той отвір, хоча і пробував з обох сторін. Добре, що різьба наскрізна.
#506
Відправлено 21 червень 2021 - 15:09
Подолав я виниклу проблему. Скажені обороти - велика сила. Взяв я високооборотну дрельку і заправив у патрон стоматологічного бора - на 30000 обертах вирізало ту шпильку, як дерев'яну. Але тільки коли сильно притискав і то розжарювалося до червоного. Холодне не пилялося. Прийшлося також перейти на М10.
Шпильки закрутив із нержавійки.
Ось така картина.
Ось так виглядає з іншого боку. В колекторі, якщо придивитися, видно різьбу для датчика - лямбди.
Перед вкручуванням шпильок надумав перевірити площину - просто капець - мало не на міліметр різьба шпильок виступає, порівняно отворами колектора. Але нічо - болгарка швидко усунула ці горби.
Тепер треба купити прокладки і прикрутити то на місце.
От не вирішив - вартує той колектор розжарити до червоного і подивитися, чи не трісне та моя зварка?
#507
Відправлено 21 червень 2021 - 16:10
А з Міні знову пригода - зачепила вантажівка бампером на стоянці яхт-клуба. Нічого страшного - просто неприємно. Шофер виліз весь тремтячий - перестрашився дуже. Дочка пожаліла - відпустила з Богом. Фонарі ми і так збиралися поміняти на європейські, але все руки не доходили. Тепер вже точно поміняємо.
Дочка вже приїхала і я домовився, що мені привезуть потрібні запчастини. Ну й інший майстер виправить ту вм'ятину.
В четвер дочка знову поїде в Київ, але вже поїздом і я займуся машиною.
#508
Відправлено 23 червень 2021 - 19:09
Вже зайнявся - вм'ятина досить легко виправилася - залишилась тільки одна подряпина, яку замалюю олівцем, а потертості просто полірну. Фонарі вже сьогодні привезли - вже на машині. Обійшлися у 180 доларів, разом із хромованими рамками. Тепер маю зайвий лівий фонар американського стандарту.
я займуся машиною
#509
Відправлено 14 липень 2021 - 15:06
Знайшли врешті те, що вже давно турбує мене - звідкись сочиться масло.
Відкрили мотор з різних сторін - ось таке воно.
Виявилося, що головка блока тріснула і її якось заварили. Але паршиво і звідти сочиться. Ось де той зварний шов - справа, між двома отворами.
Ще тріснута і заварена якась поперечина.
Крім того, розвалилася подушка двигуна. Та так, що і гума відстала, і сам корпус розвалився. Щоб поставити назад - поки приїде нова деталь - зварили аргоном кусочки.
Шукаю нову головку - деталь № 11122470427 від двигуна N16B16A. Хтось допоможе таке дістати?
#510
Відправлено 14 липень 2021 - 15:22
#512
Відправлено 14 липень 2021 - 16:09
http://vaz2101.com/i...32301-vaz-2107/
#513
Відправлено 14 липень 2021 - 18:05
Залізо - то дурниці, хоча і трохи шкода.
Ппц, печально
Подумую поступити по-жигулівськи - розібрати знову, щоб дістатися туди (я вже подивився як то зробити), гарно там все відмити від масляного болота і заліпити епоксидкою з сєрєбрянкою. Мій жигулівський мотор має тріщину від 1971 року і наїздив так більше мільйона кілометрів.
#515
Відправлено 14 липень 2021 - 23:04
http://vaz2101.com/i...32301-vaz-2107/
#516
Відправлено 15 липень 2021 - 06:54
Така сама. Антифріз також кипить при 100 градусах, але піднімають тиск в системі охолодження і піднімають цю температуру на кілька градусів. Епоксидка тримає до 160, а з іншим затверджувачем (я маю такий) і наповнювачем з алюмінієвого пилу, буде гарно триматися і при 220 градусів. Можна досягти і 350 градусної стійкості - таким компаундом клеять гальмівні накладки на колодках.
у іномарок інша робоча температура
Добре, що тріщина не досягає магістралі під тиском.
#518
Відправлено 15 липень 2021 - 08:06
Така сама. Антифріз також кипить при 100 градусах, але піднімають тиск в системі охолодження і піднімають цю температуру на кілька градусів. Епоксидка тримає до 160, а з іншим затверджувачем (я маю такий) і наповнювачем з алюмінієвого пилу, буде гарно триматися і при 220 градусів. Можна досягти і 350 градусної стійкості - таким компаундом клеять гальмівні накладки на колодках.
у іномарок інша робоча температураДобре, що тріщина не досягає магістралі під тиском.
я на волге блок двухкомпонентным клеем замазывал, так и продал
— БОЛЕЛЬЩИКИ? Я ДУМАЛ ЭТО ДЕРЕВЬЯ!
(С) Вальтер Рёрль
1 людей читають цю тему
0 користувачів, 1 гостей, 0 схованих користувачів