Перейти к содержимому


Фотография
- - - - -

Veteran - Персональник


  • Пожалуйста, авторизуйтесь, чтобы ответить
587 ответов в этой теме

#581 VETERAN

VETERAN

    Член клуба


  • Пользователи
  • 7 341 сообщений
  • Регистрация 24-Апрель 09
  • Откуда:Галичина
  • Авто:Найкласніше

Опубликовано 11 Октябрь 2021 - 16:20


нну впаскудьтє туда вместо свечи зажигания паяльную лампу
Та МАЙЯ і є чимось подібним - палить відразу у двох циліндрах. 

Вже отримав той датчик - буду впаскуджувати його на місце.  :multi:

На контактному мотор заводиться швидше - практично з пів оберта, а з МПСЗ треба трохи покрутити - поки розженеться і зробить повний оберт. Але їде краще на електроніці, особливо на низах і ХХ стабільніший.



#582 Сергей72

Сергей72

    Одноклубник


  • Пользователи
  • 2 609 сообщений
  • Регистрация 04-Ноябрь 11

Опубликовано 13 Октябрь 2021 - 11:38

 


нну впаскудьтє туда вместо свечи зажигания паяльную лампу
Та МАЙЯ і є чимось подібним - палить відразу у двох циліндрах. 

 

 

Смысл того,что искра бьет сразу в двух цилиндрах ?

Допустим искра бьет в 1-ом и 4-ом одновременно

В 4-ом лупонула под сжатие (это понятно),тогда нахрена искра в 1-ом када поршень уже переходит на такт впуска,не будетли хуже от этого?



#583 VETERAN

VETERAN

    Член клуба


  • Пользователи
  • 7 341 сообщений
  • Регистрация 24-Апрель 09
  • Откуда:Галичина
  • Авто:Найкласніше

Опубликовано 13 Октябрь 2021 - 12:23


Смысл того,что искра бьет сразу в двух цилиндрах ?
Напевно щоб зменшити кількість КЗ - дві, а не чотири. 

А кажуть, що іскра в іншому циліндрі відбувається в момент вихлопу і допалює не згорівше паливо. Я в це не вірю. Коли збоїть ДПКВ, важко зрозуміти, що відбувається - стріляє і у глушник, і в карбюратор.

Мені то МПСЗ подобається тим, що мотор легко запускається у морози - дуже потужна іскра. Але свічки згорають швидше. Мої платинові ледве дотягують до 50 000 км. Хочу спробувати іридієві - зняв з Міні.

Але зараз контактне заводить швидше і момент запалення відрегулював на гарну прийомистість. З МПСЗ стійкіший ХХ і гарно тягне на малих обертах - практично з холостих і навіть менших. І тахометр з МПСЗ не працює - не знаю як відразу до двох котушок підключити. Пробував через опори і конденсатори - нестабільно. Планую спробувати через діоди. А клапан газу відкриваю імпульсом від дротика, намотаного на ВВ свічний дріт.



#584 Сергей72

Сергей72

    Одноклубник


  • Пользователи
  • 2 609 сообщений
  • Регистрация 04-Ноябрь 11

Опубликовано 13 Октябрь 2021 - 14:24

 


Смысл того,что искра бьет сразу в двух цилиндрах ?

А кажуть, що іскра в іншому циліндрі відбувається в момент вихлопу і допалює не згорівше паливо.  Коли збоїть ДПКВ, важко зрозуміти, що відбувається - стріляє і у глушник, і в карбюратор.

 

Так вот и заключается в том вопрос,не будетли хуже от того,что искра дожигает несгоревшее (если она есть несхгоревшая суміш) топливо и в этот момент при перекладке поршня идет уже такт впуска.А разве может парить мозг ДПКВ,некоторые балакають что этот датчик или работает или вовсе не раработает ?



#585 All!@nce

All!@nce

    Старожил


  • Пользователи
  • 1 362 сообщений
  • Регистрация 30-Октябрь 11
  • Откуда:Ровно
  • Авто:2101

Опубликовано 13 Октябрь 2021 - 14:55


Смысл того,что искра бьет сразу в двух цилиндрах ?

Такой принцип работы сдвоенной катушки. Та искра, которая не участвует в воспламенении называется холостой и ни на что не влияет. Она ничего не дожигает и тд.

Весь смысл установки такой системы в том, дабы избавится от разносчика в трамблере тем самым исключить это промежуточное звено.

Я езжу с такой катушкой уже 5 лет и все работает прекрасно. В том числе и на газу.


  • Это нравится: Сергей72

#586 VETERAN

VETERAN

    Член клуба


  • Пользователи
  • 7 341 сообщений
  • Регистрация 24-Апрель 09
  • Откуда:Галичина
  • Авто:Найкласніше

Опубликовано 13 Октябрь 2021 - 14:56


А разве может парить мозг ДПКВ,некоторые балакають что этот датчик или работает или вовсе не раработает ?
Та викобелюється той датчик. Спочатку (з першим датчиком) я не міг зрозуміти - що діється. Їду по трасі біля 130, даю газу до повного, а починає стріляти і в карб, і в глушник, але машина розганяється. Так було якийсь час, поки я міняв колектора і ставив лямбду, щоб побачити якість суміші. Потім той датчик цілком здох і не запускався двигун. Купив новий - все стало нормально, але не на довго. Ще відразу після придбання, я помітив, що опір датчика в кілька раз перевищує нормальний. Але він працював і я заспокоївся. А тепер і з цим датчиком почалися провали і стрільба - тому купив ще один - виробництва "Аврора". Побачу як він, коли поставлю. Опір нормальний - 680 ом.

Цікаво, що здохший датчик також має нормальний опір - 710 ом. Датчики нормально працюють холодними, а при нагріві відмовляють. Питав сусідів по гаражу - кажуть, що і у них той датчик часто здихає влітку. Хлопець, який ремонтує двигуни, показав мені цілу коробку з датчиками, які він зняв цього літа.



#587 VETERAN

VETERAN

    Член клуба


  • Пользователи
  • 7 341 сообщений
  • Регистрация 24-Апрель 09
  • Откуда:Галичина
  • Авто:Найкласніше

Опубликовано 15 Октябрь 2021 - 17:03

Поміняв ДПКВ - все заводиться і їде. Нормально так їде - я аж забув уже, як воно з МПСЗ валить.

Але дротик, намотаний на свічний дріт, таки замалий імпульс дає - часто газовий клапан клацає. Але короткочасно - мотор не встигає заглохнути.



#588 VETERAN

VETERAN

    Член клуба


  • Пользователи
  • 7 341 сообщений
  • Регистрация 24-Апрель 09
  • Откуда:Галичина
  • Авто:Найкласніше

Опубликовано 16 Октябрь 2021 - 18:08

Сьогодні збіговисько Міні - 33 машини приїхали до Львова з Києва і Одеси.

А моє  зараз в Києві. Нічого - я на жигулику між них затесався - біля дерева зліва став.  :multi:

photo_2021_10_16_19_10_54_800.jpgi.gif

photo_2021_10_16_19_33_46_800.jpgi.gif

Перед загальною зустріччю і після завершення - пробіг вулицями Львова.

photo_2021_10_17_07_33_17_800.jpgi.gif






Посетителей, читающих эту тему: 0

0 пользователей, 0 гостей, 0 анонимных пользователей

Яндекс.Метрика