Перейти до вмісту

Друзі. Проект буде закрито в кінці 2024 року. Перемоги і миру вам. Хай щастить. Слава Україні!

Фотографія
- - - - -

Талмуд про увеличения объема 2101 21011 моторов


  • Please log in to reply
281 replies to this topic

#241 barracuda

barracuda

    Одноклубник


  • Пользователи
  • 195 Повідомлень:
  • Реєстрація 18-лютий 12

Відправлено 05 лютий 2013 - 19:43

Dim0N Поршень 2108 діаметр 76мм , 21083 і 2110 - 82мм, а в нього ж 79 мм. Якщо 05 поршня то бажано шліфувати ГБЦ бо ступінь стиску впаде через цековки, якщо рідні то нічого не потрібно.Хоча я в себе (в мене теж 011+КВ213+05 поршня+короткий шатун) юбки підфрезеровував за противаги чіпляли. А зараз поставив 21083 і нічого не чіпляє. По витратам в місті теж саме а за містом стало значно менше.
Ось тут добре про поршня http://www.motors-vaz.ru/piston.html


підфрезеровувати, чи шліфувати нічо не хочу, бо швидше за все даний апгрейд буду робити коли настане час мотор капіталити, а значить куплю вже нові поршні. значить поршні мені треба 21083 79мм ?

#242 kriyk

kriyk

    Одноклубник


  • Пользователи
  • 363 Повідомлень:
  • Реєстрація 12-червень 10

Відправлено 05 лютий 2013 - 19:48

21083 мають діаметр 82 мм. У Вашому випадку або 011, або 05 вони мають 79 мм ну і врахувати який ремонт. З поршнями 21083 обєм буде 1,7. Якщо 05 поршня то вони з цековками під клапана отже ступінь стискання знизиться і двигун буде не дуже вибагливий до якості палива, але й потужність буде нижча ніж при використанні 011 поршнів.

#243 barracuda

barracuda

    Одноклубник


  • Пользователи
  • 195 Повідомлень:
  • Реєстрація 18-лютий 12

Відправлено 05 лютий 2013 - 22:48

kriyk, значить залишаю рідні поршні, але фрезерую юбку шоб не чіпало за противаги. і ще питання: багато прийшлось фрезернути рідні поршні?

#244 VETERAN

VETERAN

    Член клуба


  • Пользователи
  • 7 883 Повідомлень:
  • Реєстрація 24-квітень 09
  • Авто:Найкласніше

Відправлено 06 лютий 2013 - 00:02

barracuda, а певен, що вдасться повитягати пальці і не пошкодити поршні? Мені ще не вдавалося.

#245 barracuda

barracuda

    Одноклубник


  • Пользователи
  • 195 Повідомлень:
  • Реєстрація 18-лютий 12

Відправлено 06 лютий 2013 - 00:39

VETERAN, то буде робитися на кап ремонті. а там вже піде купа всього під заміну( бо хочеться зробити шоб стало на довго. а так навиків нема ніяких, тіки теорія в голові. на весні помагаю колезі капіталити пасатовський двіжок, ото і буде перший досвід. на даний момент моєму мотору вже пішов 6 рік від капіталки. пробіг під сто тисяч. на жаль точних даних не маю, капіталив останній раз ще мій дід, якого вже з нами нема... навесні буду міняти прокладку піддона, а то шось масло чучуть пускає, там і побачу що творится всередині.

Повідомлення відредагував barracuda: 06 лютий 2013 - 00:54


#246 VETERAN

VETERAN

    Член клуба


  • Пользователи
  • 7 883 Повідомлень:
  • Реєстрація 24-квітень 09
  • Авто:Найкласніше

Відправлено 06 лютий 2013 - 08:10

навесні буду міняти прокладку піддона, а то шось масло чучуть пускає

Можна просто трохи дотягнути її.
Знизу і так нічого не побачиш. Стан двигуна можна довідатися і не розбираючи.

#247 Dim0N

Dim0N

    Член клуба


  • Пользователи
  • 2 786 Повідомлень:
  • Реєстрація 12-листопад 07

Відправлено 06 лютий 2013 - 08:28

Dim0N Поршень 2108 діаметр 76мм , 21083 і 2110 - 82мм, а в нього ж 79 мм

чёто я тупанул. Себе брал поршни 2108 на 76 размер и почти не пилил юбку на РВ2103. А под РВ 21213 пилить юбку не пришлось бы. Ну а в 79 размере конечно 2108 поршни не прокатят.
спасибо за корректировку
Перед сборкой каждую деталь нужно тщательно обработать напильником

#248 deredred

deredred

    Одноклубник


  • Пользователи
  • 358 Повідомлень:
  • Реєстрація 11-жовтень 11
  • Авто:ВАЗ 2101

Відправлено 06 лютий 2013 - 13:21

привет всем. я хочу капиталить двс у меня щас всё сток поршня 76.4 хочу розточить под 79.0 можна ли оставить всё остальное стоковое и нужно ли фрезеровать голову, и какие поршня брать с 05 наверное


ну а мне кто-то подскажет:(

#249 barracuda

barracuda

    Одноклубник


  • Пользователи
  • 195 Повідомлень:
  • Реєстрація 18-лютий 12

Відправлено 06 лютий 2013 - 13:46

VETERAN, побачу шо на піддоні твориться. маю думку шо там буде трохи мусору... бо раніше масло лили тепловозне :bm: а то шо не тепловозне ходило по 12 тисяч((

Повідомлення відредагував barracuda: 06 лютий 2013 - 14:54


#250 dimon_21061

dimon_21061

    Одноклубник


  • Пользователи
  • 2 338 Повідомлень:
  • Реєстрація 31-серпень 08
  • Авто:21043

Відправлено 06 лютий 2013 - 14:02

ну а мне кто-то подскажет:(


Сам делать будешь делать? Или мастеру отдавать.?
" ! ! ! Все врут ! ! ! " House D.M.

#251 VETERAN

VETERAN

    Член клуба


  • Пользователи
  • 7 883 Повідомлень:
  • Реєстрація 24-квітень 09
  • Авто:Найкласніше

Відправлено 06 лютий 2013 - 17:48

deredred, точи під 76,8 і став усе стокове. Не така вже велика прибавка потужності, щоб ризикувати розвалити циліндр десь в дорозі.

Добавлено через 8 минут

побачу шо на піддоні твориться. маю думку шо там буде трохи мусору...

Ну то влаштувати мотору миття - додати солярки до старого масла і покалатати трохи на холостому, а після того - ще покрутити з промивочним маслом. Після того залити гарно миючу півсинтетику. Через 10 тисяч буде як новенький. Причому відмиє не тільки картер, а весь двигун. І канали також.

#252 barracuda

barracuda

    Одноклубник


  • Пользователи
  • 195 Повідомлень:
  • Реєстрація 18-лютий 12

Відправлено 06 лютий 2013 - 18:20

VETERAN, дякую за пораду, а солярки то скільки додавати? порадьте яку синтетику взяти?

#253 kriyk

kriyk

    Одноклубник


  • Пользователи
  • 363 Повідомлень:
  • Реєстрація 12-червень 10

Відправлено 06 лютий 2013 - 19:12

kriyk, значить залишаю рідні поршні, але фрезерую юбку шоб не чіпало за противаги. і ще питання: багато прийшлось фрезернути рідні поршні?

Ні небагато 1-1,5 мм точніше не памятаю, причому було потрібно лише на двох, але фрезерував на всіх для рівної ваги.

Добавлено через 3 минуты

ну а мне кто-то подскажет:(


Точи під 79,0 отримаєш 1,6 а це суттєвий "низ", ще якщо добавиш РВ повеселіший (213 не рахується) то будеш дуже-дуже приємно здивований.:multi:

#254 VETERAN

VETERAN

    Член клуба


  • Пользователи
  • 7 883 Повідомлень:
  • Реєстрація 24-квітень 09
  • Авто:Найкласніше

Відправлено 06 лютий 2013 - 19:24

Точи під 79,0 отримаєш 1,6

Звідки візьметься 1,6? Колінвал він не міняє, значить вийде 1,3. А машина, напевно, не "італійка", стінки циліндрів тоненькі. Спробуєш зробити щось "веселеньке" - є ризик розвалити циліндри.

#255 kriyk

kriyk

    Одноклубник


  • Пользователи
  • 363 Повідомлень:
  • Реєстрація 12-червень 10

Відправлено 06 лютий 2013 - 19:55

Недоглядів, але 1,3 це всеж веселіше чим 1,2. А ризик розвалити циліндр є завжди і я думаю, що того хто відписується в даній темі такий варіант не зупинить;)

#256 barracuda

barracuda

    Одноклубник


  • Пользователи
  • 195 Повідомлень:
  • Реєстрація 18-лютий 12

Відправлено 06 лютий 2013 - 19:59

kriyk, мене зупиняє :) я вже краще мотор поміняю ніж буду циліндри точити))

#257 kriyk

kriyk

    Одноклубник


  • Пользователи
  • 363 Повідомлень:
  • Реєстрація 12-червень 10

Відправлено 06 лютий 2013 - 20:07

Кожному своє. Мені 1,6 вже мало

#258 deredred

deredred

    Одноклубник


  • Пользователи
  • 358 Повідомлень:
  • Реєстрація 11-жовтень 11
  • Авто:ВАЗ 2101

Відправлено 06 лютий 2013 - 22:40

Ні небагато 1-1,5 мм точніше не памятаю, причому було потрібно лише на двох, але фрезерував на всіх для рівної ваги.

Добавлено через 3 минуты


Точи під 79,0 отримаєш 1,6 а це суттєвий "низ", ще якщо добавиш РВ повеселіший (213 не рахується) то будеш дуже-дуже приємно здивований.:multi:


а рв повеселее это какой к примеру? и я так понял что шатуны можна оставить теже

#259 VETERAN

VETERAN

    Член клуба


  • Пользователи
  • 7 883 Повідомлень:
  • Реєстрація 24-квітень 09
  • Авто:Найкласніше

Відправлено 07 лютий 2013 - 00:23

barracuda, випробуй сам. Колись був паскудний бензин і в картер натікало багато солярки - до двох рівнів. Тому вважаю, що до двох літрів можна довести. Дивись по тиску. Нагрій двигун і збільш підсосом трохи оберти. Долий пів літра (в заглушений двигун) і подивись, чи лампочка не горить. Покалатай хвилин з 10 і добав ще. Так кілька раз. Якщо лампочка тиску не тухне при 2000 обертів - більше не доливай. Після того залий промивочне масло і помий по інструкції. Якщо знайдеш десь старий масляний фільтр (наприклад товариш міняв масло і його двигун чистий), постав його для промивочного масла. Справа в тому, що розріджений соляркою слиз заб'є фільтр і, відкривши дренажний клапан може піти в магістраль. А можеш купити якийсь дешевий фільтр. Напівсинтетика вся гарно миє, але може протекти через слабкі ущільнення. Я колись їздив на мінеральному Шеллі - також непогано миє.

#260 nazgul

nazgul

    Член клуба


  • Пользователи
  • 4 839 Повідомлень:
  • Реєстрація 19-січень 10

Відправлено 07 лютий 2013 - 07:13

А машина, напевно, не "італійка", стінки циліндрів тоненькі. Спробуєш зробити щось "веселеньке" - є ризик розвалити циліндри.

итальянка или нет это тут не при чем.... (хотя уже поднималось что первые блоки были толстые).. я о другом у меня машина 80-го года 011 блок (машина 21011) и в 82 все хорошо расточилось, это что теперь ее итальянкой называть :multi:?
-Как переводится I don't know?
-Я не знаю
-Никто не знает...




1 людей читають цю тему

0 користувачів, 1 гостей, 0 схованих користувачів

Яндекс.Метрика