Проблемы со спидометром!
#161
Відправлено 01 травень 2011 - 22:37
#168
Відправлено 14 травень 2011 - 19:31
Вобщем разбирать спидометр предстомт, спасибо за помощь )) А при чем сдесь гаи ?Andrywka, скорее всего один зуб выкрошился на шестерёнке привода общего одометра. Но возможен клин мусором (грязью) не ГАИ
ты о наших рейдах http://www.youtube.c...a2?feature=mhee ??
#170
Відправлено 23 червень 2011 - 16:56
сломался спидометр, понял что привод в кпп отошел в мир иной. начал его вытаскивать из коробки, вытащил, но без шестерни, обламалась она. и осталась в коробке.
что делать как быть!??!?! как вынуть ее, и заменить привод....
подсобите
#171
Відправлено 25 червень 2011 - 20:16
#172
Відправлено 01 листопад 2011 - 20:52
Знімав приборку для заміни лампочок + протирав від пилу.
Знімав обережно, спочатку вийняв з торпеди, потім одну "вилочку", другу, потім ще обережніше (бо вперше) від`єднав вал спідометра і з нього виглядав десь на сантиметра 3-4 тросик спідометру.
Приборку зібрав, все поміняв, поставив на місце, під`єднав все як і було, але всі симптоми як у автора теми - заторможено відповідає на швидкість. Як тільки розженусь, воно потихеньку піднімається стрілочка до 60. Я вже на світлофорі стою, а вона тільки з 60-ти до 30-ти опускається.
Потім зняв знову приборку і повторив всі операції, покатався - все те саме.
Поїхав до знайомих, глянули, сказали - міняти трос спідометра, бо він в мене і вилазить з того кожуха на 15 см, і впадає так, що пальцями вже не дістанеш. Чому так сталось - не знаю, нічого не загинав, не крутив, не ламав...
Ага, тросик сам змащений, навіть дуже. Потім спідометр працює, бо коли туди вставляв тросик інший і крутив його - то стрілка реагувала, значить приборка в нормі.
Одне не зрозуміло, якщо тросик впадає в той кожух вільно і не впирається ні в що - значить короткий. Читав, що якщо тросик засунутий впритик, то він має виглядати хоч трохи, і не має крутитись. А в мене він впадає так, що навіть не виглядає, і думаю, якщо "попхати", то взагалі ще глибше сяде.
А як міняти, здається зрозумів - із салону вийняти старий, і перед тим як вставляти новий - змастити і по трохи вставляти, і головне - що коли тросик засунутий в притик, він пальцями не має крутитись, а далі до приборки під`єднувати.
Але питання ось яке: по яким параметрам мені шукати той тросик? Казати, що треба на 011, чи на коробку 5-тиступінчату, просто не знаю від чого відштовхуватись? Чи там ще щось впливає?
Зранку буду біля авто, тому можливо там можна десь глянути чи що, щоб знати який тросик треба, підкажіть, будь ласка!
Повідомлення відредагував AnDruWa: 01 листопад 2011 - 20:55
#173
Відправлено 01 листопад 2011 - 20:56
#174
Відправлено 11 листопад 2011 - 22:06
Що вже не так, можливо проскакує оцей тросік в спідометрі? Що тоді робити, чи залишається лише заміна спідометра?
#175
Відправлено 04 грудень 2011 - 22:26
Робив підсвітку приборів і зняв стрілку показника спідометра. Коли назад встановив то пружинка, котра вертає стрілку назад, була не натягнута і стрілка зупинялась на відмітці 60км/год. Я натягнув пружинку зафіксувавши стрілку нижче нуля і вона стала весело вертатись на 0. ( Сорі за каламбур).
Так от- тепер бачу, що стрілка в'яло піднімається, і бреше на 10-15км.
Що порадите?
#176
Відправлено 04 грудень 2011 - 22:49
Так от- тепер бачу, що стрілка в'яло піднімається, і бреше на 10-15км.
Що порадите?
разбери приборы (сними стекло) и сними стрелку. Подключи всё назад в машину (без стекла и стрелки). Разгони по ЖПСу машину до 60 и при равномерном движении нацепи стрелку на ось. Слегка пристукни по стрелке ручкой отвёртки чтобы она плотно села.
Есть ещё способ дрелью крутить, но нужно знать обороты при которых стрелке соответствует определённая шкалой скорость. Может кто и подскажет?
#178
Відправлено 26 грудень 2011 - 15:40
Коли в спідометр вставляв спічку і крутив швидко, то стрілка рухалась нормально, без ривків. Вихід один - щось не правильно під`єдную, але ж блін, в приборку трос входить без перекосів, рівно, так само в привод. Коли приборку знімав і їхав, то трос крутиться добре, руками його не втримаєш, без проскоків.
Ось пробував не до кінця закрутити трос, то стрілка рухається, більш-менш плавно, але я втикнув 5-ту, а воно тільки 40-45 показує... хоча раніше (на слух і так, більш-менш орієнтуюсь), то на 5-й після 60-ти вже їхав. Значить бреше спідометр.
Тому вже не знаю, що робити. Буду пробувати з двох приборок щось ліпити до купи. Тим більше ту приборку, яку маю "на запас", 100% робоча, тільки зняли з авто, а у мене такі ж симптоми, блін.
Якщо щось взнаю чи вирішу - напишу, а поки буду радий любим порадам. Хоча, що тут радити, в темі вже все обсудили, так само я вже все перевірив, і залишилось 2 варіанти - тросик довший (хоча тут вирішенням було б - прокласти його без загинів, і не допомогло), або щось не так під`єдную, але блін робив раніше це "на ура", а тут разів 30 знімав і ставив, змащував, все те ж...
================================================
Проблему вирішив! Щоб не писати тут, даю посилання на повідомлення у іншій темі:
http://vaz2101.org/s...0079#post890079
Повідомлення відредагував AnDruWa: 03 січень 2012 - 20:01
#180
Відправлено 27 січень 2012 - 17:05
1. Неисправность привода спидометра или ответной шестерёнки на валу КПП.
2. Неисправность тросика спидометра.
3. Неисправность самого спидометра.
4. Другие, типа не навинчена стопорная гайка кожуха тросика на спидометре или приводе спидометра.
0 людей читають цю тему
0 користувачів, 0 гостей, 0 схованих користувачів