Ваз 2103 "TICKONER"
#24
Відправлено 28 квітень 2010 - 10:27
якщо відключаю ЕВ, то коли зупиняю машину, заводиться..
Як їхав зі Львову, включав дальні, то вони майже не світили, відключив вентиль, почали світити норм..
Вчора їхав недалеко від дому, то вирубилось повністю світло в машині десь на секунду(таке траплялось і раніше)
#26
Відправлено 28 квітень 2010 - 11:17
але неможу знайти болт який має вкручуватись між ними
регулировочная тяга 2110 кажись он называется
Добавлено через 9 минут
да, для получения контрагайки - отпили ножовкой кусок кусок от стандартной ступичной гайки, они тоже бывают с левой и правой резьбой и подходят в данном случае
#27
Відправлено 28 квітень 2010 - 16:22
а як її провірити? в мене чогось гріється перший запобіжник..запобіжники звичайніtickoner, в первую очередь проверь зарядку! и преді если не ножевіе на предмет контакта.
Добавлено через 2 минуты
nemez,тягу вже зробив і поставив на машину
ніколи не думав шо міст може так вправо зміщуватись, стягнув тягу і все ок)
#28
Відправлено 28 квітень 2010 - 16:37
Добавлено через 7 минут
проблемы по электрике от того, что ты запустил пропеллер на общую цепь зажигания
попробуй ради хохмы подключить его через предохранитель ампер на 10 напрямую на клему АКБ, и увидишь, что проблемы отпадут..
Или нужно сделать толковую развязку через реле с проводами нужного сечения
Добавлено через 4 минуты
Да, и по поводу гемора со светом - п.доватая конструкция, нужно и на свет делать развязку через реле. Она на тройке отсутствует, как и в общем на ранних жигулях в целом, большие токи коммутируются подрулевым, отчего подгорают контакты и свет мигает, потом пропадает совсем..
Еще такое бывает на раздолбаном замке зажигания, ибо свет запитан от этой цепи
#30
Відправлено 28 квітень 2010 - 18:54
Все серьёзные потребители электроэнергии в автомобиле (электровентилятор, ближний и дальний свет, противотуманки и т.д.) лучше запитывать через отдельные реле, при этом силовые провода нужно использовать не менее 6 кв.мм.
#32
Відправлено 28 квітень 2010 - 22:39
ага, там була єдина тройка)tickoner,
За сколько ты брал новый радиатор? А то в моем течь усилилась - дальше с заменой тянуть нельзя (он и так 5-й год течет).
Так это твою троечку во Львове толкали постоянно?
радіатор за 240 грн
Добавлено через 19 минут
ось така схема в мене:на задней правой стойке накладка вверх ногами, переверни
Добавлено через 7 минут
проблемы по электрике от того, что ты запустил пропеллер на общую цепь зажигания
попробуй ради хохмы подключить его через предохранитель ампер на 10 напрямую на клему АКБ, и увидишь, что проблемы отпадут..
Или нужно сделать толковую развязку через реле с проводами нужного сечения
Добавлено через 4 минуты
Да, и по поводу гемора со светом - п.доватая конструкция, нужно и на свет делать развязку через реле. Она на тройке отсутствует, как и в общем на ранних жигулях в целом, большие токи коммутируются подрулевым, отчего подгорают контакты и свет мигает, потом пропадает совсем..
Еще такое бывает на раздолбаном замке зажигания, ибо свет запитан от этой цепи
а стосовно фар я вже поняв шо тре через реле, бачив як хтось на 2103.ру так робив..
Повідомлення відредагував tickoner: 28 квітень 2010 - 22:23
#35
Відправлено 14 червень 2010 - 01:52
фоток покищо нема, будуть скоро..
продав магнітолу, шукаюю кращу..
останннім часом не займались машиною, в вівторок здаєм з братом диплом і з середи займемось авто- шукаємо рихтовщика, щоб оцінив що треба підварити..
фото ніштячків трохи згодом)
#36
Відправлено 06 липень 2010 - 01:17
замінено пружини і амортизатори. Пружини нивовські, ззаду -3 витка, спереду -1 виток, амортизатори: спереду BILSTEIN BNE A344(газові), ззаду - MONROE Е-1149 REFLEX(газові)
пару днів тому поміняли головний циліндр зчплення(АГАТ), але сьогодні тріснув шланг зчеплення, тому поставли новий шланг,магістраль і робочий циліндр(АГАТ)
фото ніштяків:
покишо нема фото на скільки машина стала нижчою(завтра сфотографую), перед заміною була така:
після заміни пружин і амортів, машину просто не впізнати, в поворотах не крениться, на ямках працює ідеально. В найближчих планах ще поставити передній здвоєний стаб і задній, розтяжки.
0 людей читають цю тему
0 користувачів, 0 гостей, 0 схованих користувачів