Перейти до вмісту

Друзі. Проект буде закрито в кінці 2024 року. Перемоги і миру вам. Хай щастить. Слава Україні!

Фотографія
- - - - -

Ваз 2103 "TICKONER"


  • Please log in to reply
63 replies to this topic

#21 s77

s77

    Одноклубник


  • Пользователи
  • 187 Повідомлень:
  • Реєстрація 25-квітень 10

Відправлено 26 квітень 2010 - 21:23

Или свечи неправильно подобраны.
По-любому - калильное зажигание.

#22 tickoner

tickoner

    Новичок


  • Пользователи
  • 61 Повідомлень:
  • Реєстрація 26-листопад 09

Відправлено 27 квітень 2010 - 00:24

свічки недавно поставив нові, запалювання теж виставляли, скоріше всього проблема в карбі..

#23 ajm

ajm

    Супер-модератор


  • Супер-модераторы
  • 16 507 Повідомлень:
  • Реєстрація 29-серпень 07

Відправлено 27 квітень 2010 - 05:29

може від поганої бензи...

вполне может быть. у мну иногда подобное бывает, когда на ANP заправляюсь; с воговским бензином таких проблем нет

#24 tickoner

tickoner

    Новичок


  • Пользователи
  • 61 Повідомлень:
  • Реєстрація 26-листопад 09

Відправлено 28 квітень 2010 - 10:27

ситуація така: відтоді як поставив електровентилятор, появилась проблема: машина швидко нагрівається і на датчику температура двигуна коливається завжди від 90 до 100-115 градусів, вентилятор крутиться майже весь час, коли зупиняю машин, кручу ключ-ефекту 0, навіть нічо не щолкає, якшо трохи пихнути машину, заводиться.Наскільки я розумію ЕВ настільки жере що акум не може зарядитись..чи може проблема в стартері.
якщо відключаю ЕВ, то коли зупиняю машину, заводиться..
Як їхав зі Львову, включав дальні, то вони майже не світили, відключив вентиль, почали світити норм..
Вчора їхав недалеко від дому, то вирубилось повністю світло в машині десь на секунду(таке траплялось і раніше)

#25 wood100k

wood100k

    Одноклубник


  • Пользователи
  • 1 172 Повідомлень:
  • Реєстрація 20-грудень 07
  • Авто:Lanos

Відправлено 28 квітень 2010 - 10:44

tickoner, в первую очередь проверь зарядку! и преді если не ножевіе на предмет контакта.

Daewoo Lanos 1.5, 2008


#26 nemez

nemez

    оберштурмбантройкер


  • Пользователи
  • 4 061 Повідомлень:
  • Реєстрація 07-липень 08

Відправлено 28 квітень 2010 - 11:17

але неможу знайти болт який має вкручуватись між ними


Зображення
регулировочная тяга 2110 кажись он называется

Добавлено через 9 минут
да, для получения контрагайки - отпили ножовкой кусок кусок от стандартной ступичной гайки, они тоже бывают с левой и правой резьбой и подходят в данном случае
R Tape loading error, 0:1

#27 tickoner

tickoner

    Новичок


  • Пользователи
  • 61 Повідомлень:
  • Реєстрація 26-листопад 09

Відправлено 28 квітень 2010 - 16:22

tickoner, в первую очередь проверь зарядку! и преді если не ножевіе на предмет контакта.

а як її провірити? в мене чогось гріється перший запобіжник..запобіжники звичайні

Добавлено через 2 минуты
nemez,тягу вже зробив і поставив на машину
ніколи не думав шо міст може так вправо зміщуватись, стягнув тягу і все ок)

#28 nemez

nemez

    оберштурмбантройкер


  • Пользователи
  • 4 061 Повідомлень:
  • Реєстрація 07-липень 08

Відправлено 28 квітень 2010 - 16:37

на задней правой стойке накладка вверх ногами, переверни

Добавлено через 7 минут
проблемы по электрике от того, что ты запустил пропеллер на общую цепь зажигания
попробуй ради хохмы подключить его через предохранитель ампер на 10 напрямую на клему АКБ, и увидишь, что проблемы отпадут..
Или нужно сделать толковую развязку через реле с проводами нужного сечения

Добавлено через 4 минуты
Да, и по поводу гемора со светом - п.доватая конструкция, нужно и на свет делать развязку через реле. Она на тройке отсутствует, как и в общем на ранних жигулях в целом, большие токи коммутируются подрулевым, отчего подгорают контакты и свет мигает, потом пропадает совсем..
Еще такое бывает на раздолбаном замке зажигания, ибо свет запитан от этой цепи
R Tape loading error, 0:1

#29 SLIP

SLIP

    Совет Клуба


  • Модераторы
  • 2 355 Повідомлень:
  • Реєстрація 22-травень 06

Відправлено 28 квітень 2010 - 17:41

tickoner,

За сколько ты брал новый радиатор? А то в моем течь усилилась - дальше с заменой тянуть нельзя (он и так 5-й год течет).

Так это твою троечку во Львове толкали постоянно?
`Судьба была рок-н-ролл, а стала попса...` (С) НС

#30 s77

s77

    Одноклубник


  • Пользователи
  • 187 Повідомлень:
  • Реєстрація 25-квітень 10

Відправлено 28 квітень 2010 - 18:54

Согласен с Серёгой ("Немцем") на 100%.
Все серьёзные потребители электроэнергии в автомобиле (электровентилятор, ближний и дальний свет, противотуманки и т.д.) лучше запитывать через отдельные реле, при этом силовые провода нужно использовать не менее 6 кв.мм.

#31 vadim

vadim

    Модератор


  • Модераторы
  • 5 698 Повідомлень:
  • Реєстрація 13-липень 08

Відправлено 28 квітень 2010 - 18:58

не менее 6 кв.мм.

4 вполне хватит.
А ты что за штырь такой что будешь здесь всех наказывать (с) nemez

#32 tickoner

tickoner

    Новичок


  • Пользователи
  • 61 Повідомлень:
  • Реєстрація 26-листопад 09

Відправлено 28 квітень 2010 - 22:39

tickoner,

За сколько ты брал новый радиатор? А то в моем течь усилилась - дальше с заменой тянуть нельзя (он и так 5-й год течет).

Так это твою троечку во Львове толкали постоянно?

ага, там була єдина тройка)
радіатор за 240 грн

Добавлено через 19 минут

на задней правой стойке накладка вверх ногами, переверни

Добавлено через 7 минут
проблемы по электрике от того, что ты запустил пропеллер на общую цепь зажигания
попробуй ради хохмы подключить его через предохранитель ампер на 10 напрямую на клему АКБ, и увидишь, что проблемы отпадут..
Или нужно сделать толковую развязку через реле с проводами нужного сечения

Добавлено через 4 минуты
Да, и по поводу гемора со светом - п.доватая конструкция, нужно и на свет делать развязку через реле. Она на тройке отсутствует, как и в общем на ранних жигулях в целом, большие токи коммутируются подрулевым, отчего подгорают контакты и свет мигает, потом пропадает совсем..
Еще такое бывает на раздолбаном замке зажигания, ибо свет запитан от этой цепи

ось така схема в мене:
Зображення

а стосовно фар я вже поняв шо тре через реле, бачив як хтось на 2103.ру так робив..

Повідомлення відредагував tickoner: 28 квітень 2010 - 22:23


#33 vadim

vadim

    Модератор


  • Модераторы
  • 5 698 Повідомлень:
  • Реєстрація 13-липень 08

Відправлено 28 квітень 2010 - 22:44

Шо це за схема?
А где +12 с акума?!
А ты что за штырь такой что будешь здесь всех наказывать (с) nemez

#34 tickoner

tickoner

    Новичок


  • Пользователи
  • 61 Повідомлень:
  • Реєстрація 26-листопад 09

Відправлено 28 квітень 2010 - 22:55

Шо це за схема?
А где +12 с акума?!

та вот якраз нема)
хтось може в пейнті намалювати таку як мені треба?

#35 tickoner

tickoner

    Новичок


  • Пользователи
  • 61 Повідомлень:
  • Реєстрація 26-листопад 09

Відправлено 14 червень 2010 - 01:52

недавно було встановлено дзеркальце 2103, обміняно на вентилятор і докуплено молдінги арок і порогів у Alf_03(в прекрасному стані)..
фоток покищо нема, будуть скоро..
продав магнітолу, шукаюю кращу..
останннім часом не займались машиною, в вівторок здаєм з братом диплом і з середи займемось авто- шукаємо рихтовщика, щоб оцінив що треба підварити..
фото ніштячків трохи згодом)

#36 tickoner

tickoner

    Новичок


  • Пользователи
  • 61 Повідомлень:
  • Реєстрація 26-листопад 09

Відправлено 06 липень 2010 - 01:17

сьогодні було зроблено багато роботи:
замінено пружини і амортизатори. Пружини нивовські, ззаду -3 витка, спереду -1 виток, амортизатори: спереду BILSTEIN BNE A344(газові), ззаду - MONROE Е-1149 REFLEX(газові)
пару днів тому поміняли головний циліндр зчплення(АГАТ), але сьогодні тріснув шланг зчеплення, тому поставли новий шланг,магістраль і робочий циліндр(АГАТ)
фото ніштяків:
Зображення

покишо нема фото на скільки машина стала нижчою(завтра сфотографую), перед заміною була така:
Зображення

Зображення

Зображення

після заміни пружин і амортів, машину просто не впізнати, в поворотах не крениться, на ямках працює ідеально. В найближчих планах ще поставити передній здвоєний стаб і задній, розтяжки.

#37 Stalker-3

Stalker-3

    Член клуба


  • Неактивированные
  • 5 285 Повідомлень:
  • Реєстрація 18-жовтень 08

Відправлено 06 липень 2010 - 01:29

какие лучше- монро или бильштайны??
Вышел сталкер на крыльцо А в руке его - кольцо. А кольцо-то непростое - Из гранаты вынутОе...

#38 tickoner

tickoner

    Новичок


  • Пользователи
  • 61 Повідомлень:
  • Реєстрація 26-листопад 09

Відправлено 06 липень 2010 - 01:42

какие лучше- монро или бильштайны??

ше не встиг оприділити, скажу тіки що монро дорожчі..

#39 tickoner

tickoner

    Новичок


  • Пользователи
  • 61 Повідомлень:
  • Реєстрація 26-листопад 09

Відправлено 18 липень 2010 - 14:52

фото після заміни:
Зображення

Зображення

Зображення

#40 Listless

Listless

    Одноклубник


  • Пользователи
  • 188 Повідомлень:
  • Реєстрація 27-грудень 08

Відправлено 18 липень 2010 - 15:01

А не низковато? А вдруг что очень тяжелое в багажнике везти?
Хотя смотрится прикольно.




0 людей читають цю тему

0 користувачів, 0 гостей, 0 схованих користувачів

Яндекс.Метрика