Допоможіть порадою, проблеми з битою підвіскою
Автор
Роман
, тра 11 2008 17:32
49 replies to this topic
#21
Відправлено 05 червень 2008 - 19:47
Значит так. Перечитал тему на форуме 2106. Там проблема у человека с одной стороны. С левой. Фартух завален на полтора сантиметра внутрь мот. отсека. Ему легче! Он просто трезал кусок с ушами с свокго рычага и такой же но чуть подлиннее приварил. Думаю В этом есть смысл. Но у него проблема с верхним рычагом. А у Роман проблема с обеими сторонами. На фото очень хорошо(рома - выложи) Кастер мега в плюсе. В роскарячку. в следствии удара одну сторону увело внутрь, а вторую посредству балки выдавило наружу. Ту что ушла внутрь вылечить легче. просто наложить шайбы. А вот с той котора ушла на улицу стороной, посложнее. Я думаю что легче уж загнать машину на правку и потянуть кузов. (дешевле чем в гаше время розкройка, варка, последующая покраска швов.
Проблема в том что у него проблема с нижним рычагом. а на него нагрузка ох какая... верхний рычаг просто держит всю конструкцыю чтобы её не выкручивало матюхом. я щитаю надо или удлиннить верхний рычаг ( но тогда колесо гдето на 1 см будет выступать( щитаю от этого ничего не пострадает. На нормальном СТО ставят оборудовние на все 4 колеса срузу а не так как в моём случае только на передние 2...)
На крайний случай уже резать и варить нижний... но если чесно мне както стрёмно. Если у меня лупнула проушина под саму шаровою, то какая нагрузка там?????
Но я пока ежжу всё в порядке. тфу тфу тфу. Главное хорошо усилить и проварить.
З.Ы. Рома щас я поищу фото рычага.. попробую показать идею в картиночном вмде
Проблема в том что у него проблема с нижним рычагом. а на него нагрузка ох какая... верхний рычаг просто держит всю конструкцыю чтобы её не выкручивало матюхом. я щитаю надо или удлиннить верхний рычаг ( но тогда колесо гдето на 1 см будет выступать( щитаю от этого ничего не пострадает. На нормальном СТО ставят оборудовние на все 4 колеса срузу а не так как в моём случае только на передние 2...)
На крайний случай уже резать и варить нижний... но если чесно мне както стрёмно. Если у меня лупнула проушина под саму шаровою, то какая нагрузка там?????
Но я пока ежжу всё в порядке. тфу тфу тфу. Главное хорошо усилить и проварить.
З.Ы. Рома щас я поищу фото рычага.. попробую показать идею в картиночном вмде
#22
Відправлено 05 червень 2008 - 20:15
собсно вот что нашел в инете..ДУмаю сложно будет удлиннить его. поскольку тут стоит пружина.
#25
Відправлено 13 червень 2008 - 09:02
Роман
1.Открываешь капот.
2.Смотришь на брызговики и на верхнюю плоскость крыла, если стойки выбиты, то в том месте где водостек на крыле будет кривизна.
п.с. надеюсь не сильно запутал
1.Открываешь капот.
2.Смотришь на брызговики и на верхнюю плоскость крыла, если стойки выбиты, то в том месте где водостек на крыле будет кривизна.
п.с. надеюсь не сильно запутал
ВАЗ 2111, 2005 г.в.,черный, 1.6 8v,ГБО4-Tech
Я буду долго гнать...
конец цитаты!!!: )
Я буду долго гнать...
конец цитаты!!!: )
#32
Відправлено 15 червень 2008 - 19:58
ajm
Дак в тому то і фішка, щзо на око ніби не ушло нічого (око натаскане, я працівник ОТК :D ), так шо от і незнаю. З допомогою креслярської програми, знань з геометрії і мануалу приблизно вирахував, що відстань між самими верхніми частиними стійок, які приварені до водостічних жолобків на крилах має бути близькою до 1298 мм. Завтра поміряю. На рахунок розпорки я теж думав, але тут є одне але... розпорка не поверне стійки на місце, а тільки створить напруження в металі. ТОбто вона їх поверне, але залишкової деформації в них не виникне, і вони намагатимуться повернутись у своє попереднє положення. Це призведе лише до того, що інші несучі деталі кузова, наприклад ланжерони, дадуть тріщини.
Дак в тому то і фішка, щзо на око ніби не ушло нічого (око натаскане, я працівник ОТК :D ), так шо от і незнаю. З допомогою креслярської програми, знань з геометрії і мануалу приблизно вирахував, що відстань між самими верхніми частиними стійок, які приварені до водостічних жолобків на крилах має бути близькою до 1298 мм. Завтра поміряю. На рахунок розпорки я теж думав, але тут є одне але... розпорка не поверне стійки на місце, а тільки створить напруження в металі. ТОбто вона їх поверне, але залишкової деформації в них не виникне, і вони намагатимуться повернутись у своє попереднє положення. Це призведе лише до того, що інші несучі деталі кузова, наприклад ланжерони, дадуть тріщини.
#37
Відправлено 06 жовтень 2008 - 21:11
Мужички знаю я вже всіх тут за....ав цією темою, але от прочитав нову фішку, що розвал може уйти від того шо втулка болта верхнього ричага може уйти в сторону моторного відсіка. Відповідно верхняй ричаг піде всередину і колеса ляжуть. а от я к визначити чи змістились втулки чині? ніхто про таке не чув?бо внітрішня лінія крила рівна, бризговик теж здається не вигнутий, але ж звідки така катастрофа з розвалом?????
#40
Відправлено 07 жовтень 2008 - 14:49
Роман
Крило різати не треба. Машину перевертали на бік, потім розбирається і зрізається стійка та приварюється нова. Головне, щоб зварювальник був кваліфікований і правильно стійку виставив. При зварці може вигоріти краска на крилі і під капотом, треба класти мокру тряпку, але не завжди допомагає
Ціна стійки була близько 70 гр., заодно замінив ричаги, сайлетблоки і ще багато чого.
Крило різати не треба. Машину перевертали на бік, потім розбирається і зрізається стійка та приварюється нова. Головне, щоб зварювальник був кваліфікований і правильно стійку виставив. При зварці може вигоріти краска на крилі і під капотом, треба класти мокру тряпку, але не завжди допомагає
Ціна стійки була близько 70 гр., заодно замінив ричаги, сайлетблоки і ще багато чого.
0 людей читають цю тему
0 користувачів, 0 гостей, 0 схованих користувачів