Как нужно правильно общаться с сотрудником ГАИ
#122
Відправлено 26 грудень 2019 - 20:46
А де та чітка грань між оглядом чи чимось більшим? А як він попросить "підніміть он ту ганчірку я хочу глянути що під нею" це вже занадто? Чи має право?
О-о,а вот это действительно конкретно-поставленный вопрос.
Нну я не знаю,лично я не юрист и не адвокат, но неужели у нас на форуме нет кто действительно может ответить на этот вопрос в рамках закона.
#124
Відправлено 26 грудень 2019 - 23:18
Cєрий ти на приколі - тут людей сажають без доказів, а тобі абґрунтуй в рамках закону...
Нну я не знаю,лично я не юрист и не адвокат, но неужели у нас на форуме нет кто действительно может ответить на этот вопрос в рамках закона.
все залежить від ситуації, якщо в столиці можна виїбнутись, в в Zira такий номер не пройде.
навіть у нас в Полтаві по місту їздять нові поліцаї і з ними можна спорити і доказувати правоту, а от на районі бувші гаїшники і вони видумують всякі можливі приводи законні чи не законні щоб розвести на бабло.
багато їзжу по районах, останній раз зупинили на службовій просто так - відкриваю вікно і кажу йому: ну і якого хріна мене зупинили, я щось порушив? якщо не пояснити будемо рішати про незаконну зупинку!. у поліцая аж щелепа відвисла, каже - у тебе ззаді габарит не працює, я йому - ну і якже ти спереду побачив що ззаду не працює габарит, отмазки на ходу ліпиш? і взагалі зараз день так що до задниці габарит. в общем каже щасливої дороги і справте габарит.
сверка агрегатов номера кузова может проводится если есть ориентировка что похожая машина (цвет\модель) является в угоне, они должны показать эту ориентировку.
якось тормозять мене підрізаючи прямо в потоку машин, зупиняюсь, вилазе поліцай і два з автоматами, добрий день, ваша модель авто таког ж кольору в угоні, ось орієнтіровка(показує на планшеті - рошукується і т.д.) покажіть реєстраційне посвідчення і відкрийте капот. Звірили номер авто, номер кузова з посвідченням, все зійшлося, побажали щасливої дороги. ні права, ні страховку не дивилися
- Сергей72 подобається це
Теория — это когда всё известно, но ничего не работает. Практика — это когда всё работает, но никто не знает почему. Мы же объединяем теорию и практику: ничего не работает, и никто не знает почему! © А. Эйнштейн
#125
Відправлено 27 грудень 2019 - 07:58
Певно ні, бо як відомі "українські закони як дишло". Більшість з них як хочеш, так і повернеш.О-о,а вот это действительно конкретно-поставленный вопрос.А де та чітка грань між оглядом чи чимось більшим? А як він попросить "підніміть он ту ганчірку я хочу глянути що під нею" це вже занадто? Чи має право?
Нну я не знаю,лично я не юрист и не адвокат, но неужели у нас на форуме нет кто действительно может ответить на этот вопрос в рамках закона.
#126
Відправлено 27 грудень 2019 - 08:09
Живий приклад он написав раніше WAZ. В ПДР в п.2.1 написано чітко, що водій повинен мати при собі діючий страховий поліс. Далі, в п.2.4 написано що водій зобов'язаний пред'явити поліцейському документи вказані в п.2.1
А от в законі України про дорожній рух про це написано "пред'являти для перевірки посвідчення водія, реєстраційний документ на транспортний засіб, а у випадках, передбачених законодавством, - страховий поліс (сертифікат) про укладення договору обов'язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів"
Куди в ПДР ділося оце саме "у випадках, передбачених законодавством"?
І тому виходить як в крилатій фразі "у мене є калізія: підпиздесь і підпиздесь" і доки такі калізії будуть мати місце, доки й буде працювати "закон як дишло"
#127
Відправлено 27 грудень 2019 - 09:40
У мене один молодий поліцай намагався таке зробити - повитирав усю нішу перед лобовим. Потім витер бік мотора біля фільтра. А у мене там бензонасоса нема.
Звірили номер авто, номер кузова з посвідченням
Пішов викликати опергрупу, але підійшов старший і показав де у перших моделей Жигулів номери вибиті - повитирав ще і моторний щит і перед двигуна.
Але нічого не каже і не питає - відразу викликає підкріплення.
#134
Відправлено 27 грудень 2019 - 13:03
А от в законі України про дорожній рух про це написано "пред'являти для перевірки посвідчення водія, реєстраційний документ на транспортний засіб, а у випадках, передбачених законодавством, - страховий поліс (сертифікат) про укладення договору обов'язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів"
ось з сайту ВР
зверни увагу - "передбачено законодавством" прибрали, ти повинен паказати хоч паперовий, хоч електронний, хоч роздрукаваний електронний
2.1. Водій механічного транспортного засобу повинен мати при собі:
а) посвідчення водія на право керування транспортним засобом відповідної категорії;
{Підпункт "а" пункту 2.1 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ № 620 від 09.06.2011; в редакції Постанови КМ № 1029 від 26.09.2011}
б) реєстраційний документ на транспортний засіб (для транспортних засобів Збройних Сил, Національної гвардії, Держприкордонслужби, Держспецтрансслужби, Держспецзв’язку, Оперативно-рятувальної служби цивільного захисту - технічний талон);
{Підпункт "б" пункту 2.1 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ № 124 від 11.02.2009; в редакції Постанови КМ № 1029 від 26.09.2011; із змінами, внесеними згідно з Постановами КМ № 136 від 06.03.2013, № 162 від 04.06.2014}
в) у разі встановлення на транспортних засобах проблискових маячків та (або) спеціальних звукових сигнальних пристроїв - дозвіл, виданий уповноваженим органом МВС, а у разі встановлення проблискового маячка оранжевого кольору на великогабаритних та великовагових транспортних засобах - дозвіл, виданий уповноваженим підрозділом Національної поліції;
{Підпункт "в" пункту 2.1 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ № 111 від 11.02.2013; в редакції Постанови КМ № 161 від 22.03.2017}
г) на маршрутних транспортних засобах - схему маршруту та розклад руху; на великовагових і великогабаритних транспортних засобах та транспортних засобах, що здійснюють дорожнє перевезення небезпечних вантажів, - документацію відповідно до вимог спеціальних правил;
{Підпункт "г" пункту 2.1 в редакції Постанови КМ № 634 від 09.07.2008; із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ № 1029 від 26.09.2011}
ґ) чинний страховий поліс (страховий сертифікат “Зелена картка”) про укладення договору обов’язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів або чинний внутрішній електронний договір зазначеного виду обов’язкового страхування у візуальній формі страхового поліса (на електронному або паперовому носії), відомості про який підтверджуються інформацією, що міститься в єдиній централізованій базі даних, оператором якої є Моторне (транспортне) страхове бюро України. Водії, які відповідно до законодавства звільняються від обов’язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів на території України, повинні мати при собі відповідні підтвердні документи (посвідчення);
{Підпункт "ґ" пункту 2.1 в редакції Постанов КМ № 16 від 06.01.2005, № 258 від 27.03.2019}
д) у разі встановлення на транспортному засобі розпізнавального знака “Водій з інвалідністю” - документ, що підтверджує інвалідність водія або пасажира (крім водіїв з явними ознаками інвалідності або водіїв, які перевозять пасажирів з явними ознаками інвалідності).
{Пункт 2.1 доповнено підпунктом "д" згідно з Постановою КМ № 553 від 11.07.2018}
2.4. На вимогу поліцейського водій повинен зупинитися з дотриманням вимог цих Правил, а також:
а) пред'явити для перевірки документи, зазначені в пункті 2.1;
{Підпункт "а" пункту 2.4 в редакції Постанови КМ № 1029 від 26.09.2011}
б) дати можливість перевірити номери агрегатів і комплектність транспортного засобу;
{Підпункт "б" пункту 2.4 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ № 395 від 22.04.2009}
в) дати можливість оглянути транспортний засіб відповідно до законодавства за наявності на те законних підстав, у тому числі провести з використанням спеціальних пристроїв (приладів) зчитування інформації із самоклейної мітки радіочастотної ідентифікації про проходження обов’язкового технічного контролю транспортним засобом, а також перевірку технічного стану транспортних засобів, які відповідно до законодавства підлягають обов'язковому технічному контролю.
{Підпункт "в" пункту 2.4 із змінами, внесеними згідно з Постановами КМ № 1029 від 26.09.2011, № 46 від 23.01.2019}
Двигатель является запчастью такой же как о поршня, ты поршня регестрировал в МРЕО? Я когда машину на себя ставил, так номер мотора и не фоткали,только модель блока
просто цікаво - що вони написали в реєстраційному посвідченні
тому що в нас при перереєстрації на новий двигун привозиш старий, вони звіряють номер, потім зчитують з нового, пробивають його чи не крадений і лише потім вписують його в посвідчення. Так, двигун є запчастина, він міняється, але їз занесенням номера
- VETERAN подобається це
Теория — это когда всё известно, но ничего не работает. Практика — это когда всё работает, но никто не знает почему. Мы же объединяем теорию и практику: ничего не работает, и никто не знает почему! © А. Эйнштейн
#135
Відправлено 27 грудень 2019 - 13:14
А де та чітка грань між оглядом чи чимось більшим? А як він попросить "підніміть он ту ганчірку я хочу глянути що під нею" це вже занадто? Чи має право? Чи знову "якщо тобі боятися нічого то підніми та покажи"? А я наприклад трактую "огляд авто" як "ну то обійди та оглянь моє авто навколо, та я поїду далі" і куча всіляких інших а що, а як, а може, а я трактуюу так, а ти по іншому, і тд
Я напевно не відкрию якісь секрет, але можуть бути відступи від правил, закону. Раптом хтось по місту або району їздить і краде номера, то що... ми усі хотіли би відразу все по рішати а тут закон, паліцай по салону шаритись не може. От же або ми свідомі і хоча би трохі поможемо їм в їх роботі, або не поможемо, саме з тої самої причини, бо нема шо менту показовати радейко яке ті ки що спер!
как по мне лучше пускай ездит преступник до поры до времени, потому что нет права его досматривать, чем без повода досматривать всех подряд. А может человек в мыслях совершает подготовку к теракту, так давайте сразу всех в тюрьму садить или расстреливать, для профилактики, авось среди них действительно преступник будет. Кроме того ситуация когда преступник катается а нету повода его остановить это бред, если он реально преступник, вряд ли он потом будет жаловаться на незаконную остановку, тем более если окажется что по итогу повод был
в любом случае они могут потом прикрыть жопу тем что скажут к нам подошел гражданин и на условиях анонимности сказал что в такой то машине бомба
#136
Відправлено 27 грудень 2019 - 13:18
https://strana.ua/ne...i-skrylsja.html
а тут ребята не смогли ничего сделать, это ведь не дедушка на жигулях который с купюрой в зубах вылезает, и не работяга которого можно развести на 130 статью.
#137
Відправлено 27 грудень 2019 - 13:20
Ничего не написали.В старом тез талоне стояло 1.3л, а в новом стало 1.2.
У нас блок на Камазе был разморожен, купили на разборке, там номера нет.Позвонили в Гаи сказали не проблема собирайте.Собрали машину перерегестрировали ,мотор фоткали на вопрос проблем не будет? поступил ответ нет, это запчасть,главное факт установки мотора 740 а не ЯМЗ например
#138
Відправлено 27 грудень 2019 - 13:49
Ти мені що цитуєш? ПДР? Я тобі говорю про закон України про дорожній рух.ось з сайту ВРА от в законі України про дорожній рух про це написано "пред'являти для перевірки посвідчення водія, реєстраційний документ на транспортний засіб, а у випадках, передбачених законодавством, - страховий поліс (сертифікат) про укладення договору обов'язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів"
зверни увагу - "передбачено законодавством" прибрали, ти повинен паказати хоч паперовий, хоч електронний, хоч роздрукаваний електронний2.1. Водій механічного транспортного засобу повинен мати при собі:
а) посвідчення водія на право керування транспортним засобом відповідної категорії;
{Підпункт "а" пункту 2.1 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ № 620 від 09.06.2011; в редакції Постанови КМ № 1029 від 26.09.2011}
б) реєстраційний документ на транспортний засіб (для транспортних засобів Збройних Сил, Національної гвардії, Держприкордонслужби, Держспецтрансслужби, Держспецзв’язку, Оперативно-рятувальної служби цивільного захисту - технічний талон);
{Підпункт "б" пункту 2.1 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ № 124 від 11.02.2009; в редакції Постанови КМ № 1029 від 26.09.2011; із змінами, внесеними згідно з Постановами КМ № 136 від 06.03.2013, № 162 від 04.06.2014}
в) у разі встановлення на транспортних засобах проблискових маячків та (або) спеціальних звукових сигнальних пристроїв - дозвіл, виданий уповноваженим органом МВС, а у разі встановлення проблискового маячка оранжевого кольору на великогабаритних та великовагових транспортних засобах - дозвіл, виданий уповноваженим підрозділом Національної поліції;
{Підпункт "в" пункту 2.1 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ № 111 від 11.02.2013; в редакції Постанови КМ № 161 від 22.03.2017}
г) на маршрутних транспортних засобах - схему маршруту та розклад руху; на великовагових і великогабаритних транспортних засобах та транспортних засобах, що здійснюють дорожнє перевезення небезпечних вантажів, - документацію відповідно до вимог спеціальних правил;
{Підпункт "г" пункту 2.1 в редакції Постанови КМ № 634 від 09.07.2008; із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ № 1029 від 26.09.2011}
ґ) чинний страховий поліс (страховий сертифікат “Зелена картка”) про укладення договору обов’язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів або чинний внутрішній електронний договір зазначеного виду обов’язкового страхування у візуальній формі страхового поліса (на електронному або паперовому носії), відомості про який підтверджуються інформацією, що міститься в єдиній централізованій базі даних, оператором якої є Моторне (транспортне) страхове бюро України. Водії, які відповідно до законодавства звільняються від обов’язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів на території України, повинні мати при собі відповідні підтвердні документи (посвідчення);
{Підпункт "ґ" пункту 2.1 в редакції Постанов КМ № 16 від 06.01.2005, № 258 від 27.03.2019}
д) у разі встановлення на транспортному засобі розпізнавального знака “Водій з інвалідністю” - документ, що підтверджує інвалідність водія або пасажира (крім водіїв з явними ознаками інвалідності або водіїв, які перевозять пасажирів з явними ознаками інвалідності).
{Пункт 2.1 доповнено підпунктом "д" згідно з Постановою КМ № 553 від 11.07.2018}
2.4. На вимогу поліцейського водій повинен зупинитися з дотриманням вимог цих Правил, а також:
а) пред'явити для перевірки документи, зазначені в пункті 2.1;
{Підпункт "а" пункту 2.4 в редакції Постанови КМ № 1029 від 26.09.2011}
б) дати можливість перевірити номери агрегатів і комплектність транспортного засобу;
{Підпункт "б" пункту 2.4 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ № 395 від 22.04.2009}
в) дати можливість оглянути транспортний засіб відповідно до законодавства за наявності на те законних підстав, у тому числі провести з використанням спеціальних пристроїв (приладів) зчитування інформації із самоклейної мітки радіочастотної ідентифікації про проходження обов’язкового технічного контролю транспортним засобом, а також перевірку технічного стану транспортних засобів, які відповідно до законодавства підлягають обов'язковому технічному контролю.
{Підпункт "в" пункту 2.4 із змінами, внесеними згідно з Постановами КМ № 1029 від 26.09.2011, № 46 від 23.01.2019}просто цікаво - що вони написали в реєстраційному посвідченніДвигатель является запчастью такой же как о поршня, ты поршня регестрировал в МРЕО? Я когда машину на себя ставил, так номер мотора и не фоткали,только модель блока
тому що в нас при перереєстрації на новий двигун привозиш старий, вони звіряють номер, потім зчитують з нового, пробивають його чи не крадений і лише потім вписують його в посвідчення. Так, двигун є запчастина, він міняється, але їз занесенням номера
https://zakon.rada.g...ow/3353-12#Text
"Водій зобов'язаний:
мати при собі та на вимогу поліцейського, а водії військових транспортних засобів - на вимогу посадових осіб військової інспекції безпеки дорожнього руху Військової служби правопорядку у Збройних Силах України, пред'являти для перевірки посвідчення водія, реєстраційний документ на транспортний засіб, а у випадках, передбачених законодавством, - страховий поліс (сертифікат) про укладення договору обов'язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів;"
#139
Відправлено 27 грудень 2019 - 13:49
optimus prime, тоді вам повезло з експертами.
Я як оформляв мотоцикл рядом стояли дві грузові:
ГАЗ-53 і його мусолили через двигун б/н, хазяїн доказував що то запчастина, а вони вперлися що є підозра на фальсифікацію - а раптом ти вкрав машину, розібрав і вліпив крадений двигун стерши номер
FH12 - там був міняний двигун і вони довго пробивали номер, а не могли провірити бо мотор контрактий з Германії і по нашій базі не бився.
чим закінчилось не знаю, тому що мене раніше відпустили - у мене також були трохи трудності, вони не могли найти номер коляски і довго виясняли де він находится, але обійшлося - номера зійшлися.
Теория — это когда всё известно, но ничего не работает. Практика — это когда всё работает, но никто не знает почему. Мы же объединяем теорию и практику: ничего не работает, и никто не знает почему! © А. Эйнштейн
#140
Відправлено 27 грудень 2019 - 13:54
вообще да, при регистрации сверяют что бы не оказался с ворованной машины
Это же нафарник! ©ВАНО. In Bass We Trust
ВАЗ 21061 (1986) Emissions [Lina] ВАЗ 21083 (1989) Emissions
1 людей читають цю тему
0 користувачів, 1 гостей, 0 схованих користувачів