Перейти до вмісту

Друзі. Проект буде закрито в кінці 2024 року. Перемоги і миру вам. Хай щастить. Слава Україні!

Фотографія
- - - - -

Как понять,что пружины пришли в негодность?


  • Please log in to reply
22 replies to this topic

#21 02universal

02universal

    Член клуба


  • Пользователи
  • 4 806 Повідомлень:
  • Реєстрація 17-квітень 11

Відправлено 28 травень 2013 - 17:31

Все просто- замеряйте клиренс(в букваре написано как),обратите внимание насколько садится под ,,полезной,, нагрузкой- это диагностика пружин. Но в вашем случае это,скорее аморты, они щас все двустороннего действия(с завода на перед раньше ставили односторонние), ВАЖНО- какие аморты поставили?(фирма), проверить их легко- достаточно открутить нижнее крепление и ,,покачать,, без них. Р.С- ну и давление в шинах(сколько?),очень влияет на это.

#22 AnDruWa

AnDruWa

    Одноклубник


  • Пользователи
  • 308 Повідомлень:
  • Реєстрація 26-березень 11

Відправлено 28 травень 2013 - 18:46

Якщо не помиляюсь то амортизатори такі:
Зображення
Тільки на зображенні 01-07, а мені дали 2121, сказали не відрізняються.

Спереду 2.0, ззаду 2.1. Перед цим були накачані як книжка пише, 1.7 і 1.8, і в перший же день з таким тиском зловив цілком звичайну вибоїну при 50-60 км. і лоп диск, гуму пожувало. Більше не качаю по книжці.

До того як аморти поставили вона взагалі не качалась і не просідала, тільки видно було як гума трохи сплющується під тиском і все. А після того як поставили аморти, то передок можливо трошечки просідає і нахиляється у ту сторону з якої тиснути.

#23 Nikola

Nikola

    Одноклубник


  • Пользователи
  • 380 Повідомлень:
  • Реєстрація 29-травень 13
  • Авто:ВАЗ-21063

Відправлено 29 травень 2013 - 21:04

Зловив я якось яму цього року, правий передній диск в одне місце, гуму туди ж. Підзбирав гроші, завіз по ходовій щоб глянули, то сказали, що заклинив той амортизатор на який прийшовся удар, ну і з іншої сторони також сказали шо уставший трохи. Поміняли мені амортизатори, сайлентблоки, зробили розвал, а передок так і не став м'якшим.
До заміни амортизаторів коли зверху спираєшся на крило, то рухів взагалі ніяких не було, лише гума на колесі трохи "пружинила".
Після заміни амортів, то передок вверх-вниз так і не просідає коли спираєшся, а лише м'якша стала коли вліво-вправо розхитати, то тоді вона якби пружинить.
Пішов до друга, в нього 2104, сперся йому на крило, так вона в нього просідає, пружинить, навіть видно коли спираєшся на крило, то пружина згинається, а потім трохи припіднімає передок. А у мене не згинається і не припіднімає, лише якщо за арку спробувати легенько припідняти, то тоді видно що пружина випрямляється.. але тої ваги передка не тримає взагалі.

Тобто цілком ймовірно шо передні пружини своє відходили (просіли)?

Просто не хочу витрачати гроші на пружини, якщо це справа не в них, або якщо так має бути і це норма.. А так, то по ходовій сказали що більше проблем немає, значить залишається - пружини?

проставки ще є гумові, під передні пружини...

Моя любовь ВАЗ-21063, 1990 г.в. пробег до  лимона на родных кольцах и ни разу за 31 год не ездил  на шворке.





0 людей читають цю тему

0 користувачів, 0 гостей, 0 схованих користувачів

Яндекс.Метрика