ПТФ для жигуля.
#23
Відправлено 03 грудень 2012 - 22:09
- от земли до нижней кромки бампера -- 40см
- .......... до верхней кромки бампера -- 48см
- ............до верхней кромки клыка -- 55см
Измерения проводились ночью, при плохом освещении, на неровной поверхности. Так что пару - тройку сантиметров можно отнять.
Хочу поставить (скорее всего так и сделаю) над верхней кромкой бампера (между клыками, чтоб каждый фонарь был вплотную к своему клыку). И направить луч немного вниз (но это будет завершающая стадия)
Повідомлення відредагував Змей: 03 грудень 2012 - 22:15
___Обб-Ч2-9б-287___Об8-Ч-97-88-97___
#24
Відправлено 03 грудень 2012 - 22:09
Смисл вузької діаграми направленості протитуманок по висоті (як і установки понижче) полягає в тому, щоб мінімально підсвітити цей самий туман безпосередньо по осі зору водія. Тому що незалежно від потужності ламп буде видно вату, а не шлях. При правильній настройці протитуманок їх пучок світла повинен іти нижче осі зору водія. Фактично, водій повинен бачити лише відбите від шляху світло. Це ж пояснює відносно невелику ефективність дальнього світла порівняно з відносно слабкими, але правильно настроєними протитуманками.
Керуючись цими міркуваннями, дійсно легко пояснити перевагу установки протитуманок під бампером. Але слід враховувати, що там вони швидше забруднюються і починають світити рівномірно практично в усіх напрямках, підсвічуючи туман по осі зору водія: бруд виконує роль розсіювача.
Якось так.
#25
Відправлено 04 грудень 2012 - 00:39
#26
Відправлено 09 грудень 2012 - 20:31
#27
Відправлено 09 грудень 2012 - 20:56
Секрет первый. Туман хоть и стелется по земле, все же не достает до нее. И на том уровне, где установлены противотуманные фары, его практически нет. Получается, что противотуманные фары светят под туман.
Секрет второй. По верхней кромке луч противотуманных фар имеет четкую границу. И не попадает на капли тумана, находящиеся перед глазами человека за рулём. А, значит, не отражается и не слепит водителя.
Остаётся ответить на последний вопрос: почему жёлтый свет меньше рассеивается в тумане? Дело в том, что сильнее всего рассеивается свет с наименьшей длиной волны, то есть синяя часть спектра. Светофильтр противотуманной фары как раз отрезает синюю часть спектра, оставляя более длинноволновую составляющую.
#30
Відправлено 10 грудень 2012 - 00:43
31.4.3. Зовнішні світлові прилади:
а) кількість, тип, колір, розміщення і режим роботи зовнішніх світлових приладів не відповідають вимогам конструкції транспортного засобу;
б) порушено регулювання фар;
в) не горить лампа лівої фари в режимі ближнього світла;
г) на світлових приладах немає розсіювачів або використовуються розсіювачі і лампи, що не відповідають типу даного світлового приладу;
ґ) на розсіювачах світлових приладів нанесено тонування або покриття, що зменшує їх прозорість чи світлопропускання.
Примітки:
- Мотоцикли (мопеди) можуть бути додатково обладнані однією протитуманною фарою, інші механічні транспортні засоби — двома. Протитуманні фари повинні розміщуватися на висоті не менше 250 мм від поверхні дороги (але не вище фар ближнього світла) симетрично до поздовжньої осі транспортного засобу і не далі 400 мм від зовнішнього габариту за шириною.
- 2. Дозволяється встановлювати на транспортних засобах один або два задні протитуманні ліхтарі червоного кольору на висоті 400 — 1200 мм і не ближче 100 мм до ліхтарів сигналу гальмування.
- 3. Увімкнення протитуманних фар, задніх протитуманних ліхтарів повинно здійснюватися одночасно з увімкненням габаритних вогнів і освітленням номерного знака (ближнім або дальнім світлом фар).
- 4. На легковому автомобілі і автобусі дозволяється встановлювати один або два додаткові немиготливі сигнали гальмування червоного кольору на висоті 1150 — 1400 мм від поверхні дороги;
#34
Відправлено 10 грудень 2012 - 23:09
Повідомлення відредагував Skat: 10 грудень 2012 - 23:13
#36
Відправлено 11 грудень 2012 - 12:52
http://miran.prom.ua/
#40
Відправлено 12 грудень 2012 - 12:16
0 людей читають цю тему
0 користувачів, 0 гостей, 0 схованих користувачів