Збільшення кліренсу.
#21
Відправлено 03 грудень 2012 - 12:57
На даний момент я поставив жорсткіші пружини ззаду - від 2120 (на базарі казали, що то від броньованої Ниви - інкасаторської). Великого підйому це не дало - +2см. Ще 2см додали підкладки під пружини. Думаю, що цього досить - вже відчувається робота хрестовин - спробую виставити положення кардана. Із-за збільшення жорсткості ззаду, планую ще підібрати тип і кріплення амортизаторів.
Спереду міняю пружини на нові - Фобос прогресивні. Хотів узяти підсилені, але не дістав.
Поки що все.
#23
Відправлено 03 грудень 2012 - 14:43
#24
Відправлено 03 грудень 2012 - 14:53
ВОТ ещё картинки про это дело.
Типа так?
Удачи.
Повідомлення відредагував Dim0N: 03 грудень 2012 - 15:07
#26
Відправлено 03 грудень 2012 - 20:00
#28
Відправлено 03 грудень 2012 - 22:05
У мене також 155/80.Когда пришла пора менять резину, купил с 80 профилем. Добавилось к клиренсу приблизительно 1 см.
Дякую за інфу. Вони не обговорювали як це зробити, а переконували, що це непотрібно. Так їх ніхто і не заставляє.VETERAN, ТУТ обсуждали твой вопрос.
Ззаду стоять підкладки на 2см. Мені досить. Тепер буду піднімати перед. Спереду підкладки тільки приведуть до міжвиткових ударів і вибивання опорного стакана. Я збираюсь поставити копито - підсилити місце упору пружини.а проставки под кружины не пробовали?
Мені приходиться дуже перевантажувати машину - везу до 700кг. Кузов уже підсилений.Зачем все ето я так и не понял.
02universal, ззаду уже задер, скільки хотів - ніколи задом не чиркаю. Регулятор викинув уже давно. Скільки не вантаж - редуктор вниз не опускається, а перед сідає так, що залишається кілька сантиметрів.
Сьогодні вже отримав свою посилку - пружини Фобос зі змінним кроком. Хотів підсилені - не було і я взяв звичайні. Обіцяли, що ці прогресивні пружини будуть жорсткіші. Не допоможе - поставлю Волговські.
Надіявся, що хтось уже пробував робити джипа з жигуля, але тут тільки занижують
Добавлено через 6 минут
Dim0N, на картинках побачив, що хотів - дистанційні прокладки під шарові. Дякую. Треба буде спробувати - якраз таке і обдумую.
#29
Відправлено 03 грудень 2012 - 22:08
#30
Відправлено 03 грудень 2012 - 22:13
#32
Відправлено 03 грудень 2012 - 22:27
Я ще жорскіші поставив - від 2120. Вони як фід броньованої Шеві. Дуже сильно не задерло зад - на 2см, але під навантаженням значно менше просідає.VETERAN, просто поставь пружины на задок от шеви-нивы
Я отримав сьогодні червоні, але вже передні. Поставлю - побачу. Погода мерзопакосна. Нас замітає снігом. Дуже з машини капає.Зеленый, желтый, красный. Последние самые самые.
#33
Відправлено 03 грудень 2012 - 23:29
#34
Відправлено 03 грудень 2012 - 23:41
Вже пробував - багато шуму, бензину і мало толку - погано тримає дорогу, не гальмує. Гарну гуму мав Мішлен 165/80, але вже виїздив. Зараз маю нову літню Тойя 155/80 і зимова шипована Марангоні. Також 155/80. Ці колеса мене цілком задовольняють.спробуйте поставити діагоналки М-145 розміром 6,45 на 13 або високопрофільну гуму від Москвича-Черевика 6,4 на 13.
#37
Відправлено 04 грудень 2012 - 21:12
Думаю по розмірам він не дуже влізе, найкраще від якоїсь іно, пневмо подушку тулити, често їх на версії кузовів універсал ставлять. Знаю що на БМВ 5 серії Е39 точно є, б/у вроді за 800 грн штуку продають.пневмодомкрата под пружину поставить
VETERAN, Чому б Вашому випадку не перейти на 14 радіус + бусовска гума 185 R 14C, і дорогу триматиме, і надійна при навантаженнях, боковина міцна в ній, думаю, що витрата сильно не збільшиться.
#38
Відправлено 04 грудень 2012 - 21:53
#40
Відправлено 04 грудень 2012 - 22:45
0 людей читають цю тему
0 користувачів, 0 гостей, 0 схованих користувачів