Перейти до вмісту

Друзі. Проект буде закрито в кінці 2024 року. Перемоги і миру вам. Хай щастить. Слава Україні!

Фотографія
- - - - -

Збільшення кліренсу.


  • Please log in to reply
79 replies to this topic

#21 VETERAN

VETERAN

    Член клуба


  • Пользователи
  • 7 880 Повідомлень:
  • Реєстрація 24-квітень 09
  • Авто:Найкласніше

Відправлено 03 грудень 2012 - 12:57

Хочу спробувати збільшити дорожній просвіт. Зрозуміло, що ззаду це можна вирішити тільки шляхом збільшення діаметру коліс, або установки таких редукторів, як у військового УАЗіка. А спереду? Найчастіше товчу по горбах штанами і захистом картера. Спочатку прикидав, як би змістити осі важелів униз, а тепер прийшов до думки, що легше зробити дистанційні вставки між шаровими і важелями. Можливо вже хтось робив таке?
На даний момент я поставив жорсткіші пружини ззаду - від 2120 (на базарі казали, що то від броньованої Ниви - інкасаторської). Великого підйому це не дало - +2см. Ще 2см додали підкладки під пружини. Думаю, що цього досить - вже відчувається робота хрестовин - спробую виставити положення кардана. Із-за збільшення жорсткості ззаду, планую ще підібрати тип і кріплення амортизаторів.
Спереду міняю пружини на нові - Фобос прогресивні. Хотів узяти підсилені, але не дістав.
Поки що все.

#22 Blade

Blade

    Одноклубник


  • Пользователи
  • 926 Повідомлень:
  • Реєстрація 31-серпень 12

Відправлено 03 грудень 2012 - 14:29

Про дистанционные вставки сказать ничего не могу. Когда пришла пора менять резину, купил с 80 профилем. Добавилось к клиренсу приблизительно 1 см.

#23 RusLi

RusLi

    Супер-модератор


  • Супер-модераторы
  • 7 363 Повідомлень:
  • Реєстрація 12-серпень 06

Відправлено 03 грудень 2012 - 14:43

а проставки под кружины не пробовали? они есть до 5см, по моему

http://hotrod.com.ua

СТО, запчасти

(096,095,093) 513-44-22


#24 Dim0N

Dim0N

    Член клуба


  • Пользователи
  • 2 786 Повідомлень:
  • Реєстрація 12-листопад 07

Відправлено 03 грудень 2012 - 14:53

VETERAN, ТУТ обсуждали твой вопрос. Причины желания там аналогичные. Я однажды в Одессе видел 2102 но подозрительно высокий. Присмотрелся, а у него кузов на раме хз от чего и колёса типа Нивовского размера.
ВОТ ещё картинки про это дело.
Типа так?
Зображення
Удачи.

Повідомлення відредагував Dim0N: 03 грудень 2012 - 15:07

Перед сборкой каждую деталь нужно тщательно обработать напильником

#25 SUP-2101

SUP-2101

    Одноклубник


  • Пользователи
  • 1 147 Повідомлень:
  • Реєстрація 26-травень 07
  • Авто:VW Transporter T3

Відправлено 03 грудень 2012 - 18:41

Зачем все ето я так и не понял. Клиренс определяется как расстояние под задним мостом. Пружины только поднимут кузов. В запущеных случаях чревато опрокидыванием.
Не мешай машине работать!

#26 02universal

02universal

    Член клуба


  • Пользователи
  • 4 806 Повідомлень:
  • Реєстрація 17-квітень 11

Відправлено 03 грудень 2012 - 20:00

Дорожный просвет можно увеличить только спереди(пружины,проставки,аморты)соответственно сзади НЕОБХОДИМО будет задрать кузов(способ тотже),иначе машина будет неуправляема и неустойчива!(учтите- сзади стоит регулятор тормозов!(если есть)) Р.С- с мостом ничего неподелаеш.

#27 Saguar

Saguar

    Одноклубник


  • Пользователи
  • 120 Повідомлень:
  • Реєстрація 17-вересень 11

Відправлено 03 грудень 2012 - 20:11

Таки да. Больше чем от моста до земли не сделаешь. Выйти на этот уровень кузовом и успокоиться...

#28 VETERAN

VETERAN

    Член клуба


  • Пользователи
  • 7 880 Повідомлень:
  • Реєстрація 24-квітень 09
  • Авто:Найкласніше

Відправлено 03 грудень 2012 - 22:05

Когда пришла пора менять резину, купил с 80 профилем. Добавилось к клиренсу приблизительно 1 см.

У мене також 155/80.

VETERAN, ТУТ обсуждали твой вопрос.

Дякую за інфу. Вони не обговорювали як це зробити, а переконували, що це непотрібно. Так їх ніхто і не заставляє.:)

а проставки под кружины не пробовали?

Ззаду стоять підкладки на 2см. Мені досить. Тепер буду піднімати перед. Спереду підкладки тільки приведуть до міжвиткових ударів і вибивання опорного стакана. Я збираюсь поставити копито - підсилити місце упору пружини.

Зачем все ето я так и не понял.

Мені приходиться дуже перевантажувати машину - везу до 700кг. Кузов уже підсилений.
02universal, ззаду уже задер, скільки хотів - ніколи задом не чиркаю. Регулятор викинув уже давно. Скільки не вантаж - редуктор вниз не опускається, а перед сідає так, що залишається кілька сантиметрів.
Сьогодні вже отримав свою посилку - пружини Фобос зі змінним кроком. Хотів підсилені - не було і я взяв звичайні. Обіцяли, що ці прогресивні пружини будуть жорсткіші. Не допоможе - поставлю Волговські.
Надіявся, що хтось уже пробував робити джипа з жигуля, але тут тільки занижують

Добавлено через 6 минут
Dim0N, на картинках побачив, що хотів - дистанційні прокладки під шарові. Дякую. Треба буде спробувати - якраз таке і обдумую.

#29 SUP-2101

SUP-2101

    Одноклубник


  • Пользователи
  • 1 147 Повідомлень:
  • Реєстрація 26-травень 07
  • Авто:VW Transporter T3

Відправлено 03 грудень 2012 - 22:08

Пришла в голову мысль, а нельзя в подвеску поставить пневматику/гидравлику как на мускулкарах? Чтоб и порожняком з задраным задком не ехать, и глуженным на взлетающий самолет не быть похожим. Всунуть камеру как на полуприцепе PANAV ну или для експеримента камеру от пневмодомкрата под пружину поставить. Как идея, может кто пробовал?
Не мешай машине работать!

#30 Dim0N

Dim0N

    Член клуба


  • Пользователи
  • 2 786 Повідомлень:
  • Реєстрація 12-листопад 07

Відправлено 03 грудень 2012 - 22:13

VETERAN, просто поставь пружины на задок от шеви-нивы, они пожёстче будут, не будет проседать. А на передок лучше тоже выбрать из самых жёстких. К сожалению маркировку по цвету пужин не помню.
Перед сборкой каждую деталь нужно тщательно обработать напильником

#31 vadim

vadim

    Модератор


  • Модераторы
  • 5 698 Повідомлень:
  • Реєстрація 13-липень 08

Відправлено 03 грудень 2012 - 22:16

К сожалению маркировку по цвету пужин не помню.

Зеленый, желтый, красный. Последние самые самые.
А ты что за штырь такой что будешь здесь всех наказывать (с) nemez

#32 VETERAN

VETERAN

    Член клуба


  • Пользователи
  • 7 880 Повідомлень:
  • Реєстрація 24-квітень 09
  • Авто:Найкласніше

Відправлено 03 грудень 2012 - 22:27

VETERAN, просто поставь пружины на задок от шеви-нивы

Я ще жорскіші поставив - від 2120. Вони як фід броньованої Шеві.:) Дуже сильно не задерло зад - на 2см, але під навантаженням значно менше просідає.

Зеленый, желтый, красный. Последние самые самые.

Я отримав сьогодні червоні, але вже передні. Поставлю - побачу. Погода мерзопакосна. Нас замітає снігом. Дуже з машини капає.

#33 koan1312

koan1312

    Одноклубник


  • Пользователи
  • 198 Повідомлень:
  • Реєстрація 01-січень 12

Відправлено 03 грудень 2012 - 23:29

Veteran, якщо на Вашій машині колеса 13-ки, спробуйте поставити діагоналки М-145 розміром 6,45 на 13 або високопрофільну гуму від Москвича-Черевика 6,4 на 13. Остання важкувата для ходової, але кліренса збільшить. Правда, спідометр буде занижувати швидкість.

#34 VETERAN

VETERAN

    Член клуба


  • Пользователи
  • 7 880 Повідомлень:
  • Реєстрація 24-квітень 09
  • Авто:Найкласніше

Відправлено 03 грудень 2012 - 23:41

спробуйте поставити діагоналки М-145 розміром 6,45 на 13 або високопрофільну гуму від Москвича-Черевика 6,4 на 13.

Вже пробував - багато шуму, бензину і мало толку - погано тримає дорогу, не гальмує. Гарну гуму мав Мішлен 165/80, але вже виїздив. Зараз маю нову літню Тойя 155/80 і зимова шипована Марангоні. Також 155/80. Ці колеса мене цілком задовольняють.

#35 koan1312

koan1312

    Одноклубник


  • Пользователи
  • 198 Повідомлень:
  • Реєстрація 01-січень 12

Відправлено 04 грудень 2012 - 19:52

А може 185/75 R13 від ВІСа? Пару міліметрів, думаю, виграєте. Або як варіант можна поставити більші диски...

#36 VETERAN

VETERAN

    Член клуба


  • Пользователи
  • 7 880 Повідомлень:
  • Реєстрація 24-квітень 09
  • Авто:Найкласніше

Відправлено 04 грудень 2012 - 20:20

koan1312, я тепер вже прихильник гуми на 155.

#37 Taruk

Taruk

    Одноклубник


  • Пользователи
  • 166 Повідомлень:
  • Реєстрація 07-травень 11

Відправлено 04 грудень 2012 - 21:12

пневмодомкрата под пружину поставить

Думаю по розмірам він не дуже влізе, найкраще від якоїсь іно, пневмо подушку тулити, често їх на версії кузовів універсал ставлять. Знаю що на БМВ 5 серії Е39 точно є, б/у вроді за 800 грн штуку продають.
VETERAN, Чому б Вашому випадку не перейти на 14 радіус + бусовска гума 185 R 14C, і дорогу триматиме, і надійна при навантаженнях, боковина міцна в ній, думаю, що витрата сильно не збільшиться.

#38 VETERAN

VETERAN

    Член клуба


  • Пользователи
  • 7 880 Повідомлень:
  • Реєстрація 24-квітень 09
  • Авто:Найкласніше

Відправлено 04 грудень 2012 - 21:53

Гума - це не мій шлях. Тепер є інше питання: чим відрізняється амортизатор від 21214 і стоковий? Маю на увазі розміри. Інтернет - класна річ, але показує тільки фото і ціну. а не характеристики. А може я шукати не вмію. Хто знає - підкажіть. Мої стокові аморти не втримують нових пружин. А може ще одну пару поставлю.

#39 Blade

Blade

    Одноклубник


  • Пользователи
  • 926 Повідомлень:
  • Реєстрація 31-серпень 12

Відправлено 04 грудень 2012 - 21:57

У мене також 155/80.


Я имел ввиду 165/80 R13. Сам езжу на вот такой Hankook Optimo K715 165/80 R13 83T. Абсолютно доволен.

#40 dimon_21061

dimon_21061

    Одноклубник


  • Пользователи
  • 2 338 Повідомлень:
  • Реєстрація 31-серпень 08
  • Авто:21043

Відправлено 04 грудень 2012 - 22:45

С передом понятно!
А с задницей я думаю так
http://www.vaz2101.o...ead.php?t=47856
" ! ! ! Все врут ! ! ! " House D.M.




0 людей читають цю тему

0 користувачів, 0 гостей, 0 схованих користувачів

Яндекс.Метрика