Збільшення кліренсу.
Автор
OmgStan
, сер 09 2012 16:54
79 replies to this topic
#49
Відправлено 05 грудень 2012 - 22:47
Поставив уже нові пружини і копито під них - вигнулись дугою і чіпляють за верхній важіль. Причому не просто чиркають, а впираються - важіль заскакує між витки. На СТО затягнули сайлентблоки без навантаження - прийдеться завтра їхати в гараж і перезатягувати їх під навантаженням. Крім того, лопнув стабілізатор і обірвало нижнє вухо у заднього амортизатора. Машина стала така, що вище нема куди - важелі майже вертикально. Потрібно трохи погоцати по ямках, щоб все устаканилось.
#51
Відправлено 06 грудень 2012 - 00:59
Зачем над машиной издеваться? Если нужно возить много груза, то проще и дешевле купить прицеп. Можно пневмобаллоны в пружины поставить:
А так в итоге развалится кузов, управляемость уже наверно никакая, скоро стаканы и стойки поплывут. И в перспективе пункт приема металлолома. Не понимаю
п.с. сори, что не совсем по теме
А так в итоге развалится кузов, управляемость уже наверно никакая, скоро стаканы и стойки поплывут. И в перспективе пункт приема металлолома. Не понимаю
п.с. сори, что не совсем по теме
#52
Відправлено 06 грудень 2012 - 12:21
А обрізання пружин - це не знущання з машини? Я просто стараюсь покращити ужиткові властивості без шкоди для машини.Зачем над машиной издеваться?
Причіп у мене є - стоїть в гаражі, закиданий всяким хламом. Місця в гаражі небагато - тому він виконує функцію кладовки. А якщо треба щось перевезти - клієнт подзвонив? Значить треба їхати кілометрів 10-15 в гараж, розкидати все - готувати причіп. Перевезти груз і повернути все назад. Занадто багато часу і возні. Причіп я використовую, якщо потрібно везти багато - тонну - півтори і далеко - із-за кордону. А возити вантажі потрібно зрідка - 1-2 рази на місяць. Для такого і готується машина. Задня частина машини готова вже давно - всі лонжерони, поперечна балка, кріплення амортизаторів, основа багажника - все вже зварено з профільних прямокутних труб, 3мм сталі та 1,5мм нержавійки. Тобто зад вже витримував великі навантаження, а тепер повинно бути ще краще.
Тепер перед. Він тупо чіпляє за всі виступи на дорозі - з цим і борюся. Хочу добитися, щоб відстань до дороги не зменшувалась менше, ніж до 15см і щоб машина не виглядала екстремально без навантаження.
0 людей читають цю тему
0 користувачів, 0 гостей, 0 схованих користувачів