Так, займався я сьогодні приводом, і на диво, це вийшло більш-менш вдало, а головне - ефективно.
Свою ситуацію із стрибанням стрілки я писав, що міняв і тросики і приборки, все рівно стрілка стрибала і показувала не правильно.
Тросики 100% робочі. Приборка моя стара також 100% робоча, оскільки навіть коли сірником крутив чи якоюсь гілячкою, стрілка рухалась плавно. Грішив на загин троса десь, або привод. Але привод вроді крутив трос, тому це відкинув відразу.
Як я перевіряв привод раніше: знімав приборку і на 1-2-3 їздив, дивився, тросик вроді крутився, тому я і зрозумів, що привод працює. А сьогодні, я заїхав на яму, відпустив траверсу, коробка трохи опустилась, і піддомкратив колесо. Потім поставив 1-шу передачу і повільно почав пускати щеплення, без газку. І таким чином тросик дуже повільно крутився і можна було навіть рахувати скільки обертів він робить. І що я замітив: що коли на повільній швидкості (без газу на 1-шій), тросик крутиться навколо своєї осі, але в одному місці він ніби тормозить, тупить, тобто не плавно крутиться, а коли на 1-й з газом, або на 2-3 передачах, трос крутиться швидше і тому цього не видно. Я вирішив 100% знімати привод. Скористався порадами, які були написані вище, але я був не сам, бо самому важко, принаймні я це робив перший раз, тому не знав точно як, мені допомагали відпихати коробку вбік, а я виймав привід.
Вийняв я свій привід і почав крутити за головку на якій ті зубчики, а вона так само як і трос в одному місці тупить і проскакує. Потім взявся за місце куди вставляється трос (пісюнчик
), а іншою за головку із зубчиками (точно камасутра), і головку кручу, а вона то крутиться, але в одному місці проскаує і той "пісюн" стоїть на місці. І саме це виявилась моя проблема. Розбирати я це не став, а просто пішов у 2 магазини, і мені сказали, що це привід від фіата і новий я не знайду, хіба що б/у і там має бути 15 або 16 зубчиків. Пішов я на базар відразу на розборку ВАЗ (Знаю, там цього немає, і не було, але думав там мені підкажуть куди далі питатись, і підказали), мужик каже, що б/у буде коштувати 100-150 грн, і якщо я маю такі гроші, він мене заведе до одного хлопця який займається коробками (до цього я обходив всіх, ні у кого не було приводів на 15- зубів (у мене 15)). То той хлопець продав мені на 100 привід на 15 зубів.
Ну, поставив я все на місце, привід так само трохи важко заходив, але нічого надважкого там не було. Одне, за що я переживав - чи знайду такий привід у місті, але тьфу-тьфу все минулось.
Можна було б робити якісь висновки, але все це вже пережовано у довшину і ширину у іншій темі (Проблеми із спідометром). Все, що я робив описав, те, як я перевіряв чи робочий привід також, одне що можна сказати - якщо зняти приборку і трос крутиться, це не дає гарантії, що привід робочий (як я думав раніше), я втикав 1-шу і дуже повільно підводив щеплення, щоб було видно чи немає тормозів при прокрутці тросу, і так я цей тормоз побачив.
Ну і трохи легше було б, якби у мене стояла 4 чи 5-тиступка від ДААЗ, так би привід знайшов швидко і близько, а так як у мене коробка від Фіату (15 зубчиків на приводі), тому довелось шукати по ринку б/у.
Після того поставив, зібрав, проїхався, все тьфу-тьфу добре, тепер вже хоча б буду знати, з якими проблемами (поверхневими, бо могли б бути і проблеми в коробці), можна зіштовхнутись, коли проблеми із спідометром.
Якщо все почалось ні з того, ні з сього, під час руху, тоді може бути дійсно, як привід, так і трос або приборка. А у мене все почалось лише після того, як я зняв приборку. Тому тут я знав на 100%, що приборка робоча, але за рахунок дешевизни тросу, я відразу купив новий, і потім наступним був привід.
Можливо, комусь цей досвід буде корисним, а сам хочу подякувати всім, від кого я брав якусь потрібну мені інформацію!
Повідомлення відредагував AnDruWa: 03 січень 2012 - 20:05