Покупать со снятием поддона.
Ну то такое. Уже накупил. Значит дороги назад нет.
Ага, дадуть тобі на інтаймі піддон і бошку скидувати)
Відправлено 04 липень 2018 - 21:47
denis13 ,побліже нічо нема. Всі м44, які зустрічав, далеко. Ну був в Вінниці голий, але за 600, алеж такої суми одразу немає і зновуж таки невідомо як вбитий. В мєсних бариг зарікся шось брати, бо в них всьо в кілька разів дорожче, ніж звідкись з пересилом.
Відправлено 04 липень 2018 - 22:00
denis13 ,Ага, такіє))-редуктор 150, супорт один передній 20, а я весь міст взяв за 80 і два супорта передніх е39 з дисками за 15)
ну коли по 5, то дешево було. Я тоді по 500 в місяць за Логан платив і не помічав особо. От зараз 750 за такий вже дорого.
Відправлено 04 липень 2018 - 22:42
Улитку прикрутил.
Андрей ты ерундой маешся.
У тебя на вес жигуля в стоке будет как у 6го гольфа жт по заводу.
Уже м42 отстроил? Сколько снял? Сколько душит?
Відправлено 04 липень 2018 - 22:54
M44b19 по заводу 140 сил. 115 то M43b18, що теж немало.
Щодо люміні, то омріяний тут шишнарь легше точиться, ніж класігогбц. Шо канали, шо сідла. Щодо BMW розкажу, як займусь, але навіть на недоглянутому моєму m43 голову не поїло тосолом як гбц ПП ваз, ті, скіки бачив, всі кришаться і їх при капремонтах підварюють, як і тавричні.
Відправлено 05 липень 2018 - 15:58
вот вам и шишнарь
Это же нафарник! ©ВАНО. In Bass We Trust
Відправлено 06 липень 2018 - 09:12
ZTVR,та я так дивлюсь, що не особо під дригун треба пиляти. Більша морока буде рідній впуск поставити. Там відровий корпус фільтра і ще забірник-охолоджувач поперек морди має йти. Мона канєшно попроще сколхозити, алеж німці недаремно то придумали. Прийдеться акумі нове місце шукати.
0 користувачів, 1 гостей, 0 схованих користувачів