а що з ним якщо це не про газовий?редуктор
якщо реактивки то в мене зайві валяються весь комплект з нормальними втулкамитяги декілька видів
1979, але вже поварена і покрашена два роки тому...правда вже знов проситься на підварку і підкраску...машина якого року?
прослідкувати чи нема ніяких посторонніх звуків (постукування, скреготу), зняти клапанну кришку подивитись чи люфтів нема ніяких рухомих деталей (шестерні, коромисла), чи цеп нормально сидить не, наскільки башмак і заспокоювач зношені, але головне що може найточніше сказати про стан двигуна - поміряти компресію.а як можна взагалі визначити скільки мотор у машини ще продживе
нє, найголовніша деталь машини це кузовтак як це найголовніша деталь машини
Добавлено через 16 минут
деее... в мене ВлуСтар (копія Томасетто АТ07, він же Ловато АТ07) - я менше 800 не знаходив, і то в конторах в яких я не дуже сумнівався було під тисячу, і це ще до стрибка доляратомасетто десь 700-750 гривень
основне - винт/винти на штанах між редуктором і карбом. він один чи два?а як настраювать його можна?
холості на редукторі дуже просто - виставляються холості на бензині, перейти на газ і помаленьку зменшувати подачу газу на холостих (гвинт зверху біля фільтра) поки не почнуть падати і повернути трохи назад щоб були як на бензині
подача газу (яка на вставці між редуктором і карбом) - тримати біля 2500 обертів (але не підсосом і не ногою - я підкладаю вогнегасник наприклад) - і потихеньку знайти положення гвинта при якому холості починають падати (якщо закручувати) чи перестають рости (якщо відкручувати). Потім щоб машина була різвішою трохи додати (до пів оберту) щоб економнішою - закрутити (до оберту)
це якщо один винт, якщо два - то це для першої камери, в другу виставити так щоб був відкритий максимум на третину від того як в 1-й, або взагалі майже заглушити.
далі їздити - якщо буде чутно запах газу трохи зменшувати подачу на тих гвинтах або на гвинті чутливості