Перейти до вмісту

Друзі. Проект буде закрито в кінці 2024 року. Перемоги і миру вам. Хай щастить. Слава Україні!

Фотографія
- - - - -

помогите не заводится машина


  • Please log in to reply
109 replies to this topic

#21 PavelV

PavelV

    Член клуба


  • Пользователи
  • 3 172 Повідомлень:
  • Реєстрація 01-серпень 11

Відправлено 14 серпень 2014 - 14:16

редуктор

а що з ним якщо це не про газовий?

тяги декілька видів

якщо реактивки то в мене зайві валяються весь комплект з нормальними втулками

машина якого року?

1979, але вже поварена і покрашена два роки тому...правда вже знов проситься на підварку і підкраску...

а як можна взагалі визначити скільки мотор у машини ще продживе

прослідкувати чи нема ніяких посторонніх звуків (постукування, скреготу), зняти клапанну кришку подивитись чи люфтів нема ніяких рухомих деталей (шестерні, коромисла), чи цеп нормально сидить не, наскільки башмак і заспокоювач зношені, але головне що може найточніше сказати про стан двигуна - поміряти компресію.

так як це найголовніша деталь машини

нє, найголовніша деталь машини це кузов

Добавлено через 16 минут

томасетто десь 700-750 гривень

деее... в мене ВлуСтар (копія Томасетто АТ07, він же Ловато АТ07) - я менше 800 не знаходив, і то в конторах в яких я не дуже сумнівався було під тисячу, і це ще до стрибка доляра

а як настраювать його можна?

основне - винт/винти на штанах між редуктором і карбом. він один чи два?
холості на редукторі дуже просто - виставляються холості на бензині, перейти на газ і помаленьку зменшувати подачу газу на холостих (гвинт зверху біля фільтра) поки не почнуть падати і повернути трохи назад щоб були як на бензині
подача газу (яка на вставці між редуктором і карбом) - тримати біля 2500 обертів (але не підсосом і не ногою - я підкладаю вогнегасник наприклад) - і потихеньку знайти положення гвинта при якому холості починають падати (якщо закручувати) чи перестають рости (якщо відкручувати). Потім щоб машина була різвішою трохи додати (до пів оберту) щоб економнішою - закрутити (до оберту)
це якщо один винт, якщо два - то це для першої камери, в другу виставити так щоб був відкритий максимум на третину від того як в 1-й, або взагалі майже заглушити.
далі їздити - якщо буде чутно запах газу трохи зменшувати подачу на тих гвинтах або на гвинті чутливості

#22 Irishkaa

Irishkaa

    Одноклубник


  • Пользователи
  • 129 Повідомлень:
  • Реєстрація 14-серпень 14

Відправлено 14 серпень 2014 - 14:31

редуктор рульовий

в мене 81 року, але вже дно гниле, за нею хазяїн не доглядав видно :( хочу знайти сварщика та переварити її
може це залізо таке що швидко корозією зїдається? ну якось же 30 років без підварки витримувало залізо.
а тут вже через два роки потрібно знову варити...
а скільки тобі це коштувало, якщо не секрет?

хм.. тоді потрібно зробити компресію якнайшвидше, в домашніх умовах я так розумію не зорбиш без компресометра
а то думали продати машину купити за ті гроші іншу але вже пятірку чи іншу і встановити газ, дивилсь є багато хто продає за 12-14 тисяч гривень, хоча у цій машині вже все знаєш що замінив що так чи не так а якщо іншу брати знову хазяїн половину збреше чи не докаже трохи...

кузов так він на першому місці, але думаю що його можна поварити і трохи привести до марафету і гарного стану...

цікаво просто якщо її поварити скільки вона ще пробігає років з 8-10?? як ти думаєш?

а за скільки ти продаєш реактивні тяги??

Добавлено через 9 минут
а ще таке питання... я коли піднімаю на домкраті ліве переднє колесо то арка ( точно не знаю як називається) коли колесо відривається вже від землі починає терти і задівати пружину ... здається що тут щось не те, а на всіх інших колесах нормально

#23 PavelV

PavelV

    Член клуба


  • Пользователи
  • 3 172 Повідомлень:
  • Реєстрація 01-серпень 11

Відправлено 14 серпень 2014 - 14:38

а тут вже через два роки потрібно знову варити..

те ж саме, але ті місця де не варив

але вже дно гниле

коли придбав одне з перших що зробив - шмат жесті на дно на заклепки щоб водійське сидіння не провалювалось

а скільки тобі це коштувало, якщо не секрет?

робота 1500 ,але варили вдвох із знайомим зварщиком, по залізу те що варилось біля 500-600 (задні крила і панель, пороги, вставки в передні крила і рамку лобового), дно варив з листів що дома були + двері 1000


тоді потрібно зробити компресію якнайшвидше, в домашніх умовах я так розумію не зорбиш без компресометра

треба тільки свічний ключ і компресометр - без нього ніяк

думали продати машину купити за ті гроші іншу але вже пятірку чи іншу і встановити газ

а в іншій не буде таких же проблем, чи ще більших? +газ поставити і оформити це зо пів ціни наших автівок як мінімум

його можна поварити і трохи привести до марафету і гарного стану...

в мене це вийшло дороще ніж вартість покупки машини:multi:

цікаво просто якщо її поварити скільки вона ще пробігає років з 8-10?? як ти думаєш?

в мене за більш 2 років після поварки ржавчина тільки по морді де не варив і де глибоко поцарапано - і то останнє обробив і ржавчини сліду нема, тільки грунтанути і зафарбувати

а за скільки ти продаєш реактивні тяги??

я дуже жадний - два літра ряжанки :multi:

Добавлено через 3 минуты

редуктор рульовий

люфтить? шумить?

#24 Irishkaa

Irishkaa

    Одноклубник


  • Пользователи
  • 129 Повідомлень:
  • Реєстрація 14-серпень 14

Відправлено 14 серпень 2014 - 14:49

ти хочеш сказати що цифри які ти написав за сварку це в доларах?
зараз буде дорожче набагато десь на 50%, знайомий гарно поварив?? точечною сваркою?
бо зустрічались які залізо тільки прихватували на сварку і все :)
в мене заліза немає-але думаю можна купити на прийомкі щоб нове не шукать...


а в іншій не буде таких же проблем, чи ще більших? +газ поставити і оформити це зо пів ціни наших автівок як мінімум

отож-то й воно, тому й подумали буде краще якщо цю залишимо, а може колись іншу купимо по типу ланоса

так, люфтить, одне колесо стоїть прямо а інше відходить на градусів 12-15

в якому районі ти живеш?

#25 PavelV

PavelV

    Член клуба


  • Пользователи
  • 3 172 Повідомлень:
  • Реєстрація 01-серпень 11

Відправлено 14 серпень 2014 - 14:57

ти хочеш сказати що цифри які ти написав за сварку це в доларах?

в гривнях. зварка 1500, біля 2 тис метал, стільки ж фарби,лаки, і 5 тис. за фарбування - от і виходить біля 10, а машину взяв приблизно за 6500

знайомий гарно поварив??

щеб не гарно - я ж не тільки допомагав варити а й постійно контролював :multi: варили напівавтоматом, а дно з 2мм сталі, тому там місцями електродною

в мене заліза немає-але думаю можна купити на прийомкі щоб нове не шукать...

хіба листи сталі потовстіше (міліметра 1.5) на дно, решту краще нове, ну хіба ще двері якщо добрі знайдете

люфтить, одне колесо стоїть прямо а інше відходить на градусів 12-15

це швидше до рульових тяг дивитись треба

в якому районі ти живеш?

Березняки

#26 Irishkaa

Irishkaa

    Одноклубник


  • Пользователи
  • 129 Повідомлень:
  • Реєстрація 14-серпень 14

Відправлено 14 серпень 2014 - 15:17

ну то нормально, головне щоб зашкурював кожен шовчик перед зварюванням і чистив це найголовніше...
зварка мало обійшлась, у нас у місті за зварювання без матеріалу, я так думаю беруть від 350 до 500 долларів

так якась із них погнута тяга, а редуктор міняти потрібно - масло тече і якщо почати відкручувати його він розпадеться він пережатий сказали

двері в мене нормальні стоять немає ні ржавчинки :)

сталь то діло покупне знайти думаю можна.

я дивилась машину варили - брали не лист а якось заводськаштукенція називається по типу дніща вже готово, на передні і на задні сидіння чорна штука, як знайду покажу

Добавлено через 58 секунд
а на правому березі ти буваєш?

Добавлено через 8 минут
я на швидкості 120-125 машину відчуваю, її навіть не кидає по дорозі, це один з головних плючів які мені подобаються )

#27 PavelV

PavelV

    Член клуба


  • Пользователи
  • 3 172 Повідомлень:
  • Реєстрація 01-серпень 11

Відправлено 14 серпень 2014 - 15:25

у нас у місті за зварювання без матеріалу, я так думаю беруть від 350 до 500 долларів

коли жив під Києвом (біля Пущі-Водиці) - за дно і пороги - 5кілогривень, коли ще доляр по 8 був

так якась із них погнута тяга, а редуктор міняти потрібно - масло тече і якщо почати відкручувати його він розпадеться він пережатий сказали

тоді і тяги і редуктор

дніща вже готово, на передні і на задні сидіння чорна штука

є таке - чотири деталі по салону (два спереду два ззаду) і три по багажнику (дно і дві лодочки) але воно затонке як на мене

а на правому березі ти буваєш?

щодня на роботі, але якось з реактивками по метро не комільфо буде їхати, хіба на зустріч клубу якщо з кимось їхатиму можу прихопити

на швидкості 120-125

в мене після 100 вже власні думки не чути:multi:

#28 Irishkaa

Irishkaa

    Одноклубник


  • Пользователи
  • 129 Повідомлень:
  • Реєстрація 14-серпень 14

Відправлено 14 серпень 2014 - 15:40

ну воно там 0,7 здається малувато...але простіше

є таке - чотири деталі по салону (два спереду два ззаду) і три по багажнику (дно і дві лодочки) але воно затонке як на мене


я в Боярці живу..і тут дорого вважаю

редуктор 750 гривень і тяги ще...
а в тебе які тяги є? мені якісь написали праві нижні якість ліві верхні продольная довга і ще якусь коротку

якщо можна буде тоді зустрітись, коли тобі буде зручно :)

впринципі машиною задоволена, швидкість люблю але іноді боюсь що розсипеться по дорозі.

Зібрались називається на рибалку на 2 дні, і тут машина підвела.. що за невезуха :(

Добавлено через 1 минуту
а можеш запитати у друга за скільки він зможе поварити усю машину?? гарненько, допомогу йому гарантую так як я зацікавлена у гарній роботі та й самій дуже цікаво, може щось навчить про машину розкаже що за що відповідає

Добавлено через 3 минуты
а можна взагалі купити інший кузов машини і просто переставити всі деталі на новий?

#29 PavelV

PavelV

    Член клуба


  • Пользователи
  • 3 172 Повідомлень:
  • Реєстрація 01-серпень 11

Відправлено 14 серпень 2014 - 15:57

а в тебе які тяги є? мені якісь написали праві нижні якість ліві верхні продольная довга і ще якусь коротку

в мене тільки реактивні, ті що на задній міст ("продольна довга і якась коротка" це походу вони і є, якби точніше знати що написали сказав би точно)

якщо можна буде тоді зустрітись, коли тобі буде зручно

майже щовечора після 8 і на вихідних, правда на ці їду до батьків такщо хіба в неділю в другій половині дня

а можеш запитати у друга за скільки він зможе поварити усю машину?? гарненько, допомогу йому гарантую

це в Житомирській області

може щось навчить про машину розкаже що за що відповідає

хібащо варити навчить, він автомобілі зазвичай не варить і тим паче не ремонтує ,просто зварник непоганий

а можна взагалі купити інший кузов машини і просто переставити всі деталі на новий?

можна, але живих кузовів майже не залишилось, а купити кузов і ремонтувати практично теж що й свій :bl:
хоча один варіант збачив - http://vaz2101.com/s...423#post1286423

#30 Irishkaa

Irishkaa

    Одноклубник


  • Пользователи
  • 129 Повідомлень:
  • Реєстрація 14-серпень 14

Відправлено 14 серпень 2014 - 16:00

я завтра записничок візьму і напишу тобі

думаю що в неділю буде нормально, залиш свій номер будь-ласка

блін так делако, а в Києві нікого знайомого немає?
я б і в Житомир завезла, але чоловік на машині працює і без машини буде ...опа(((

а в Києві ти тільки працює чи й живеш тут? будинок маєш?

так не поганий кузов але воно того не стоїть чесно кажучи, простіше вже свою зробити

#31 PavelV

PavelV

    Член клуба


  • Пользователи
  • 3 172 Повідомлень:
  • Реєстрація 01-серпень 11

Відправлено 14 серпень 2014 - 16:09

я завтра записничок візьму і напишу тобі

ок

залиш свій номер будь-ласка

в пп

блін так делако, а в Києві нікого знайомого немає?

якщо є де варити і знайдеться напівавтомат заправлений то може й знайдеться

а в Києві ти тільки працює чи й живеш тут?

живу

простіше вже свою зробити

і простіше і дешевше

#32 Irishkaa

Irishkaa

    Одноклубник


  • Пользователи
  • 129 Повідомлень:
  • Реєстрація 14-серпень 14

Відправлено 14 серпень 2014 - 16:12

ну так, 11 тисяч прям як моя машина коштує

дякую

а ким працюєш?

#33 PavelV

PavelV

    Член клуба


  • Пользователи
  • 3 172 Повідомлень:
  • Реєстрація 01-серпень 11

Відправлено 14 серпень 2014 - 16:13

а ким працюєш?

наразі інженер-електронщик

#34 Irishkaa

Irishkaa

    Одноклубник


  • Пользователи
  • 129 Повідомлень:
  • Реєстрація 14-серпень 14

Відправлено 14 серпень 2014 - 16:18

прикольно )
а ти б на своїй машині ризикнув би поїхати на море в таку далечінь?

Добавлено через 1 минуту
ти в контакті є?

#35 PavelV

PavelV

    Член клуба


  • Пользователи
  • 3 172 Повідомлень:
  • Реєстрація 01-серпень 11

Відправлено 14 серпень 2014 - 16:21

а ти б на своїй машині ризикнув би поїхати на море в таку далечінь?

вже їздив цим літом, в Херсонську обл, щей 5 чоловік в ній нас їхало :)

ти в контакті є?

поки що є, але на роботі в нас соцмережі заблоковані

#36 Irishkaa

Irishkaa

    Одноклубник


  • Пользователи
  • 129 Повідомлень:
  • Реєстрація 14-серпень 14

Відправлено 14 серпень 2014 - 16:23

ну то звичайне діло, є дзеркала цих сайтів :)

ми думали поїхати але не ризикнули в останній момент, тим більше що ніхто толком в машині нормально не розбирається ні я ні чоловік :(

#37 PavelV

PavelV

    Член клуба


  • Пользователи
  • 3 172 Повідомлень:
  • Реєстрація 01-серпень 11

Відправлено 14 серпень 2014 - 16:32

є дзеркала цих сайтів

та я в курсі, але я дуб-береза в програмуванні - мені простіше КПП перебрати чи з проводкою розбиратись ніж якесь дзеркало зеркалити

толком в машині нормально не розбирається ні я ні чоловік

з часом це минеться, головне не боятись туди залізти - спочатку простіше а потім піде-поїде...
ща ще випишуть гірчичників за флуд не по темі...

#38 Irishkaa

Irishkaa

    Одноклубник


  • Пользователи
  • 129 Повідомлень:
  • Реєстрація 14-серпень 14

Відправлено 14 серпень 2014 - 16:43

на це все час потрібен, щоб розбиратися а з його роботою розбиремо, а ще не дай Бог не зберемо назад :( ото прикол буде.
ну нічого вже знаєм що таке стартер двигун і таке інше

#39 PavelV

PavelV

    Член клуба


  • Пользователи
  • 3 172 Повідомлень:
  • Реєстрація 01-серпень 11

Відправлено 14 серпень 2014 - 17:00

на це все час потрібен,

як я вас розумію...сам в 8 їду на роботу, в 8 тільки вже вечора приїзжаю з роботи... двигун вже три тижні ремонтую...

вже знаєм що таке стартер двигун і таке інше

ну от, з часом і знатимете як те все працює, не працює, ремонтується....

ще буде така порада - якщо є можливість приїхати на зустріч клубу на автівці - там і подивляться, що підскажуть, так би мовити продіагностують, підкажуть/покажуть що і як робити/не робити, а може навіть яких запчастин подарують

#40 USSRMoto

USSRMoto

    Модератор


  • Модераторы
  • 5 439 Повідомлень:
  • Реєстрація 22-січень 11
  • Авто:Subaru Forester SH 2009

Відправлено 14 серпень 2014 - 17:16

боюсь спросить до скольки розкручевается двигатель, что бы ездить на 2-3 передаче... Я нахожу в городе даже где воткнуть 5ю.

Круче черной бехи можно только ладу





0 людей читають цю тему

0 користувачів, 0 гостей, 0 схованих користувачів

Яндекс.Метрика