Peugeot Partner "Льовік" 1.6, 2007р
Автор
PavelV
, кві 17 2015 13:29
170 replies to this topic
#122
Відправлено 03 січень 2016 - 22:24
196503км
Вчора замінено піввісь і сальник КПП (за що окремо дякую Alligato і Afft)
Cьогодні залив трансмісійне масло в КПП за допомогою приспособи зібраної з підручних засобів:
зїздив на шиномонтажку, замінив таки колеса на зимні...правда поки тіки спереду
трохи зробив тестовий заїзд на шуми: кепсько - кількість стуку спереду зліва значно зменшилась і тон змінився але все ще є... причина помічена під час заміни півосі - палець шарової....
Вчора замінено піввісь і сальник КПП (за що окремо дякую Alligato і Afft)
Cьогодні залив трансмісійне масло в КПП за допомогою приспособи зібраної з підручних засобів:
зїздив на шиномонтажку, замінив таки колеса на зимні...правда поки тіки спереду
трохи зробив тестовий заїзд на шуми: кепсько - кількість стуку спереду зліва значно зменшилась і тон змінився але все ще є... причина помічена під час заміни півосі - палець шарової....
#131
Відправлено 04 січень 2016 - 12:05
либо искать кто перевыпресует шаровую.
Это же нафарник! ©ВАНО. In Bass We Trust
ВАЗ 21061 (1986) Emissions [Lina] ВАЗ 21083 (1989) Emissions
#134
Відправлено 04 січень 2016 - 12:17
два питання:
1. наскільки вийде дешевше?
2. в скільки разів менше проходить?
это я не вкурсе, не помню где на что смотрел обзор то там точно такая же байда, шаровая тупо в рычаге, то их в общем-то впрессовывают\впрессовывают.
лучше поспрашивай на сто ради интереса.
Это же нафарник! ©ВАНО. In Bass We Trust
ВАЗ 21061 (1986) Emissions [Lina] ВАЗ 21083 (1989) Emissions
#135
Відправлено 04 січень 2016 - 12:27
так от... поскільки до нього ще потім треба шмаровидла, пильник + новий палець найти+ робота виходить дешевше ричага в зборі з номиви сайлентами і шаровою приблизно гривень на 300-400 (це якщо розгядати більш-менш нормальні ричаги, якщо самі дешеві - майже один в один)это я не вкурсе, не помню где на что смотрел обзор то там точно такая же байда, шаровая тупо в рычаге, то их в общем-то впрессовывают\впрессовывают.
а виривання з обойми старого пальця і запресовування нового міцності металу обойми не додає, тай обойма теж зношується а не тільки палець... в скільки разів при цьому зменшується ресурс такої шарової потрібно казати?
плюс якщо рівняти з новим то вже ж і сайленти нові ще докупляти... ітого скма виходить практично та сама, а ресурс нє...
#136
Відправлено 04 січень 2016 - 12:29
их не выпресовывают - копус шаровой - рычаг
их реставрируют. либо заливают новый пластик под шар. либо вырезают снизу шаровой отверстие под новые сухарики и тд. Пол таксистов киева на таких и ездит. я еще в 2008 на форде такое делал. ходят они 30-100 тыщ
их реставрируют. либо заливают новый пластик под шар. либо вырезают снизу шаровой отверстие под новые сухарики и тд. Пол таксистов киева на таких и ездит. я еще в 2008 на форде такое делал. ходят они 30-100 тыщ
#138
Відправлено 04 січень 2016 - 12:48
Это мало?
Добавлено через 56 секунд
Ясен пень оригинал лучше, если по карману
Добавлено через 56 секунд
Ясен пень оригинал лучше, если по карману
#139
Відправлено 04 січень 2016 - 12:51
може й не мало... але беремо середнє приміром 50тик, більш-менш нормальні нові ходять +- 200тик... ітого вигідніше було б реставрувати якби реставрація коштувала в 4 рази дешевше, себто порядку 250-300 грн...Это мало?
Добавлено через 1 минуту
я не кажу про оригінал... я про нові (а не реставровані) більш-менш прийнятної якості... ресурс в них явно побільше буде чим в реставрованих...Ясен пень оригинал лучше, если по карману
0 людей читають цю тему
0 користувачів, 0 гостей, 0 схованих користувачів