та да, на повний бак хватилоне дарма в дві ссилки підряд катався))
Peugeot Partner "Льовік" 1.6, 2007р
#101
Відправлено 15 жовтень 2015 - 22:19
Это же нафарник! ©ВАНО. In Bass We Trust
ВАЗ 21061 (1986) Emissions [Lina] ВАЗ 21083 (1989) Emissions
#103
Відправлено 16 жовтень 2015 - 12:28
В сестри якраз такий же сітроен берлінго також перероблений з грузового в пасажирський.
Вони наскільки схожі що я їх путаю
Теория — это когда всё известно, но ничего не работает. Практика — это когда всё работает, но никто не знает почему. Мы же объединяем теорию и практику: ничего не работает, и никто не знает почему! © А. Эйнштейн
#107
Відправлено 19 жовтень 2015 - 10:52
а так то вже продіагностували, так що вже знаю що там і скіко коштуватиме
пильники походу порвані вже хтозна як давно, під них потрапила волога і вал покрився ржавчиною, такщо окрім стандартних перебрати перемити поміняти втулки-сальники-пильники ще точитимуть вал і під нього виточуватимуть нові втулки, через що ціна по максимуму... щей захист було лінь знімати то ще зняття-установка по максимуму бо з захистом(((
#108
Відправлено 25 жовтень 2015 - 21:46
і ще приїхав чоловік двоюрідної сестри з Тернополя то перевірили місткість гаражу. Тест пройдено:
#109
Відправлено 15 листопад 2015 - 18:33
Заразом перебрав стійку стаба зліва, справа судячи з всього відносно свіжа то її не чіпав, а ліву виняв,познімав пильники, під першим було все цивільно, а другий одразу не сподобався - там палець туго ходив і не у всіх напрямках, а при відхиленні в край пильник "відкривався"... під пильником виявлено залишки шмаровидла і ... шматочки ржавчини в виді різнозернистої консистенції на робочих поверхнях, які легко знялись ганчіркою... потім то всьо було промазано новим шмаровидлом, зібрано і як показав тест - таки при вивороті пальца в край шмаровидло вилазить з під меншої сторони пильника... тому було додано ще трохи шмаровидла а пильник на пальці тепер окрім тонкого резинового кільця зафіксовано додатково стяжкою... тест на колихання пальцем в усі сторони пройдено - шмаровидло нізвідки не лізе
контрольна поїздка показала що кількість потусторонніх звуків майже не змінилась, але їх основні причини таки й не усувались поки...
далі буде
#110
Відправлено 15 листопад 2015 - 18:36
Это же нафарник! ©ВАНО. In Bass We Trust
ВАЗ 21061 (1986) Emissions [Lina] ВАЗ 21083 (1989) Emissions
#112
Відправлено 15 листопад 2015 - 19:27
#114
Відправлено 17 листопад 2015 - 21:02
Скрип який раніше проявлявся при розшатуванні зліва зник
але потім я щось шукав, і подивився на опорні підшипники, які мали бути один новий а один той що я замінив... а там лежать два нових... виходить який зняв той і поставив, а значить скрип був від стіййки стабілізатора, бо ж нікуди більше не лазяв...
в результаті вийшло усунення неуставного скрипу ходової частиниа зачем не понятно
#115
Відправлено 17 листопад 2015 - 21:04
мали бути один новий а один той що я замінив... а там лежать два нових
тебе только на СТО работать
АВТОЗАПЧАСТИ ВАЗ (завод и Европа ) и ИНОМАРКА, В НАЛИЧИИ И ПОД ЗАКАЗ, доставка из ОАЭ, Европы, США. Огромный ассортимент масел: MOTUL, KROON OIL, COMMA, VATOIL, ZIC, LIQUI MOLY, CASTROL и множество других ПИШИТЕ В ЛИЧКУ или ЗВОНИТЕ 07311ноль2000
#117
Відправлено 19 грудень 2015 - 18:37
а саме кронштейном акума...
зняв і почистив мет щіткою
(до очистки було так само, тільки частини не покриті чорною фарбою (початковий колір) були покриті нальотом ржавчини)
далі буде...
1 людей читають цю тему
0 користувачів, 1 гостей, 0 схованих користувачів