Навчіть як правильно їздити на газу
#41
Відправлено 23 вересень 2015 - 13:53
Про газовий клапан. Він у мене шипів пару днів зразу після установки (але буквально пару хвилин а потім не чути було шипіння), хоча вчора і сьогодні не шипіло. Може він уже як то кажуть "знайшов своє місце"? Буду дивитись щодня як воно. Головне що я зрозумів що переключатись в нейтралку при зупинці не потрібно і воно має саме перекривати газ.
Ще раз всім дякую за детальні консультації! Трохи прояснили ситуацію з експлуатації машини на газу.
#42
Відправлено 23 вересень 2015 - 14:08
Якщо на гарячу погано заводиться потрібно підстроїти редуктор, видно забагато газу дає, це також признак мембран які потрібно мінятичого нагріта машинка на положенні ГАЗ довше заводиться ніж холодна
Чистота газу бажає кращого, пилинки з газу сідають на сідло клапану не даючи йому повністю закритися, тому писав що потрібно замінити резинку на клапані і сідло прочиститиМоже він уже як то кажуть "знайшов своє місце"?
Теория — это когда всё известно, но ничего не работает. Практика — это когда всё работает, но никто не знает почему. Мы же объединяем теорию и практику: ничего не работает, и никто не знает почему! © А. Эйнштейн
#43
Відправлено 23 вересень 2015 - 15:56
#44
Відправлено 23 вересень 2015 - 18:32
До речі я так і не зрозумів: якшо УЗО було виставлене для бензину то його бажано робити ще ранішим для ГАЗУ чи може бути таким як для бензину просто бльший розхід буде йдити і не така шустра машинка буде? Я правильно розумію що заранній УЗО веде до прогару клапанів а запізній до гіршої заводки авто і більшого розходу палива?
#45
Відправлено 23 вересень 2015 - 20:31
именно, потому чтоякшо УЗО було виставлене для бензину то його бажано робити ще ранішим для ГАЗУ
идеальный вариантдля карбюраторрных двигателей таков: наличие электронного октанкорректора (ОК) - выставляем УОЗ для ГАЗа, при минимальной задержке ОК, а при необходимости езды на бензине, делаем УОЗ позже (подстраивая в движении)веде до прогару клапанів
А запуск у меня так как и на бензине - подсос на 2/3 , пару секунд стартером и вуаля. на гарячую слегка педальку газа и вжик - завелась. (ОЗОН,проставка, Атикер, ОК), две зимы запуск практически всегда с утра на газу (кирпичный гараж), летом только на газу. всё ОК
#46
Відправлено 23 вересень 2015 - 20:37
#48
Відправлено 23 вересень 2015 - 21:10
Плохо качает бензонасосЧто у меня не так?
Теория — это когда всё известно, но ничего не работает. Практика — это когда всё работает, но никто не знает почему. Мы же объединяем теорию и практику: ничего не работает, и никто не знает почему! © А. Эйнштейн
#49
Відправлено 23 вересень 2015 - 21:10
маловато, я на 50-60 практически с минимальным рывкомЯ не пойму как лучше переходить - еду 20-30 км-ч, 2000-2500 об
ЭБН печки Запора решает проблему на 100% (идеальное подключение оного - через таймер секунд на 10 от бензинового клапана, качнул в магистраль и не "орёт" больше).
Повідомлення відредагував аматор1: 23 вересень 2015 - 21:24
#51
Відправлено 23 вересень 2015 - 22:34
от сразу купить...короче, лучше купить новый бензонасос
1.какая длина шланга от БН до бензоклапана
2.правильно ли настроен вылет штока
3.не забита ли дренажная трубка бака.
4.что за бензин
она самая! Весчь! Новодел китайский - отстой!бензонанос от запорожца что-ли? от печки?
#52
Відправлено 23 вересень 2015 - 22:48
#54
Відправлено 24 вересень 2015 - 09:37
- заводиться при температуре редуктора 30гр. (т.к. если жидкий пропан попадет в карб, типа не заведешься не на газу не на бензине)
- педальку газа нажимаем слегка, не подказовываем
Нормально завелся, проехал, - порядок. Я это к чему - цена вопроса -60грн, и машина едет даже капельку лучше чем на бензе. Как по мне не заоблачная сумма. Не забывайте подправлять зажигание.
#55
Відправлено 24 вересень 2015 - 12:31
І ще розкажіть що впливає на прогар клапанів крім зараннього виставленого УОЗ, завелекі обороти двигуна чи ще щось?
До чого я це веду: скоро зима/морози а у мене в основному машинка зараз їздить по селі 2-3 км в один бік і назад (возимо дітей в школу/садочок) деколи в місто виїхати. Відповідно туди я полюбому буду їхати на бензині бо холодна машина а назад можна і на газу. Як тут бути з тим УОЗ? Робити його під бензин бо все таки на бензині зранку заводитись буду.
Повідомлення відредагував sashamo: 24 вересень 2015 - 12:34
#56
Відправлено 24 вересень 2015 - 12:43
зажатые клапана, вовремя отрегулированные клапана и все будет тип топ.І ще розкажіть що впливає на прогар клапанів
а как не крути для газа мпсз отличная штука.
Это же нафарник! ©ВАНО. In Bass We Trust
ВАЗ 21061 (1986) Emissions [Lina] ВАЗ 21083 (1989) Emissions
#58
Відправлено 24 вересень 2015 - 16:35
Теория — это когда всё известно, но ничего не работает. Практика — это когда всё работает, но никто не знает почему. Мы же объединяем теорию и практику: ничего не работает, и никто не знает почему! © А. Эйнштейн
#59
Відправлено 24 вересень 2015 - 16:41
микропроцессорная система зажигания- ставилась в далёкие 90-е. Извращение между карбюратором и инжектором.мпсз
тогда под ГАЗ, а ехать, прогревая, на бензине зимой 2-3 км роли не сыграет. главное клапана отрегулироватьЯк тут бути з тим УОЗ?
Добавлено через 5 минут
зачем тогда ГБО???До чого я це веду: скоро зима/морози а
#60
Відправлено 24 вересень 2015 - 19:50
Это же нафарник! ©ВАНО. In Bass We Trust
ВАЗ 21061 (1986) Emissions [Lina] ВАЗ 21083 (1989) Emissions
0 людей читають цю тему
0 користувачів, 0 гостей, 0 схованих користувачів