Перейти к содержимому


Фотография
- - - - -

Getrag BMW E30 на класику


  • Пожалуйста, авторизуйтесь, чтобы ответить
44 ответов в этой теме

#1 kriyk

kriyk

    Одноклубник


  • Пользователи
  • 363 сообщений
  • Регистрация 12-Июнь 10

Опубликовано 08 Март 2016 - 22:45

Якщо хтось захоче написати якусь какулю то краще проходьте повз!
У звязку з планами установки механічного компресора (типу рутс) постало нагальне питання заміни КПП на більш моментну. В мене стояла КПП 5-ст Р1. Досить гарна в динамічних показниках але не передбачена для двигунів з високим моментом. Як то кажуть готуй сани літом, то я почав підготовку до заміни КПП з пошуків самої КПП вибір був між bmw і toyota. Вибір впав на європейця бо вони в нас свіжіші їх більше і вони ДЕШЕВІ. Величезна кількість коробок присутня на ринку від Е36 не підходять мені особисто по передаточним відношенням якщо вони 5-ти ступки то 5-та пряма (така як в нас 4-та). Також вони дуже жирненько-товстенькі, а я шукав більш худеньку (наївно думаючи що кузов портібно буде лише бухтанути). І мені на очі випадково попалася КПП від Е30 яка відповідала моїм вимогам. Її характеристики:
1-ша 3,72
2-га 2.02
3-тя 1,32
4-та 1,00
5-та 0,81
Ціна її 1200 грн. Фото КПП в цнотливому первісному стані незбереглося.
Однозначно було прийняте рішення робити перехідну плиту. НІЯКОГО зварювання, співвісності 3,14здець буде 100%. Обмірялася КПП BMW обмірявся колокол ВАЗ все це наклалося оден на одне і в результаті вийшло креслення. Ось плита на координатнорозточному верстаті
Размещенное изображение
Товщина плити 20 мм. Сталь ХВГ чи 5ХНМ. Товстішою неможна робит бо диск щеплення на шліци заходить 8-10 мм.
Ця КПП на 85 мм коротша за Вазівську що вселило впевненість використати рідний кардан зробивши подовжувач-перехідник під вазівськи метелик. Що дійсно так і сталося
Размещенное изображение
Первинний вал має діаметр 12 мм проти 15 мм вазівскої. Був виточений перехідник 12х15х45.
Щеплення в результаті всіх думок реалізувалось ось так:
Маховик Шнива+корзина Шнива+ диск щеплення BMW 215 мм+ вижимний BMW+ РЦС BMW.
Все склалося чудово крім того що вижимний прийшлося подовжити на 35 мм (але в кінцевому результаті потрібно подовжувати на 40 мм, бо в мене зараз щеплення витискається дуже внизу).
І коли ми, я і мої збоченні друзі (Віктор і Олександр земний їм уклін) закріпили КПП і почали піднімати її щоб причепити кардан плита вперлася в середню рульову тягу. На вазівській там виборка.
Забув уточнити що на BMW КПП стоїть під кутом приблизно 15 градусів. А внас якби рівно. В результаті один з верхніх монтажних отварів на КПП безжально потрібно зрізати (і їх лишається тіко 3шт М12 і я використав ще один М10 з кріплення їхнього стартера це сфотографувати не можу а закручується тільки з карданчиком), також вирізається місце в колоколі кпп під наш стартер. ОТОЖ делема КПП стоїть але тяга впирається. Є три вихода:
1. Ставити рейку (відкинув бо неготовий до цього)
2. Робити тягу зварну (відкинув бо ненадійно)
3. Робити тягу збірну з зовнішніх наконечників так і зробив

Размещенное изображение

Размещенное изображение

Размещенное изображение

Размещенное изображение

Размещенное изображение

Размещенное изображение

Размещенное изображение
Як результат тяга тарахкає об штани не сильно але я її чую і буду щось з цим робити.
Кузов бухтувався і різався безжально але небагато. Це все робиться по факту і я був до цього готовий.
Далі виготовлялася траверса під стандартні бехівські подушки. Різниця між бехою і вазом в тому що їх там дві і вони працюють на стискання. Результат бомба хоч і не дуже гарно.
Размещенное изображение

Размещенное изображение

Размещенное изображение

Размещенное изображение

Куліса робилася по місцю. За шарову опору був використаний накінечник ауді.

Размещенное изображение

Размещенное изображение

Размещенное изображение

Фотки не ахті але воно мене так ....дістало, що я був щасливий що вона стала і працює.
Загальний підсумок:
+ 1 Коробка яка витримує великі навантаження
+ 2 Щеплення відповідно коробці
+ 3 Вона ТИХА, вона не завиває, не шкряботить вона класна
+ 4 Вмикання передач як затвор автомата, все чітко і передбачувано.
Пп 3 і 4 перекриває весь геморой по установці.
мінус Кожен вирішує сам а я їх озвучив.
І ще одна ложка дьогтю. Я заїхав в гараж на абсолютно робочій машині. А прокачати щеплення з новим РЦС ми не змогли. Що ми тільки неробили і прокачували напряму і прокачували через анус (досить таки цікавий і дієвий спосіб але не в мому випадку). Рішилося тільки заміною ГЦС, про це можна було не писати але в мене стояв від вектри то прийшлось приліпити від ланоса. Вазівський не влазить, в мене двохмембранний Lukas. На це щеплення було потрачено 2 повних дні і невизначену кількість матюків.
Ось такий міні мануал чи я б сказав антимануал.
Якщо ви десь побачите на просторах нета обяви що продаються перехідні плити на КПП BMW і що воно все стає безпроблем - плюйте їм межиочі бо це брехня. Тяга не стане полюбому, але це актуально для класикомоторів, якщо на класиці 16-клапанник то він довший і є досить висока ймовірність що все буде добре, але там свої геморої з щепленням маховик шнива так просто туди не стає але це вже не моя історія.
Можливо пізніше закину 3-D моделі тих деталей що ми робили, але поки воно ще в памяті болить то ну його на...
Зараз проходить реалізація встановлення датчика швидкості бо в бехи вони стоять в мосту. Тож далі буде.

#2 denis13

denis13

    Член клуба


  • Пользователи
  • 10 314 сообщений
  • Регистрация 19-Февраль 10

Опубликовано 08 Март 2016 - 22:57

О маладца.

Уже пробовал ездить?

Сообщение изменено: denis13, 08 Март 2016 - 23:00.


#3 w-126

w-126

    Член клуба


  • Пользователи
  • 1 922 сообщений
  • Регистрация 29-Сентябрь 11
  • Откуда:Запорожье
  • Авто:ВАЗ 2103Т

Опубликовано 08 Март 2016 - 23:11

Безспорно , КПП в техническом плане прекрасна.
ПЧ огорчают.
Первая такая де как и в копеечной КПП.Разрыв между первой и второй больше чем на Копеечной КПП.


якщо на класиці 16-клапанник то він довший


Шеснарик намного короче классического двигателя.
Крым наш # Крыш нам

#4 kriyk

kriyk

    Одноклубник


  • Пользователи
  • 363 сообщений
  • Регистрация 12-Июнь 10

Опубликовано 08 Март 2016 - 23:28

О маладца.

Уже пробовал ездить?


Наїзд вже більше 100 км.

Добавлено через 3 минуты

Безспорно , КПП в техническом плане прекрасна.
ПЧ огорчают.
Первая такая де как и в копеечной КПП.Разрыв между первой и второй больше чем на Копеечной КПП.




Шеснарик намного короче классического двигателя.


Я бачив в неті фотки росіянин ставив на сімку в нього був шестнарь і тяга проходила стандартна.

#5 w-126

w-126

    Член клуба


  • Пользователи
  • 1 922 сообщений
  • Регистрация 29-Сентябрь 11
  • Откуда:Запорожье
  • Авто:ВАЗ 2103Т

Опубликовано 08 Март 2016 - 23:35

У звязку з планами установки механічного компресора (типу рутс)


Сам начинал с этого .

Если интересно , есть блок управления эл.муфтой.
При плавной подаче газа , муфта не включается.При резкой включается.
Так же и сброс газа.
При плавном сбросе газа муфта не отключается.
При резком , отключается.
Крым наш # Крыш нам

#6 kriyk

kriyk

    Одноклубник


  • Пользователи
  • 363 сообщений
  • Регистрация 12-Июнь 10

Опубликовано 08 Март 2016 - 23:39

В мене реалізовано лаунчконтроль на 4000 об.хв. А поскільки датчика швидкості немає январь обрізає мені подачу палива і агресивного розгону немає. Але різниця відчувається дуже велика в порівнянні з Р1

Добавлено через 3 минуты

Сам начинал с этого .

Если интересно , есть блок управления эл.муфтой.
При плавной подаче газа , муфта не включается.При резкой включается.
Так же и сброс газа.
При плавном сбросе газа муфта не отключается.
При резком , отключается.


Втебе компресор з тойоти він з муфтою а в мене з фолькса там муфта на помпі. Який в тебе ебу?

#7 w-126

w-126

    Член клуба


  • Пользователи
  • 1 922 сообщений
  • Регистрация 29-Сентябрь 11
  • Откуда:Запорожье
  • Авто:ВАЗ 2103Т

Опубликовано 08 Март 2016 - 23:50

Компрессор стоял на троечном двигателе с мозгами GМ.Это в прошлом.
Сейчас шеснарик с турбой на 41 январе.
Крым наш # Крыш нам

#8 denis13

denis13

    Член клуба


  • Пользователи
  • 10 314 сообщений
  • Регистрация 19-Февраль 10

Опубликовано 09 Март 2016 - 09:01

Так для инфы
В КПП бмв е36 с 4х котлов передаточные:
1 - 4,23
2 - 2,52
3 - 1,66
4 - 1,22
5 - 1,00

#9 golden88

golden88

    Член клуба


  • Пользователи
  • 4 944 сообщений
  • Регистрация 19-Январь 08
  • Откуда:Винница
  • Авто:VW Passat B5+

Опубликовано 09 Март 2016 - 13:20

В КПП бмв е36 с 4х котлов передаточные

а главная пара в заднем редукторе какое передаточное число имеет?

#10 denis13

denis13

    Член клуба


  • Пользователи
  • 10 314 сообщений
  • Регистрация 19-Февраль 10

Опубликовано 09 Март 2016 - 14:14

а главная пара в заднем редукторе какое передаточное число имеет?


ГП зад.редукторов
3.23, 3,38, 3.45, 3,65 (эти на Е36), 3,91, 4,1, 4,27, 4,44- эти на Е30. На е36 с АКПП ставили 4,44.
В последних цифрах могу ошибаться.

Я ездил на 4,27, 3,91, 3,65. Ждет на пробу: 3,45.

#11 АнтохА

АнтохА

    Модератор


  • Модераторы
  • 1 174 сообщений
  • Регистрация 09-Август 10

Опубликовано 09 Март 2016 - 23:27

И в сколько плита встала? Для людей цена какая будет?
любите VAZ....... VAZ не предаст........

Бортовик http://vaz2101.com/s...ead.php?t=64001

#12 kriyk

kriyk

    Одноклубник


  • Пользователи
  • 363 сообщений
  • Регистрация 12-Июнь 10

Опубликовано 12 Март 2016 - 17:29

Привіт Всім небайдужим збоченцям. Виставляю на загальний осуд 3Д-моделі деталей власного виробництва без яких нічого би не стало і тим більше нікуди не їхало.

1. Героїня цього роману перехідна плита про яку всі чули і ніхто не бачив.

Размещенное изображение

її креслення

Размещенное изображение

2. Подовжувач вижимного підшипника

Размещенное изображение

3. Адаптор-зєднувач який дав можливість зхрестити бехівську КПП і вазівський кардан через стандартну муфту

Размещенное изображение

4. Кронштейн кріплення подушки траверси до корпусу (2 шт).

Размещенное изображение

5. Куліса перемикання там 8 деталюшок

Размещенное изображение

Далі буде...

#13 denis13

denis13

    Член клуба


  • Пользователи
  • 10 314 сообщений
  • Регистрация 19-Февраль 10

Опубликовано 12 Март 2016 - 20:30

Золотой Вы человек :)
А главное бескорыстный. Мог бы рынку предложить.

#14 kriyk

kriyk

    Одноклубник


  • Пользователи
  • 363 сообщений
  • Регистрация 12-Июнь 10

Опубликовано 12 Март 2016 - 21:07

Це стьоб? Да встановлювати цю КПП хіба що злісному ворогу побажати можна.

#15 denis13

denis13

    Член клуба


  • Пользователи
  • 10 314 сообщений
  • Регистрация 19-Февраль 10

Опубликовано 12 Март 2016 - 21:11

kriyk, Совершенно нет.
Чаще бывает, что все покрывают тайной. А ты выложил.

А в чем трудности с установкой? Ты выложил переходники, планшайбу.

#16 kriyk

kriyk

    Одноклубник


  • Пользователи
  • 363 сообщений
  • Регистрация 12-Июнь 10

Опубликовано 12 Март 2016 - 21:14

Ти тягу бачив? Вона щей тарахкає наслабо. Датчик швидкості потрібно робити. Ну в мене наробки є можливо наступного тижня щось і вийде, бо Январь видає помилку відсутній датчик швидкості і він взагалі офігіває як так що машина стоїть а на двигун такі навантаження.

#17 denis13

denis13

    Член клуба


  • Пользователи
  • 10 314 сообщений
  • Регистрация 19-Февраль 10

Опубликовано 12 Март 2016 - 21:22

kriyk, Шо за тяга?
По хорошему с МКПП надо бы и ходовку свапить. Вот и датчик скорости появился бы. И машина скажет спасибо.

#18 kriyk

kriyk

    Одноклубник


  • Пользователи
  • 363 сообщений
  • Регистрация 12-Июнь 10

Опубликовано 12 Март 2016 - 21:27

И в сколько плита встала? Для людей цена какая будет?


Для мене все стало в 100 євро. Плита+адаптор перехідник+подовжувач вижимного+куліса+детальки для датчика швидкості. На продаж буде 150 +-10. Нетехнологічно - багато металу в стружку йде.:(

Добавлено через 2 минуты

kriyk, Шо за тяга?
По хорошему с МКПП надо бы и ходовку свапить. Вот и датчик скорости появился бы. И машина скажет спасибо.


Ти точно читав все що я вище писав? Середня тяга трапеціїї. Там дві фотки на наконечниках синенькі ковпачки.

Добавлено через 2 минуты
Ходову точно залишаю стандартну. Машина потрібна на кожний день. Таке там пару днів нерахується. А переробка на незалежну підвіску - це точно пара місяців. Мені це непідходить.

#19 denis13

denis13

    Член клуба


  • Пользователи
  • 10 314 сообщений
  • Регистрация 19-Февраль 10

Опубликовано 12 Март 2016 - 21:28

kriyk, Ну тягу переварить. У меня переваренная была. Да при вывороте в штаны упиралась.
Сейчас рейка не тарахкае :)

Каких пару месяцев вкинуть ходовку? Если все в гараже, то за день люди вкидывают :)

#20 kriyk

kriyk

    Одноклубник


  • Пользователи
  • 363 сообщений
  • Регистрация 12-Июнь 10

Опубликовано 12 Март 2016 - 21:32

Ну за день це ти загнув. Там потрібно дофіга чого вирізати це непроблема а потім заварити а це вже проблема. Я якщо підхожу до людини яка варила мені авто то він в страшних судоргах питає ШО-О-О ОПЯТЬ?
А по рейці я веду вже перемовини з паном Олександром w-126 і я думаю що все повино зійтись бо трапеції там немісце.




Посетителей, читающих эту тему: 0

0 пользователей, 0 гостей, 0 анонимных пользователей

Яндекс.Метрика