Перейти к содержимому


Фотография
- - - - -

Getrag BMW E30 на класику


  • Пожалуйста, авторизуйтесь, чтобы ответить
44 ответов в этой теме

#41 denis13

denis13

    Член клуба


  • Пользователи
  • 10 314 сообщений
  • Регистрация 19-Февраль 10

Опубликовано 17 Март 2016 - 22:46

Раз тут за гавенные :) запчасти идет речь.
Я вот че подумал. :bw:
Вот ступица от гавноЕ39.
Спойлер

Может поворотный кулак жигуля сточить выпуклости да кинуть такую ступицу на болтах?
Накука и на кой тут такой вопрос. НАДА :)

#42 w-126

w-126

    Член клуба


  • Пользователи
  • 1 922 сообщений
  • Регистрация 29-Сентябрь 11
  • Откуда:Запорожье
  • Авто:ВАЗ 2103Т

Опубликовано 17 Март 2016 - 23:16

Да сейчас в все производители авто взяли за правило устанавливать на ведомую ось одноразовые ступичные блоки.
Крым наш # Крыш нам

#43 denis13

denis13

    Член клуба


  • Пользователи
  • 10 314 сообщений
  • Регистрация 19-Февраль 10

Опубликовано 18 Март 2016 - 09:01

Да сейчас в все производители авто взяли за правило устанавливать на ведомую ось одноразовые ступичные блоки.


Вродь как встречались такие и разборные.

А если и не только гавнопроизводители устанавливают съемную ступицу, накука тогда всякие переходники втулки корячить?

#44 kriyk

kriyk

    Одноклубник


  • Пользователи
  • 363 сообщений
  • Регистрация 12-Июнь 10

Опубликовано 19 Март 2016 - 15:09

Привіт всім! Це історична подія Ми реалізували датчик швидкості (СВІЙ) на який не впливає ні редуктор заднього мосту ні редуктор в КПП - бо він відчитує на піввісі. Впливає тільки гума (її діаметр). В мене стоїть гума 195х50х15 її діаметр 576 мм. Рахуємо довжину яку автомобіль проходить за 1-ин оберт колеса : 3,14*0,576=1,80864 метра. Округлюєм до 1,81 метра.
Приборка BMW (а в мене така стоїть з Е36) працює з 5-ти імпульсним датчиком швидкості. Отже кожен імпульс повинен проходити через 20 см: 1,81/9=0,201 метра. На мою думку це досить висока точнічть. Ми це ркалізували за допомогою індукційного датчика

Размещенное изображение

І диску який кріпиться до внутрішньої площини піввісі і який розбитий на 9 частин за допомогою потайних гвинтів М8.

Размещенное изображение

З внутрішньої сторони 4-ри потаї під болти кріплення колеса

Размещенное изображение

Поскільки піввісь зібрана то цей чарівний диск прийшлось розрізати

Размещенное изображение

Размещенное изображение

До піввісі він прикручується через різьби М8 кріплення барабанів. Мій товариш Scif дивився про можливість реалізації цього варіанту на барабанних гальмах (в нього барабанні а в мене дискові) і прийшов до висновку що це неможливо. Заважає механізм стояночного гальма.
Спідометер працює і це добре. Далі буде...

Добавлено через 16 минут

kriyk, ну компоненты каждый под себя строит. Ты скажи цену плиты и какие кпп под неё подходят.


Плита 2500 грн. Я не великий спец по КПП бімерів, але я її робив під Getrag 240 (Е30 павукова).

#45 denis13

denis13

    Член клуба


  • Пользователи
  • 10 314 сообщений
  • Регистрация 19-Февраль 10

Опубликовано 19 Март 2016 - 20:20

Плита 2500 грн. Я не великий спец по КПП бімерів, але я її робив під Getrag 240 (Е30 павукова).


Тогда МКПП от дыигателя М20. По идее, на эту плиту должны становиться и более новые МКПП.




Посетителей, читающих эту тему: 0

0 пользователей, 0 гостей, 0 анонимных пользователей

Яндекс.Метрика