Чистая правда, после установки БСЗ мотору стало тяжелее крутиться, особенно после 6000 об/мин.есть даже слухи о плохой работоспособности обычного БСЗ на высоки
Как заставить 11-тый двигатель выдавать больше чем 6000об/м
Автор
Gerz
, лют 08 2007 19:02
80 replies to this topic
#74
Відправлено 19 вересень 2007 - 11:57
Робив голову по статті Oxygenа, ще ставились впускні клапани діаметром 40 мм.
Спочатку результатом задоволений був не повністю - машина їхала ліпше, але не так, як я сподівався - на високих оборотах тупила (десь після 5000тис). Після того, як доробив трамблер, збільшивши максимальний кут випередження запалювання (безконтактне) - машину не впізнати - на 1, 2 передачах легко крутиться до 7500, після чого різке падіння моменту, напевно, через зависання клапанів (клапани не облегшувались)
При 7500 на 2й передачі спідометр показує 80, на 3й 6500 - 100км
редуктор 4,3, коробка 01, колеса 165 70 13, тахометр електронний, радянський, про його точність не в курсі, двигун 1,3
Oxygen
в тебе рвал стандартний?
Спочатку результатом задоволений був не повністю - машина їхала ліпше, але не так, як я сподівався - на високих оборотах тупила (десь після 5000тис). Після того, як доробив трамблер, збільшивши максимальний кут випередження запалювання (безконтактне) - машину не впізнати - на 1, 2 передачах легко крутиться до 7500, після чого різке падіння моменту, напевно, через зависання клапанів (клапани не облегшувались)
При 7500 на 2й передачі спідометр показує 80, на 3й 6500 - 100км
редуктор 4,3, коробка 01, колеса 165 70 13, тахометр електронний, радянський, про його точність не в курсі, двигун 1,3
Oxygen
в тебе рвал стандартний?
#80
Відправлено 20 вересень 2007 - 22:26
По поводу трамблера могу чуть обяснить,дело в том што безконтактная система сделана на основе старого вроде Р-125Б точно не помню,с вакумным опережением и у него кривая опережения виснит гдето в районе 2-3 тыс а у Р-125 ровно идет вверх до 7тыс я себе поставил БСЗ только иза того надоело менять кулачки,горят полным ходом работали нормально только совдеповские а их найти щас тяжело,сразу как поставил дествительно резвость пропала но после замены грузиков поставил с родного Р-125 ,все стало наместо правда переделывал все основательно у меня стоит вебер и мне вакумник нафиг ненужен был поставил ручной октан коректор с тогоже Р-125.
0 людей читають цю тему
0 користувачів, 0 гостей, 0 схованих користувачів