Я дурно гуму не стираю об асфальт, а використовую машину на повну. Досвід тягання причепа з 500-700кг вантажу упевнив мене, що вузенькі колеса краще гальмують. Гума Тойо 450 у розмірі 155/80/13 зупиняє машину, як вкопану. На 175 гумі причіп пхає машину, як на лижах. Розганяється машина на 155 гумі краще. Повороти однакові на різній гумі. Тільки на широкій свистить. Вже з'їздив три комплекти такої гуми і цього року знову купив ту ж Тойю 155/80, тільки вже 450-ї не було - взяв такі -
#62
Відправлено 14 грудень 2017 - 10:11
Я дурно гуму не стираю об асфальт, а використовую машину на повну. Досвід тягання причепа з 500-700кг вантажу упевнив мене, що вузенькі колеса краще гальмують. Гума Тойо 450 у розмірі 155/80/13 зупиняє машину, як вкопану. На 175 гумі причіп пхає машину, як на лижах. Розганяється машина на 155 гумі краще. Повороти однакові на різній гумі. Тільки на широкій свистить. Вже з'їздив три комплекти такої гуми і цього року знову купив ту ж Тойю 155/80, тільки вже 450-ї не було - взяв такі -
що ти ліпиш)))))
твоя машина це лошадь, а моя це спортивний снаряд... колез чи там мяч...))) є різниця???
твоя машина тормозить краще на вузьких колесах, бо твоя тормозна система не здатна реалізувати потенціал широких коліс.
звичайно як що котитись і розганятись з ходу то вужці колеса будуть розганятись швидше, так як в них менше пятно і менший опір коченню. але тільки ти захочеш на них реалізувати потужність мотора, то зразу зупиняєшся))))
у всьому є баланс)))
ну а про повороти, то я знову голосно сміюсь))
доречі, як що гума не стирається значить вона не працює. і в кожного свої мотиви "дурного" стирання резини))))
вози прицепи далі))) і вчи фізику))) в твому віці пора би було))))
чесно я просто в шоці від того брєда який ви пишите)))) ну половна точно)))
за двір не виходьте, бо в падете з краю землі))) так як земля плоска)))
#63
Відправлено 14 грудень 2017 - 10:31
В школі вчився? А я дипломований фізик, спеціаліст у постановці техніки фізичного експерименту.
вчи фізику
Моїх гальм достатньо, щоб заблокувати колеса - гума ковзає по асфальту.
твоя тормозна система не здатна реалізувати потенціал широких коліс.
Я коли маю бажання реалізувати потужність свого двигуна - розганяюся, а не зупиняюся.
але тільки ти захочеш на них реалізувати потужність мотора, то зразу зупиняєшся))))
Пробував свою машину зірвати в занос на сухому асфальті - не ковзає, а стає на два колеса.
#64
Відправлено 14 грудень 2017 - 10:42
Просто потужність таого мотора маленька щоб зірвати в букс при розгоні.
Заблокувати які колеса??? При тормозінні... мені цікаво як би ти блокував 195 ті півсліки)))
Ти шось таке ліпиш незрозуміле що то весь світ їздить на широких колесах, бо неможе зачепитись, а ти один знаєш секрет швидких секунд на треку)))
З еволюцією автомобіля прийшлось переходити на більші розміра поступово, по мірі пропадання реалізації всього потенціалу автомобіля на асфальт.
#65
Відправлено 14 грудень 2017 - 11:12
спочатку їздили на 13 тих колесах.
потім почали дуже багато буксувати, перейшли на 14ті)))
це я про задні колеса говорю)))
потім зрозуміли що в 14ті колеса ми в порох перетворюєм... )) і дуже багато буксуєм...
поставили нові 15)))) 195... стало набагато краще, зацеп появився, але всерівно був проіграш по зацепу відносно більших коліс.
але далі вже був компроміс чи зможе машина їх крутити.
купились 15 півсліки...
на них приріст в швидкості відносно простих 15тих коліс нових був в середньому 3-4 сек на фігурі.
і відчувалось що почався напряг по зацепу... і по зриву коліс.
це дуже добре видно на Хрещатику на слаломі...
там було таке враження що аж кузов вивертає кругом кардана))) і по висновку мінус реактивна тяга.)))))
в Виговського Льоші з Шипшини то мінус 2 півосі і блокіровка)))) але там мощі побільше)))
подивіться як веде себе машина особливо на зацеп задніх коліс)))
- Andriy1352 подобається це
#67
Відправлено 14 грудень 2017 - 11:37
колись були в Черкассах в центрі міста службою безпеки на слаломі (в тому році)
в Виговського Льоші з Шипшини то мінус 2 півосі і блокіровка)))) але там мощі побільше)))
Виговський показував круті результати)
Это же нафарник! ©ВАНО. In Bass We Trust
ВАЗ 21061 (1986) Emissions [Lina] ВАЗ 21083 (1989) Emissions
#68
Відправлено 14 грудень 2017 - 11:42
колись були в Черкассах в центрі міста службою безпеки на слаломі (в тому році)
в Виговського Льоші з Шипшини то мінус 2 півосі і блокіровка)))) але там мощі побільше)))Виговський показував круті результати)
я тоді був 3))) на Док мобілі))) Док був четвертий)))
просто не мав можливості туда привезти свою)
#69
Відправлено 14 грудень 2017 - 11:43
Досвід тягання причепа з 500-700кг вантажу упевнив мене, що вузенькі колеса краще гальмують. Гума Тойо 450 у розмірі 155/80/13 зупиняє машину, як вкопану. На 175 гумі причіп пхає машину, як на лижах.
Очевидно, дело в том, что эффективности тормозной системы недостаточно, чтобы заблокировать более широкие колеса.
#72
Відправлено 14 грудень 2017 - 12:37
tigra,перша фотка, у ворот зліва біля пятьори, в красной куртці з манішкой, то я
а 2106 це з бмв дригуном та подовженою мордою наскільки пам'ятаю
Это же нафарник! ©ВАНО. In Bass We Trust
ВАЗ 21061 (1986) Emissions [Lina] ВАЗ 21083 (1989) Emissions
#74
Відправлено 14 грудень 2017 - 15:08
http://vaz2101.com/i...32301-vaz-2107/
#78
Відправлено 14 грудень 2017 - 18:18
Ще якось обговорювали темку, що незалежно від розміру шин пляма контакту однакова і залежить напряму від ваги авто. Я в то не можу повірити. Але робив експеримент коли з зими на літо перевзувався. Так от, що 185 зима, що 205 літо показали приблизно однакову пляму. Але я досі не вірю, бо відчуваю як широка гума тримає автівку в порівнянні з вузькою.
еще как 175 в юз при торможении у меня легко шла, 185 уже не так, торможение более уверенное. Значит пятно больше.
tigra, про кони, искал в гугле, он не знает KONI special для классики. Вообщем не нашел (((
https://www.drive2.r...58684027734013/
#79
Відправлено 14 грудень 2017 - 18:26
доречі, як що гума не стирається значить вона не працює. і в кожного свої мотиви "дурного" стирання резини))))
вози прицепи далі))) і вчи фізику))) в твому віці пора би було))))
не завжди так. Ось мій приклад, Мишлен Енерджи катав років шість, дуже довго ходила і гарно тримала ( і це я її брав не нову) , цього літа я взяв преміорі солацо з протектором 6мм. І що? До кінця літа вона вмерла. І не тримала як Мішлен. Всі колеса були на переду. Кастор 10.
https://www.drive2.r...58684027734013/
#80
Відправлено 14 грудень 2017 - 18:40
доречі, як що гума не стирається значить вона не працює. і в кожного свої мотиви "дурного" стирання резини))))
вози прицепи далі))) і вчи фізику))) в твому віці пора би було))))
не завжди так. Ось мій приклад, Мишлен Енерджи катав років шість, дуже довго ходила і гарно тримала ( і це я її брав не нову) , цього літа я взяв преміорі солацо з протектором 6мм. І що? До кінця літа вона вмерла. І не тримала як Мішлен. Всі колеса були на переду. Кастор 10.
коні heavy truck подивись...
я говорю тільки про нову гуму.. не про б.у.
стару навіть не розглядаю.
як що резина не стирається значить вона не працює на максимумі можливого свого. і в неї є ще потенціал.
буває робиш не напряжний заїзд і резина залишається прохолодна... а коли дійсно починаєш їхати на грані зацепу, то і резина прогрівається і зношується.
короч, незнаю як пояснити.
для мене резина розхідник. так як на 3-4 гонки іде комплект півсліків на задню вісь.
на передній 4 колеса за сезон.
буде стара, буде програш...
0 людей читають цю тему
0 користувачів, 0 гостей, 0 схованих користувачів