Але тарабанить він частіше.
и в плане регулировок он проще
Облегченный Ход Рулевого Колеса В Определенном Положении
#22
Відправлено 02 січень 2019 - 23:26
Мій гараж в Україні - сам собі реставрую
Пан сам склепав, але є питання з чого???
І в мене теж гараж в Україні, але з запчастинами якісними запарка...
Моя любовь ВАЗ-21063, 1990 г.в. пробег до лимона на родных кольцах и ни разу за 31 год не ездил на шворке.
#23
Відправлено 02 січень 2019 - 23:37
Із кусочків. Купую дешеві редуктори і з них вибираю справні частини. В принципі там головне, щоб сколів не було - все решта "тося робить".
є питання з чого???
Не так давно мені наш одноклубник БАККАРА підігнав гарний редуктор.
Міняю втулки і розвертаю - рідко ще щось там може статися.
#24
Відправлено 03 січень 2019 - 00:49
Міняю втулки і розвертаю - рідко ще щось там може статися.
Ну тут бабка надвоє гадала.., якщо редуктор на продаж то ця ідея має право на життя, але якщо для себе..? Я, сильно сомневаюсь что кто то редуктор с живой парой продаст разве что после продажи самой машины..? За идею спасибо .
По весне закручу регулировочный винт может выходит пока двигатель гавкнет, ну а потом все гамузом утиль (т.к капиталка +/- 12 000,0 грн. да и кузов уже на подходе так что вкладывать в неё нет смысла, но наверно буду первым/и последним кто выкинет жигу в утиль с родной поршневой)...
Моя любовь ВАЗ-21063, 1990 г.в. пробег до лимона на родных кольцах и ни разу за 31 год не ездил на шворке.
#25
Відправлено 03 січень 2019 - 06:02
А два редуктор? З одного - червяк, а з іншого - ролик.
Я, сильно сомневаюсь что кто то редуктор с живой парой продаст
Не один раз так робив для себе. Перший раз не мав заводської втулки - виточив із бронзи - гарно і довго проходила. Зараз вже стоїть заводська - їжджу далі.
Ну тут бабка надвоє гадала.., якщо редуктор на продаж то ця ідея має право на життя, але якщо для себе..?
За майже 50 років викришилися два ролики і три червяки.
#26
Відправлено 03 січень 2019 - 07:34
А два редуктор? З одного - червяк, а з іншого - ролик.
А такого ніколи не було, що з двох редукторів ні одного справного не вийде, все ж таки люди говорять "черв'ячна пара" і на мою думку зноситься там разом чер'як та ролик, тому, що все вироблено із заліза, а метал має +/- одинакові властивості ...???
Моя любовь ВАЗ-21063, 1990 г.в. пробег до лимона на родных кольцах и ни разу за 31 год не ездил на шворке.
#28
#29
Відправлено 03 січень 2019 - 09:52
Там дебелый нужно, типа того что шаровые пальцы с рулевых тяг выпресовуютЛет пять назад купил такой и ни разу не пришлось попользоваться , а тут выпал случай( месяца два назад).
Через щели подогревал мини горелкой .
Рвало все - грани болта , зев зацепа , резьбу болта.
И не смог.
Но ...
Снял редуктор , чуть прогрел обхват сошки , обстучал и слетела.
Съемник улетел в не изведаные дали.
я в борте писал, снимал своим съемником и с гур сошку и с обычного редуктора съемник огонь со всем справился, ключ естественно не рожковый а головкой.
https://www.drive2.r...58684027734013/
#31
Відправлено 03 січень 2019 - 13:15
я в борте писал, снимал своим съемником и с гур сошку и с обычного редуктора съемник огонь со всем справился, ключ естественно не рожковый а головкой.
Грел не грел, и стучал/не стучал молотком? Очень интересно снимет ли сошку с вала без прогрева и снятия редуктора, что бы сальник сам заменить??? И где брал если не секрет да и перемычка ссади как у того что рулевые тяги выпресовует не лишней бы там была...
Моя любовь ВАЗ-21063, 1990 г.в. пробег до лимона на родных кольцах и ни разу за 31 год не ездил на шворке.
#32
Відправлено 03 січень 2019 - 13:25
Це не показник. Я саджу на грубий шар літолу - злітає від удару зверху молотком через монтіровку. Але ролик треба відвести - викрутити повністю регулювальний болт і повернути колеса вбік.
Очень интересно снимет ли сошку с вала без прогрева и снятия редуктора, что бы сальник сам заменить???
#33
Відправлено 03 січень 2019 - 13:37
рідко коли кришаться одночасно і черв'як, і ролик. Це вже треба геть не керовану машину мати, щоб на такому їздити. Зазвичай редуктор списують після зносу втулок, а це легко ремонтується. Якщо редуктор потік - це із-за зносу втулок.
А підскажіть нам темним вельмишановний пане який діаметр під "развертку" і про втулки пару строк черконіть, де берете чи точить на замовлення потрібно/марка бронзи? В мене чомусь з 90 років відклалося в пам'яті, що там стоїть обойма і насипні ролики і я їх тоді замовив по каталогу та й досі вони в мене в нігролі з ішими підшипниками купаються, замовив повний комплект від вентилятора до вихлопної труби на Скляренка на базі, а знадобилися за весь цей час (з 1990р.) 1 зовнішній на передок, один підвісний, на задок/полуося штук 8, на генератор 2різні помоєму, на помпу є але не ставив поставив років з 10 назад помпу фенокс і поки бігає без питань помпа і даже не змащував а заводську раз в рік літолом балував....
Заздалегідь вдячний за інфу...
Моя любовь ВАЗ-21063, 1990 г.в. пробег до лимона на родных кольцах и ни разу за 31 год не ездил на шворке.
#34
Відправлено 03 січень 2019 - 13:44
Це не показник. Я саджу на грубий шар літолу - злітає від удару зверху молотком через монтіровку. Але ролик треба відвести - викрутити повністю регулювальний болт і повернути колеса вбік.
А з заводу там літолом ніхто не мастив, тому й маю запитання як ту сошку звідки стягнути без стуків/грюків для заміни сальника?
Моя любовь ВАЗ-21063, 1990 г.в. пробег до лимона на родных кольцах и ни разу за 31 год не ездил на шворке.
#35
Відправлено 03 січень 2019 - 13:48
який діаметр під "развертку" і про втулки пару строк черконіть
Втулки купую на базарі - вони біметалеві і скручені з полоси. Розвертку замовив - вона розжимна. Діаметр у мене 28,7 мм.
Якщо шліци не були змащені і довго не роз'єднувалися - краще зняти той редуктор і в комфортних умовах все перебрати.
#38
Відправлено 03 січень 2019 - 18:39
Развертка на сегодня это на крайняк (по уму расточить,резец зашел в первую втулку и во второй втулке вышел).
Сейчас станок что бы не конусил еще попробуй найти (а если найдешь то цена будет космос) да и чистоты обработки такой как развертка он не даст это я Вам говорю как бывший токарь 4-разряда и инженер механик и тоже бывший.., после станка все равно развертка понадобится.
Моя любовь ВАЗ-21063, 1990 г.в. пробег до лимона на родных кольцах и ни разу за 31 год не ездил на шворке.
#39
Відправлено 03 січень 2019 - 18:43
Зате можна самому. І це відповідає рекомендованій технології.
Втулки 2 шт. на сошке и в сторону гребенки/рег. болта, а под червяк длинный (по оси рулевого вала)там ролики/подшипники?
Моя любовь ВАЗ-21063, 1990 г.в. пробег до лимона на родных кольцах и ни разу за 31 год не ездил на шворке.
0 людей читають цю тему
0 користувачів, 0 гостей, 0 схованих користувачів