Підходить до логічного кінця період їзди мого жигулика - йому вже 53 роки і більше півтора мільйони кілометрів пролетіло під колесами. Вирішую що з ним робити... Схиляюсь до думки, що буду розбирати і різати на куски.
Комусь щось пригодиться?
Найкраще, що в ньому є - мікропроцесорна система запалення МАЙЯ. Це процесорний блок з вмонтованим драйвером для USB - можна прямо кудись підключити, але я не використовував - бо не треба було. Ще там інжекторна катушка запалення і два комутатори - такі, як на безконтактному запалення.
Гарно працює генератор на 100 ампер. Відразу після придбання поміняв діод в мості і надалі жодних проблем з ним не було. Є ще один класний генератор на 105 ампер. Цей їздив ну дуже довго. Поміняв у ньому колись діодний міст в зборі. Зараз він підстукує - зношений вал ротора під переднім підшипником.
Стартер також ще не підводив - редукторний, але вже гарно попрацював - він з 2009 року.
Є два карбюратори Солекс з вкрученими штуцерами на газ. Один 2108 - зняв робочим, бо він не дуже добре підходив для мого форсованого двигуна. Працює зараз карбюратор 21043 - здається такий номер. Це з найбільшим діаметром, який зміг знайти.
В моторі нормальний хіба розподвал з Шеві і колінвал з Ниви. Тиск тримається нормальний - значить і виробітка незначна. Головку робив 30 тисяч тому - бажано поміняти сальники клапанів. Головка капітально ремонтувалася - знято 1,5мм, щоб зробити компресію 10,5 для ГБО. Шатуни укорочені. Весь мотор робився 120 тисяч тому і потребує заміни поршневої. Розточений вже до 76,8 - далі ремонтувати блок нема сенсу, бо ще й тріснутий спереду внаслідок ДТП 53 роки тому.
Кардан недавно ремонтувався із заміною всього, що тільки можна. Не вібрує і не стукає нічого.
Коробка - п'ятиступка з Полонеза. трохи вже шумить.
Бак недавно міняв - інжекторний, з обраткою. Пробка баку вже не така, як рідна.
От і все, що має хоч якусь цінність. Все решта можна колупати, але навіщо.