Трохи бавився з своїм акумулятором. Ще крутив, але якось в'яло - за майже чотири роки втратив енергійність. Я вже попередньо впритул пропрацював всю силову проводку - клеми, "-" на двигун і кузов і т.д. Дуже слабкий ефект. Перейшов до самого джерела струму.
Мій генератор тримає не менше 14,2 вольта, навіть під навантаженням, але вирішив Перевірити теперішні характеристики. Колись максимальна напруга при зарядці була 16 вольт. Тепер дав 15 ампер зарядки - напруга біля 18 вольт. При струмі 1 ампер, тримається 16,5 вольта. Значить для мого "кальцієвого" акумулятора, напруга 14,5в від генератора є маловатою. Подумаю, чи є сенс вставити діод до "шоколадки" в генераторі. Після зарядки стартер почав досить шустро крутити. І так вже кілька днів.
Зайнявся ще одною проблемою - вигнило дно запаски. Ясно, що запаска не випаде, але торчаще надвір колесо виглядає дивно. Знайшов у залежах ще совєцьку бляшку для цього місця, спробував прилаштувати. Варити нема до чого, бо низ крила вже давно є шматою, приклеєною фарбою. Лонжерона багажника знизу також вже нема. Ледве вдалося прикрутити самонарізами до заднього фартуха і бризговика заднього колеса. Ну не висить колесо - вже добре...