Дістався нам з машиною тільки один ключ, а хочеться мати запасний. Офіціали у Львові "втішили" заявою, що вони в цьому питанні не мають повноважень - потрібно їхати у Польщу, або Німеччину. Але натякнули, що за штуку баксів допомогли б...
Поїхали до Польщі. Напроти Ашану Жешові є Центр Міні та БМВ. Там сказали, що за два тижні може бути все готове, але оплата авансом всю ціну - близько 1000 злотих за комплект ключа і ще 150 злотих за його кодування - прив'язку до БК авто.
Злотий вчора міняв - отримав 4,22 за євро.
Треба ще раз їхати. А це такий капець - на Краківцю була величезна черга і тому переїхали до Грушева. Але там дорога - просто танкодром. Хоча вона і проходить через полігон - чого дивуватися...
Повертався ще важче - від вечора і до середини ночі на пункт пропуску взагалі не пускали машин, а тоді почали гнати - практично самі збирали документи у десятка водіїв і просто пробігали вздовж машин із відкритими багажниками.
Вперше зіткнувся із "покращенням" ще бариги мальдівського - не можна страхуватися на "Зелену карту" у Польщі (610 грн. на місяць), а потрібно годувати вітчизняних страховиків - здирників (670грн. за два тижні). Щось і теперішня пліснява не відмінила цієї явно корупційної постанови, а дала вказівку погранцям її ревно дотримуватися. Прийшлося повертатися на заправку і в будці купувати ще й нашу страхівку. Цікаво - яке відношення мають наші прикордонники до приватних страхових компаній. Скоро дійдемо до того, що поліцаї почнуть перевіряти наявність підтвердження, що заправлявся на бензоколонці Коломойського.
Машинка справилася з поїздкою на відмінно. Круіз-контроль на автобані А4 - прекрасна річ. На кордоні машина вкотре скаржилася на розряджений акумулятор, але заводилася нормально. Напевно потрібно поміняти, а він же ще не старий - з 2014 року стоїть - тоді поміняли і генератора, і акумулятора ще в Америці.
мне за дубликат фордовского 900гр сказали. не официалы.