Может ты и прав,но почему стрелка экономайзера дёргается до небес?
Знаю экономайзер только в карбе, на приборке эконометр. Если ты про него...
Відправлено 13 лютий 2020 - 21:40
экономайзер вообще дёргается
рішається дуже просто - між штуцером і шлангою потрібно поставити жиклер, на всіх штатних економетрах він є в комплекті, просто не всі про нього знають.
зверни увагу на внутрішній діаметр
ще як варіант
Вместо этого демпфера вставь в трубку стандартный 40-й жиклер ЭМР от карба Солекс.
Вот тебе фото на ладони слева жиклер,а справа искомый тобой штуцер демпфера эконометра и демпфер отдельным фото:
Теория — это когда всё известно, но ничего не работает. Практика — это когда всё работает, но никто не знает почему. Мы же объединяем теорию и практику: ничего не работает, и никто не знает почему! © А. Эйнштейн
Відправлено 13 лютий 2020 - 22:36
мені в 0 не подобається, хоч це типу і правильнопоставил в 0
Того шо тобi так хочеться i так воно I е. Того шо ти--Молодий. В тебе е натхнення, правильнI руки i дурь. Познайомся з правильними Людьми i будеш бачити .Можу познайомити Як хочеш. Але--то буде Твое Рiшення.Может ты и прав,но почему стрелка экономайзера дёргается до небес?
Відправлено 13 лютий 2020 - 22:42
1.2что мотор 1.1!!!
1.1 на классику нетэто которая ECON на приборке?Может ты и прав,но почему стрелка экономайзера дёргается до небес?
значит у тебя разряжение рваное\пульсирующее, я ж говорил как сделать что б сгладить ее)
Відправлено 13 лютий 2020 - 22:46
Відправлено 13 лютий 2020 - 22:55
В том то и прикол,на обычном коллекторе,он работал четко,без ревков.
на штатному стоїть штатний демпфер, тому пульсацій і не має, демпфер це той же жиклер.
у мене також була проблема з пульсуючою стрілкою економетра на ХХ, я його так само напряму був підключив, потім добавив жиклер в трубку біля штуцера з колектора - пульсація зникла
Теория — это когда всё известно, но ничего не работает. Практика — это когда всё работает, но никто не знает почему. Мы же объединяем теорию и практику: ничего не работает, и никто не знает почему! © А. Эйнштейн
Відправлено 13 лютий 2020 - 23:01
рішається дуже просто - між штуцером і шлангою потрібно поставити жиклер, на всіх штатних економетрах він є в комплекті, просто не всі про нього знають.экономайзер вообще дёргается
зверни увагу на внутрішній діаметр
ще як варіантВместо этого демпфера вставь в трубку стандартный 40-й жиклер ЭМР от карба Солекс.
Вот тебе фото на ладони слева жиклер,а справа искомый тобой штуцер демпфера эконометра и демпфер отдельным фото:
Відправлено 13 лютий 2020 - 23:05
на штатному стоїть штатний демпфер, тому пульсацій і не має, демпфер це той же жиклер.В том то и прикол,на обычном коллекторе,он работал четко,без ревков.
у мене також була проблема з пульсуючою стрілкою економетра на ХХ, я його так само напряму був підключив, потім добавив жиклер в трубку біля штуцера з колектора - пульсація зникла
Відправлено 13 лютий 2020 - 23:19
Відправлено 13 лютий 2020 - 23:46
Пробывал,заводить в разных условиях и режимах,заметил что без обратного клапана бенз и не уходит,а заводиться с тычки только если подкачать, хотя бы раз...
став електробензонасос, більше всього що бенз випаровується, на мотоциклах це компенсується баком зверху і рівень тримається і після того як мотор заглушиш.
Что с метками,не прет...))
мітка не показник, вона може бути нанесена не коректно, на ютубі повно відео як підігнати мітку під перекриття, а потім розрізною виставити як потрібно
Теория — это когда всё известно, но ничего не работает. Практика — это когда всё работает, но никто не знает почему. Мы же объединяем теорию и практику: ничего не работает, и никто не знает почему! © А. Эйнштейн
Відправлено 14 лютий 2020 - 17:32
Відправлено 14 лютий 2020 - 18:41
как они свяжутся если это уже будет в задроссельном пространстве?)
но так свяжутся мембраны в общую...
Это же нафарник! ©ВАНО. In Bass We Trust
Відправлено 14 лютий 2020 - 19:04
Відправлено 14 лютий 2020 - 19:30
мне все же кажется что оно посто сгладит пульсацию. что должно сказаться в лучшую сторону
+ ты сможешь задействовать вут с 4-х а не с 4-го цилиндра(
Т.е примерно что то похожее как здесь)
з.ы коллектор доваривал одноклубник)
Это же нафарник! ©ВАНО. In Bass We Trust
Відправлено 14 лютий 2020 - 23:37
Экон может и после дроссельной заслонки будет работать,после соединения в кучу,но так свяжутся мембраны в общую...
ну правельно - економетр підключається після дроселя, а вакуум для УОЗ береться перед дроселем максимально до нього приближеного місця щоб при закритому дроселі вакууму не було, а при найменшому відкритті він з'являвся. Також слід звернути увагу на криву характеристику УОЗ самого мотоцикла, я так розумію суміш там збалансована саме під УОЗ мотоцикла, можливо прийдеться трамблер модернізувати
Теория — это когда всё известно, но ничего не работает. Практика — это когда всё работает, но никто не знает почему. Мы же объединяем теорию и практику: ничего не работает, и никто не знает почему! © А. Эйнштейн
0 користувачів, 1 гостей, 0 схованих користувачів