Перейти до вмісту

Друзі. Проект буде закрито в кінці 2024 року. Перемоги і миру вам. Хай щастить. Слава Україні!

Фотографія
- - - - -

Реактивні тяги на трикутну тягу


  • Please log in to reply
25 replies to this topic

#1 kobralviv

kobralviv

    Новичок


  • Пользователи
  • 54 Повідомлень:
  • Реєстрація 27-квітень 11

Відправлено 30 травень 2011 - 01:11

ДОПОМОЖІТЬ З ПОРАДОЮ хочу зняти поперечну і дві коротких тяги , і замість них поставити одну трикутну (тягу) її кріпленям до кузова будуть старі місця коротких тяг, а до моста по центру моста через шарову опору і усилений міст по довжині ВАШІ ЗАУВАЖЕННЯ , КОМЕНТАРІ І КРЕСЛЕННЯ варити буду сам

Повідомлення відредагував kobralviv: 30 травень 2011 - 01:43


#2 slavik2101

slavik2101

    Одноклубник


  • Пользователи
  • 855 Повідомлень:
  • Реєстрація 23-серпень 10

Відправлено 30 травень 2011 - 02:09

Ну для початку прикинь хоча б без розмірів, як це все має виглядати....
І ГОЛОВНЕ чого ти хочеш цим добитись???????
Думаю Так, раз ти вже загорівся цією ідеєю:
1. щоб усилити міст по довжині подвійні довгі тяги...
2. Поперечну тягу НЕ знімати вні в якому випадку, бо вона тримає кузов, щобу не гуляв в різні сторони...
3. Замість коротких можеш поставти одну П образну тягу на стандартні кріплення, получится щось на подобі стабілізатора....

І останнє: думаю не варто втілювати цю ідею в життя, ти нічого доброго цим не доб"єшся...
:bn::bn::bn:
Порошковая покраска, ремонт дисков!!!
0679728837

#3 Fani

Fani

    Одноклубник


  • Пользователи
  • 1 410 Повідомлень:
  • Реєстрація 09-лютий 08

Відправлено 30 травень 2011 - 07:25

Хочеш задню незалежну підвіску ? :bw:

#4 2-ешник

2-ешник

    Sergeant stock


  • Модераторы
  • 4 000 Повідомлень:
  • Реєстрація 07-травень 06
  • Авто:2102

Відправлено 30 травень 2011 - 07:56

поставити одну трикутну

нет смысла в такой конструкции на Жигулях, т.к. придётся поднять кузов.
В остальном идея имеет право на жизнь.
Обычно треугольник ставят на внедорожниках, где высота конструкции не так принципиальна.


Зображення

Можешь погуглить "А-образный рычаг"
Нивоводы уже лет пять назад ставили http://niva4x4.vps23...5903c07cc361aac


А какая цель апгрейда?

Повідомлення відредагував 2-ешник: 30 травень 2011 - 08:11

<p>русня-хуйня

#5 optimus prime

optimus prime

    Член клуба


  • Пользователи
  • 8 131 Повідомлень:
  • Реєстрація 07-липень 10
  • Авто:21063

Відправлено 30 травень 2011 - 09:25

А какая цель апгрейда?

Главная цель недать колесу вывесется и потерять сцепление с трасой на бездорожье,А-образные рычаги применяют восновном в нивах без самблока в редукторах.

В жыгулях при нагрузка (пригрузке )мост уходит в сторону из за тяги панара если будет стоять А-образный рычаг такого не случится,мне так кажется.

Повідомлення відредагував optimus prime: 30 травень 2011 - 09:29


#6 2-ешник

2-ешник

    Sergeant stock


  • Модераторы
  • 4 000 Повідомлень:
  • Реєстрація 07-травень 06
  • Авто:2102

Відправлено 30 травень 2011 - 10:54

optimus prime,
Я kobralviv спрашивал. В смысле, чего он получить хочет в результате.

Главная цель недать колесу вывесется и потерять сцепление с трасой на бездорожье,А-образные рычаги применяют восновном в нивах без самблока в редукторах.

А-образный ставят с завода напр на Jeep
Главная цель А-образника убрать смещения моста право-лево при ходах подвески.
Но повторюсь это актуально на жипах всяких, там где применение панары чревато оооочень длинным кронштейном поперечной тяги ("солдатик" в просторечии)))

Ждём ответа от топикстартера. Зачем он это хочет.
Потому что есть варианты кроме треугольного рычага;)
<p>русня-хуйня

#7 MORDA

MORDA

    Член клуба


  • Пользователи
  • 4 128 Повідомлень:
  • Реєстрація 09-березень 08

Відправлено 30 травень 2011 - 12:23

Зображення


на дропнутые машины ставится аж бегом. Взято с форума лада вфтс в бортовике у Mamont

#8 2-ешник

2-ешник

    Sergeant stock


  • Модераторы
  • 4 000 Повідомлень:
  • Реєстрація 07-травень 06
  • Авто:2102

Відправлено 30 травень 2011 - 15:33

на дропнутые машины ставится

это типа на заниженные?

Какой ход моста будет с а-образным рычагом?

Зображення
<p>русня-хуйня

#9 MORDA

MORDA

    Член клуба


  • Пользователи
  • 4 128 Повідомлень:
  • Реєстрація 09-березень 08

Відправлено 30 травень 2011 - 15:39

ход на стоковой подвеске будет такойже, ибо он не есть очень большой, нас же не жыпы ниво :)

не вижу препятствий для ограниченогохода подвески при установке сего девайса.

#10 kobralviv

kobralviv

    Новичок


  • Пользователи
  • 54 Повідомлень:
  • Реєстрація 27-квітень 11

Відправлено 31 травень 2011 - 00:35

вот і Ви дочекались віповіді на запитання. В мене 04 максимально висока ззаді чотири пружини. Вбільшості гружу більше 700кг а солдатик не витримує вже два рази варив і з косинками і всеодно вмирає. Хочу його викинути. МОЖЕ Є ДРУГА АЛЬТЕРНАТИВА (без заміни автомобіля) бо це мій "Гордий Вихохоль"

#11 GIMLI

GIMLI

    БЦstyle


  • Модераторы
  • 2 020 Повідомлень:
  • Реєстрація 17-грудень 07

Відправлено 02 червень 2011 - 14:48

Потому что есть варианты кроме треугольного рычага

Кроле Параллелограмма Уатта какие еще варианты? Практически созрел для переварки авто, хочу сразу внести изменения в конструкцию.
Читаем НОВЫЕ правила

#12 2-ешник

2-ешник

    Sergeant stock


  • Модераторы
  • 4 000 Повідомлень:
  • Реєстрація 07-травень 06
  • Авто:2102

Відправлено 09 червень 2011 - 12:37

GIMLI,
в теории (пока) есть с обратным Уатта. Тот что я тебе рассказывал. Но я ещё его не реализовал.)))
да и там ещё подрасчитать с продольными нада
есть с косыми рычагами без панары (как на фордах было)

kobralviv,

В мене 04 максимально висока ззаді чотири пружини. Вбільшості гружу більше 700кг а солдатик не витримує вже два рази варив і з косинками і всеодно вмирає.

С А-образным рычагом ничего у тебя не изменится -- будет рвать места крепления (лонжерон)...
а шаровая на мосту? -- нагрузка больше чем на передке -- она одна (а не две) и +700кг.

усиль место стыковки кронштейна (днище, полик багажника)-- кроме косынок нужно сильное ТО, к чему их варить. Я бы в этой ситуации оставил панару.

А вообще, лучше не убивать машину такими грузами. Дешевле будет 2ходки делать по 350
Я сам так ездил (правда макс500) -- машина посыпалась за пол-года. Причём вся((( живого места и агрегата не осталось((

Прикріплені файли


Повідомлення відредагував 2-ешник: 09 червень 2011 - 12:55

<p>русня-хуйня

#13 2-ешник

2-ешник

    Sergeant stock


  • Модераторы
  • 4 000 Повідомлень:
  • Реєстрація 07-травень 06
  • Авто:2102

Відправлено 09 червень 2011 - 13:00

кста, вот хорошие книги по подвеске
>>Книги по подвеске Йорнсен Раймпель (Jornsen Reimpell) <<
многа букав, но если есть желание разобраться -- самэ то))
<p>русня-хуйня

#14 GIMLI

GIMLI

    БЦstyle


  • Модераторы
  • 2 020 Повідомлень:
  • Реєстрація 17-грудень 07

Відправлено 09 червень 2011 - 13:00

Знач будем пробовать делать Уатта)
Читаем НОВЫЕ правила

#15 kobralviv

kobralviv

    Новичок


  • Пользователи
  • 54 Повідомлень:
  • Реєстрація 27-квітень 11

Відправлено 19 червень 2011 - 23:37

2-ешник, може поможеш порадою я задумав поставит ресори на 04 від Автомобиль ВИС 2345 яка різниця між мостами і чи є якийсь мануальчик бажано з креслинями по дну

Я вже думав поставити паралелограм уотта але відмовився від нього для мене не практично

Повідомлення відредагував kobralviv: 19 червень 2011 - 23:52


#16 magnum420

magnum420

    Одноклубник


  • Пользователи
  • 433 Повідомлень:
  • Реєстрація 22-травень 11

Відправлено 20 червень 2011 - 20:48

Обдумывал варианты, что бы отказаться от тяги Паннара. Пришел к выводу, что лучше А-образный рычаг ввиду более простой и надежной конструкции в сравнении с механизмом Уатта. А от Панара отказаться есть желание в виду повышения курсовой устойчивости, особенно в поворотах на неровном дорожном покрытии. Думается, что с ощущением ухода кормы ВАЗа в повороте, особенно, на "гармошке", знакомы все)))
В поддержку А-образного рычага могу сказать, что он вовсю применяется на грузовых авто...
ВАЗ 21104, 2006г.в. Вопросы: 097-914-93-60 Олег.;)

#17 2-ешник

2-ешник

    Sergeant stock


  • Модераторы
  • 4 000 Повідомлень:
  • Реєстрація 07-травень 06
  • Авто:2102

Відправлено 22 червень 2011 - 22:10

може поможеш порадою я задумав поставит ресори на 04 від Автомобиль ВИС 2345 яка різниця між мостами і чи є якийсь мануальчик бажано з креслинями по дну

не подскажу. По ВИС мало знаю.
<p>русня-хуйня

#18 kobralviv

kobralviv

    Новичок


  • Пользователи
  • 54 Повідомлень:
  • Реєстрація 27-квітень 11

Відправлено 22 червень 2011 - 23:37

2-ешник, а кого можеш мені порадити??? Ходив сьогодні по магазинах і автобазарі документації нема ніякої по вис 2345 і нажаль у львові цих автомобілів дуже мало а то би заліз під авто з рулеткою і штангельом і мав би приблизні розміри. Вот така халепа

#19 GIMLI

GIMLI

    БЦstyle


  • Модераторы
  • 2 020 Повідомлень:
  • Реєстрація 17-грудень 07

Відправлено 23 червень 2011 - 09:47

kobralviv, А мануалов в инете нет?
Читаем НОВЫЕ правила

#20 kobralviv

kobralviv

    Новичок


  • Пользователи
  • 54 Повідомлень:
  • Реєстрація 27-квітень 11

Відправлено 23 червень 2011 - 11:39

GIMLI, мануали є з незрозумілими платними ссилками, безплатні незнайшов
мене цілий автомобіль нецікавить тільки задня частина(ресори міст спосіб кріпленя моста до ресор форма посадочних мість на мості розміри кріпленя ресор до рами по довжині і по ширині і діагоналі

Повідомлення відредагував kobralviv: 23 червень 2011 - 11:47





0 людей читають цю тему

0 користувачів, 0 гостей, 0 схованих користувачів

Яндекс.Метрика