Не заводиться з ранку
#223
Відправлено 14 серпень 2012 - 23:15
Не розумію, яка різниця при заводжені з толкача і зі стартера ?
При крутінні ключа вся енергія іде на стартер, но більшість її частини. Все інше на запалювання. При толкачі все іде на запалювання. ХЗ це думки в голос.
Може і дійсно акум, але чому він відразу почав себе так вести?
Тепер тенденція так, приїхав в 17.30 поставив машину, з ранку в 7.30 заведеться. Якщо не чіпати до 19.00 (з 17.30 минулого дня), то заведеться але не відразу. Якщо залишити з 17.30 до післязавтра 19.00 то тільки з толкача.
Саморозряд акума? Але думаю щільність би вже впала до мінімума, так як по місту не сильно зарядиш.
Короче чорт його зна. В четвер буде людинка, подивимось як пройде день. Якщо нічого то поставлю КСЗ хоч і з нею було те саме.
#224
Відправлено 14 серпень 2012 - 23:18
Повідомлення відредагував 02universal: 14 серпень 2012 - 23:23
#225
Відправлено 14 серпень 2012 - 23:33
вже колись акб цей я садив на нуль, при цьому стартер навіть крутнутися не хотів.Р.С- ,,налицо,, симптомы ,,дохлого,,акб...
Ну подумай, якщо акб сівший, то чому після 5хв маслання по 10сек з перекуром 30-40сек машинка заводиться? Невже сівший акб під час маслання підзаряджується і заводить?
#226
Відправлено 14 серпень 2012 - 23:52
#227
Відправлено 15 серпень 2012 - 11:01
#228
Відправлено 15 серпень 2012 - 11:27
#230
Відправлено 15 серпень 2012 - 18:59
В бсз,обычно два ,,прикола,,- датчик холла и комутатор..
И чаще коммутатор. Особенно, если плохо прикручен или под ним грязь собралась. Начинает греться и глючить....
Надо начинать тщательный поиск неисправности... Где-то же мышь живет!
#233
Відправлено 16 серпень 2012 - 08:54
Катушка работать то будет, но если дешевый коммутатор, то рискуеш его спалитьА якщо поміняти катушку на з КСЗ, в принципі повинна завестися?
Теория — это когда всё известно, но ничего не работает. Практика — это когда всё работает, но никто не знает почему. Мы же объединяем теорию и практику: ничего не работает, и никто не знает почему! © А. Эйнштейн
#234
Відправлено 16 серпень 2012 - 20:30
Повідомлення відредагував borzoj: 16 серпень 2012 - 21:12
#235
Відправлено 16 серпень 2012 - 20:41
Такие слова не надо писать на этом форуме...Так як жигуль чудо техніки і кривих рук
P.S купи мультиметр/тестер научись им пользоваться (инфу искать в Гугле)
P.P.S для долгой жизни контактов замка зажигания нужно поставить два реле: реле зажигания и реле стартера (реле включения втягивающего реле)
Повідомлення відредагував Июль: 16 серпень 2012 - 20:44
#236
Відправлено 16 серпень 2012 - 21:07
є, користуватися вмію. Але не догадався так зробити.P.S купи мультиметр/тестер научись им пользоваться (
стоїть реле стартеру. А реле запалювання куди ліпити?P.P.S для долгой жизни контактов замка зажигания нужно поставить два реле: реле зажигания и реле стартера
не мається на увазі образу користувачі жигулів, тільки тих хто в моїй машині ліпив проводку.Такие слова не надо писать на этом форуме..
#237
Відправлено 16 серпень 2012 - 21:22
2 – генератор;
3 – аккумуляторная батарея;
4 – катушка зажигания;
http://www.autoprosp...azhiganiya.html
</TD><TD vAlign=top align=left>5 – коммутатор;
6 – датчик-распределитель зажигания;
7 – свечи зажигания.
</TD></TR></TBODY></TABLE>
Схема бесконтактной системы зажигания ВАЗ 2107
<TABLE border=0 cellSpacing=0 borderColor=#000000 cellPadding=4><TBODY><TR><TD>Рис. 8–20. Схема бесконтактной системы зажигания: 1 — свечи зажигания; 2 — датчик-распределитель зажигания; 3 — экран; 4 — бесконтактный датчик; 5 — коммутатор; 6 – катушка зажигания; 7 — монтажный блок; 8 — реле зажигания; 9 — выключатель зажигания; А — к клемме "30" генератора</TD></TR></TBODY></TABLE>
С 1986 г. устанавливается дополнительное реле зажигания 7 (см. рис. 8–19) типа 113.3747-10.
http://www.autoprosp...azhiganiya.html
#238
Відправлено 17 серпень 2012 - 10:31
Нужно и себе попробовать - а то я тоже пока свою проблему с заводкой не решилКинули провід від акумулятора до катушки, з пів оберта завелося,
Теория — это когда всё известно, но ничего не работает. Практика — это когда всё работает, но никто не знает почему. Мы же объединяем теорию и практику: ничего не работает, и никто не знает почему! © А. Эйнштейн
1 людей читають цю тему
0 користувачів, 1 гостей, 0 схованих користувачів