Перейти до вмісту

Друзі. Проект буде закрито в кінці 2024 року. Перемоги і миру вам. Хай щастить. Слава Україні!

Фотографія
- - - - -

Ваз 2101 1.5 Мпсз Классика Жанра By All!@nce

Classics of genre All!@nce

  • Please log in to reply
793 replies to this topic

#121 Emissions

Emissions

    В бой идут одни шатуны


  • Модераторы
  • 16 537 Повідомлень:
  • Реєстрація 26-листопад 12
  • Авто:21061, 21083

Відправлено 07 травень 2018 - 09:31


А почему тогда она с завода прикручена к блоку на инжекторной классике?
ну, с завода много чего сделано, но в тырнетах не просто так люди переделывают с завода на лучшее :)

f32248a54d5233b01589e2ceddc90c6f.gif

Это же нафарник! ©ВАНО. In Bass We Trust
ВАЗ 21061 (1986) Emissions [Lina]  ВАЗ 21083 (1989) Emissions

#122 Andriy1352

Andriy1352

    Модератор


  • Модераторы
  • 17 806 Повідомлень:
  • Реєстрація 17-травень 13
  • Авто:VAZ 2103? 2.0 16v Stroker буде

Відправлено 07 травень 2018 - 09:38

А чого він такий високий? Щоь масло до фільтра не долітало коли мотор був зношений?
а катушку яб вище повісив. Подалі від калюж. А щодо вібрацій то хз. На Логані з завода на клапанній кришці. 186000, політ нормальнмй.
Головне не машина, а водій!

#123 All!@nce

All!@nce

    Старожил


  • Пользователи
  • 1 414 Повідомлень:
  • Реєстрація 30-жовтень 11
  • Авто:2101

Відправлено 07 травень 2018 - 10:12

А чого він такий високий? Щоь масло до фільтра не долітало коли мотор був зношений?
а катушку яб вище повісив. Подалі від калюж. А щодо вібрацій то хз. На Логані з завода на клапанній кришці. 186000, політ нормальнмй.

Чого високий незнаю, можливо гільза така була, а можливо шоб масло не долітало. Запитати немає в кого. Хоча коли 1.2 в мене сапунив то воно долітало.

А катушку вище немає куди вішати. Легенда про калюжи повністю розвіяна після 1.5 року експлуатації - є грязевий щит під двигуном і катушка по сьогодні повністю чиста. Як і датчик масла, котрий і далі і нижче.

Але навіть якщо і без щита то катушка далі працюватиме бо всі зєднання на ній герметичні.

#124 Gutman

Gutman

    Одноклубник


  • Пользователи
  • 1 372 Повідомлень:
  • Реєстрація 27-жовтень 13
  • Авто:OVB

Відправлено 07 травень 2018 - 10:38

Катушки обычно у многих авто на моторе для выравнивания потенциалов масс

#125 VETERAN

VETERAN

    Член клуба


  • Пользователи
  • 7 880 Повідомлень:
  • Реєстрація 24-квітень 09
  • Авто:Найкласніше

Відправлено 07 травень 2018 - 10:49


на моторе для выравнивания потенциалов масс
Яких мас? Не сміши.  :multi:

У МПСЗ іскра подається між двома свічками, без участі маси. Датчик колінвалу також не підключений до двигуна - проведений через екранований дріт. Датчик тиску взагалі тільки шлангом під'єднаний. Хіба що температурний і детонаційний, але вони практично не потрібні для класики.

А от грітися катушці від мотора зовсім не потрібно.



#126 Djely

Djely

    Одноклубник


  • Пользователи
  • 371 Повідомлень:
  • Реєстрація 31-жовтень 17
  • Авто:-

Відправлено 07 травень 2018 - 11:02

Датчик тиску взагалі тільки шлангом під'єднаний. Хіба що температурний і детонаційний, але вони практично не потрібні для класики.

 
А есть смысл лямбда зонд ставить? По идее карбюратор отстроить с ним гораздо проще будет. Понимаю, что обратной связи на ходу нет, но при обкатке карт он нужен? Понятно что те, кто на жигулях всю жизнь состав выхлопа чуть ли не на запах определяют, но это явно не мой случай.

#127 All!@nce

All!@nce

    Старожил


  • Пользователи
  • 1 414 Повідомлень:
  • Реєстрація 30-жовтень 11
  • Авто:2101

Відправлено 07 травень 2018 - 11:05

Хіба що температурний і детонаційний, але вони практично не потрібні для класики.
А от грітися катушці від мотора зовсім не потрібно.

Детонаційний не потрібний. А от температурний дуже бажаний. На робочому режимі він не задіяний, а от на прогріві без нього трохи погано. Принаймні я це відчув.

Катушка не гріється від двигуна. Сам кронштейн в місці катушки має чималий зазор до блоку і працює по аналогії як температурний щит стартера + катушка сидить на дистанційних втулках до кронштейну. Так що і тут все ок

А есть смысл лямбда зонд ставить? По идее карбюратор отстроить с ним гораздо проще будет. Понимаю, что обратной связи на ходу нет, но при обкатке карт он нужен? Понятно что те, кто на жигулях всю жизнь состав выхлопа чуть ли не на запах определяют, но это явно не мой случай.

Для отстройки бензина даже УДК вещь полезная. ШДК еще лучше. Но это все стоит денег)

#128 Djely

Djely

    Одноклубник


  • Пользователи
  • 371 Повідомлень:
  • Реєстрація 31-жовтень 17
  • Авто:-

Відправлено 07 травень 2018 - 11:49

Для отстройки бензина даже УДК вещь полезная. ШДК еще лучше. Но это все стоит денег)

537 бош стоит в общем-то недорого, 700 грн. На инжекторы с завода его ж ставят? Аналоги от 500... А вот УДК и ШДК как расшифровываются знаю, а вот практическое отличие на авто не совсем понимаю

#129 All!@nce

All!@nce

    Старожил


  • Пользователи
  • 1 414 Повідомлень:
  • Реєстрація 30-жовтень 11
  • Авто:2101

Відправлено 07 травень 2018 - 12:50

 

Для отстройки бензина даже УДК вещь полезная. ШДК еще лучше. Но это все стоит денег)

537 бош стоит в общем-то недорого, 700 грн. На инжекторы с завода его ж ставят? Аналоги от 500... А вот УДК и ШДК как расшифровываются знаю, а вот практическое отличие на авто не совсем понимаю

 

 

В УДК грубо говоря есть только 3 показания - бедная смесь (>14.7), норм (14.7), и богатая (<14.7). ШДК показывает конкретную цифру, разумеется в некоторых пределах (к примеру от 10 до 20), т.е более точный и удобный в откатке смеси


  • Djely подобається це

#130 Gutman

Gutman

    Одноклубник


  • Пользователи
  • 1 372 Повідомлень:
  • Реєстрація 27-жовтень 13
  • Авто:OVB

Відправлено 07 травень 2018 - 12:56

 


на моторе для выравнивания потенциалов масс
Яких мас? Не сміши.  :multi:

У МПСЗ іскра подається між двома свічками, без участі маси. Датчик колінвалу також не підключений до двигуна - проведений через екранований дріт. Датчик тиску взагалі тільки шлангом під'єднаний. Хіба що температурний і детонаційний, але вони практично не потрібні для класики.

А от грітися катушці від мотора зовсім не потрібно.

 

 

А вот задумайтесь зачем на сдвоенной катушке только 3 вывода: 1-4 цилиндр, 2-3 цилиндр и постоянный плюс. А где же масса? Не уж то через свечки в момент искрообразования проходит?



#131 All!@nce

All!@nce

    Старожил


  • Пользователи
  • 1 414 Повідомлень:
  • Реєстрація 30-жовтень 11
  • Авто:2101

Відправлено 07 травень 2018 - 13:35

А где же масса?

Вроде на корпусе, или нет?

#132 Emissions

Emissions

    В бой идут одни шатуны


  • Модераторы
  • 16 537 Повідомлень:
  • Реєстрація 26-листопад 12
  • Авто:21061, 21083

Відправлено 07 травень 2018 - 14:18


А где же масса?
управляющие минуса на 1-4 и 2-3, не?

f32248a54d5233b01589e2ceddc90c6f.gif

Это же нафарник! ©ВАНО. In Bass We Trust
ВАЗ 21061 (1986) Emissions [Lina]  ВАЗ 21083 (1989) Emissions

#133 zootechnik

zootechnik

    эникейщик


  • Пользователи
  • 2 551 Повідомлень:
  • Реєстрація 22-листопад 10
  • Авто:ВАЗ-21011(21013)

Відправлено 07 травень 2018 - 15:45


А вот задумайтесь зачем на сдвоенной катушке только 3 вывода

один плюсовой и два минусовых для каждой пары

foto_3.jpg


Теория — это когда всё известно, но ничего не работает. 
Практика — это когда всё работает, но никто не знает почему. 
Мы же объединяем теорию и практику: ничего не работает, и никто не знает почему! 
© А. Эйнштейн

#134 VETERAN

VETERAN

    Член клуба


  • Пользователи
  • 7 880 Повідомлень:
  • Реєстрація 24-квітень 09
  • Авто:Найкласніше

Відправлено 07 травень 2018 - 16:49


А есть смысл лямбда зонд ставить?
Я собі поставив - дуже гарно ГБО регулювати. На бензині практично не їжджу.


Катушка не гріється від двигуна.
Не знаю - я вважаю, що гріється навіть просто від роботи, а температура не є гарним фактором для високовольтної ізоляції. Я зробив собі окремий блок запалення - в алюмінієвій коробці з радіатором та помістив катушку і два комутатори - так і охолодження гарне, і радіозавад значно менше. А ще захист від бризг - за кордоном зимою дороги поливають якимось розчином і я досить часто потерпав від цього - заливає всю підкапотку і електрика замикає.


А вот задумайтесь зачем на сдвоенной катушке только 3 вывода

Бо більше не потрібно. В жигулівській катушці тільки два виводи і також маси нема.



#135 Djely

Djely

    Одноклубник


  • Пользователи
  • 371 Повідомлень:
  • Реєстрація 31-жовтень 17
  • Авто:-

Відправлено 07 травень 2018 - 18:55

Я собі поставив - дуже гарно ГБО регулювати. На бензині практично не їжджу.

А какой? Я же вообщем-то тоже в контексте регулировки расспрашиваю. Была мысль Бош 537 взять, но информация что они бывают ШДК и УДК немного сбила с толку, удк дороже и не понятно насколько поддерживаются. Бош 537 то пригодится даже если инжектор строить.

#136 Сергей72

Сергей72

    Одноклубник


  • Пользователи
  • 2 681 Повідомлень:
  • Реєстрація 04-листопад 11

Відправлено 07 травень 2018 - 19:00

 


А есть смысл лямбда зонд ставить?
Я собі поставив - дуже гарно ГБО регулювати. На бензині практично не їжджу.

 

 

 

Если можно подробней о регулировке ГБО за счет лямбды.



#137 All!@nce

All!@nce

    Старожил


  • Пользователи
  • 1 414 Повідомлень:
  • Реєстрація 30-жовтень 11
  • Авто:2101

Відправлено 07 травень 2018 - 19:15



Не знаю - я вважаю, що гріється навіть просто від роботи, а температура не є гарним фактором для високовольтної ізоляції


Від роботи то вона геть холодна не буде, але в мому випадку я думаю, що вона не гарячіша ніж допускається. Якось буде час то задля цікавості накину на неї термодатчика від БК06 і заміряю температуру.

#138 VETERAN

VETERAN

    Член клуба


  • Пользователи
  • 7 880 Повідомлень:
  • Реєстрація 24-квітень 09
  • Авто:Найкласніше

Відправлено 07 травень 2018 - 19:24


А какой?
Якийсь старий Бош, здається 006. Це вузькополосний датчик з підігрівом. Поставив на хомут на штанах внизу. Використав індикатор, який радив Зоотехнік - є в його бортовику. По ньому і крутиш, як вважаєш і відразу бачиш результат.

#139 All!@nce

All!@nce

    Старожил


  • Пользователи
  • 1 414 Повідомлень:
  • Реєстрація 30-жовтень 11
  • Авто:2101

Відправлено 07 травень 2018 - 19:25

А есть смысл лямбда зонд ставить?

Я собі поставив - дуже гарно ГБО регулювати. На бензині практично не їжджу.


Если можно подробней о регулировке ГБО за счет лямбды.
Смотришь на соотношение смеси в тех или иных режимах, и соответствеено их регулируешь. Принцип регулировки тот же что и при помощи попомера, только вместо него ШДК)

Стоит изучить тему «100 вопросов гбо», там была инфа по этому вопросу.

#140 Blade

Blade

    Одноклубник


  • Пользователи
  • 926 Повідомлень:
  • Реєстрація 31-серпень 12

Відправлено 07 травень 2018 - 20:19

Если мне память не изменяет на Секу можно реализовать лямбда контроль.
Если работаешь чтобы жить, так зачем убиваться на работе?




0 людей читають цю тему

0 користувачів, 0 гостей, 0 схованих користувачів

Яндекс.Метрика