ну, с завода много чего сделано, но в тырнетах не просто так люди переделывают с завода на лучшее
А почему тогда она с завода прикручена к блоку на инжекторной классике?
Ваз 2101 1.5 Мпсз Классика Жанра By All!@nce
#121
Відправлено 07 травень 2018 - 09:31
Это же нафарник! ©ВАНО. In Bass We Trust
ВАЗ 21061 (1986) Emissions [Lina] ВАЗ 21083 (1989) Emissions
#123
Відправлено 07 травень 2018 - 10:12
Чого високий незнаю, можливо гільза така була, а можливо шоб масло не долітало. Запитати немає в кого. Хоча коли 1.2 в мене сапунив то воно долітало.А чого він такий високий? Щоь масло до фільтра не долітало коли мотор був зношений?
а катушку яб вище повісив. Подалі від калюж. А щодо вібрацій то хз. На Логані з завода на клапанній кришці. 186000, політ нормальнмй.
А катушку вище немає куди вішати. Легенда про калюжи повністю розвіяна після 1.5 року експлуатації - є грязевий щит під двигуном і катушка по сьогодні повністю чиста. Як і датчик масла, котрий і далі і нижче.
Але навіть якщо і без щита то катушка далі працюватиме бо всі зєднання на ній герметичні.
#125
Відправлено 07 травень 2018 - 10:49
Яких мас? Не сміши.
на моторе для выравнивания потенциалов масс
У МПСЗ іскра подається між двома свічками, без участі маси. Датчик колінвалу також не підключений до двигуна - проведений через екранований дріт. Датчик тиску взагалі тільки шлангом під'єднаний. Хіба що температурний і детонаційний, але вони практично не потрібні для класики.
А от грітися катушці від мотора зовсім не потрібно.
#126
Відправлено 07 травень 2018 - 11:02
Датчик тиску взагалі тільки шлангом під'єднаний. Хіба що температурний і детонаційний, але вони практично не потрібні для класики.
А есть смысл лямбда зонд ставить? По идее карбюратор отстроить с ним гораздо проще будет. Понимаю, что обратной связи на ходу нет, но при обкатке карт он нужен? Понятно что те, кто на жигулях всю жизнь состав выхлопа чуть ли не на запах определяют, но это явно не мой случай.
#127
Відправлено 07 травень 2018 - 11:05
Детонаційний не потрібний. А от температурний дуже бажаний. На робочому режимі він не задіяний, а от на прогріві без нього трохи погано. Принаймні я це відчув.Хіба що температурний і детонаційний, але вони практично не потрібні для класики.
А от грітися катушці від мотора зовсім не потрібно.
Катушка не гріється від двигуна. Сам кронштейн в місці катушки має чималий зазор до блоку і працює по аналогії як температурний щит стартера + катушка сидить на дистанційних втулках до кронштейну. Так що і тут все ок
Для отстройки бензина даже УДК вещь полезная. ШДК еще лучше. Но это все стоит денег)А есть смысл лямбда зонд ставить? По идее карбюратор отстроить с ним гораздо проще будет. Понимаю, что обратной связи на ходу нет, но при обкатке карт он нужен? Понятно что те, кто на жигулях всю жизнь состав выхлопа чуть ли не на запах определяют, но это явно не мой случай.
#128
Відправлено 07 травень 2018 - 11:49
537 бош стоит в общем-то недорого, 700 грн. На инжекторы с завода его ж ставят? Аналоги от 500... А вот УДК и ШДК как расшифровываются знаю, а вот практическое отличие на авто не совсем понимаюДля отстройки бензина даже УДК вещь полезная. ШДК еще лучше. Но это все стоит денег)
#129
Відправлено 07 травень 2018 - 12:50
537 бош стоит в общем-то недорого, 700 грн. На инжекторы с завода его ж ставят? Аналоги от 500... А вот УДК и ШДК как расшифровываются знаю, а вот практическое отличие на авто не совсем понимаюДля отстройки бензина даже УДК вещь полезная. ШДК еще лучше. Но это все стоит денег)
В УДК грубо говоря есть только 3 показания - бедная смесь (>14.7), норм (14.7), и богатая (<14.7). ШДК показывает конкретную цифру, разумеется в некоторых пределах (к примеру от 10 до 20), т.е более точный и удобный в откатке смеси
- Djely подобається це
#130
Відправлено 07 травень 2018 - 12:56
Яких мас? Не сміши.
на моторе для выравнивания потенциалов массУ МПСЗ іскра подається між двома свічками, без участі маси. Датчик колінвалу також не підключений до двигуна - проведений через екранований дріт. Датчик тиску взагалі тільки шлангом під'єднаний. Хіба що температурний і детонаційний, але вони практично не потрібні для класики.
А от грітися катушці від мотора зовсім не потрібно.
А вот задумайтесь зачем на сдвоенной катушке только 3 вывода: 1-4 цилиндр, 2-3 цилиндр и постоянный плюс. А где же масса? Не уж то через свечки в момент искрообразования проходит?
#132
Відправлено 07 травень 2018 - 14:18
управляющие минуса на 1-4 и 2-3, не?
А где же масса?
Это же нафарник! ©ВАНО. In Bass We Trust
ВАЗ 21061 (1986) Emissions [Lina] ВАЗ 21083 (1989) Emissions
#133
Відправлено 07 травень 2018 - 15:45
А вот задумайтесь зачем на сдвоенной катушке только 3 вывода
один плюсовой и два минусовых для каждой пары
Теория — это когда всё известно, но ничего не работает. Практика — это когда всё работает, но никто не знает почему. Мы же объединяем теорию и практику: ничего не работает, и никто не знает почему! © А. Эйнштейн
#134
Відправлено 07 травень 2018 - 16:49
Я собі поставив - дуже гарно ГБО регулювати. На бензині практично не їжджу.
А есть смысл лямбда зонд ставить?
Не знаю - я вважаю, що гріється навіть просто від роботи, а температура не є гарним фактором для високовольтної ізоляції. Я зробив собі окремий блок запалення - в алюмінієвій коробці з радіатором та помістив катушку і два комутатори - так і охолодження гарне, і радіозавад значно менше. А ще захист від бризг - за кордоном зимою дороги поливають якимось розчином і я досить часто потерпав від цього - заливає всю підкапотку і електрика замикає.
Катушка не гріється від двигуна.
А вот задумайтесь зачем на сдвоенной катушке только 3 вывода
Бо більше не потрібно. В жигулівській катушці тільки два виводи і також маси нема.
#135
Відправлено 07 травень 2018 - 18:55
А какой? Я же вообщем-то тоже в контексте регулировки расспрашиваю. Была мысль Бош 537 взять, но информация что они бывают ШДК и УДК немного сбила с толку, удк дороже и не понятно насколько поддерживаются. Бош 537 то пригодится даже если инжектор строить.Я собі поставив - дуже гарно ГБО регулювати. На бензині практично не їжджу.
#137
Відправлено 07 травень 2018 - 19:15
Не знаю - я вважаю, що гріється навіть просто від роботи, а температура не є гарним фактором для високовольтної ізоляції
Від роботи то вона геть холодна не буде, але в мому випадку я думаю, що вона не гарячіша ніж допускається. Якось буде час то задля цікавості накину на неї термодатчика від БК06 і заміряю температуру.
#139
Відправлено 07 травень 2018 - 19:25
Смотришь на соотношение смеси в тех или иных режимах, и соответствеено их регулируешь. Принцип регулировки тот же что и при помощи попомера, только вместо него ШДК)Если можно подробней о регулировке ГБО за счет лямбды.Я собі поставив - дуже гарно ГБО регулювати. На бензині практично не їжджу.А есть смысл лямбда зонд ставить?
Стоит изучить тему «100 вопросов гбо», там была инфа по этому вопросу.
0 людей читають цю тему
0 користувачів, 0 гостей, 0 схованих користувачів