Не заводиться машина, які перші кроки можна зробити
#21
Відправлено 02 грудень 2013 - 12:36
На счет аккумулятора, то проверь плотность, купи аэрометр (стоит гривен 20) и тогда смотри, если плотность разная, то ставь на ночь на зарядку малым током. Заряжай в проветриваемом помещении и с выкручеными пробками. И еще напиши марку аккумулятора, может он кальциевый и поэтому сосед не смог его нормально зарядить.
#22
Відправлено 02 грудень 2013 - 18:05
Да вот еще вопрос. Как должна показывать стрелка заряда акумулятора при выключеном зажигани при нормально заряженом акумуляторе? У меня показывает на белой части полоски (причем не важно после зарядки от зарядного устройства как показывало так и показывает ну может +- милиметр туда сюда), когда включаю зажигание и заводится мотор тогда показывает что зарядка акумулятора в конце зеленой полоски то есть генератор вроде как нормалный ток дает на акумулятор
Повідомлення відредагував sashamo: 02 грудень 2013 - 18:11
#24
Відправлено 06 грудень 2013 - 11:13
Шо за звери? Реально не в курсе.кальциевые акумуляторы
Прочитал. http://www.lkforum.r...ead.php?t=44824
Повідомлення відредагував Dizeli$t: 06 грудень 2013 - 11:16
#25
Відправлено 06 грудень 2013 - 11:54
#26
Відправлено 06 грудень 2013 - 12:15
так и должно быть.Только когда идет зарядка с генератора то стрелка перемещается в конец зеленой полосы
Это же нафарник! ©ВАНО. In Bass We Trust
ВАЗ 21061 (1986) Emissions [Lina] ВАЗ 21083 (1989) Emissions
#27
Відправлено 06 грудень 2013 - 14:04
То есть стрелка заряда на белой полоске при незапущеном двигатели ето нормально?
Повідомлення відредагував sashamo: 06 грудень 2013 - 14:21
#28
Відправлено 06 грудень 2013 - 14:33
????? Плотность во всех банках должна быть 1,27 у заряженного аккумулятора. 1,8 - это как? Чистогана залили?во всех кроме двух средних отсеков плотность быле где то 1,2 а в двух стредних 1,8 что то около того.
http://www.4akb.ru/p...mulyatorni.html -полезно почитать
#29
Відправлено 06 грудень 2013 - 14:36
#31
Відправлено 06 грудень 2013 - 16:22
Но мне что-то очково давать на аккум больше 14,4В.
Пользуюсь этим методом зарядки (всегда его читал в инструкции к аккумулятору) http://www.avtorem.i...umuljatora.html
#33
Відправлено 06 грудень 2013 - 16:59
Добавлено через 34 секунды
Разная плотность после зарядки говорит о том, что с банками не все гуд.
#34
Відправлено 06 грудень 2013 - 18:18
#35
Відправлено 06 грудень 2013 - 18:26
Так же я так понял нужно кинуть дополнителный провод с минуса на масу двигателя несмотря на то что с кузова уже одн провод идет на двигатель минусовой.
P.S. Наверное подошло время поискать соответсвуюю зарядку к такому типу акумуляторов. Кто что может посоветовать?
Повідомлення відредагував sashamo: 06 грудень 2013 - 18:33
#36
Відправлено 06 грудень 2013 - 18:47
#38
Відправлено 06 грудень 2013 - 23:40
Викрути свічки і постав їх в баночку з нітро розчинником - досить тільки кінцем, який торчить в циліндр.
Зніми кришку з трамблера і гарно протри все чисто ганчіркою з розчинником, поки не буде чистою. Особливо в середині (не розмазуй вугілля з контакта по кришці). Бігунок також гарно помити. І дроти також. І пластикову частину катушки запалення.
На всіх цих поверхнях збирається дрібна пилюка, типу сажі, яка досить сильно садить високу напругу на свічках. Крім того, на холодній машині, там сідає волога, бо той бруд гігроскопічний.
Контакти переривача можна також трохи почистити, але тільки надфілем - ніякої шкурки - корунд пристане до поверхні і буде заважати. Після чистки контакти потрібно обезжирити. Можна покрутити стартером і переконатися, що між контактами проскакує гарна іскра.
Тепер уже готові свічки - помити їх якимось жорстким пензлем, або зубною щіткою. Потерти можна зубочисткою - металом не рекомендується. Витерти свічки чистою ганчіркою і продути з насоса, але так, щоб не надмухати туди води. Після регулювання зазору, закрути свічки на місце і протри зовнішній ізолятор на чисто.
Тепер все збери всю ту електрику і пробуй заводити - при справних деталях заводитись вовинна суттєво надійніше.
Тепер стосовно акумулятора. Перш за все - чистота клем. Їх потрібно акуратно пошкробати ножем і дротяною щіткою до металевого блиску по всій поверхні. Це стосується як свинцевих виступів на акумуляторі, так і внутрішньої поверхні клем. Як утримувати ці поверхні неокисленими - окреме питання. Якщо нема вимикача маси, можна з'єднати мінусову клему напряму на двигун. Можна прямо на стартер (під болт).
Надалі ще потрібно перевірити бензонасос, бензиновий фільтр і почистити бензобак. Може бути конденсат, який замерзне і не пропустить бензин.
Ще дуже рекомендується змастити трос ручника. Ще є деякі роботи, але і так уже забагато букв. Вибачайте.
#39
Відправлено 09 грудень 2013 - 09:07
P.S. 1. Вчора у нас був суттєвий мінус може -3 -4 шось таке я вирішив вдень спробувати завести машину шоб сьогодні була більша впевнеість що машина заведеться. Так ось вчора у мене машина завелась правда трошки тяжкувато але завелась. Я протримав на холостих з підсосом хв 10-15 її щоб прогрівся мотор і трохи акумулятор отримав зяряду + масло розігналось після того як двигун прогрівся і впевнено працював я вимкнув дивигуна. Сьогодні зранку при + 2 не міг завести машину, вчора при - 3-4 набагато легше завелась а сьогодні не завелась. Може дійсно за ніч де збирається конденсат. Дружина теж днів 4 не їздила і легко вдень завела машину. А от зранку шось тяжквато воно заводиться.
P.S. 2. Так і не почув яку марку зарядного пристрою на майбутнє мені купити щоб заряджати мій кальцієвий акумулятор Exide Exell EB 621 62Ah 54O 12v
#40
Відправлено 09 грудень 2013 - 11:40
Стосовно акумулятора, якось не зручно нагадувати, що 1ампер - це струм, а 14вольт - це напруга. Акумулятор заряджається струмом, а напруга на ньому, при цьому, зростає від 10 вольт (повністю розряджений) до 15 - 17 вольт (повністю заряджений, в залежності від типу). Щоб грамотно займатися акумулятором, потрібно мати відповідні, досить прецизійні, прилади і знання процесів, які відбуваються в акумуляторі. Якщо дуже вже хочеться, можна все придбати і здобути. Успіху!
0 людей читають цю тему
0 користувачів, 0 гостей, 0 схованих користувачів