Перейти до вмісту

Друзі. Проект буде закрито в кінці 2024 року. Перемоги і миру вам. Хай щастить. Слава Україні!

Фотографія
- - - - -

Не заводиться машина, які перші кроки можна зробити


  • Please log in to reply
64 replies to this topic

#41 zootechnik

zootechnik

    эникейщик


  • Пользователи
  • 2 551 Повідомлень:
  • Реєстрація 22-листопад 10
  • Авто:ВАЗ-21011(21013)

Відправлено 09 грудень 2013 - 11:51

http://fgf8.i.ua/g/46763e.46763e.ef3...mobili_vaz.pdf недавно в просторах нета искал электронный вариант альманаха весит 23,7 Мб если нужен забирай

Ccылка не рабочая, можно как-то обновить?
Теория — это когда всё известно, но ничего не работает. 
Практика — это когда всё работает, но никто не знает почему. 
Мы же объединяем теорию и практику: ничего не работает, и никто не знает почему! 
© А. Эйнштейн

#42 Prizrak

Prizrak

    Одноклубник


  • Пользователи
  • 660 Повідомлень:
  • Реєстрація 13-лютий 11

Відправлено 09 грудень 2013 - 12:38

zootechnik,
готово

http://fgf1.i.ua/g/4...omobili_vaz.pdf

в том посте тоже поправил, а чтоб было скорее )) пиши в личку ;)

#43 sashamo

sashamo

    Одноклубник


  • Пользователи
  • 131 Повідомлень:
  • Реєстрація 04-листопад 13

Відправлено 09 грудень 2013 - 15:48

Про вольти і ампери то я механічно ,вибачайте. За те що на підсосі не можна прогрівати машину не знав, Дякую що підказали. Я так розумію що на зиму бажано поміняти свічки на нові а старі вкрутити весною?

#44 DVA

DVA

    Одноклубник


  • Пользователи
  • 871 Повідомлень:
  • Реєстрація 14-березень 09
  • Авто:ВАЗ-21053->Lanos

Відправлено 09 грудень 2013 - 16:37

Прогревать нужно на подсосе, но желательно потом не глушить,а поездить немного. Заряжай своим зарядным, просто малым током долго зарежать нужно. А свечи поставь новые, через 30тыс замени опять, зачем мучаться менять на зиму -лето.
Другой жизни не будет.

#45 VETERAN

VETERAN

    Член клуба


  • Пользователи
  • 7 872 Повідомлень:
  • Реєстрація 24-квітень 09
  • Авто:Найкласніше

Відправлено 09 грудень 2013 - 17:18

на зиму бажано поміняти свічки на нові

Свічки поділені на групи, згідно температури розігріву центрального електрода з ізолятором. Холодні свічки краще ставити на літо, бо мотор швидко розігрівається, ізолятор менше забруднюється, а менша температура свічки зменшує детонацію. На зиму кращі гарячі свічки, бо двигун швидко остигає і часто працює на підсосі, який збагачує суміш настільки, що сідає сажа на ізолятор. Тому потрібно підняти температуру, щоб ізолятор краще очищувався. Температура ізолятора свічки характеризується так званим калильним числом. Воно вказане в типі свічки. Тільки різні різні виробники вказують його по різному - потрібно уточнювати його, коли вже вибрав бажаного виробника. По зовнішньому вигляду також можна оцінити характеристики свічки - у гарячих свічок ізолятор виступає з різьби більше, ніж в холодних.
Тепер до акумулятора. Всі акумулятори мають якийсь струм саморозряду. В нових він маленький і акумулятор тримає заряд довго. В старих цей струм досить великий, а ємність зменшена - тому старі швидко сідають. Щоб повністю зарядити розряджений акумулятор, йому потрібно надати заряд в 1,2 - 1,5 рази більший, ніж ємність акумулятора. Струм саморозряду в різних банках відрізняється, тому деякі з них сідають швидше, а заряджаються довше. При заряді акумулятора потрібно врахувати цей фактор. Наприклад: акумулятор 55ампергодин потрібно заряджати струмом 1 ампер хоча б 66 годин. і це новий. Старий прийдеться заряджати можливо більше 100 годин. Акумулятор вважається зарядженим, якщо напруга на ньому не зростає протягом останніх двох годин зарядки, а щільність електроліту також постійна. При цьому повинне відбуватися інтенсивне кипіння, але в сучасних акумуляторах є спеціальні добавки, які зменшують газоутворення. Напруга на акумуляторі в кінці зарядки досягає 15-16вольт. Це є із-за того, що кожна банка має ще й напругу поляризації (близько 0,5в). За невеликий час, після відключення від зарядки, напруга стане нормальною.

#46 sashamo

sashamo

    Одноклубник


  • Пользователи
  • 131 Повідомлень:
  • Реєстрація 04-листопад 13

Відправлено 09 грудень 2013 - 18:04

Коротше буду сьогодні знімати акумулятор з машини і ставити в будинку на зарядку яка видає 1,5 Ампера при напрузі 14,8 вольта. Буду тримати пару днів незважаючи на те шо завтра загориться зелена лампочка яка типу показуватиме що зарядка закінчилась. Буду тримати декілька днів періодично проміряти напругу на клемах акумулятора. От тільки маю сумнів що вдасться цей кальцієвий акмулятор зарядити толком якшо моя зарядка не видасть більше 14,8 вольта. Ну побачимо, буду відписуватись по ситуації і вимірам вольтметром на клемах акмулятора.

#47 02universal

02universal

    Член клуба


  • Пользователи
  • 4 806 Повідомлень:
  • Реєстрація 17-квітень 11

Відправлено 09 грудень 2013 - 18:42

Все правильно, только периодически нужно мерять не напряжение а плотность электролита(напряжение можно замерять только после ,,остывания,, акб, т.е. через примерно 1час после откл от зарядного- должно быть неменее 12,5в) Р.С- контролируйте также уровень электролита. Зарядка(в вашем случае)- суток 5 примерно. Удачи!

#48 sashamo

sashamo

    Одноклубник


  • Пользователи
  • 131 Повідомлень:
  • Реєстрація 04-листопад 13

Відправлено 11 грудень 2013 - 08:38

Поки шо ситуація наступна: позавчора перед зарядкою заміряв вольтмером напругу на акумуляторі вона була 12,4 Вольта, після цього підєднав зарядку і напруга почала підніматись до 13,8. За добу нічого не понілялось. Через добу відключив зарядку і через годинки 1,5-2 заміряв напругу на акумуляторі була 12,8 вольта. Знову поставии заряджатись. Сьогодні ввечрі буде 2 доби як акумулятор заряджається спробую заміряти яка собогдні напруга буде н акмуляторі. Зарядка світиться зеленим кольором і більше 13,8 вольта не видає, принаймні на клемах акмуолятора з підключеною зарядкою показує 13,8 вольта. Невідомо що означає напис на зарядному (Floating charge я так розмуюі плаваюча напруга 13,8 +-,2 V і ще є напис Equel sharge 14.4 V але що це невідомо бо я ще не зафіксував такої напруги)

#49 Dizeli-t

Dizeli-t

    Член клуба


  • Пользователи
  • 1 838 Повідомлень:
  • Реєстрація 14-серпень 12

Відправлено 11 грудень 2013 - 09:38

sashamo, промеряй и скажи плотность по банкам.
Мир делится на умных и глупых, а глупые – на религиозные кланы и политические партии.

#50 zootechnik

zootechnik

    эникейщик


  • Пользователи
  • 2 551 Повідомлень:
  • Реєстрація 22-листопад 10
  • Авто:ВАЗ-21011(21013)

Відправлено 11 грудень 2013 - 11:12

Буду тримати пару днів незважаючи на те шо завтра загориться зелена лампочка яка типу показуватиме що зарядка закінчилась.

Автоматичні зарядки мають два режими - зарядка і підтримання АКБ в заряженому стані.
Варто поміряти струм коли загориться зелена лампочка
Теория — это когда всё известно, но ничего не работает. 
Практика — это когда всё работает, но никто не знает почему. 
Мы же объединяем теорию и практику: ничего не работает, и никто не знает почему! 
© А. Эйнштейн

#51 sashamo

sashamo

    Одноклубник


  • Пользователи
  • 131 Повідомлень:
  • Реєстрація 04-листопад 13

Відправлено 11 грудень 2013 - 14:34

У мене на амперматрі межа 10 А боюсь спалю якшо підєднаю до акумулятора в процесі зарядки. Сьогодні придивлявся до автомобільних зарядок. Впало в очі вітчизняна зарядка не памятаю назви коротше пише шо заряджає стабільно-постійним струмом або 1а або 4а (там два режими є для мотоциклетних акумуляторів і до автомобільних) і ще є режим десульфатизації акмулятора. Пише що заряджеє потсійним струмом тобто я так розумю дя автомобіля це 4 А доки на клемах не буде 14,4 вольта але невідомо як так може бути бо пише що напруга зарядного пристрою вроді я к 14,4 вольта. На всіх решта зарядок що я бачив максимум то можна регулювати напругу дикретно або 6вольт або12 і на деяких з них є ще шкала яка показує ампераж а зовсім рідкісні варіанти це коли можна ампераж плавно міняти.

#52 02universal

02universal

    Член клуба


  • Пользователи
  • 4 806 Повідомлень:
  • Реєстрація 17-квітень 11

Відправлено 11 грудень 2013 - 18:49

Почему вы ,,зацикливаетесь,, на вольтах? -меряйте плотность(ареометр в помощ)

#53 alexart

alexart

    Член клуба


  • Пользователи
  • 3 921 Повідомлень:
  • Реєстрація 15-грудень 08
  • Авто:2101,1977 г.в.

Відправлено 14 грудень 2013 - 15:59

sashamo,чем больше ампер вы даёте при зарядке,тем меньше время зарядки.Но и уменьшается срок службы батареи если заряжать большим током.На вашей батарее есть надпись-Calcium ?Может она и не кальциевая.Может есть у знакомых нагрузочная вилка?При проверке ею напряжение не должно падать ниже по моему 11.8вольт.Вы когда заводили утром,долго крутили?Посадить можно и новый аккум,тем более на улице минус.Может причина не в аккумуляторе.Утром вытяните провод с катушки и посмотрите нет ли сырости на контакте.Так же гляньте на свечных.У меня даже очень плохой аккум,его хватало на 2-ве попытки,заводил и в дождь и в мороз.В мороз если был на улице,то после подзарядки.Но зато сразу.А если мороза нет,то всегда заводил максимум со второго раза.

#54 Toni-Shark

Toni-Shark

    Новичок


  • Пользователи
  • 25 Повідомлень:
  • Реєстрація 13-квітень 12

Відправлено 15 грудень 2013 - 18:35

Во вторник не смог завестись на стоянке. Был мороз -10. Машину взяли на буксир и разогнав с 3й передачи завели. Поездил 4-5 км, все норм. Утром опять не завелась.Зарядил полностью аккумулятор и опять таже проблема, стартер крутит, а заводится не хочет.....



16е вечером
проверил на всех свечах зазор неправильный, и зажимы проводов высокого напряжения все замасленные и разболатанные... завтра попробую собрать и завести

Повідомлення відредагував Toni-Shark: 16 грудень 2013 - 22:18
уже сам нашел


#55 sashamo

sashamo

    Одноклубник


  • Пользователи
  • 131 Повідомлень:
  • Реєстрація 04-листопад 13

Відправлено 19 грудень 2013 - 15:26

Значить як і обіцяв відписуюсь по зроблених роботах. Значить минулого вівторка почав заряджати акмулятор (до зарядки а клемах було 12,4 вольт густину не мірв бо не було чим міряти), в четвер напруга була 12,9 вольта і густина 2,4 а в суботу зранку зняв із зарядки і напруга була 13,1 вольта і густина 2,5 що свідчить що баатера заряджена приблизно на 75 відсотків. Далі в суботу поміняв провода "-" з акумулятора на корпус і додатково кинув "-" напярму з клеми на двигун. Все скрізь позачищав до блиску бо стан контактів був не дуже. Поміняв воздушног офільтра і поміняв всі свічки на нові (тут на форумі радили брвіск чи шо сь таке комплект 48 грн) позачищав контатки проводів до свічок від трабмлера і в самому трамблері трошки попідчищав. Всі контакати побризкав такою штукою спеціальною щоб менше оксилялись контатки. Машинка завелась з пів-оберта. Тепер вроді заводиться без проблем набагато краще як на мене. І ще я зауважив що коли стоїть погоад як зараз суха + трошки морозеь то хапає двигун швидше при заводці а коли влажна сира погода то з ночі особливо то гірше трохи але не критично. ще от думаю на суботу поставити перед бензонасосом фільтра (люди радили щоб влага чи всякий мусор не потрапляоли в бензонансос а далі в карбюратор). У мене по ходу буде питання. В машині йде шланг гарячого повтіря від двигуна в воздушний фільтр заходить (типу має підігрівати карбюратор), але у мене даний шланг знятий а отвір до воздушного фільтра під той шланг закритий якоюсь тряпкою. Що це може бути а наскілки критично.

#56 Prizrak

Prizrak

    Одноклубник


  • Пользователи
  • 660 Повідомлень:
  • Реєстрація 13-лютий 11

Відправлено 19 грудень 2013 - 16:10

Крышка воздушного фильтра методом поворота на 120* позволяет переключать забор воздуха из подкапотного пространства (режим лето) или через гофру забор теплого воздуха от рубашки двигателя (режим зима)
отличие как ты уже догадался в том что карб дышит или прохладным (зимой холодным) воздухом черег дудку кастрюли или в режиме зима теплым (летом очень горячим) воздухом через патрубок который от кострюли вниз смотрит на него гофра одевается.
в твоем случае зимой холодный воздух будет втягиваться в карб что не помогает быстрее выйти двигателю на рабочую температуру и за счет этого бенз будет распыляться в холодном воздухе что не есть хорошо.
по той гофре карб втягивает уже теплый воздух и условия работы карба поприятнее
так что я бы купил гофру поставил на место, тряпку убрал(можно перезатолкать в дудку кастрюли :) ) и перевел положение крышки кастрюли в зимний режим. Обычно перехожу на зиму при температуре +5* и ниже.

Зображення

Плотность 2,4 2,5 ? не совсем понял ...
вроде как плотность электролита полностью заряженного акума 1,27 возможно имелось в виду 1,24 1,25 ? тогда похоже.
выше чем 1,27 плотность поднимают только в раене очень низких температур 1,29 1,31 больше не слышал. Это кстати негативно сказывается на сроке службы акумы зато и при -50* электролит не промерзает.

Повідомлення відредагував Prizrak: 19 грудень 2013 - 16:27


#57 sashamo

sashamo

    Одноклубник


  • Пользователи
  • 131 Повідомлень:
  • Реєстрація 04-листопад 13

Відправлено 19 грудень 2013 - 19:22

Вибачайте перемкнуло мав на увазі плотність 1,4 1,5.

#58 alexart

alexart

    Член клуба


  • Пользователи
  • 3 921 Повідомлень:
  • Реєстрація 15-грудень 08
  • Авто:2101,1977 г.в.

Відправлено 19 грудень 2013 - 21:27

sashamo,так а про кальций узнали?

#59 DVA

DVA

    Одноклубник


  • Пользователи
  • 871 Повідомлень:
  • Реєстрація 14-березень 09
  • Авто:ВАЗ-21053->Lanos

Відправлено 20 грудень 2013 - 08:49

Prizrak, у sashamo кастрюля не такая как на копейке, у него забор холодного воздуха рядом с забором гарячего, там стоит терморегулятор и рычажком выбираешь холодный, гарячий, теплый(среднее положение). А тряпкой закрыта дырка, я думаю, что бы мусор не попадал.
Другой жизни не будет.

#60 sashamo

sashamo

    Одноклубник


  • Пользователи
  • 131 Повідомлень:
  • Реєстрація 04-листопад 13

Відправлено 20 грудень 2013 - 10:06

Коротше у мене заткнуто тряпокю одне з двох або
1 патрубок для отвода картерных газов к золотниковому устройству карбюратора
або
2 – вытяжной коллектор картерных газов;
То я так подививися на малюнках в гуглі :)




0 людей читають цю тему

0 користувачів, 0 гостей, 0 схованих користувачів

Яндекс.Метрика