Ccылка не рабочая, можно как-то обновить?http://fgf8.i.ua/g/46763e.46763e.ef3...mobili_vaz.pdf недавно в просторах нета искал электронный вариант альманаха весит 23,7 Мб если нужен забирай
Не заводиться машина, які перші кроки можна зробити
#41
Відправлено 09 грудень 2013 - 11:51
Теория — это когда всё известно, но ничего не работает. Практика — это когда всё работает, но никто не знает почему. Мы же объединяем теорию и практику: ничего не работает, и никто не знает почему! © А. Эйнштейн
#42
Відправлено 09 грудень 2013 - 12:38
готово
http://fgf1.i.ua/g/4...omobili_vaz.pdf
в том посте тоже поправил, а чтоб было скорее )) пиши в личку
http://vaz2101.com/i...rak/?hl=prizrak - бортовичёГ
#44
Відправлено 09 грудень 2013 - 16:37
#45
Відправлено 09 грудень 2013 - 17:18
Свічки поділені на групи, згідно температури розігріву центрального електрода з ізолятором. Холодні свічки краще ставити на літо, бо мотор швидко розігрівається, ізолятор менше забруднюється, а менша температура свічки зменшує детонацію. На зиму кращі гарячі свічки, бо двигун швидко остигає і часто працює на підсосі, який збагачує суміш настільки, що сідає сажа на ізолятор. Тому потрібно підняти температуру, щоб ізолятор краще очищувався. Температура ізолятора свічки характеризується так званим калильним числом. Воно вказане в типі свічки. Тільки різні різні виробники вказують його по різному - потрібно уточнювати його, коли вже вибрав бажаного виробника. По зовнішньому вигляду також можна оцінити характеристики свічки - у гарячих свічок ізолятор виступає з різьби більше, ніж в холодних.на зиму бажано поміняти свічки на нові
Тепер до акумулятора. Всі акумулятори мають якийсь струм саморозряду. В нових він маленький і акумулятор тримає заряд довго. В старих цей струм досить великий, а ємність зменшена - тому старі швидко сідають. Щоб повністю зарядити розряджений акумулятор, йому потрібно надати заряд в 1,2 - 1,5 рази більший, ніж ємність акумулятора. Струм саморозряду в різних банках відрізняється, тому деякі з них сідають швидше, а заряджаються довше. При заряді акумулятора потрібно врахувати цей фактор. Наприклад: акумулятор 55ампергодин потрібно заряджати струмом 1 ампер хоча б 66 годин. і це новий. Старий прийдеться заряджати можливо більше 100 годин. Акумулятор вважається зарядженим, якщо напруга на ньому не зростає протягом останніх двох годин зарядки, а щільність електроліту також постійна. При цьому повинне відбуватися інтенсивне кипіння, але в сучасних акумуляторах є спеціальні добавки, які зменшують газоутворення. Напруга на акумуляторі в кінці зарядки досягає 15-16вольт. Це є із-за того, що кожна банка має ще й напругу поляризації (близько 0,5в). За невеликий час, після відключення від зарядки, напруга стане нормальною.
#46
Відправлено 09 грудень 2013 - 18:04
#47
Відправлено 09 грудень 2013 - 18:42
#48
Відправлено 11 грудень 2013 - 08:38
#50
Відправлено 11 грудень 2013 - 11:12
Автоматичні зарядки мають два режими - зарядка і підтримання АКБ в заряженому стані.Буду тримати пару днів незважаючи на те шо завтра загориться зелена лампочка яка типу показуватиме що зарядка закінчилась.
Варто поміряти струм коли загориться зелена лампочка
Теория — это когда всё известно, но ничего не работает. Практика — это когда всё работает, но никто не знает почему. Мы же объединяем теорию и практику: ничего не работает, и никто не знает почему! © А. Эйнштейн
#51
Відправлено 11 грудень 2013 - 14:34
#53
Відправлено 14 грудень 2013 - 15:59
#54
Відправлено 15 грудень 2013 - 18:35
16е вечером
проверил на всех свечах зазор неправильный, и зажимы проводов высокого напряжения все замасленные и разболатанные... завтра попробую собрать и завести
Повідомлення відредагував Toni-Shark: 16 грудень 2013 - 22:18
уже сам нашел
#55
Відправлено 19 грудень 2013 - 15:26
#56
Відправлено 19 грудень 2013 - 16:10
отличие как ты уже догадался в том что карб дышит или прохладным (зимой холодным) воздухом черег дудку кастрюли или в режиме зима теплым (летом очень горячим) воздухом через патрубок который от кострюли вниз смотрит на него гофра одевается.
в твоем случае зимой холодный воздух будет втягиваться в карб что не помогает быстрее выйти двигателю на рабочую температуру и за счет этого бенз будет распыляться в холодном воздухе что не есть хорошо.
по той гофре карб втягивает уже теплый воздух и условия работы карба поприятнее
так что я бы купил гофру поставил на место, тряпку убрал(можно перезатолкать в дудку кастрюли ) и перевел положение крышки кастрюли в зимний режим. Обычно перехожу на зиму при температуре +5* и ниже.
Плотность 2,4 2,5 ? не совсем понял ...
вроде как плотность электролита полностью заряженного акума 1,27 возможно имелось в виду 1,24 1,25 ? тогда похоже.
выше чем 1,27 плотность поднимают только в раене очень низких температур 1,29 1,31 больше не слышал. Это кстати негативно сказывается на сроке службы акумы зато и при -50* электролит не промерзает.
Повідомлення відредагував Prizrak: 19 грудень 2013 - 16:27
http://vaz2101.com/i...rak/?hl=prizrak - бортовичёГ
#59
Відправлено 20 грудень 2013 - 08:49
0 людей читають цю тему
0 користувачів, 0 гостей, 0 схованих користувачів