При ремонті, або обслуговуванні акумулятора в майстерні, зазвичай використовують режим зарядки по постійному струму - виставляють струм зарядки 1/10 від ємності і тримають 12 - 15 годин. Після того, як напруга на клемах перестала зростати і почалось кипіння, струм зменшують в два - три рази і продовжують заряджати ще дві години. Все - акумулятор заряджений.
Тепер проводять діагностику і вирівнювання густини електроліту в різних банках.
При різних аварійних станах - використовують інші способи зарядки - є формувальна зарядка (кілька секунд величезного струму), десульфатація (змінний струм заряд-розряд), підтримуюча зарядка (десятки міліампер постійно, протягом тривалого зберігання) і ще інші.
Я, коли спішуся, даю заряд струмом 50А і більше протягом до пів години. Але тільки коли акум повністю сів. У мене під гараж часто спускаються "підсніжники", які докручуються до того, що релє навіть не клацає і тоді їдуть вниз в надії завести на ходу. Коли зранку зимою прихожу в гараж - кілька вже стоїть. Таким я відразу пускаю багато ампер (скільки влізе при напрузі 16 вольт), через кілька хвилин включаю стартер (не знімаючи напруги) і за хвилину-другу мотор завівся. Наступний... Загальний струм акумулятора і стартера досягає 500-600 ампер. Дроти, як палець, стають гарячі. Маю саморобний апаратик потужністю 7квт.что-то по рисунку непонятно: в акум. 50 А-ч в первые два часа надо 20 А загонять?