Перейти до вмісту

Друзі. Проект буде закрито в кінці 2024 року. Перемоги і миру вам. Хай щастить. Слава Україні!

Фотографія
* * * * * 1 Голосів

Рабочие цилиндры задних тормозов


  • Please log in to reply
183 replies to this topic

#101 AlexandrB

AlexandrB

    Член клуба


  • Пользователи
  • 2 986 Повідомлень:
  • Реєстрація 09-грудень 05

Відправлено 16 червень 2013 - 21:48

1.Конечно нельзя.
2. Сведи эксцентрики . Посмотри состояние поршенков и цилиндра и если норм , тозапхни поршенек назад - все будет ок, и вообще перед установкой барабанов - надо было поутапливать все поршеньки в цилиндры.
3. Утопишь поршеньки и барабан не будет тереть
4. могут, но с усилием,а не ползать как холодец. Регулировать их так не надо.

Добавлено через 47 секунд
TheForester, почти одновременно

#102 AnDruWa

AnDruWa

    Одноклубник


  • Пользователи
  • 308 Повідомлень:
  • Реєстрація 26-березень 11

Відправлено 16 червень 2013 - 22:23

TheForester,

1. Тепер буду знати, блін.

2. Та ні, я вже не буду нічого там чинити, я вже куплю відразу пару і поміняю. А ті циліндрики від 05 стають без проблем і нічого переробляти ніде не потрібно більше? Просто замінити на 05-ті?

3. В мене коли перший раз барабан наліз, то він коли прокручуєш - туго йшов в одному місці, тому припускаю що саме десь до колодки якоїсь терся. А другий барабан з іншої сторони то ходив вільно.

4. Тобто виставити приблизно рівно, одіти барабан і тоді кілька разів натиснути на тормоз щоб все стало на місце та вирівнялось так як йому треба?

Тормозні накладки десь 3.8-4.0 мм., тому міняти не прийдеться, так як і казали і читав що міняти коли менше 1.5-2.0. Але вони видно що не по всій площині стерті. Тобто 85-90% площини рівномірно стерті, а в деяких місцях по периметру, то видно що не так як всюди.

Я авжеж вибачаюсь, якщо кажу чи питаю якісь очевидні речі, просто я туди вперше сам поліз, і час маю лише на вихідних. Тому навіть якби я хотів щоб мені хтось це все зробив, то на вихідних ніхто не працює, тому вичитую інформацію, купую те, що треба, розпитуюсь тут при потребі, і сам йду пробую щось робити.

AlexandrB,

Бачте, не знав що треба втопити поршеньки перед тим як одіти барабан. Вони вроді були і на лівому і на правому колесі в однаковому положенні.
Тобто поршеньки втопити на максимум? Принаймні після того як в мене один поршеньок виліз і я його втопив назад, то він втопився більше ніж той другий поршеньок, то я подумав чи так може бути, чи то я перестарався.

Чи правильно я розумію принцип дії тих поршеньків? При натисканні на педаль тормоза, тормозна рідина під тиском просто виштовхує ті поршеньки і вони у свою чергу відводять тормозні колодки?
Тоді виходить поршеньки під силою тої верхньої пружини, яка стягує колодки, після відпускання педалі мають сховатись назад самі?

Тоді чи можливо таке, що я сховаю поршеньки і одіну барабан - нічого не буде терти, а потім натисну пару раз на тормоз, і знову почне терти, тобто ті поршеньки не на стільки на скільки потрібно сховаються назад?

Ну і колодки ходять вверх-вниз дуже туго, тому хоч це добре у моїй ситуації)

Дякую за консультацію!

Повідомлення відредагував AnDruWa: 16 червень 2013 - 22:35


#103 TheForester

TheForester

    свет клуба


  • Модераторы
  • 1 014 Повідомлень:
  • Реєстрація 23-листопад 06

Відправлено 16 червень 2013 - 22:38

2. Та ні, я вже не буду нічого там чинити, я вже куплю відразу пару і поміняю. А ті циліндрики від 05 стають без проблем і нічого переробляти ніде не потрібно більше? Просто замінити на 05-ті?


Да, всё становится точно также, как и родные. Они и выглядят, как родные.
Единственное нужно выкрутить эксцентрики (поз. 8 на твоем рисунке) на минимальный радиус .

3. В мене коли перший раз барабан наліз, то він коли прокручуєш - туго йшов в одному місці, тому припускаю що саме десь до колодки якоїсь терся. А другий барабан з іншої сторони то ходив вільно.

Надо было поставить и прокатиться, оно бы и притерлось само...

4. Тобто виставити приблизно рівно, одіти барабан і тоді кілька разів натиснути на тормоз щоб все стало на місце та вирівнялось так як йому треба?

Совершенно верно.

Все правильно делаешь, что консультируешься. Поможем, чем сможем. Удачи!

Добавлено через 3 минуты

Чи правильно я розумію принцип дії тих поршеньків? При натисканні на педаль тормоза, тормозна рідина під тиском просто виштовхує ті поршеньки і вони у свою чергу відводять тормозні колодки?
Тоді виходить поршеньки під силою тої верхньої пружини, яка стягує колодки, після відпускання педалі мають сховатись назад самі?


Да, но ты можешь поршеньки засунуть и глубже, чем это требуется (это ничего страшного), потому что расстояние между колодками еще ограничивается распорной планкой. Главное чтобы пазы в поршеньках попали в колодки...Короче просто берешь за колодки и стягиваешь их друг с дружкой по максимуму, поршеньки сами залезут на нужное расстояние.

Тоді чи можливо таке, що я сховаю поршеньки і одіну барабан, нічого не буде терти, а потім натисну пару раз на тормоз, і знову почне терти, тобто ті поршеньки не на стільки на скільки потрібно сховаються назад?

То что там трется, сотрется после рабочих торможений и прийдет в норму...главное чтобы колесо крутилось. На то они и тормоза, чтобы притерлись рабочие поверхности.
www.vaz2101.org

#104 AnDruWa

AnDruWa

    Одноклубник


  • Пользователи
  • 308 Повідомлень:
  • Реєстрація 26-березень 11

Відправлено 16 червень 2013 - 23:05

Да, но ты можешь поршеньки засунуть и глубже, чем это требуется (это ничего страшного), потому что расстояние между колодками еще ограничивается распорной планкой. Главное чтобы пазы в поршеньках попали в колодки...Короче просто берешь за колодки и стягиваешь их друг с дружкой по максимуму, поршеньки сами залезут на нужное расстояние.


То что там трется, сотрется после рабочих торможений и прийдет в норму...главное чтобы колесо крутилось. На то они и тормоза, чтобы притерлись рабочие поверхности.


Ага, зрозумів, добре що нічого страшного коли поршеньки засунути глибше.. бо я вже подумав, що щось перестарався. Але навіть при тому одному засунутому поршеньку і коли колодки стояли у всіх пазах, на своїх місцях + при відркрученому на 0 тросі ручніка, все рівно не одівався барабан.

Але я думаю що все рівно при можливості заскочу на ринок і куплю два тих циліндрика від 05.
Вони відразу йдуть зі всіма різіночками (пильнічками), щоб нічого не треба було докуповувати?
Вони, як я зрозумів самі підводять колодки так як треба, тобто нічого тоді вже не треба буде регулювати тими ексцентриками?
Замінити можна по такій же схемі, нічого не відрізняється? http://www.autoprosp...ego-kolesa.html

Про 2 болта на які кріпиться циліндр і 1 який кріпить тормозну трубку я зрозумів.

А як на рахунок прокачки тормозів, це все робиться через те, що виділене червоним?:
Зображення

Сьогодні я на це звернув увагу, то там зверху надітий гумовий такий ковпачок, його знімаєш і видно так як на малюнку все, тільки не зрозуміло за що відкручувати щоб прокачати, за те що жовтою стрілкою виділене (по формі як болтік невеличкий), чи за те що синьою (навіть не знаю яким ключом чи чим)? Авжеж це все я б зрозумів коли зняв би старий циліндрик, але зараз просто цікаво.

І на рахунок того що все має притертись - дійсно логічно, тому цілком можливо що я все правильно зібрав, просто я думав, що воно має ходити вільно відразу і ніде нічого не задівати.

А чи може бути що по одному ексцентрику немає?
Я звертав увагу на ті ексцентрики, то в мене є тільки по одному на задню колодку кожного колеса, а там де мав би бути інший - пусто. Для чого це міг зробити попередній власник? Виходить я не можу передні колодки відрегулювати?

І ще таке питання, ексцентрики треба регулювати з внутрішньої сторони тормозного щита?
Ззовні як я бачив вони круглої форми, а ззаді (з внутрішньої) здається 6-тигранник, за який і потрібно крутити?

#105 TheForester

TheForester

    свет клуба


  • Модераторы
  • 1 014 Повідомлень:
  • Реєстрація 23-листопад 06

Відправлено 17 червень 2013 - 00:10

Вони відразу йдуть зі всіма різіночками (пильнічками), щоб нічого не треба було докуповувати?


Пыльник на штуцер не всегда идет с цилиндриком, чаще без него (импортные цилиндрики).

Вони, як я зрозумів самі підводять колодки так як треба, тобто нічого тоді вже не треба буде регулювати тими ексцентриками?

Да, конструктивно так задумано. А на практике когда как :multi:
Но эксцентрики нужно отвести от колодок.

Замінити можна по такій же схемі, нічого не відрізняється? http://www.autoprosp....go-kolesa.html

Ага, именно так он и меняется. Ключик для отворачивания штуцеров имеется? Который затягивается болтиком.
Вот такой:
Зображення

Иначе, скорее всего возникнут проблемы при отворачивании наконечника трубки тормозной...

А як на рахунок прокачки тормозів, це все робиться через те, що виділене червоним?:


Именно через этот штуцер и прокачиваются тормоза.

Сьогодні я на це звернув увагу, то там зверху надітий гумовий такий ковпачок, його знімаєш і видно так як на малюнку все, тільки не зрозуміло за що відкручувати щоб прокачати, за те що жовтою стрілкою виділене (по формі як болтік невеличкий), чи за те що синьою (навіть не знаю яким ключом чи чим)? Авжеж це все я б зрозумів коли зняв би старий циліндрик, але зараз просто цікаво.


Снимаешь колпачек, одеваешь накидной ключик на 10 или 8, в зависимости от установленного штуцера, срываешь штуцерок, чтобы вращаться начал. Подбираешь удобное положение ключа на штуцере, чтобы удобно было завернуть/отвернуть, т.е. открыть-закрыть штуцер. Потом одеваешь прозрачную прокачную трубку (я использую от омывателя лобового стекла) и по технологии прокачки качаешь - резко на педаль нажал, плавно отпустил, так 3 раза, потом нажал и держишь - напарник отворачивает штуцер, из цилиндрика пошла тормозная жидкость по трубке, которая погружена вторым концом в емкость с тормозной жидкостью. Педаль плавно проваливается в пол, напарник закрывает штуцер и всё по новой, пока не перестанут идти пузырьки в трубке.

А чи може бути що по одному ексцентрику немає?
Я звертав увагу на ті ексцентрики, то в мене є тільки по одному на задню колодку кожного колеса, а там де мав би бути інший - пусто. Для чого це міг зробити попередній власник? Виходить я не можу передні колодки відрегулювати?


Значит предыдущий хозяин посчитал их лишними в этом автомобиле :lol: Почему? Это нужно у него спросить.

І ще таке питання, ексцентрики треба регулювати з внутрішньої сторони тормозного щита?

Да, с внутренней стороны регулируется эксцентрик.
www.vaz2101.org

#106 AnDruWa

AnDruWa

    Одноклубник


  • Пользователи
  • 308 Повідомлень:
  • Реєстрація 26-березень 11

Відправлено 17 червень 2013 - 09:26

Якщо пильнік не йде відразу в комплекті, то його можна окремо докупити, чи бажано шукати, щоб йшов у комплекті?
Щоб не вийшло, що я куплю циліндрик, а пильнічка окремо не знайду)

Ну, я тоді хоча б по тому 1-му ексцентрику відведу від колодок.
А як я зрозумію, що циліндрик автоматично не підводить колодки (чи то з часом, чи то якщо циліндрики такі попались)? Просто педалька буде ловити в самому низу? І тоді потрібно буде ексцентриками їх підводити просто?

Питання по тим поршенькам в циліндрику. В звичайному циліндрі поршеньки як засунеш, так і будуть стояти поки не натиснеш на тормоз, а в 05-тих, то виходить їх якщо і засунеш всередину (тіпа щоб надіти барабан без проблем), то вони автоматично вилізуть на скільки їм треба? Якось вони ж підводять самі ті колодки)

За ключ такий читав, такого не маю. Він, як я зрозумів з однієї сторони на 8, а з другої на 10? Я тоді такий відразу куплю, бо річ може знадобитись і на дорозі.

На рахунок прокачки зрозумів.

А чи можу я докупити і вставити ексцентрики ті яких немає сам? Чи то вже не варто робити?

#107 MihAn

MihAn

    Одноклубник


  • Пользователи
  • 945 Повідомлень:
  • Реєстрація 26-травень 11

Відправлено 17 червень 2013 - 14:06

Но эксцентрики нужно отвести от колодок.

Интересно почему такая рекомендация?если эксцентрики будут дополнительно контролировать работу 05х цилиндров,что в этом плохого?К тому же часто жалуются,что 05 е очень быстро перестают держать колодки и превращаются практически в 01е.

Ключик для отворачивания штуцеров

Какой клевый,ни разу такого не видел,хотя и не искал-приспособился откручивать штуцер и трубку маленькими ручными тисками.


то вони автоматично вилізуть на скільки їм треба? Якось вони ж підводять самі ті колодки)

Они выйдут после того как нажмешь на педаль тормоза.В двух словах там помимо поршенька есть еще типа поршневого кольца,которое очень туго перемещается по цилиндру.Найди устройство,посмотри поймешь.
И еще .Если все таки будешь выставлять зазор с помощью эксцентриков,намного удобнее это делать с помощью щупа через дырки в барабане.Я уже за рулем жигулей пару десятков лет,и к сожалению только недавно это попробовал и понял.Щуп я сделал расклепав молоточком на наковальне иголку шприца.Супер точность по толщине там не нужна.

А чи можу я докупити і вставити ексцентрики ті яких немає сам? Чи то вже не варто робити?

Если 05 будут нормально работать,что по отзывам бывает редко,то можно и без него,а если восстанавливать -не знаю ,не пробовал.Думаю проще будет весь щит на разборке купить.

Повідомлення відредагував MihAn: 17 червень 2013 - 14:08


#108 AlexandrB

AlexandrB

    Член клуба


  • Пользователи
  • 2 986 Повідомлень:
  • Реєстрація 09-грудень 05

Відправлено 18 червень 2013 - 11:52

Я регулирую эксцентрики так:
Свожу эксцентрики в ноль, потом начинаю крутить рукой вывешенный барабан и накидным ключом потихоньку пододвигать эксцентриком колодку к барабану , пока колодка не станет еле-еле чиркать по барабану , аналогично второй эксцентрик.
ВСЕ.

#109 AnDruWa

AnDruWa

    Одноклубник


  • Пользователи
  • 308 Повідомлень:
  • Реєстрація 26-березень 11

Відправлено 18 червень 2013 - 22:24

Кароч пішов я сьогодні ще раз на гараж, щоб перевірити як там справи, і вирішити, що робити далі.

Поправив я трохи колодки на тому колесі на який не налазив барабан, засунув той поршенок який тоді виліз, і оп... барабан наліз.. але так само в певному моменті тер, як зрозумів об колодки/ку, або через те, що посадочне місце не було змазане графіткою.

Ну я вирішив прикрутити колеса, покатався трохи по масіву, вроді тормозить, ручнік тримає, заїхав на гараж, опустив ручнік, піддомкратив по одному задньому колесу, то те до якого претензій не було - до нього їх і немає, як крутнув, так і крутиться, тільки чути щось ледь-ледь металеве, ніби між дві частини металу попала пилюка (як я зрозумів це через те що посадочне місце не змазане нічим.
А те колесо на яке не налазив барабан, то вроді менше стало тертись об щось, але все рівно, як крутнув, то воно десь в 2-2.5 раза менше крутиться, ніж інше. Сподіваюсь це притреться.

І ось що я ще помітив. Ексцентрики в мене зведені (відведені від колодок десь на 1 см), тобто як я зрозумів у мене вже стоять ті циліндрики 05-ті.

Так питання: як мені перевірити чи нормально працює той циліндрик з якого раніше виліз поршеньок? Просто прокататись трохи, потормозити, зняти барабан і глянути чи ніде нічого не підтікає, і якщо ні - то значить все гуд, можна їздити?

Ручнік добре тримає на 5-му клаці, але і горбок скажу нормальний. Я б ще підтягнув ручнік, але боюсь щоб не перетягнути і щоб марно колодки не терли. Чи можна піддомкратити задок, і підтягувати ручнік, якраз до того моменту, поки колеса почнуть трохи тугіше крутитись, а тоді просто відпустити трохи ручнік? Чи так не можна?
Завчасно вибачаюсь, що пишу тут за ручнік, просто щоб вже не переводитись на іншу тему.

#110 AlexandrB

AlexandrB

    Член клуба


  • Пользователи
  • 2 986 Повідомлень:
  • Реєстрація 09-грудень 05

Відправлено 18 червень 2013 - 23:33

А что с ним может случиться? Тут 2 варианта - либо потечет (покатаешься - посмотришь), либо заклиниит - почувствуешь.

Кусок из мурзилки: " Стояночный тормоз должен удерживать автомобиль на уклоне 25% при перемещении рычага в салоне автомобиля ваз 2106 на 4-8 зубцов (щелчков) храпового устройства (на автомобилях ваз 2106 до 1995 г. выпуска - на 5-7 зубцов)." Твоих 5 зубцов попадают в допуск.

#111 БУЛЬ

БУЛЬ

    Новичок


  • Пользователи
  • 66 Повідомлень:
  • Реєстрація 18-січень 11

Відправлено 19 червень 2013 - 02:06

Так питання: як мені перевірити чи нормально працює той циліндрик з якого раніше виліз поршеньок? Просто прокататись трохи, потормозити, зняти барабан і глянути чи ніде нічого не підтікає, і якщо ні - то значить все гуд, можна їздити?

Незнимай барабан лишний раз, якщо потече цылиндрык то побачыш зразу з внутришньои стороны на колеси и щыти тормозному, ексцентрыкы розводы взагали, я соби поминяв щыти на нови без ексцентрыкив, якщо будеш зниматы колись пиввиси той соби поминяй при нагоди. А прокачував сам?

#112 AnDruWa

AnDruWa

    Одноклубник


  • Пользователи
  • 308 Повідомлень:
  • Реєстрація 26-березень 11

Відправлено 19 червень 2013 - 08:43

Я ось зробив не правильно, натиснувши тормоз без барабана, і виліз 1 поршеньок.
То думаю чи це вже автоматично пришвидшить "фініш" тому циліндрику і бажано відразу замінити, щоб в дорозі нічого не сталось, чи нічого критичного немає?

Якщо після того як виліз поршеньок і я його засунув на місце - це так сказать тимчасова міра (як латка на гуму, чи доїхати на докатці кудись), то я краще відразу заміню циліндрики, щоб потім боком не вилізло.

#113 AlexandrB

AlexandrB

    Член клуба


  • Пользователи
  • 2 986 Повідомлень:
  • Реєстрація 09-грудень 05

Відправлено 19 червень 2013 - 13:17

це вже автоматично пришвидшить "фініш" тому циліндрику і бажано відразу замінити, щоб в дорозі нічого не сталось, чи нічого критичного немає?

Зря так думаешь... Если у меня потек цилиндр, то если он в норм состоянии меняю только манжетики резиновые,а не цилиндр в сборе и отлично потом ходит.
Т.е. вытаскиваешь поршеньки (можно и педалькой без барабана качнуть) - смотришь состояние зеркало цилиндра (обычное зло, когда цилиндры однозначно под замену - это раковины в цилиндре) - и поверхность поршеньков, если все гуд - меняешь резинки и счастливого пути.

#114 Июль

Июль

    Одноклубник


  • Пользователи
  • 1 345 Повідомлень:
  • Реєстрація 04-жовтень 09
  • Авто:ВАЗ 2104, ВАЗ 2101

Відправлено 19 червень 2013 - 19:09

AnDruWa, после того как была разгерметизация системы ты прокачал тормозную систему от воздуха (задняя правое колесо- заднее левое-переднее правое-переднее левое)?
Отдай миру лучшее, что есть в тебе – и к тебе вернется лучшее, что есть в мире.

#115 AnDruWa

AnDruWa

    Одноклубник


  • Пользователи
  • 308 Повідомлень:
  • Реєстрація 26-березень 11

Відправлено 20 червень 2013 - 06:39

Вчора ще раз ходив на гараж, прокатався по масиву трохи, ручнік трошечки підтягнув, то вроді нічого не тече, тормозить, ручнік тримає.

Систему не прокачував, бо був сам. В суботу піду на авторинок докупити дещо, заодно докуплю ті манжетіки (пильніки, різіночки) на циліндрики і ключа "тормозного", для трубок.

А для того щоб правильно підібрати того пильніка до циліндра, треба зняти старий пильнік? Чи ті пильнічки однакові для всіх циліндриків 01-07?

Якщо треба знімати один (так як я точно не знаю які в мене циліндрики), то як краще і що зробити, щоб в систему не попадала пилюка і зайве повітря?
Там, як я розумію на місці посадки пильніка є дирочка, через яку і попало повітря тоді в мене, і через яку може попасти пилюка, якщо зніму манжетік і годинку-півтори машинка буде так.
Зображення

А так, як в мене циліндрик не вискочив повністю, а просто виліз більне ніж треба (аж пильнік знявся з посадочного місця) - 100%, що попало повітря?
Прокачаю все рівно тормоза, бо дійсно педалька дуже м'яка і тормозить в'яло.

#116 AlexandrB

AlexandrB

    Член клуба


  • Пользователи
  • 2 986 Повідомлень:
  • Реєстрація 09-грудень 05

Відправлено 20 червень 2013 - 10:27

1.Одинаковые там пыльники, ничего подбирать не надо.
2.Идешь покупаешь пыльник- в гараже сдираешь старый пыльник и натягиваешь новый.
3. Нету там никаких дырочек, и вообще задача пыльника защитить поршенек от пыли, чтобы в процессе работы на нем не осаживалась грязь, которая действует как абразив на поршень-цилиндр и выводит узел из строя, а воздух он все равно пропускает.
4. Ты путаешься в терминологии пыльник/манжет - есть пыльник (тот что на рисунке отверткой поддевают), а есть манжет (уплотнение), то находится внутри цилиндра и не дает тормозной жидкости вытечь(вот он как раз и обеспечивает герметичность). Если ты снимешь пыльник, то это никак не повлияет на доступ воздуха в тормозную систему, а если снимешь манжет (а для этого поршень вынуть надо), то конечно вся тормозная жидкость из системы стечет на пол за несколько минут.
5. Если у тебя просто снялся пыльник то никакого воздуха в систему не попало, а вот если при этом потекла тормозная жидкость (т.е. манжет внутри уже не держал) то мог и попасть.
В этой системе надо чтобы было идеальное состояние поверхностей поршенька и цилиндра, если туда попадает грязь или образуется раковина, то в процессе работы стирает манжету и начинает течь тормозная - и говорят "потек цилиндр".

Повідомлення відредагував AlexandrB: 20 червень 2013 - 10:35


#117 AnDruWa

AnDruWa

    Одноклубник


  • Пользователи
  • 308 Повідомлень:
  • Реєстрація 26-березень 11

Відправлено 20 червень 2013 - 11:50

Ага, я зрозумів.
У мене виліз тоді поршень трохи (але не повністю), зліз відповідно і пильнік, і витекла під тиском коли натискав на педальку трохи тормозуха. Я засунув поршеньок назад, то й не знаю чи стало там все на місце (манжет), чи ні.
Одним словом дякую, буду на гаражі розбиратись.

#118 AlexandrB

AlexandrB

    Член клуба


  • Пользователи
  • 2 986 Повідомлень:
  • Реєстрація 09-грудень 05

Відправлено 20 червень 2013 - 15:09

В таком случае, лучше бы перебрать цилиндр, заодно и освоишь его принцип работы.
Кстати если у тебя цилиндры 2105 то поршни в них утапливаются очень туго (за счет упорного кольца поддерживающего зазор). На вид снаружи 2101 и 05 отличаются формой толкателя колодки. На фото явно видно что это ртц 2105

Повідомлення відредагував AlexandrB: 20 червень 2013 - 15:15


#119 AnDruWa

AnDruWa

    Одноклубник


  • Пользователи
  • 308 Повідомлень:
  • Реєстрація 26-березень 11

Відправлено 20 червень 2013 - 16:05

снаружи 2101 и 05 отличаются формой толкателя колодки.

01 - толкатєль плоский?
05 - трохи об'ємний, конусоподібної форми?

У мене здається конусоподібний, тому і логічно чому ексцентрики зведені і не торкаються колодок.

Тоді на вихідних буду все перебирати і вивчати.:)

А чи є якісь приспособи, щоб знімати/одівати верхні пружини легше? Не те щоб легше, а щоб можна було зачепитись за пружину спокійно. Бо я зняти то зняв(викруткою), а одівав на місце, то за гачок пружинки зачепив зігнувши навпіл старий (короткий) трос ручніка, сів, вперся і однією рукою натягував, а другою пробував попасти пружинкою в посадочне місце. Можливо це знущання, але був сам, і до іншого не додумався та сил не вистачало :bk:

#120 AlexandrB

AlexandrB

    Член клуба


  • Пользователи
  • 2 986 Повідомлень:
  • Реєстрація 09-грудень 05

Відправлено 20 червень 2013 - 16:29

Да 01 - плоский, у тебя 05, потому эксцентрики и свели. Ну снять легко, а одеваю я таким воротком заточенным, на вид типа тонкого кернила - через крючок пружины его продеваешь, а острием на зацеп колодки опираешь, потом вороток в сторону немного и пружина скатывается по нему прямо крючком на зацеп колодки попадает. Как-то так на словах.
Перед разборкой еще изучи литературу по РТЦ2105.




1 людей читають цю тему

0 користувачів, 0 гостей, 0 схованих користувачів


    Yandex (1)
Яндекс.Метрика