Перейти до вмісту

Друзі. Проект буде закрито в кінці 2024 року. Перемоги і миру вам. Хай щастить. Слава Україні!

Фотографія
- - - - -

Ваз 21043 "снежная Королева" Или Дракон 3302

2104

  • Please log in to reply
1259 replies to this topic

#641 nightwolff

nightwolff

    )))))))))))))


  • Пользователи
  • 3 872 Повідомлень:
  • Реєстрація 22-листопад 17
  • Авто:ваз 2107

Відправлено 07 грудень 2019 - 22:05

печка будет греть намного лучше

Особисто перевірив, чи просто здогадки?
а) особисто перевірив
б)здогадки

вибирай любий варіант)))


shlonik1, нормально там всё помещается,в основном на классике у всех там редуктор
мой бортовик
http://vaz2101.com/i...32301-vaz-2107/

#642 VETERAN

VETERAN

    Член клуба


  • Пользователи
  • 7 872 Повідомлень:
  • Реєстрація 24-квітень 09
  • Авто:Найкласніше

Відправлено 07 грудень 2019 - 22:12


вибирай любий варіант)))
Вибираю варіант " просто ляпнув".

#643 nightwolff

nightwolff

    )))))))))))))


  • Пользователи
  • 3 872 Повідомлень:
  • Реєстрація 22-листопад 17
  • Авто:ваз 2107

Відправлено 07 грудень 2019 - 22:29

вибирай любий варіант)))

Вибираю варіант " просто ляпнув".
ок,тоді ти дай якусь цінну пораду
мой бортовик
http://vaz2101.com/i...32301-vaz-2107/

#644 VETERAN

VETERAN

    Член клуба


  • Пользователи
  • 7 872 Повідомлень:
  • Реєстрація 24-квітень 09
  • Авто:Найкласніше

Відправлено 07 грудень 2019 - 22:33


дай якусь цінну пораду
Нехай стоїть, як є. А причину недогріву (якщо вона наявна) шукати десь інде. Я особисто з таким не стикався - зазвичай борюся з перегрівом.

#645 nightwolff

nightwolff

    )))))))))))))


  • Пользователи
  • 3 872 Повідомлень:
  • Реєстрація 22-листопад 17
  • Авто:ваз 2107

Відправлено 07 грудень 2019 - 22:51

дай якусь цінну пораду

Нехай стоїть, як є. А причину недогріву (якщо вона наявна) шукати десь інде. Я особисто з таким не стикався - зазвичай борюся з перегрівом.
зрозуміло,"не знаю як але не так")))
мой бортовик
http://vaz2101.com/i...32301-vaz-2107/

#646 VETERAN

VETERAN

    Член клуба


  • Пользователи
  • 7 872 Повідомлень:
  • Реєстрація 24-квітень 09
  • Авто:Найкласніше

Відправлено 07 грудень 2019 - 22:54


але не так

Я просто певний, що не в шлангах справа - не можуть вони роздути все тепло з пічки.  :bk:

У мене нема того "саксофона", а іде ціла система шлангів. Не мерзну.



#647 Emissions

Emissions

    В бой идут одни шатуны


  • Модераторы
  • 16 537 Повідомлень:
  • Реєстрація 26-листопад 12
  • Авто:21061, 21083

Відправлено 08 грудень 2019 - 13:10

nightwolff,
 
Может и так, но там и так мало места из-за предохранительного блока...

Хватает там места, ниже печки и ближе к аморту

f32248a54d5233b01589e2ceddc90c6f.gif

Это же нафарник! ©ВАНО. In Bass We Trust
ВАЗ 21061 (1986) Emissions [Lina]  ВАЗ 21083 (1989) Emissions

#648 denis13

denis13

    Banned


  • Заблокированные
  • 10 319 Повідомлень:
  • Реєстрація 19-лютий 10

Відправлено 08 грудень 2019 - 13:30

Так у него по правому боку, где обычно  ставят редуктор ГБО, установлен блок предохранителей. 

Так шо. 

 

Человек кипятит, варит\вываривает, а исключить ГБО из проблемы упорно не хочет :) 

Ну ладно. Его время и деньги. :) 


  • VETALZZZ and w-126 like this

#649 sergg

sergg

    Новичок


  • Пользователи
  • 708 Повідомлень:
  • Реєстрація 20-лютий 15
  • Авто:21061

Відправлено 08 грудень 2019 - 15:59

Пошел в автомагазин, купил термостат Luzar, кинул в каструлю, начал открываться при температуре 79,4. К стати ценник в магазине 225 грн.

еще й небольшая разница с деталями



#650 shlonik1

shlonik1

    SUPER Паффигист!!!


  • Пользователи
  • 2 505 Повідомлень:
  • Реєстрація 17-жовтень 12
  • Авто:Subaru Impreza 1.6, 4AWD

Відправлено 08 грудень 2019 - 21:03

Сегодня мотанулся на автобазар, купил проставки под амортизаторы (50 грн за пару), приехал домой, решил их поставить, думал займет это около часа, но не получилось, провозился часа 3... Самое главное, так это в проставках не совпадало центральное отверстие... фото...

 

589bbee1ea6a.jpg

 

Приложил, обработал напильником и получилось нормально, на фото одна проставка уже доработанная, вторая нет...

 

45574b6c5878.jpg


<p><a class="bbc_url" href=</a></p>
 

Мой Полный Бортовик - :       https://www.drive2.r...49963017012151/

 

Мой Бортовик - :  Ваз 21043 "снежная Королева"    -БЫВШАЯ!!!

Мой Бортовик - :   Subaru Impreza 1.6 1998 4 Wd

 

 


#651 Автонаездник

Автонаездник

    ЗЛОЙ ДЯДЯ


  • Модераторы
  • 3 236 Повідомлень:
  • Реєстрація 26-грудень 13
  • Авто:В гараже

Відправлено 08 грудень 2019 - 22:43

Доверил бы со старых амартов уши и делов
  • optimus prime подобається це

#652 HDRinge

HDRinge

    Член клуба


  • Пользователи
  • 2 763 Повідомлень:
  • Реєстрація 31-серпень 12
  • Авто:ВАЗ-21063, ВАЗ-2106

Відправлено 09 грудень 2019 - 08:57

 

блин, а выглядит установка отлично, кто б там что не говорил

В чем установка выглядит отличо?

-редуктор поперек

-выше расширительного бачка

-шланги подачи газа в карб и обогрева очень длинные.

одни только минусы.


нагрей чайник и лей в верхний вход, должно лится сначала с бокового а потом с нижнего

увидишь работает термостат или нет, а при какой температуре он открывается это не важно?

 

 

ну и? ну пусть впоперек. или ты тоже из тех, кто верит в перемещение мембраны...? Бред. Шланги длинные - да. Выше расширительного? так определитесь: один говорит не выше печки должно быть, другой говорит про расширительный. Если все работает, то пусть работает.


Любіть Україну у сні й наяву, вишневу свою Україну!

#653 denis13

denis13

    Banned


  • Заблокированные
  • 10 319 Повідомлень:
  • Реєстрація 19-лютий 10

Відправлено 09 грудень 2019 - 09:05


Если все работает, то пусть работает.

Если бы оно работало, то не было бы о чем говорить :) 

А оно с какого то перепугу не работает. 

 

У меня с ГБО печка жарила шо дурная. 

И 100500 раз повторяю, в классике печка жарит безбожно, если система в рабочем состоянии. 

Если печка плохо греет, значит где то косяк. 



#654 HDRinge

HDRinge

    Член клуба


  • Пользователи
  • 2 763 Повідомлень:
  • Реєстрація 31-серпень 12
  • Авто:ВАЗ-21063, ВАЗ-2106

Відправлено 09 грудень 2019 - 09:13

 


Если все работает, то пусть работает.

Если бы оно работало, то не было бы о чем говорить :)

А оно с какого то перепугу не работает. 

 

У меня с ГБО печка жарила шо дурная. 

И 100500 раз повторяю, в классике печка жарит безбожно, если система в рабочем состоянии. 

Если печка плохо греет, значит где то косяк. 

 

 

так ведь автор темы так до сих пор и не определил, гбо это или нет :)  посему подождем выявление виновника, а уж тогда и решим, работает оно или нет :af:


Любіть Україну у сні й наяву, вишневу свою Україну!

#655 VETERAN

VETERAN

    Член клуба


  • Пользователи
  • 7 872 Повідомлень:
  • Реєстрація 24-квітень 09
  • Авто:Найкласніше

Відправлено 09 грудень 2019 - 09:29


Если печка плохо греет, значит где то косяк. 
Добре. Розповім вам у чому справа. Я так зрозумів - редуктор підключений паралельно до пічки. У мене пічка підключена до патрубка на головці, а вихід прямо на помпу. Редуктор бере воду з колектора і карбюратора, а вихід також на помпу. Одного разу помітив, що колектор погано підігрівається і почистив усі штуцери та поміняв шланги. І отримав результат - пічка перестала гріти. Весь потік пішов через редуктор - там ніякого опору потоку не було, а в радіаторі всякі соти - важко через них антифріз пропихати. Трохи побавився товщиною шлангів на редуктор. Зараз від карбюратора до редуктора іде шланг 6мм і все врівноважилося - і редуктор не мерзне, і пічка парить.

Що створювало проблему - при їзді по автобану на великій швидкості пічку гарно продувало і редуктор потребував більше тепла, бо випаровував багато газу - більше чверті літра за хвилину. Я спеціально термометр до редуктора чіпляв - контролював, щоб не стати на автобані від обмерзання.



#656 Сергей72

Сергей72

    Одноклубник


  • Пользователи
  • 2 681 Повідомлень:
  • Реєстрація 04-листопад 11

Відправлено 09 грудень 2019 - 10:16

Одного разу помітив, що колектор погано підігрівається і почистив усі штуцери та поміняв шланги. І отримав результат - пічка перестала гріти. Весь потік пішов через редуктор - там ніякого опору потоку не було, а в радіаторі всякі соти - важко через них антифріз пропихати. Трохи побавився товщиною шлангів на редуктор. Зараз від карбюратора до редуктора іде шланг 6мм і все врівноважилося - і редуктор не мерзне, і пічка парить.

 

Тобто ты почистил штуцера и печуха перестала греть ? Тта-ну перестань,ты вышел в стандарт который дает завод,попросту вместо подогрева карба ты дал подогрев редуктора.Если в радиаторе печки соты не засраны (темболее если заводская латунь) там  циркуляция идет нормалек,заводской шланг подогрева идет 9-ка ты вышел в 6-ку (это болтык шестерочка) не мало ?

 

И 100500 раз повторяю, в классике печка жарит безбожно, если система в рабочем состоянии. 

 

 

Тут без коментариев, соглашусь также на 100500 раз.


  • denis13 подобається це

#657 Сергей72

Сергей72

    Одноклубник


  • Пользователи
  • 2 681 Повідомлень:
  • Реєстрація 04-листопад 11

Відправлено 09 грудень 2019 - 10:20

Немного с редактированием ошибся вопрос был к Ветерану.



#658 debyt

debyt

    Одноклубник


  • Пользователи
  • 683 Повідомлень:
  • Реєстрація 06-квітень 14
  • Авто:ВАЗ 2102

Відправлено 09 грудень 2019 - 10:36


отримав результат - пічка перестала гріти. Весь потік пішов через редуктор

 

Ви мене пробачте, але це, м'яко кажучи, некомпетентність, поперечний переріз усіх сот пічки, якщо вона звісно не засрана всякими герметиками і тривалою експлуатацією на воді, на порядок більше поперечного перерізу тосольної камери редуктора. Те, що в редукторі штуцера такого ж діаметру як і в пічці ще не значить, що рідини пройде за одиницю часу стільки ж.  



#659 VETERAN

VETERAN

    Член клуба


  • Пользователи
  • 7 872 Повідомлень:
  • Реєстрація 24-квітень 09
  • Авто:Найкласніше

Відправлено 09 грудень 2019 - 10:36


Тта-ну перестань,ты вышел в стандарт который дает завод,попросту вместо подогрева карба ты дал подогрев редуктора.
вопрос был к Ветерану
Саме так - звичайна система не розрахована на ГБО. Поставив ще і редуктора - прийшлося підбирати.

Шланг дійсно тоненький - прийшлося підібрати ще і довжину та перехідні штуцери.



#660 VETERAN

VETERAN

    Член клуба


  • Пользователи
  • 7 872 Повідомлень:
  • Реєстрація 24-квітень 09
  • Авто:Найкласніше

Відправлено 09 грудень 2019 - 10:39


Ви мене пробачте

Пробачаю.

 

 


це, м'яко кажучи, некомпетентність

Цілком погоджуюся - як казав Альберт Ейнштейн - Усі з дитинства знають, що те-то і те-то неможливо. Але завжди знаходиться неук, який цього не знає. Він-то і робить відкриття.







Also tagged with one or more of these keywords: 2104

0 людей читають цю тему

0 користувачів, 0 гостей, 0 схованих користувачів

Яндекс.Метрика