Нічо так...
А тепер цю арматуру на тор намомтати )))
Відправлено 22 лютий 2023 - 17:42
А тепер цю арматуру на тор намомтати )))
Ти виявився пророком - із того роя не вийшло ні...чого. Фторопласт не витримав намотки навіть першого витка - перетворився на шмаття. Крім того - не витримала моя ізоляція з лакотканини в середині того тора - також шмаття. Нічого - повертаюся до того, що планував на початку. В середину запхну кусок каналізаційної труби 50мм. А витки буду ізолювати, як в електродвигунах - спочатку виток, а тоді вже ізоляцію під нього. Розхристаний пучок можна щільніше вкласти.
Але я "лєгко увлєкающійся" - почав наступну забаву - так званий гріндер. Витягнув старезний полотьор, актуальність якого втратилася ще в ранніх 70-тих. Розібрав то чуда Харківського виробництва. На диво класна конструкція - увімкнувся двигун без проблем. Все на підшипничках і прецизійно зроблено - розбирається без молотка і так само гарно збирається. Друга деталь - ролик - використав колесо від ліжка.
Діаметр перехідної втулки на валу двигуна 14мм, отвір в колесі всього 6мм. Найближче наявне свердло - 12,7мм. Просвердлив ним і в тисках запхав ту втулку. Прикрутив на вал - крутиться рівненько і не вібрує. Це при 8000 обертів. В процесі збирання я ще проточу на місці, бо дуже велика бочка того валика. Ось так то виглядає зараз.
Як натяжний ролик, хочу використати валик жигулівської помпи. Сподіваюся, що витримає оберти - під 10 тисяч буде.
Відправлено 22 лютий 2023 - 22:03
Двигун 8000 видає? Це добре.
При виготовленні гріндера треба багато уваги приділити швидкості ленти. Бо буде або палити, або забиватись наждачка. Я колись хотів зробити з двигуна 3000 об/хв, то по розрахунках ведущий шків мав діаметр щось до 200 мм. Тоді не знайшов матеріала на нього і звкинув.
Фторопласт не витримав намотки навіть першого витка - перетворився на шмаття.
Я ж уже пару раз казав) - стару простинь порвати на полоси 5-8 см і обмотати дріт як бінтом. Його навіть клеїти не треба, тільки початок і кінець ізолентою прихватити.
Відправлено 22 лютий 2023 - 22:11
стару простинь порвати на полоси 5-8 см і обмотати дріт як бінтом.
Та ну! Я хочу інакше - спочатку запхаю в середину трубу - щоб надійно ізолюватися від первинної обмотки. Тоді кладу щільно голі дроти, ізольовані тільки на поворотах. Накриваю ці дроти лакованою склотканиною. Один виток готов. Далі все так само.
При виготовленні гріндера треба багато уваги приділити швидкості ленти.
А от які валики мають бути - де той бочкоподібний має бути - на моторі, чи натяжним? На базарі дивився - на мотор чіпляють, а в описах - таким натягують шкурку.
Відправлено 23 лютий 2023 - 18:19
не впевнений на 100%, але чим дальше обмотки друг від друга, тим меньший ККД...
спочатку запхаю в середину трубу
Валики щоб ленту не ломало. Там я думаю не особо точний розмір має бути. А за бочкоподібний не чув... Це для центровки ленти? Вона ж не тягнеться, не резинова. Через такий валик центр буде натягнутий, а края висіти. Думаю можно просто один із роликів з буртиками зробити.
А от які валики мають бути - де той бочкоподібний має бути
Відправлено 23 лютий 2023 - 19:29
А вони не будуть далі - в торі мотаються одна поверх іншої. Хіба розділити обмотки і одну з одного боку мотати, а іншу - з протилежного боку. Так роблять, щоб отримати падаючу характеристику транса. Наприклад для дугової зварки.
чим дальше обмотки друг від друга, тим меньший ККД...
Не має права провисати - знизу підкладка. А валик напевно для центрування. Якщо не центрована, а впирається в буртик - буде лохматитися з того краю.
Через такий валик центр буде натягнутий, а края висіти.
Відправлено 24 лютий 2023 - 18:40
Заскочив не на довго в гараж і намотав три витки на трансі - ті, що 100 кв.мм. Зайняли трошки більше половини отвору в магнітопроводі. Ще два витки тоншим і два витки ще тоншим пучком треба домотати. Мій мультиметр чомусь не захотів міряти змінну напругу, тому просто чиркнув одним дротиком по клемі. Спалах був ого-го! І за ці мілісекунди дріт нагрівся так, що обпік пальці.
p/s Поміряв - 3,5в на звичайній первинній і 4в на "форсованій".
Відправлено 28 лютий 2023 - 20:40
Домотав. Три витки 100 кв.мм Ще два витки 50 кв.мм і ще три витки 30 кв.мм.
Замовив симістори ВТА41-600. Спробую зробити простеньку автоматику і - якщо буде досить перших 3 витків - перемотаю, бо тоді все решта буде непотрібним. Намотаю 4мм дротом довшу обмотку і буде ще зарядне з можливістю заведення двигуна та дугова зварка.
Ось таке стало.
Відправлено 28 лютий 2023 - 23:36
А як тепер ізолювати дріт?
на металоприйомці приймають без опльотки
Это же нафарник! ©ВАНО. In Bass We Trust
Відправлено 10 березень 2023 - 20:47
Чомусь призабув, як важко мідь обробляти. А мідний болт просто нереально закрутити в мідну різьбу - зростається миттєво і ні докрутити,т ні викрутити.
Пробував різні схемки з симісторами з нету - не працюють. Зробив на базі документації виробника симістора - все нормально.
Треба ще простенький таймер придумати.
Відправлено 11 березень 2023 - 19:28
Придумав - елементарне - конденсатор, розряджаючись через затвор, відкриває симістор. Конденсатор 50 мікрофарад, заряджений до 10 вольт, відкриває симістор на 20 мсек. Напаяв на перемикач 11 електролітів - от і вся конструкція. Це ж не годинник і особливої докладності не потрібно.
Треба ще простенький таймер придумати.
Відправлено 14 березень 2023 - 17:38
Сьогодні спробував - "замєчатєльно"! Особливо матеріал не готував - бавився з обрізками, які валялися на столі.
Вже пробували варити?
!мм нержавійка легко вариться при витримці 0,5 сек. Нержавійка 1,5мм вариться при 0,5 сек, але гарний кратер (після відриву) виходить при витримці 0,7 сек. При 1 сек - пропалює наскрізь. Звичайна залізяка вариться довше - 2мм треба гріти біля 3 сек., але це вже зліпить так, що при скручуванні зварної точки, вириває дірку.
Цвях 4мм мені вистрілював зі щипців і за три сек. обидва цвяхи повністю перепалило - розлетілися.
Працювати з тими щипцями просто нереально - бракує ще двох рук.Можна причепити кнопку до щипців і тоді можна використовувати на чомусь стаціонарному, типу авто. Треба робити якийсь прижим з педаллю.
Ще хочу спробуватиякось варити внахльост - тобто латку клеїти до кузова туди, де нема доступу з іншого боку.
Ну і трошки проблем - деколи пробуксовує бендикс стартера і нового до мого редукторного стартера нема. Буду щось придумувати. Може вдасться розібрати і відремонтувати.
Відправлено 14 березень 2023 - 21:46
Це ж я тільки макет випробував. Ще всі характеристики не міряв, але світло в гаражі не моргало. Та і звуку навантаження транса не було чути. Взагалі нічого не гріється, крім електродів, які відбирають тепло від бляшок, які зварюють.
Скільки ампер з розетки тягне під нагрузкою?
Тепер я знаю, що достатньо перших трьох витків. Ще два залишу для майбутніх проектів, де бажана більша напруга - хочу побавитися з гідроударом - вибухом дротика у рідині.
Останні три витки розмотаю і намотаю більше витків для дугової зварки. Ну і буду вже конструктивно то оформляти - корпус, надійне кріплення, лицьова панель - всяка їрунда, яка забирає найбільше часу і зусиль. Ще треба придумати педальний вузол, бо ті ручні щипці хіба для закріплених деталей годяться.
Відправлено 16 березень 2023 - 17:14
Сьогодні поміряв, але не точно - бо міняється. Напруга в мережі падає з 220 на 5 вольт, при струмі споживання 35-40 ампер. Якщо врахувати коефіцієнт трансформації 50, виходить, що через електроди іде біля 2000 ампер. Цікаво, що на іншій обмотці, з коефіцієнтом трансформації 60, струм не суттєво менший - на 2-3 ампери. Значить на електродах ще більший струм.Напевно обмежується тороїдальним осердям, бо розраховував на потужність трансформатора 2,7 кіловати, а потягнув більше восьми.
Скільки ампер з розетки тягне під нагрузкою?
Все клас - мені підходить. Можна продовжувати далі.
Відправлено 21 березень 2023 - 19:06
Перемотав - став акуратнішим. Але напруга для дуги менша вийшла - тільки 25 вольт змінної. Постійної буде 35 вольт - вистачить для зварки.
Пробував раніше варити мідь вугільним електродом - нічого не вийшло, але наштовхнуло на думку, що можна зробити імпульсний паяльник для твердих припоїв.
0 користувачів, 0 гостей, 0 схованих користувачів